Danas sam odradio zakasneli redovni servis, kilometraža 65.000, kod Žive u Pančevu. Zamena ulja u menjaču, zamena svećica i desne kugle posle pregleda vešanja. Planirao sam da menjam diskove, ali se priča završila samo zamenom pločica, pošto je majstor Goran (onaj drugi, nepovređen :Smiley:) ocenio da nisu narisani niti previše stanjeni, jedino što su potrošeni nepravilno (površina diska nije ravna već nekako talasasta). Rekao je da strogo tehnički posmatrano stvar jeste za zamenu, ali da su i ovakvi u super stanju kakvi se voze, da ima dovoljno mesa da istroše još jedne pločice i da će posle kraćeg perioda adaptacije novih pločica sve da legne super, tako da smo priču završili zamenom pločica po ceni maltene aftermarket diskova i pločica (Bosch sa Renault kataloškim oznakama, odmah da kažem da su ugrađeni isključivo Renault originalni delovi), ali JBG to je cena održavanja u ovlašćenim servisima... Doduše, moram da kažem da nisam ni pitao za zamenske delove.
Računica izgleda ovako:
Ulje ELF 5W40..........................5x750=3750
Filter ulja............................................850
Filter vazduha....................................1250
Pločice Bosch.....................................5100
Ulje Tranself 75W80.................3x1000=3000
Svečice Renault........................4x800=3200
Kugla................................................1400
Radni sat servisa...................3,5x1000=3500
--------------------------------------------
UKUPNO:..........................................22000
E sad tek vidim da nije naplatio polen filter (opet originalni Renault, sa aktivnim ugljem, stvarno se oseća razlika) i jako mi je zbog toga žao, platiću sledeći put kad budem radio servis :c: . S druge strane kontam, verovatno ga je uračunao u cenu pločica jer vidim da se teško snalazio sa onim PDV šiframa, kuglu je dopisao na fiskalnom računu.
Majstori kao i uvek, za svaku pohvalu! Hvala, momci!
P.S. moram da dodam, svećice normalno zamenjene preventivno, skinute svećice detaljno sam zagledao i mogu da kažem da su u fenomenalnom stanju, lepo se vidi da ovaj motor živi kao bubreg u loju, blago njemu! :kava:
Jedino sam zabrljao što zaboravih da slikam, a poneo sam foto aparat... :bonk:
Za ne fotografisanje... :palica: :gun:
Sto se tice kugle, htedoh da te pitam...jel to kugla originalna Renaultova ili neka zamenska??? :wave:
Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim, nisam je zagledao jer je kasnije doneta (posle pregleda trapa), sve ostalo je original Renault.
Ok...pitao sam zbog cene....mesto mi je preniska za Renault...ali ko zna..ipak je to potrosni materijal.
Lijepo što si to sve uradio ali mi je skupo ovo ulje za mjenjač :ces:.
U tom cenovnom rangu se krecu zamenske kugle. Mislim da Renault ni nema kuglu nego menja celo rame.
I dalje mi nije jasna sarolikost u cenama delova....Motrio filter ulja je u Bg preko 1000 din, ovde je 850 itd.
Cene plocica-osasavili te bre. Posto si spretan sa kljucem i srafcigerom, to si mogao i sam da sredis za trecinu cene.
[/quote]Motrio filter 1000din?Purflux je ispod 500 din.
Malo toga Reno sam pravi,za njega i po njegovim standardima to prave velike svetske firme specializovane za to što rade (Purflux,Eyquem,Valeo,Boš,Gates...).Kada na to stave Renoov znak to onda košta dva tri puta više u saradnji sa prepoštenim ovlašćenim servisima.Zašto to kupovati tamo,ne znam,možda iz straha od mogućih falsifikata.Pa ako "Živa" i ostali ovlašćeni imaju neki ugled i moral (pa ne uvaljuju falsifikate),imaju ga valjda i veliki uvoznici i prodavci delova i potrošnog materijala.
Motrio je posebna priča.Kad Motrio uđe u ovlašćene servise postane preskup i gubi smisao.Posebno što i sam Reno daje do znanja da je to na dnu prihvatljivog nivoa kvaliteta.
Danas odradjen 6 servis na 89860 km kod Zive u pancevu
Motorno ulje............ 3000
Filter ulja...................850
Filter vazduha...........1250
Filter kabine..............1950
Servis plina...............3500
Usluga servisa...........1700
Ukupno...................12250
Majstor pregledao auto sve je OK. Za ovaj servis je predvidjeno i zamena ulja u menjacu (menjano ranije) i zamena kocionog ulja (koje nisma odradio). Mada ova zamena kocionog ulja mi nema neke logike posto menjaju ulje samo u posudi a ne iz celog sistema. Kao i do sada zadovoljan uslugom servisa
Citat: Loganovac poslato 05.08.2013. - 16:03
Danas sam odradio zakasneli redovni servis, kilometraža 65.000, kod Žive u Pančevu. ....
.... ali JBG to je cena održavanja u ovlašćenim servisima.
Da li je Ziva zadrzao licencu ovlascenog servisa?
Citat: gile poslato 09.08.2013. - 11:03
Danas odradjen 6 servis na 89860 km kod Zive u pancevu
Majstor pregledao auto.
Za Dačiju jeste.
Kupljeni filteri i ulje za redovan servis(7. po redu).
filter vazduha-1400din,filter ulja-470din,filter klime-965din,(svi purflux kupljeni u panteru)+ulje elf evolution 5w40 4L.-2100din(profaco).U subotu pravac kanal.
:ne:
Nešto mi ovaj vazdušni deluje skupo.
Iskreno i meni deluje skuplje al nisam imao zivaca
da jurim na vise mesta.
Ponuda
Verovatno Motrio polusintetika. Izem ti akciju.
U sopstvenoj reziji, 4 litre Elf sintetickog ulja po 500 din i filter Purflux oko 500 din i ruke oko 500 din.
A u mojoj režiji 3x530 din elf 5w40 profaco + filter ulja 500-600 din= 2100/2200 :friends: Di beste :too:
Pre dva dana odradjen redovan servis na 150.000 km. U AK Tref ulje, filter ulja, filter vazduha, filter goriva i ruke 7.500 dinara.
prosle subote oderadzen godisni servis ulje elf 10w40, filter ulja, filter vazduh, dopuna antifriz ANTIFREEZE ELF-REFROID YELLOW. - GREEN (1L) -35 C UNIVERSAL + ruka oko 50e
Kupljeni filteri za mali servis.
Filter ulja Mann-900 din.
Filter nafte Mahle-3000 din.
Filter vazduha Asam-630 din.
Filter klime Asam-420 din.
Filteri klime i vazduha izgledaju u skladu sa cenom.Dal sam se zahebo,videcemo.
Ako ih nadjem u njihovim kucistima posle 10 000km bice sve uredu. :)
Ulje ce najverovatnije biti Mobil 3000 ima neki popust u metrou 4L.-3100 din.
ELF-ovo ulje 5W40 imas kod generalnog uvoznika po ceni od 2100 din. za kanticu od 4. litre!!!!
Potvrdjujem Zacovu repliku jer imam racun :D :friends:
Znam za Elf dosad sam ga koristio ali ovaj Mobil je sintetika
a Elf prodaju kao sintetiku a ustvari je HC ulje.
A sta te briga. Sa Elfom Reno radi sto godina, i dan danas ga preporucuju sa novim kolima. Jos nisam cuo da je neki motor crkao zbog tog ulja. Opusteno, pre ces prodati auto nego raditi generalnu, verovatno ce i sledeci vlasnik prodati pre nego otvarati motor.
I to, sto kaze Kica, a i originalnost ulja.. Profaco je zastupnik za ELF..a Mobil...gde si-kod koga si kupio??
Nisam jos kupio tek treba u Metrou.
Slazem se sa vama ali racunam ipak je sintetika bolja
a moj motor radi u malo surovijim uslovima nego vasi.
Da ako je ulje u Metrou originalno???
Ja sam do pretposlednje zamene sipao iskljucivo Castrol..i vraticu mu se ako finansije dozvole, kupovao sam ga na proverenom i sigurnom mestu...tako sad i ELF kupujem...samo provereno sa garancijom..
Bem li ga racunam da metro neprodaje divcu,mada sam cuo da ga sad prave u turskoj(mobil).
Opet sa druge strane na kantici elfa iz profaco-a stoji proizvodjac E.U. sto me jos vise iritira.
Moje iskustvo sa Metroom i Mobilom je pozitivno. Svojevremeno sam sipao sintetiku pod pod nazivom Mobil1 Special X. To je posebno ulje koje Mobil radi samo za Metro. Naleteo sam na njega samo dva puta. Kada sam ga trazio na drugim mestima, prodavci su me uveravali da je to neka budzevina. Nakon tih uveravanja, uputio sam mail gospodi u Metro i uvozniku Mobila, nekoj firmi iz cini mi se Backe Palanke, i dobio sam isti odgovor sa oba mesta.
