Sva tri su tu negde po ceni. Lodgy je dodatnom opremom doveden na nivo MCV Laureata (osim nepotrebne sminke).
Procenjena godisnje kilometraza, 25000 km, 10000 km grad i 15000 km autoput
Potreban kao porodcno vozilo, i kao malo veci automobil za duze relacije.
Lizing na 4 godine, koliko je i garancija, a posle se vraca Renaultu, znaci ne brinem o kasnijoj prodaji.
Za sta se odluciti?
MCV dci. Mala kilometraža za probleme, jeftina vožnja, solidne performanse, autonomija...
Ja bih se odlucio za Logan Laureate MCV 1,5dci 90hp. Puno mi je lepsi od Lodgy-a, motor extra, mala potrosnja, ful oprema, nema boce za gas - vise prostora u gepeku, nema atesta kad god se neko seti da treba nesto menjati. U dci sipas i ne mislis, servisi se sada rade i kod njih na 15000km.
TCe Lodgy nije na TNG
Po odnosu snaga motora/masa praznog vozila tu su svi skoro isti. ALI kada se ukrcaju putnici i prtljag, tada TCe postaje dominantniji u odnosu na dCi u MCVu ili Lodgy-ju. Ovo je bitno kod duzih putovanja gde treba krstariti 1500 km autoputem.
Glasam za MCV :too:
Ne znam gde su navedena tri po ceni tu negde, kad je Lodgy u navedenim varijantama 13.600 (Laureat), odnosno 13.200e. Navedeni MCV je 12.500.
MCV je lepsi, jeftiniji i manje trosi.
U TCE ne moze TNG, pa je svaka kalkulacija na strani dizela, narocito zbog kilometraze.
Valja razmisliti i o MCV dCi 75KS, 800 evra jeftiniji od 90KS varijante (11.700).
Odrzavanje brzine nije problem, ubrzanja, ako su bitna, mogu da budu problem.
Pored toga TCE je nov proizvod, dCi je proverena masina.
U Austriji su ove tri varijante u +/-500E razlike
Sto se tice TCe nove tehnologije, oslanjam se na garantni rok od 4 godine, i nije me briga sta ce biti posle, jer auto vracam banci (Rnaultu)
Ja bih onda uzeo TCe.
A Dokker TCe? Ili MCV TCe?
@Keka
Oba Lodgy-a su Ambience, a MCV Laureate, to je velika razlika.
@PPejic 1,2 je 75KS, a 1,5dci 90KS
:to: Gorivo će plaćati PPejic, pretpostavljam. Za 100000 km koliko će preći, mislim da će razlika u ceni goriva biti bar 2000 evra u korist dci motora. Mada se to čini malo, mislim da nije. I kada se odbiju nešto veći troškovi održavanja, dci je povoljniji.
Najidealnije bi bilo kada bi 90 hp dCi bio u MCV Ambiancee, ali cvrc, Dacia se pravila pametna.
0.9 TCe je moguce dobiti u MCVu sa Ambiance nivoom.
Sta je njima 2000 evara za 4 godine :Smiley:
Pa jos da ga vrate kad istekne garancija....bio sam ubedjen da tamo babe voze kola na pijacu nedeljom i prodaju ih nama posle 10 godina i 120.000 km.
Salu na stranu, MCV je dovoljno velik za porodicu. Lodgy i Dokker su glomazni i teski.
Cenim da MCV dCi 90 KS ide kao zmaj, ima nizi otpor vazduha i trosi kao upaljac.
Nisam nikako za verziju 0,9TCe, suvise su slabi motori i za Sandero kada ukljucis klimu.
Citat: vujanovgoran poslato 17.12.2013. - 00:27
To su isti motori K9K612, samo drugi cip, nisam nikako za verziku 0,9TCe, suvise su slabi motori i za Sandero kada ukljucis klimu.
Vozio ga nisam, ali ovo mi naprosto ne drži vodu. :-)1
Da, nisam stekao takav utisak u Boru. :wave:
Izmenio sam, ucinilo mi se da poredi dci 75KS i 90KS. Na to se odnosilo isti motori. Bas ste brzi :hihi1:
Ako se samo gorivo uzme u obzir, MCV Ambiance sa klimom, radiom, tempomatom je po ceni u startu jeftiniji taman za razliku u ceni goriva koja bi se ustedela za 4 godine ekploatacije kako sam opisao, u odnosu na 1.5 dci MCV Laureate.