@ Turbo
Što se mene tiče sipaj u svoj auto i vodu, ja sam samo pokušao da pojasnim činjenicu da Reno radi sa Elfom 100 godina i da fabrika preporučuje Elf ulja za svoje motore.
Ako hoćeš da sipaš Mobil, nećeš pogrešti ali mislim da ništa nećeš dobiti.
Samo će te koštati tih 1000 din više, nekako bih bio sigurniji da kupim ulje kod direktnog uvoznika.
Nista jos nije reseno i Lukoil je u igri.
Citat: Turbo poslato 20.11.2013. - 19:10
Kupljeni filteri za mali servis.
Filter klime Asam-420 din.
Gde si ga kupio po ovoj ceni?
Beosystem na starom sajmistu.
Permutovao si cene filtera za vazduh i filtera za klimu!
Filter klime je 623 a filter vazduha je 440 dinara.
Hvala za info. cene su im niže i od TTD-a. :to:
Uradio sam danas popodne mali servis na 50 000 km... Ulje ELF EXCELLIUM NF 5W40 _Profaco 2100 din.
Filter vazduha Meca_600 din, filter ulja Purflux _ 400 din...oba u TTD-u.
Posto je zadnji put sipan ELF, prvi put od kako vozim auto, i presao sam sa njim oko 7000 km... mogu reci da nisam preterano zadovoljan izgledom i viskozitetom istog..ako ga uporedim sa Castrolom Profesional, kojeg sam sipao do 43 000 km... ali sta je tu je, ako se promeni finansiska situacija vracam se Castrolu...sigurno! :ne:
Citat: Ayrton poslato 22.11.2013. - 10:44
Permutovao si cene filtera za vazduh i filtera za klimu!
Moze biti posto im na fiskalnom nepise koji je za klimu a koji za vazduh.
Danas uzeo LukOil luxe 5w-40 sintetika API SN/CF ACEA A3/B4-10.
Na lukoil pumpi 3000 dindzi.U originalnost nesumnjam samo sto ga prave u Rumuniji.
Boze moj pa i auto je rumunjski.Filteri vec nabavljeni,sutra kanal.
To ulje je 50% skuplje od identicnog Elfa :fiju:
Pa nije bas da su identicni.
I ja mislim da nisu identicna, nije dzabe Castrol ili Luk-oil, ili Mobil toliko skuplji od ELF-a...sta, jel ELF nije brend???? :ces:
Kvalitet se uvek placa, mislim da za nasa vozila ELF radi posao......ja sam sipao Motul jer mislim da je zeru kvalitetnije, ali u Dustera ne bi bas da sipam neko premijum ulje za mecku ili BMW.....to je bacanje para..... :c:
Da nisu identicna, nisu, ali da li razlika u ceni opravdava razliku u kvalitetu. Da li si cuo da je nekom otisao motor ili neki deo u motoru na 300000-400000km zbog Elf ulja? Za 300000-400000km ces uraditi 20-25 zamena ulja, da li je i tu razlika u ceni zanemarljiva?
U sustini jeste jer ces tu kilometrazu napraviti(u normalnim uslovima)za jedno 20-25 godina.
Na kraju krajeva sta ste se svi uhvatili za taj ELF(propisala fabrika).
Koje ulje ste sipali u vozila koja ste imali pre Dacie.
Citat: Turbo poslato 23.11.2013. - 20:08
Na kraju krajeva sta ste se svi uhvatili za taj ELF(propisala fabrika).
Jedno od najjeftinijih u toj klasi, a i prepisala ga fabrika :hihi1:
Citat: Turbo poslato 23.11.2013. - 20:08
Koje ulje ste sipali u vozila koja ste imali pre Dacie.
Najjeftinije u Yugica, tada bila Optima :ziveli:
Citat: Turbo poslato 23.11.2013. - 18:57
Pa nije bas da su identicni.
Nisu, ovo je duplo skuplje.
Citat: Keka poslato 24.11.2013. - 09:07
Nisu, ovo je duplo skuplje.
Karakteristike jesu slicne za sva ulja 5w-40 gradacije(tabelarne),
ali je razlika u aditivima i deterdzentima.Bar bi tako trebalo da bude.
Eto vidis.....Da vozis neki V12 pa i da ta razlika bude bitna.....Ali za motor iz 90-tih to je cisto bacanje para.
Ova oba ulja imaju izvrsne karakteristike, čak su pogodna i za dizel motore (TBN oko10)
Odradio sam mali servis u Auto kuci "Tref" u Zemunu i ovako izgleda specifikacija:
Svecice 1400din
Filter ulja 600din
Paknovi 4000din
Filter vazduha 1000din
Filter goriva 900din
ELF 5W40 4l 3200din
Odmascivac FOERCH 300din
Servisni radovi 4167din
Obrada dobosa 1667din
Sve ukupno 18400din
Jel su me odrali?
Delovi su tu do oko 30-40% gore na MP cene, što je ok u poređenju sa drugim servisima.
Jedino su paknovi preskupi, a bo'me ni za ruke se nisu proslavili. Ne znam šta im je "obrada doboša" pa i to verovatno ide "u ruke".
Sve u svemu, i jesu i nisu te odrali. Mogao si proći mnogo skuplje u nekom od ovl. servisa ali i mnogo jeftinije kod krštenog i "neovlašćenog" majstora.
:wave:
Odnosno, mogao si pokupovati delove i otici kod majstora da ih montira/zameni.
Dajte preporuku za nekog krštenog i "neovlašćenog" servisera u Beogradu?
Mnogi su zadovoljni sa servisom "Svima dobro" i majstor Martinom. Al' šta vredi kad se ne čita forum.
Citao sam i pretrazivao forum, ali je prevelik, ima puno postova.
Hvala!!
Upravo sam zavrsio 'mali' servis na Loganu 1.5 dCi: zamjena ulja i filtera za ulje i vazduh.
Ulje sam kupio u Profaco-u: 5W40 kantica od 4 l = 2100 din.
Filtere sam kupio u Beosistem-u (Staro sajmiste) za 750 dinara (oba).
Ruke (Lav auto u Jablanickoj - tu mi je najblize) = 990 dinara.
Usteda je skoro duplo u odnosu na, recimo, servis Ziva ili Beoguma (preko 7000 dinara).
Hvala svim forumasima za preporuke za Profaco i Beosistem ...
:aplause: :aplause: :aplause: Tako je kada uzmes stvar u svoje ruke. :too: :wave:
Pozzz
Došao je i taj dan, sam kupujem delove za mali servis.
Imam komšiju pored zgrade, najlakše mi je tako, imam dvoje male dece, da ih ne vucaram okolo.
Iščitao sam ovu temu, koliko vidim nema mudrorije: motorno ulje, filter ulja i filter vazduha i filter klime. (?)
Filteri za ulje i za vazduh, tražiću u radnji kvalitetnije, i to je to.
E sada koje ulje? Vidim hvalite ELF.
Da napomenem, Sandero 1.4 benzin + ugrađen gas, i radim kao taksista. (eksploatacija)
Polusintetika ili sintetika?
Koliko litara majstoru da uzmem?
Zavisi koliko majstor moze da cugne. :Smiley:
Za motor uzmi sintetiku i dovljno je tri litre.
Moja preporuka je Elf.
Ja i moj majstor popili ukupno 4 lava (po dva svaki). .. Za to vreme promenjeno ulje (sipao Mobil 1 polusintetika), filteri ulja, vazduha, goriva i klime. Uz to promenjeni i selen blokovi.
Danas bio kod RENO SAVE.5. servis na 50000km
Filter zraka i zarulja? Kao da si bio u Idea hipermarketu na servisu. Rajcica i ostalo... :40:
Ma kao da sam bio u nekom servisu u novoj EU državi.Ovo mi stvarno nije jasno sa ovim terminima.Zar nemaju programera da to lepo sastavi nego dobiju izgleda gotov program i samo menjaju cene.
Dapače imaju.
Ako me pamet dobro služi, ova podloška je 2 eura?
Kod mene je 40 din. Ali ja nisam ovlasteni. :Smiley:
Auuuuu, ovako se gube musterije :fiju:
Ja sam, u prodavnici autodijelova, plaćao bakrene podloške po 0.15 €. Možda se njihove podloške "neke specijalne" :laugh1: . Stvarno me interesuje kakve podloške oni stavljaju. Ispada da su njihove 10 puta skuplje.
Stavljaju aluminijumske sa gumicom u sredini. Te su malo skuplje, ali daleko od cene u servisu. I cene delova su 2-3 puta vece nego u prodavnici, jedino su sa uljem "razumni", skuplje je samo 57% od Profaca.