To mu dodje kao beskamatni kredit od 1500 E na 4 godine :Smiley:
Cena odrzavanja nije uzeta u obzir.
Pitanje za one koj isu oprobali, koji bolje vuce od ova dva?
Pejo trenutno je dci najbolja kupovina. Ako država dotira dizel poljoprivrednicima i sledeće godine, ljudi neće imati više gde da ga skladište. Euro dizela nikad više i nikad jeftiniji :Smiley:
A ne zaostaju ni kombinacije sa dunavskih barži :hihi1:
Toga nema u Austriji, a u ove dCi ja ne bih smeo da presipam iz kanti, osetljiva je to igracka.
Sa 1.2tce i 0.9tce motorima smo se susreli na okupljanju.I za divno čudo 0.9 bolje ide iako je slabiji 205ks čini mi se od 1.2tce.E sad ipak je 1.2 bio u dokeru koji je malo limen i kutijast u odnosu na sandera.Ja sam se već odavno izjasnio za MCV 1.5 DCI 90 KS.Na žalost nismo imali prilike da ga vidimo u Kovačici i naravno probamo :ne: .Ako budem nekada pazario, to će biti navedeni MCV. :D
Ja vozim Lodgya 1,5 dci sa ambiance paketom opreme i nekako malo sam pristran :ces: :whistling: , no ja sam se odlučio za Lodgy zbog mjesta , imam ženu i dvije kćerke , treba jako puno mjesta :hihi: , do sad smo imali Peugeot 206 SW , a kad smo išli u kupovinu novog auta , ja išao s metrom :woo-hoo: .
Što se tiče same mehanike , mislim da je podvozje jednako izvedeno na Lodgyu i na MCV-u , prostranost je ipak malo na strani Lodgy-a (visina, dužina ) , dizajnom je MCV ipak malo naprijed ( iako ja volim kutijaste aute :c: )
Kao vozac MCV ranijeg modela savetujem ti Lodgy jer planiras duze ture i mislim da je tu u prednosti u odnosu na MCV. Za motor nisam pametan ali sam siguram da Lodgy ima bolju izolaciju i da je tisi na vecim putnim brzinama od MCVa kao i da jekomforniji za putnike. Uzmi samo sa 7 sedista....to je savet.... :whistling:
I bitno je volis li karavane ili minivenove....to ce odluciti. Ja preferiram minivenove... :ziveli:
Znate one situacije sa autoputa, Turci i peskiri, carsafi.... vide se kroz zadnje vetrobransko staklo, ja se toga uzasavam :negnjavi:
U tom smislu Lodgy je zakon, obzirom da sam kao musko u manjini u porodici, pa se vidim u istoj situaciji kao ropee
Sto se tice "lepote" oba su mi ruznjikava, ali to je najmanje bitno.
Zatamniš stakla i niko neće ništa da vidi :D .Ima bre MCV popriličan gepek tako da peškiti ,kese ,torbe itd neće da se vide....osim ako ne planiraš neku selidbu sa MCV-iem :)
Kakvi crni peskiri :D sve stvari su u koferima, a samim time je i vise mesta zauzeto, zato veci gepek, mada MCV je nekako produzen pozadi kao stari karavani nekada.. verovatno i ima mesta dovoljno.
Ja glasam za Lodgy, necu puno da obrazlazem. Svaki motor moze normalno da drzi 120 km/h na autoputu, sa svakog radija moze da pisti nesto, ali kada se posvadjas sa zenom dva sata pred put zbog putne torbe i dva gigantska nesesera koji pre 10 minuta nisu bili tu, onda je sve dzabe.
Ja bih kupio na metar, doduse, u ovom slucaju visine, jer su oba po duzini oko 4,5 metara. Onih 30 cm koju su meni zjapili nad glavom u Lodgy-ju ne mogu da izbacim iz iste nikako, takav osecaj prostranosti nisam skoro doziveo.
Citat: PPejic poslato 16.12.2013. - 23:37
Potreban kao porodcno vozilo, i kao malo veci automobil za duze relacije.
Ja ne bih imao dilemu.
Izvini što ga petljam ali da li si pogledao Dokker?
Putnički i on ima te pakete Ambiance i Laureate.
Cene nisam video ovako na brzaka pa se izvinjavam ako je preskup.
Klizna vrata... pihhhh
Kao sto Keka rece, 1.5 dCi 75 hp sa 195 Nm je najoptimalnija varijanta. Sigurno je zivahniji od mog 1.4 MPI.