To je bila moja poslednja poseta ovlašćenom servisu,pošto mi ističe garancija 18.avgusta. :kava:
Citat: hobbista poslato 21.07.2014. - 23:47
Auuuuu, ovako se gube musterije :fiju:
E moj druze, kamo srece, da je tako ne bi vidjali ovakve racune,...ali uvek ima onih koji to plate....pa mene je moj veliki servis izasao oko 11 000 din... toliko novca za filtere i ulje ne bih dao dok sam ziv. :bonk:
To nije bio veliki servis za 11.000 din.
tako je, falila je jos samo pumpa..ok...to bi ispalo 15000 din...omanuo sam za 4000 . :wave:
:banghead: Po koji put moram da dodam - plus ruke!!! Ne može se ignorisati činjenica da si ipak radio nekoliko sati i da si po struci automehaničar. Pa i mene zamena grejača na bojleru košta 400 dinara a komšija plati 2500, čišćenje split klime (godišnji servis) oko 200 dinara a komšija plati 3500 dianara... Moj kolega popravi 32" kao nov televizor kupljen na buvljaku neispravan za 20 EUR i popravka ga košta par stotina dinara + desetak popodneva iz hobija + ne zna se koliko godina školovanja i radnog iskustva. Da li on treba da se hvali kako je kupio Samsung 32" LCD za 22EUR???
offtopic, pa nek briše ko oće i može ali moram: :Smiley:
Željko & Željko , nenadj.b.vi, to je ljubav :hihi1: :to: :713:
Citat: Loganovac poslato 23.07.2014. - 11:45
:banghead: Po koji put moram da dodam - plus ruke!!! Ne može se ignorisati činjenica da si ipak radio nekoliko sati i da si po struci automehaničar. Pa i mene zamena grejača na bojleru košta 400 dinara a komšija plati 2500, čišćenje split klime (godišnji servis) oko 200 dinara a komšija plati 3500 dianara... Moj kolega popravi 32" kao nov televizor kupljen na buvljaku neispravan za 20 EUR i popravka ga košta par stotina dinara + desetak popodneva iz hobija + ne zna se koliko godina školovanja i radnog iskustva. Da li on treba da se hvali kako je kupio Samsung 32" LCD za 22EUR???
Znaci majstori uzimaju za ruke 200-3000% ..pa to je sumanuto.. :suicide: ...a sto se tice mojeg zanimanja, je jesam masinski tehnicar, ali cisto da znas da kod mene u kuci nikada nije usao majstor za grejac, klimu, keramiku, stolariju, vodovod, preciznu mehaniku, moler, zidar. elektronicar....itd...i nece dok sam ja ziv... ne postoji covek koji nesto ne zna vec samo onaj koji hoce ili nece....
Opet ne kapiras poentu. Nismo svi svoji mehanicari, tvoj rad kosta kao i svaki drugi. Nek bude red velicine 4000 din, izadje da veliki servis u tvojoj reziji kosta 19000. Sto se tice majstorija po kuci, ni ja ne dozvoljavam majstoru da udje u istu.
:ha:
uraden mali servis ulje elf 10w40 , filter ulja, dolivana antifriz elf tip d, promena spone volana i reglaza prednjeg trapa cena 100 eura
Ala su tebe osisali :mojeovce:
zaboravio i stelovanje ventila a sta deru deru, ili briju na suho
Juce odradjen mali servis. Uz to zamenjeni diskovi, plocice, svecice, oba prednja lezaja (levi se raspao, desni skoro) i nastelovani ventili.
Sve ukupno 33.000 dinara :badmood:.
Ode mi budzet za Kovacicu! :ljut:
Samo sam izgleda promasio mesto za post, jer je ovo bio servis na 170.000 km. :ne:
Ako je u ovlascenom servisu, jeftino si prosao, ako je u sopstvenoj reziji, skupo si prosao.
U servisu je sve uradjeno.
Ako je u servisu onda i nije tako strašno za sve to.
Da voziš nekog japanca ili nemca bilo bi itekako skuplje..... Ovako super cena za servis....
250 000 km
- Ulje INa delta sint 10w 40 3l
- Filter ulja Unico Li 750/3
Malko pregledao donji postroj. Ništa ne kapa, mandzetne citave i :driver:
Danas sam uradio mali servis, račun je u prilogu.
Napokon jedan normalan račun, nisi napisao ko je proizvođač filtera i koji servis je u pitanju.
:aplause: :aplause:
Citat: kiconix poslato 16.12.2014. - 19:51
Napokon jedan normalan račun, nisi napisao ko je proizvođač filtera i koji servis je u pitanju.
Za ne poverovati Kićo! :ha: :aplause:
Ima na racunu oznake filtera, to su Meca filter i cena je ok, a i kvalitet im se visoko kotira. U novim Dacia vozilima ugradjuju njihiv filter vazduha.
U pitanju je servis Petit na Zrenjaninskom putu, otišao sam na preporuku komšije koji takođe ima Logana.
http://www.011info.com/auto-elektronika-beograd/petit-renault-i-dacia-servis (http://www.011info.com/auto-elektronika-beograd/petit-renault-i-dacia-servis)
Pošto mi je i crevo za vetrobrane curilo, na savet jednog člana foruma sam kupio crevo za akvarijume koje sam im odneo a oni kao što vidite zamenu nisu ni naplatili. I ja sam bio pozitivno iznenađen.
Preporučio mi je da uskoro zamenim i diskove(5.000), leve i desne šipke spone(3.400) i levu kuglu točka(1.500). U zagradi sam stavio cene delove koje mi je on rekao okvirno iz glave. Da li su to korektne cene?
Ja sam pre mesec dana pazario Ferodo diskove u Euro07 u Zemunu i platio sam ih 5000 rsd
Korektne cene! :aplause:
Citat: Pobeda poslato 16.12.2014. - 21:07
Preporučio mi je da uskoro zamenim i diskove(5.000), leve i desne šipke spone(3.400) i levu kuglu točka(1.500). U zagradi sam stavio cene delove koje mi je on rekao okvirno iz glave. Da li su to korektne cene?
Danas sam uradio ovo što mi je preporučio, ostaje mi da uradim centriranje trapa. Da li je neko radio kod Tadića u Višnjičkoj, on mi odgovara zbog radnog vremena, rade do 19 časova.
Elem, račun je u prilogu, kako vam se čine cene, da li me je "odrao"? :ces:
Antifriz sam možda još mogao da guram stari ali nisam hteo da rizikujem jer nisam siguran kada ga je prethodni vlasnik menjao.
Dobro su radili centriranje u servisu kod Pionira. Ne znam naziv firme - kada iz Mije Kovačevića skreneš ka Pioniru (Čarli Čaplina ulica) prvi sa leve strane. Citroen servis je odmah do njih ili dele halu - ne sećam se :c:
Cene delova su ok, tako se kreću gore dole za koji dinar. Ruke, ne znam koliko je vremenski sve radio, radni sat je u proseku od 1500-2000 din :ne:
Danas uradjen mali servis.
Cene:
- Ulje Elf nf 5w40 3l--1800din
- Filter ulja --400din(podloska uz njega ide)
- Filter vazduha --700din
- Filter kabine --870din
za sad 3770din
Svi filteri Meca kupljeno u RenoAuto Panta Pancevo.
- Kljuc za filter ulja--700din
sad 4470din
- Sitan alat,cebe za ledja,limenka Jelen za ispiranje grla...
- Ruke su moje, tako da sad imam kljuc za filter
Ukupno 4470din
:hihi: :hihi: :hihi:
Nije mi bas jasno, menjao si diskove, a nisi plocice...
Za mesec dana mi dolazi vreme za 5. redovni servis. Auto je prešao oko 42.000 km, a na 3. servisu (na oko 23.000km) je pored redovnih zamena ulja i filtera promenjena i rashladna i kočiona tečnost.
Da li pored ulja i filtera da menjam kaiševe i vodenu pumpu? Vodim se mišlju da to uradim sledeće godine, na oko 50-52.000 km. Čini mi se da je 42.000 ipak mala kilometraža za ovaj zahvat?
Da je moj auto u pitanju pogledao bi u kakvom je stanju zupčasti. Na 42 000 km nebi mjenjao niti zupčasti niti vodenu ako izgleda ok.
Evo ponude Reno Sava za zamenu vodene pumpe i kaiševa.
(http://www.dodaj.rs/t/44/TK/N72eUBJ/cam00359.jpg) (http://www.dodaj.rs/?44/TK/N72eUBJ/cam00359.jpg)
Usluga 5+ je neki Reno program koji traje do kraja 2017. i omogućava, između ostalog, i popuste na rezervne delove i ugradnju.
Bezobrazluk :Smiley:
Meni su dali istu takvu ponudu, u istom servisu pre nedelju dana ali cifra za 1000 din veća :to:
Inače imam ponudu za istu stvar od AS Krstevski za oko 20.000 din manju, koju ću verovatno i prihvatiti kad uskoro bude vreme... :kava:
Urađen 5. (mali) servis, u servisu Krstevski.
Delovi i ulje su moji.
4L Elf Evolution SXR 5w40 ulja - 4 * 600 din. (iskorišćeno 3.3L)
Filter ulja Purflux LS932 - 498 din.
Filter vazduha Purflux A1278 - 888 din.
Filter kabine Purflux AH207 - 965
Podloška čepa kartera, bakarna - 21 din.
U servisu plaćen čistač kočnica u spreju, odmašćivač - 150 din.
Očišćeni doboši i paknovi, konačno nema više cviljenja i škripanja :)
Ruke 1.5 sat - 1500 din.
Ukupno - 6422 din.
:)
Uradjen mali (ne znam koji po redu) servis:
1.Ulje motorno Mobil1 10W40 pakovanje 4 litre 2230 din
2.Filteri Fitron (made in Poland) :
- vazduha 530 din
-goriva 720 din
-ulja 250 din
3. Cuvena podloska j----nih 120 din
Ukupno 3850 din + nekoliko piva za ruke....
Sve kupljeno u Kit komercu.
Uradjen mali servis (ne znam koji po redu) kod Reno Save:
1. Ulje ELF Evolution 900 5w40 - 3250,00
2. Filter za ulje - 1299,00
3. Filter za vazduh - 730,00
4. Filter klime - 1000,00
5. Filter za gorivo - 2800,00
6. Pomoć na putu + Akcija do 2018. - 990,00
-------------------------------------------
Ukupno = 10.100,00
Pretpostavljam da su filteri oridjinale.
Mada mi ovaj za gorivo nesto mnogo jeftin.
Klima i gorivo sigurno nije original, cak je malo verovatno da je Motrio za te novce.
Ne znam da li su pomenuti delovi originalni ali pretpostavljam da jesu jer su kutije od delova koje su bile spakovane u gepeku bile karakteristično Reno pakovanje kao i ostatak Elf ulja.
Moguće je da su cene takve kakve jesu zbog popusta na delove i rad a i za Elf je bila neka akcija. Sve u svemu zadovoljann sam cenom jer sam očekivao bar 50% više.
Uradjen mali servis(13-ti po redu).
6.500 din.(bez filtera goriva),ruke gratis,pivo Zajecarsko.
Mali servis na Scenic-u, motor dCi kao na Dačijama, doduše 106HP, nakon nepunih 20.000km (dođe mu neki 6-ti po servisnoj istoriji)
5l sxr5w40
Filter ulja
Filter vazduha
7.400
Reno Sava
Filter goriva ostavljam za sledeći servis, pošto je stavljen u januaru oriđiđi.
Mali servis (14-ti po redu).
Zamenjeni filteri i ulje.Ovoga puta sipano Fusch titan gt1 5w40.
Takodje zamenjeno i ulje u menjacu.Ruke dzaba,caj rtanjski.
Radio sam mali servis 14.12.2014 na 84.000 i za ovih godinu dana prešao tek 6.500 km (imam i službeni auto pa zato).
Da li da radim ponovo servis sredinom decembra?
Preporuka je da se servis radi jednom godisnje ili na odredjenoj km pa sta pre istekne.
Sta ces ti sa svojim kolima da radis to je tvoj izbor.
Pa u principu nece nista da se desi za mesec-dva, ali imaj u vidu da je poslednjih godina od neke sredine januara pa do kraja februara kriticno sa snegom i hladnocom, pa je mozda bolje zato da odradis u decembru, ako treba jos nesto da se doradi. Da te ne iznenadi kad ne treba. I da proveris akumulator u kakvom je stanju :wave:
Citat: Pobeda poslato 29.11.2015. - 17:02
Radio sam mali servis 14.12.2014 na 84.000 i za ovih godinu dana prešao tek 6.500 km (imam i službeni auto pa zato).
Da li da radim ponovo servis sredinom decembra?
Најпре да се захвалим свима на одговорима.
Сачекао сам ипак мало и данас урадио мали сервис (на непуних 8.000 пређених километара).
По савету мајстора заменио ми је и крај споне и носач мотора.
Рачун је у прилогу. чисто због поређења ако неког занима. (Заменили су ми и сијалицу на контролној табли, једну позициону и на регистрацији, нису ми наплатили)
Bez naziva servisa racun nam ne znaci mnogo (osim da su vrlo korektni sa cenama).
Slažem se.
Рекох да не помислите да је можда рекламирање, нисам знао како се форум односи према томе :)
http://www.011info.com/auto-elektronika-beograd/petit-renault-i-dacia-servis
Качио сам и раније рачуне, исто су били коментари да су цене коректне. Отишао први пут на препоруку комшије а онда и наставио да идем код њега.
Za reklame imamo posebnu rubriku, ali u temama o servisima rado delimo svoje pozitivne utiske. :wave:
Peti redovni servis, 3 litre Elf 5w40 ulja, filter ulja, tečnost u kočnicama sa rukama tačno 35 eur.
Tri litra ulja otprilike dođe na 3/4 skale na mjeraču, tako da nema potrebe da se uzima još jedan litar.
Na nekom od ranijih servisa u ovl. servisu stavili podlošku sa gumicom pa je ista samo vraćena nazad.
Ranije sam filter klime sam zamijenio.
Jedno brzinsko pitanje, jesu filteri ulja za 1.4mpi i 1.6 16v isti?
Posto su mi prvo rekli, preko telefona, da je jedan 450din, a drugi 600, a posle u radnji mi kazu da su isti...
Purflux LS 218 ide na oba. U nekim varijantama su stavljali različite, ali je razlika samo u visini (zapremini) filtera, tako da ovaj pasuje sigurno (može i drugi proizvođač koji je zamena za ovaj).
Hvala, kupio sam meca ehl 4391 x2kom = 900din
I elf 5w40 2*4l = 4300 din
uraden mali servis maslo elf 10 w 40 i uljni filter mecafilter + ruka 1800 den ili 3600 din ovlasteni servis red auto Bitola
Jubilarni 10. mali servis, 103240 km. Zamena obavljena efikasno, u AC Neša. Ulje i filteri 3000 dinara i 700 dinara "ruke". Auto pregledan, trap i vešanje detaljno, jer se sporadično čuje da nešto cvili kad pređem preko ležećeg policajca i slične izbočine. Detaljnom analizom utvrđeno da zvuk potiče od gumica balans štangle. Ništa ozbiljno, dok ne počne da lupa. Veliko hvala našem Hobbista-i!
Pre neki dan sam dobio ponudu za mali servis, 10.000 din. 4L ulja, filter ulja, filter za vazduh i filter klime. Po postu od @deki68 razlika je samo u filteru za plin i ciscenje ventila na isparivacu. I pregled vozila. Da li je ta razlika vredna 10.000 dinara?
(Ponuda za mali servis je na slici, u gornjoj polovini.)
Pregled u 40 (cini mi se) tacaka je redovno besplatan na akciji, ako neko zeli mogu da slikam da vidi sta se sve gleda.
Mada bi pregled, barem osnovnih stvari, morao da se odradi i na malom servisu, da bude ukljucen u cenu. Sto mislim i da rade, pa onda vise nije pregled dodatnih 40 tacaka.
Dok sam se "družio" sa ovlašćenima svaki servis je uključivao taj famozni Renault pregled u 40 tačaka.
Pre dva dana urađen mali servis (7. po redu) kod Krstevskog.
7. godina i 55.200 km
Filtere sam kupio u Panteru (ukupno oko 2500 din)
4L G-energy F synth 5W40 ulja, iskorišćeno 3.2L (oko 2300din)
Usluga servisa 2000. (Detaljno provereno celo vozilo, dezinfikovana ventilacija, proveren akumulator, prikačena dijagnostika radi kontrole, sve ok)
I dalje smatram da je Dacia vrlo pouzdano i zahvalno vozilo za održavanje. Makar su ove stare bile :njanja:
Kad sam pitao Krstevskog za mali servis čini mi se da reče nešto preko 7000 din. Katastrofa kad se uporedi sa preko 16.000 dinara kod ovlašćenih (bez plinske instalacije)
Cijena za ruke je više nego povoljna
24 sata dezurstva za ruke za mali servis. Posteno.
Citat: Zoran poslato 24.04.2017. - 18:56
Cijena za ruke je više nego povoljna
Čekaj, koliko su plaćene "ruke"? Ako misliš na onih 2000 dinara, to je dranje za mali servis. Cenim da je tu uračunato i sredstvo za dezinfekciju, opet je mnogo. Mali servis se završi za pola sata maksimum.
Citat: Keka poslato 24.04.2017. - 20:08
24 sata dezurstva za ruke za mali servis. Posteno.
:offtopic:
Joooj, uvek se kod ovakvih stvati setim onog vica kad klinac snimi opasnu žensku na ulici i pita ćaću: "A tata, ko j*be ovo ?"