Doker unutra više liči na dostavno vozilo nego na putničko.Tu je lodgy u prednosti jer je ipak namenjen samo kao putničko...
....u kojem mozes stosta da dostavis.... :lol1:
Može i ovako :hihi: :
(http://imageshack.us/a/img812/4544/093qg.jpg)
(http://imageshack.us/a/img853/940/picture038jg.jpg)
Citat: drzarkod poslato 17.12.2013. - 09:25
Uzmi samo sa 7 sedista....to je savet.... :whistling:
:-)1 :c0: :nono:"Neće moći ove noći!".
Novi MCV neće biti u ponudi sa 7 sedišta, a kome treba toliki broj mesta za sedenje ima Lodgy-ja.
Tako piše u novom broju "Vrelih Guma".
Možda je mislio na lodgy-a sa 7 sedišta.
Tako je Ivane....imam brdo auto novina..... :too: Zapravo lodgy je ulepšani stari MCV a MCV novi je karavanska verzija logan limuzine a sandero hečbek varijanta. Doker je kangarooliki brat MCV novog i starog MCv sa 5 vrata tj evoluirani oblik....Dacija primer kako od Logana za 10 g. pokrijes sve segmente...fali samo mikro gradski auto...
Ja sam vozio 0,9 TCE sandero. Motor je sigurno dobar. Možda malko bolje od Sandera 1.6 tu oko 2000 rpm. Renault ima veliko iskustvo sa turbobenzincima ( formula 1, Renault 5 turbo...) Kvar na njemu može biti samo ljudski faktor, neodržavanje, turiranje hladnog, gašenje vrelog...Ako se dvoumiš oko trajnosti motora u ovaj bi ja imao povjerenja .
Citat: PPejic poslato 17.12.2013. - 12:29
Kao sto Keka rece, 1.5 dCi 75 hp sa 195 Nm je najoptimalnija varijanta. Sigurno je zivahniji od mog 1.4 MPI.
Vozio sam par puta 1,4MPI, sada vozim Logana 1,5dci 75KS, i daleko je zivahniji od 1,4MPI. Moje utiske o Loganu 1,5dci mozes procitati u temi Dacia Logan 2013 u vozilima clanova.
Ako je ciljna kilometraža 100000 km, pa zamena za novo, ciljaj Dci u svakoj varijanti.
80-100 kkm
Kao što rekoh, MCV dci je pravi izbor za tebe.
Danas videh MCV uzivo u kruznom toku, deluje ogromno, ali lepse nego na fotografijama.
Stvar je ukusa, ali meni licno, MCV je daleko lepsi nego Lodgy. :ziveli:
Na slikama izgleda kao prevoznik za :pop: svrhe.
Uzivo totalno drugaciji.
Stari MCV je bio u orginalu :pop: , ali novi mi nekako lici na Reno Megane grandtour.
Hmm, gledam dimenzije novog MCV-a. Wheelbase se vratio na dimenzije "obicnog" Logana. Nekada je to bilo 2.9 m, dok je na novom 2.6 m. Lodgy se tu drzi malo bolje sa 2.8 m.
Da li to znaci da je novi MCV manje udoban od starog jer ima 30 cm manje medjuosovinsko rastojanje?
Verovatno ne.Stari MCV je,koliko znam, imao tvrđe opruge od običnog Logana.Kako je na novom,jbmlg?Tvrdoća opruga je presudna za udobnost više nego whellbase,ako novi MCV ima bitno veću nosivost od običnog Logana,onda je verovatno i on tvrđi.
A tih 30cm manji wheelbase mnogo olakšava parkiranje i uopšte skretanje i provlačenje na uzanim mestima.I možda veću torzionu krutost školjke?
E nije tacno bratac....MCV je ladja za logana po pitanju udomnosti vozio oba, jedino je MCV bucniji na velikim putnim brzinama zbog onog uzvisenja iznad glava....cak je i okretniji...
Ovaj novi je nizi 0.1 m, verovatno je i stabilniji malo zbog nizeg centra mase, ali definitivno manje upija rupe zbog medjuosovinskog rastojanja.
Ok za udobnost,nisam probao,može biti.Ali da je okretniji,to ne verujem,to je čista geometrija.
Mala napomena....MCV mi je bio okretniji jer je imao servo...za razliku od Logise... :friends: Znači subjektivno...objektivno je udobniji i od Dustera i leži u krivinama kao u šinama, a rastojanje mu je na nivou Mercedesa R klase.