A ćale, šta drugo nego da sinu pokaže "pravi put" odgovara: "Odlikaši sine, odlikaši...."
:Smiley:
Ko ima kanal ili dizalicu, može i sam da uradi mali servis, to nije komplikovan proces.
Koliko košta samo kačenje na diagnostiku?
Ne košta ništa. Druga je stvar koliko oni to naplaćuju. I zbog čega bi na malom servisu kačili auto na dijagnostiku ako već nema grešaka (CE lampica)?
Preventivno kočenje na diagnostiku je za svaku pohvalu. To je isto kao sistematski pregled za čovjeka. Druga stvar je što mi to ne praktikujemo. Ništa besplatno ne postoji, sve neko mora platiti (prvi sat na studiju ekonomije ).
Pa dobro, ako već nema ničeg besplatnog, kad misliš da nam fakturišeš svoje konsultantske usluge ovde na Forumu? :crazy:
Pa forum je razmjena a ne prodaja, mišljenja :ziveli:
:aplause:
Napomena: prodaja je po definiciji razmena robe/usluga za pare.
Danas jubilarni 10 mali servis. Svi filteri + Mobil 1 polusintetika. Promenjene svećice i piškota pošto je malo počeo da se trese u leru. Prvi puta na 105000 km doštelovani ventili.
šta je piškota
Donji nosač motora.Neki ga zovu i "koska".
Citat: mladja73 poslato 27.04.2017. - 17:32i piškota pošto je malo počeo da se trese u leru.
Koliko si je platio i od kog je proizvodjaca?
Corteco . Kostala je nesto vise od 2000 din u Kit komercu. U odnosu na originalnu ne odaje dojam nekog velikog kvaliteta.
Thanks Saša
Ulje + filteri(ne znam tačno koji sve filteri s tim da filter klime ne postoji kod moje klime tako da taj nije menjan), desna spona, stabilizatori BŠ( ovo BŠ ne znam šta znači), zamena bočnog stakla vozačevog (staklo ja kupio) + ugradjen deo mehanizma zatvaranja prozora koji se polomio (duga prica kako sam uspeo da polomim staklo i da pukne jedan deo mehanizma). Uradjen je valjda mali servis sad na 77000km, zadnji put je bio veliki servis na 60000km.
Sve ukupno 14 000.
Dodatno sam platio dezinfekciju klime 3000 kod jednog drugog majstora.
Kako sam prošao, možete li mi reći okvirne cene pomenutih radova ?
Bš - balans štangla.
Ne znam koliko košta dezinfekcija klime, ali mi 3000 zvuči mnogo. :ne:
Pa on je prikljucio neki uredjaj u otvor klime valjda i stavio auto u ler i tako je radio nekih 45 min i to je sve. Tu ne postoje ruke... Ne znam šta se tu plaća stvarno.
Citat: filllip poslato 11.05.2017. - 20:54
Ulje + filteri(ne znam tačno koji sve filteri s tim da filter klime ne postoji kod moje klime tako da taj nije menjan), desna spona, stabilizatori BŠ( ovo BŠ ne znam šta znači), zamena bočnog stakla vozačevog (staklo ja kupio) + ugradjen deo mehanizma zatvaranja prozora koji se polomio (duga prica kako sam uspeo da polomim staklo i da pukne jedan deo mehanizma). Uradjen je valjda mali servis sad na 77000km, zadnji put je bio veliki servis na 60000km.
Sve ukupno 14 000.
Dodatno sam platio dezinfekciju klime 3000 kod jednog drugog majstora.
Kako sam prošao, možete li mi reći okvirne cene pomenutih radova ?
Filter ulja - cca 700
Filter vazduha - cca 500
Filter goriva - cca 700
Ulje - cca 1.500
Spona - cca 2.000
Stabilizatori - cca 2.000
Ako sam dobro sračunao 7.400
Radni sat majstora cca 1.500
Ti ostalo proceni sam.
Klima - u NS punjenje i pražnjenje klime na meru košta oko 2.500. Samo "dezinfekcija" - ne znam, ali se 3.000 stvarno čini mnogo :ne:
Ma nije baš jeftina dezinfekcija, tu je negde cena ako se radi onim spec. uređajem.
Pa baš kod tvojih komšija (AK Francuz) radili su mi pre nekoliko godina dezinfekciju tim "spec. uređajem" - nekakvom konzervom koju su otvorili tako da ističe gas, postavili je u kabinu vozila i uključili recirkulaciju vazduha i ventilator na maksimum. Koštalo je skoro kao zamena freona i ulja, odnosno servis klima uređaja...
:Smiley: I pop bi ga okadio jeftinije.
Ovo je "spec. uredjaj"
A ovo je konzerva:
Razlika u ceni "tretmana" par hiljada dinara
Hvala na odgovorima.
@Aleks Nije bio bas taj uredjaj ali valjda su ga dobro odradili za te pare.
Urađen šesti po redu "mali" servis.
3l Elf SXR 5w40, filter ulja, podloška, filter vazduha, i ruke cca. 28-29 eura.
Filter klime sam mijenjao prošle godine i prošli mjesec sam ga očistio - ispuhao, nije bio mnogo zaprljan. Ostajem u ritmu filteri klime i vazduha sa zamjenom na svake 2 godine.
Uradjen 5. mali servis na 63.000 km i skoro 5 godina starosti.
- Kantica od 4l Elf 5w40 - 2200 din (Made in Romania, 09. 2016.)
- Filter ulja Purflux - 430 din
- Filter vazduha - 600 din
- Podloska cepa kartera - kao iz prve ugradnje 37 din
- Ruke 1000 din
Ukupno ~ 4300 din
Da prijavim ovogodisnji mali servis, navratio kod Hobija (http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8303.msg187333#msg187333), zavrsismo posao da sat i po, dva, natenane.
Moja standardna postavka sa 4 kila Nisoteca i Purflux filterima iz Pantera ni ovaj put nije izostala i kao i do sada, to se uklapa u oko 4200-4300 dinara. Dodatak je bilo menjacko ulje, Total 75W80, u zbiru oko 2200 dinara i 0,5 litara Valeo DOT4 kocione tecnosti za neke smesne pare, sve to takodje uzeto u Panteru.
Posle 17000 km autu je mali servis dobro dosao, mada je Hobi konstatovao da istoceno ulje iz motora nije bas sahranjeno.
Iz menjaca je istoceno potpuno normalno ulje, ali ja nakon tri nedelje voznje definitivno mogu da potvrdim malu, ali primetnu razliku u mekoci saltanja i malu, ali primetnu razliku u zvuku menjaca ukupno. Zamena nije bila neophodna, ali nema razloga da se ne uradi, kad mi je vec dunulo da menjam.
I pored najbolje volje, fabricke plocice i dalje nisu za zamenu, tako da ce Valeo set da cuti bar jos godinu dana.
Ovih dana cemo za zaokruzimo 70000 km.
5 servis
Kilometraza 34500
Ponedeljak , zakazan mali servis u Hit autu,prvi slobodan termin cetvrtak u 12:00
Predracun:
10% popust
sa popustom
Usluga-Rad ------------------------1.7x1100-------=1683,00
Ulje Mot. Elf 5W40 1/1 x 5 -----------5x767,00 -----=3451,50
Zaptivka cepa kartera-----------------1x61,00 ------=54,90
Filter ulja ----------------------------1x1283,00----=1154,70
Filter vazduha 1.5 DCI-----------------1x583,00-----=524,70
Fiter goriva ---------------------------1x4944,00----=4449,60
Filter klime ----------------------------1x1710,00----=1539,00
---------------------------------------------------------------
Osnovica : 12857,40
PDV -----: 2571,40
--------------------
Ukupno : 15428,88
Uradjen 5 mali servis .
Zavali me iz Hita dok su radili servis i rekli da sa prednjim plocicama mogu da predjem jos 1 do 2 hiljade kilometara (i na proslom servisu su mi rekli isto da je vreme za zamenu) i pitao ih kolko kosta rekli 3000 dinara plocice i rad .Pristao sam i zamenili su ih na racunu pise plocice - logan,megan, klio (neznam koja je to marka ?)Al za sad lepo koce , videcemo vremenom .
I na kraju je racun kao gore samo jos te 3000 din i pdv na njih.Znaci sve ukukupno izaslo 18670,00 dinara.
Da napomenem da mi se zadnjih godinu i nesto malo malo palila lampica da ima vode u filteru i to sam ignorisao mislio sam da je otisao senzor.Medjutim kad je zamenjen filter za gorivo evo vec 3 dana mi se nepali ta lampica.
Zvali me sledeci dan i pitali dal sam zadovoljan ?
Reko neznam sta da kazem levo i desno krilo kod haube i hauba i lajsna ona sjajna pre haube i prednji tockovi i brave na vratima i unutra i na jednim i drugim vratima plastika i dole na mestu suvozaca gde je filter sve je komplet bilo isprljano od prljavih ruku majstora ,tako da nemam reci ako su tako uradili i mali servis aljkavo neznam sta da kazem .Sve sam radio kod njih godinama ali ovako umazan auto nikad nije bio i prvi put da onaj sto je primio auto nije izasao da pregledamo zajedno auto.
Izvrsili su promene tamo u Hitu neide se vise levo u onaj prostor nego sad ides na glavni ulaz gde je znak i prodajni salon za reno pa su tu prvo ides im na noge pa kod jednog pitas kad ima termin pa ti on kaze ,pa onda setas tamo gde se ranije islo pa ti tamo urade predracun pa ponovo kod ovg prvog da zakazes termin ,pa onda taj dan kad doteras auto neides ni kod prvog ni kod drugog nego ides sad kod treceg ,oni svi sede a ti stojis i taj treci prima auto .A kad se zavrsi i treba da ti predaju auto ides prvo kod onog prvog pa ti on naplati , pa onda ides kod onog treceg on ti da kljuceve i potpisujes kod njega neke papire i onda izadjes sam napolje auto stoji na parkingu otkljucan i prljav i umazan a ti im ostavio pare i pitas se kako su ti uradili servis i molis boga da je makar to u redu odradjeno .Znaci blaga katastrofa i totalno sam u soku bio. Nebi ni radio tu servis nikad vise nego radim bukvalno 30 metara od njih i odgovara mi samo zbog lokacije , cak znam i da su skuplji ,ali zbog lokacije pristajes na sve ,medjutim za ubuduce cu debelo da razmislim.
kvalitetno dranje
Koje marke su filteri?Vidim da im je filter vazduha extra povoljan.
Nemam pojma koje su marke , bukvalno kako je napisano gore , pristao sam i ko zna sta je stavljeno , sutra cu da odem do Hita klapara onaj poklopca plasticni na motoru gore sa desne strane nije pricvrscen to nikad nisam skidao verovatno treba negde da se pritisne.
Ma to samo stisni rukom,verovatno nisu lepo namestili.To su kao neke zabice.Ima ih 3 i kad lepo legne cuje se "klik".
Odradjen "mali" na 1.4 kod koleZe hobbiste :hall:
Uradjen 8. mali servis + na 53000km
(https://s1.postimg.org/38habhe5t7/Servis_005.jpg) (https://postimg.org/image/38habhe5t7/)
Auh :huh: To je u ovlašćenom servisu?
Da-HIT :rtfm:
Pa ok, filter ulja i filter kabine očekivano skuplji nego na after-marketu. I sat rada očekivano bar 15% skuplji nego kod neovlašćenog.
Ali 3.4 radna sata za ove operacije - čini mi se previše. Msm - centriranje trapa 1.7 sati ?! :doh:
Kakvih 15% ??? Na ove cene je dole još dodat porez! Prva stavka za rad je mali servis, druga je kraj spone.
Dakle mali servis 2020 i zamena kraja spone 600 din. Centriranje trapa 2.000. I u sve to je već uračunat popust!
Centriranje su tako prikazali jer račun kucaju po standardnim radnim satima (inače je za centriranje skuplji radni sat).
Pa rekoh "bar" 15% gore :c:
Za centriranje trapa si u pravu, to je operacija koja ne bi trebalo da zavisi od utrošenog vremena već od vrste vozila. Ali i dalje je 2.000 za centriranje preskupo, a 1.7 radnih sati za mali servis predugo.
11. mali servis, posle 13 meseci i 11000 km. Ulje u Profaco-u 2150 din, filteri Meca kupljeni u radnji Extra Auto, 1035 dinara. Čuveni bakarni prsten besplatan! Zamena izvršena svojeručno.
:to: :aplause:
Danas sam kupio delove za mali servis pa me zanimaju iskustva i misljenja sa gore navedenim proizvodjacima. Inace drug radi u veleprodaji autodelova pa sam dobio neki popust na delove sa tim da je on izabrao proizvodjace delova na osnovu broja sasije automobila osim ulja koje sam ja trazio da bude bas od ovog proizvodjaca i ove oznake.
P.S. Zanemariti sijalice, WD i metlicu brisaca. :D
Uradih u subotu 8. (mali) servis kod Krstevskog, standardno zamenjeno ulje i filteri (kao i ulje u menjaču), međutim pre oko mesec dana sam primetio ''fronclu'' na PK kaišu, tj. jedna rubna nit je popustila i pukla, tako da je visilo po par cm konca sa strane i tako se okretalo. Kaiš (ceo set) je zamenjen pre dve godine na velikom servisu i od tada je auto prešao oko 15-16k km, tako da ne znam zašto je došlo do oštećenja. Iako pretpostavljam da je kaiš još mogao da se vrti, nisam hteo da rizikujem, već sam tražio zamenu.
E sad, moje pitanje je - da li je dovoljno samo zameniti PK kaiš, ili mora ceo set, roleri, zatezači (ako ih ima?) itd?
Ja bih zamenio samo kaiš.Španer i roler ne bih dirao posle samo 15.000km.Možda si naleteo na loš kaiš.Hutchinson je kao neki najbolji izbor.
Ali,moguće je da neka remenica cepa kaiš,to je moja pretpostavka.To bi Krstevski i svaki drugi solidan majstor morao da vidi.
Samo PK. Pogledati da li španer vuče ukoso, mada se to na benzincima jako retko dešava.
Hvala na odgovorima :dobro:
Hutchinson je sada montiran, a koji je bio ne znam, moguće da je taj bio i pre. Slađan je pregledao stari kaiš i nigde sem na tom mestu (gde se nit prekinula) nema nenormalnih tragova trošenja. Moguće je da je jednostavno materijal popustio baš tu. Nisam hteo da rizikujem i nastavim sa eksploatacijom takvog kaiša, da se nit ne bi toliko izvukla da stvori mogućnost da se podvuče i zakači za nešto. Ako se ovo ponovo desi, definitivno ga neki deo razvoda troši.
Данас одрађен мали сервис иако сам за претходних годину дана прешао само 7.500 километара.
Пошто стварно других трошкова у међувремену нисам имао, заслужује барем редовно освежавање и спремање за дужи пут на море :)
4.580 динара + дезинфекција климе 2.000
Ne znači mnogo ako ne napišeš šta je i gde je rađeno.
Петит сервис у Крњачи, код њега одржавам ауто од 2014-е.
Рачун је у прилогу поруке.
Vrlo pristojne cene.
Jesu pristojne... Samo ne znamo o kojim brendovima se radi.
Citat: Pobeda poslato 02.06.2018. - 20:54
Петит сервис у Крњачи, код њега одржавам ауто од 2014-е.
Рачун је у прилогу поруке.
Solidne cene. To mi je u komšiluku (desno pored njih bi trebao da bude servis za auto gas). Mislio sam da samo rade Pežo-Citroen.
Чини ми се да мислиш на други сервис, Петит је мало после тог сервиса када идеш из Борче ка граду.
Јагош ради само Renault и Dacia возила.
На претходним рачунима има више информација:
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1117.msg193853#msg193853
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=6154.msg176536#msg176536
Ја сам стварно задовољан услугом, а и делује да су и цене сасвим пристојне.
Juče uradio mali servis posle 10000km (14 meseci).
Zamenjeno: mot.ulje 10w-40, svećice, filter vazduh i filter ulja (filter kabine ne postoji kod mene u kolima)
Sve ukupno 6800 (računajući ruke i provere prilikom tekućeg održavanja). U servisnoj knjizici je majstor zapisao šta je urađeno i ima pečat. Račun nisam dobio niti mi je dao spisak sa cenama pojedinačno (rad, filteri, ulje, svećice itd), ne znam ni koji su proizvođači ugrađenih delova. Ulje je mobil.
danas uraden mali servis ulje10W40, uljni filter i vazdusni filter + ruku + bakarnu podlosku 2450 den oko 5000 din u ovlasteni servis
Čini mi se izuzetno povoljno za ovlašćeni servis. Ovde je takva cena za neovlašćene servise.
Danas uradjen jubilarni 12-ti mali servis kod naseg druga Hobbija. Brzo i efikasno. Hobi pregledao i trap i rekao: " Teraj dalje!" I ja šta ću - ću da teram.
Uradih danas 9. "mali" servis na 75887km kod Reno Save na Mirijevskom Bulevaru.
Ulje ELF EVOLUTION 900 NF 5W40 3L (ne znam zašto nisam tražio SXR, a imaju i Shell u ponudi)
Filteri ulja, vazduha i kabine su "Reno", šta god to značilo. Jedino što sam mogao da vidim kad sam podigao haubu je da je filter ulja plave boje :ne:
6921.21 rsd
Promena kočionog ulja (prošlo je 3 godine od poslednje zamene)
2.490 rsd
Servisna usluga redovan servis i štelovanje zadnjih kočnica
3120 rsd
Ukupno: 12531.21 rsd
________________________
Iako se nisam setio da tražim, serviseri su primetili da mi cvile zadnje kočnice, (verovatno i da ručna visoko hvata), pa su predložili otvaranje, čišćenje i štelovanje, što sam prihvatio. I stvarno, sad je ručna kako treba, i nema više cijukanja prilikom pritiskanja papučice.
Automobil je pregledan po svim kontrolnim tačkama prema Reno specifikaciji, a ja sam tražio i proveru donjeg nosača motora, i rekoše da je sve u merama i da još uvek nema potrebe za zamenom.
Nakon završenog posla, serviser odvozi auto na probnu vožnju, što mislim da je jako pametno, jer će on sigurno da uoči neke nedostatke na koje se vlasnik vremenom možda i privikne, pa ih uzima za normalno. (kao ja recimo na tu škripu zadnjih kočnica)
Utvrđeno je da je pukao prednji nosač auspuha, što sam rešio odmah posle servisa, po preporuci iz Save, odmah u komšiluku. Momci iz servisa Whistler, preko puta tržnog centra, su mi za 500 din to zavarili. Preporuka i od mene za njih, inače.
Ono što mi se dopalo je da ulje nije sipano preko maksimuma, čak je i 2-3 mm ispod gornjeg zareza, što me navodi na zaključak da je sipano tačno 3L, i to mi se sviđa :) Naučio sam da posle servisa prvo to pogledam :)
p.s. Mogao sam da biram i Motrio filtere po sledećim cenama:
(https://i.postimg.cc/ZRnh1Y0J/Motrio-filteri-Sava.png)
A evo i slike računa:
(https://i.postimg.cc/wvjFxSQx/IMG-Copy.jpg)
Mogu reći da sam zadovoljan.
Odrađen osmi po redu mali servis, kilometraža 51500. Tri litra ulja, filter ulja, kočiona tečnost i ulje za servo volana. Od ulja sipao Inu Ultra Sint 5W40 pa ćemo vidjeti kako će se pokazati. Takođe Inini proizvodi i za kočnice - dot 5.1 i servo volana - atf super (ispunjava dexron 2 normu).
Ceh za sve plus ruke 37,5 eur.
Za naredni servis, pošto ih radim godišnje, u plani zamjena ulja u mjenjaču i možda stabilizatora balans - štange, trenutno imaju sasvim malo lufta.
Odradjen redovan servis, kilometraza 103929km, auto centar KRUNIC:
- pregled vozila.................................1486,06
- motorno ulje motrio 5W/40, 3l,.........2220,00
- filter za ulje.................................... 555,28
- filter za vazduh...............................1054,79
- filter za gorivo................................. 622,66
- zaptivka......................................... 212,58
- potrosni materijal............................ 100,01
...............
6251,38
Citat: speedo poslato 11.05.2019. - 14:26
... i ulje za servo volana. ...
Meni u Savi rekoše da se ulje serva nikad ne menja :ne: Jesu li ti zamenu predložili u servisu, ili si je ti sam tražio?
Tražio sam sam zbog zvuka koji proizvodi pumpa servo uređaja volana (ima opisano u odgovarajućoj temi).
Mišljenja sam da se fluidi ipak trebaju mijenjati. Ono šta kažu u ovl. servisima i šta piše u servisnim knjižicama je dosta šaroliko.
Hvala ti na objašnjenju :dobro: Slažem se sa tobom, i ja sam za promenu.
Vrteo se nesto po naselju pa svratih do Pantera, ide mali servis pa da se obezbedim, sve 5950 din, skuplje je zbog filtera sa aktiv.ugljem...(https://i.postimg.cc/p58NWk5x/IMG-20200416-110033.jpg) (https://postimg.cc/p58NWk5x)
zaboravih da napisem da sam ulje sam maznuo sa rafa a kad sam stigao kuci, ajd da vidim i datum, kad ono 02.2020, iznenadih se...Samo sto je bilo 2500 a danas videh u Kit-u 2150....
Odradjen novi mali servis (+ jos nesto) na 80 hiljada.
Ulje Elf 5W40 SXR, 4l kupljene u Kit komerc, 2240 din (datum je negde avgust 2019).
Kupio i 2 PK kaisa, jer su oni montirani na velikom servisu 2017. cvileli od prosle godine (malo ujutru kad upalim, pogotovo proslog leta na temperaturama).
Ispostavilo se da 1 PK kais nije odgovarajuci, pa sam ga vratio (prihvatili su kais nazad uz racun, iako sam kupovinu obavio krajem februara :dobro: )
Zamena ulja, filtera vazduha i PK kaiseva je 4800 din (2 radna sata).
Zamena kocionog ulja (menjano sredinom 2016., na 56kkm) sa samim uljem - 3500 din
PK kais 2400 din
Filter ulja 570 din
Filter vazduha 1072 din
Ukupno: 12452 din
Danas odrađen deveti po redu tzv. mali servis. Pored ulja u motoru i filtera, zamijenjeno i ulje u mjenjaču i stabilizatori balans štange. Ceh za sve zajedno sa radom nekih otprilike 58 eur.
:to:
Пре две недеље урадих и десети, "мали", сервис. Урађено у Рено Сави на Карабурми и задовољан сам. 10 година и 88.800 км.
Ове године сам се одлучио да пробам Нисотек уље, пошто се Г-енерџи очигледно више не увози, већ само распродају старе залихе.
Уље, филтере и свећице сам ја купио и донео, остало сам купио у сервису.
3л Нисотек уља
Eyquem свећице
Пурфлукс филтери
__________________
5.830 дин.
Замена уља и филтера, штеловање вентила, замена свећица, замена антифриза, замена две сијалице централне конзоле и провера климе.
__________________
10.554 дин.
Ипак сам се одлучио да наштелујем вентиле, од последњег штеловања је прошло око 40.000 км, а и уље је влажило на поклопцу вентила, још од претходног штеловања. На прошлом сервису у Сави су ми то и ставили као напомену да би ваљало урадити на следећем сервису. И мислим да је добро што јесам, прво су средили то влажење (стављена је нека црна дихт-маса, не знам који је дихтунг, био је метални), а као друго сам приметио да је ауто мало тиши на леру (то је можда и до уља) и много важније - мотор је осетно живахнији, лакше потеже из нижих обртаја и нема више оног пада обртаја и благог цимања које сам имао приликом отпуштања квачила код пребацивања у виши степен преноса, 1.-2. и 2.-3.
Клими није било потребно допуњавање, интересантно. Никад није ни била допуњавана за ових 10 година, мада је заиста ретко и користим. А требало би више, знам, макар због подмазивања.
Замењене су и две сијалице у централној конзоли, али нисам хтео да мењам и сијалице на подизачима стакала, јер су ми објаснили да мора да се мења цео прекидач који кошта 4.000 :)
Промењена је и нека шелна 32-50, не знам од чега је то.
Уједно је и прегледан цео ауто.
И да, као и после сваког мењања расхладне течности, морао сам да долијем два пута по 1/4 литра, вероватно док је истерао све ваздушне чепове из система.
Све у свему, ја сам задовољан са Савом, ово ми је други сервис код њих и некако имам поверења да им препустим ауто, кажем шта желим да се уради и знам да ће поред тога бити прегледано и све остало, а уочени недостаци отклоњени.
Ево и слике њиховог рачуна:
(https://i.postimg.cc/15LKH3cj/signal-attachment-2020-06-11-171453-002.jpg)
https://i.postimg.cc/15LKH3cj/signal-attachment-2020-06-11-171453-002.jpg
12.04.2019.radjen veliki servis ,posle toga u 9 mesecu 2019. zamenjena leva kugla
Posle 2 godine:
03.03.2021. posle 8000 km vratili me sa tehnickog prednji tocak levi koci 1.7 desni 2.8
Uradjen Mali servis u AS Krstevski i zamenjeni diskovi i plocice ,sapa - kljesta na tom levom tocku bila zaribala ,kazu namucili su se da je razrade,posle toga opet na tehnicki Stojanovic Skoda NBGD i kazu ljudi na tehnickom odlicne kocnice skoro im nije bio tako dobar auto .
Kocioni Disk sa pdv-om 2400x2 =4800 din
Prednje Plocice sa pdv-om =2300din
Ulje sa pdv-om Liqui Moly Top Tec 4100 SAE 5W40 1200x5=6000din
Filter ulja sa pdv-om =600din
Filter kabine sa pdv-om =1100din
Filter Goriva sa pdv-om =2800din
Filter Vazduha sa pdv-om =1200din
Antifriz G-12 1 l sa pdv-om = 600din
Radni sat Mehanika 5x1200din sa pdv-om =6000din
--------------------------------------------------------------------------
UKUPNO: sa pdv-om = 25.400 dinara
Koliko ranije treba da se zakaže kod Krstevskog
Citat: dekiv68 poslato 07.03.2021. - 11:39
Koliko ranije treba da se zakaže kod Krstevskog
Ja sam bio u petak kod njih kada su me vratili sa tehnickog zbog kocnica ,zakazali mi za prvu sredu,ali sam ih zamolio ako moze odma ,kaze mogli bi da odma taj dan urade mali servis da mi ucine ali je vec bilo oko 12 h pa nebi stigli i kocnice da odrade tako da sam odabrao sredu.
Imas telefon njihov na njihovom sajtu pa ih okreni i pitaj preko telefona.
Pastrovicevu su prekopali skoro celu radovi neki u toku veliki ,tako da sa novog mosta kada se skrene dole na onaj mali kruzni tok kod hipodroma nemoze da se prodje i udje u Pastrovicevu.
Isao sam sa NBGD preko mosta pa prvo skretanje desno ,pa na nadvoznjak ka B.Brdu i prvo skretanje levo i dole malo do Pastroviceve.
Citat: bind poslato 06.03.2021. - 14:47
...Radni sat Mehanika 5x1200din sa pdv-om =6000din...
Mali servis i zamena kočnica trajala 5 radnih sati?!
Predstoji mi 5. mali servis i troumim se između: 1. Petit servisa na Zrenjaninskom putu 2. Krstevskog 3. Reno Sava Pančevo.
Prvi servis mi je najbliži ali nemam nikakvog iskustva sa njima. Drugi servis je solidan ali su prevelike gužve u njemu. u trećem servisu sam radio prethodna 4 mala servisa i utisci su veoma povoljni, ali je dosta skupli od prethodna dva.
Šta izabrati :conf:
Posle kog ces najmirnije spavati.
Nije samo stvar o mirnom snu.
Nakon trećeg malog servisa na Puntu zbog prevelikog sipanja novog ulja u motoru imao sam slučaj da mi nakon desetak kilometara probije semering na radilici. Posledica: trenutna neupotrebljivost auta, šlep do "majstora" i sva sreća nije bilo oštećenja motora jer sam stao na vreme, na sred pančevačkog mosta.
Dakle nije problem u mirnom snu već nepismen debil može da ti uništi motor.
To sam i napisao. :ne:
Pa baš i nisi, osim ako ne misliš da čovek spava dok vozi preko pančevačkog mosta...
:Smiley: :Smiley: :Smiley:
Ne, nego treba ici tamo gde neces razmisljati sta ti je uradjeno a sta nije.
Ili poverenje ili svoje oko.
Citat: Ayrton poslato 10.03.2021. - 07:50
Mali servis i zamena kočnica trajala 5 radnih sati?!
Sve znam , kapiram , oterao auto ujutru u 8 preuzeli auto ,u 11 i 30 me zvali da su zavrsili da dodjem po auto,nevredi , nemam zivce da se svadjam ,a i rekli mi da su mimo dogovora otvorili zadnje dobose i ocistili nisu cisceni i pregledani od kad je kupljen auto 2010 godine.
Svaka aktivnost je normirana odredjenim brojem sati, nevezano za to koliko realno traje. Tako da je tu rasprava prosto nemoguca. Taj rad kod njih kosta toliko i to je to.
Ide mali servis... Kako da saznam za moj motor 1.5 DCI 55kwh 75 KS iz 2017.-te:
1) koliko ulja ide?
2) koji su fabricki brojevi filtera ulja, vazduha i kabine?
Na internetu svasta pise, pa sam nasao poprilicno razlicite brojeve... Ima li neko iskustva na forumu povodom ovoga?
Isto i mene muči za 0.9TCe, ako ne bih išao u ovlašćeni servis
Neki korisni linkovi na ovu temu...
http://engineoilcapacity.com/dacia-logan-engine-oil-capacity-in-quarts-liters/
https://garage.wiki/dacia/logan/first-generation-facelift/2011/engine-oil-capacity.html
https://whichoil.info/dacia/logan-1-5#logan-1-5-dci-fap-dpf-k9k-892-55kw-dt-2010
Za količinu ulja,uputstvo za upotrebu vozila.Ili "oil selector" nekog ozbiljnog proizvođača (Total,Šel...),tu piše i koje ulje i koliko.
Oznake filtera:guglajte "online catalogue" Purflux-a,Mann-a,Filtrona....
https://www.car.info/en-se/dacia/sandero/sandero-stepway-09-tce-m5-2017-10120799/specs
Ovde pronađoh da u 0.9TCe ide 4.2l motornog ulja gradacije 5W30 ili 0W30
Hvala svima na trudu, ali meni treba konkretno iskustvo sa ovim motorom. Znam da guglam, cak i ovi linkovi sto su ostavljeni daju razlicite savete o istom motoru. Problem je izgleda sto je ista kubikaza i oznaka motora (1.5 DCI), ali ima vise varijanti tj. te varijante imaju potkod, npr. K9K 790. Kako da znam koji je moj potkod?
Ili u broju motora ili ako neko moze da proveri preko broja sasije. :ne:
Preko VIN broja se sazna SVE
Primer za mene
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=9261.msg187271#msg187271
Sad ima nekih sajtova koji to daju i džabe
Proguglaj
Ovde imaš ono sto ti treba, unesi samo broj šasije.
https://partsouq.com/
Kada ti se otvori ovakav prozor, kompletne informacije dobijaš klikom na info (strelica).
(https://i.postimg.cc/tYRSw52k/Partsouq.jpg) (https://postimg.cc/tYRSw52k)
Od proizvođača do proizvođača se razlikuje detaljnost informacija.
Podaci za Dačije i nisu baš kompletne, ali ima i više nego što prosečnom korisniku treba. Za ženin Kia Pikanto npr, pored podataka o bukvalno svakoj opciji vozila (brojevi, verzije, sufiksi, podsufiksi, vrste i boja enterijera, presvlaka,...), raspoloživ je krš i lom (nepotrebnih?) podataka (fabrika u kojoj je sklapano vozilo i motor, tačan datum i smena kada je proizveden, na kojem tržištu je prodat,...). Fali samo boja očiju majstora koji je sklapao motor :)
Ovaj sajt je odlican. Proverio sam sa starim Loganom a i sa novim Loganom i dobijam podatke tako tacne i precizne da bih mogao nacrtati kola na osnovu njih :write: Hvala!
Moj motor je EURO6 dizel K9K 626 oznaka vozila L8AH sa menjacem JR5336.
Sve sam pregledao, ima brdo podataka, jedine grescice su bile da su kola Sandero II :) a da stari Logan nema opremu za pusenje (a ima upaljac, dok kod novog Logana nema ni to a pise za oba isto). Sve u svemu ovo je odlicno. :hall:
Sajt ne pravi razliku između Logana i Sandera. Tek po prvom slovu u oznaci vozila se razlikuju (B-berlina, Sandero, L-limuzina, Logan , K-karavan, MCV,...).
:offtopic:
Sajt je od prodavca delova iz UAE i cene su više nego povoljne, samo da slanje nije šišanje (i sa uračunatom carinom i porezom, bez troškova slanja, su jedno 20% jeftiniji nego kod nas). Na celom sajtu za grupaciju Reno/Dačija je jako ograničena ponuda.
Za Dačiju je pregled delova preslikani Dialogys, tako da može da se nađe tačan Reno broj dela, ako nekom treba. Unese se broj šasije i onda izbacuje samo vrstu delova za tu verziju vozila, samo što se tu i tamo potkrade i poneka greška (poželjno je proveriti i iz drugih izvora ako postoji više različitih vrsta istog dela).
Ako mislis na oznaku iza UU1 onda je kod starog Logana prvo slovo L sto se slaze sa tvojom izjavom dok je kod novog Logana pocetno "slovo" 4 :fiju:
Odličan sajt :hall:
Citat: glavonja3 poslato 13.03.2021. - 15:20
Ako mislis na oznaku iza UU1...
Ne na taj. To je broj šasije.
Mislim na oznaku vozila, odnosno, možda preciznije tip vozila, onu četvorocifrenu (-slovnu) oznaku. Moj Logan I je LS0A, kod tebe je L8AH, ali da ne :offtopic: više.
Idemo dalje sa temom o 5. ili ostalim malim servisima.
:ziveli:
Na 15-tom malom redovnom servisu po prvi put se pojavilo nesto za zamenu sto ne spada u redovan servis. Leva spona i amortizer. Auto presao 230.000 km u fabrickom izdanju! Pisem ovo kao poruku onima koji na ovaj forum dodju sa sumnjom u kvalitet i trajnost Dacie.
Svaka čast! :ziveli:
Super,za beogradske uslove exploatacije.
Danas odradih 5. redovni (mali) servis ili 1. u neovlaštenom servisu (Panter). Sa zamenom metlice brisača izašlo je 9.216 dinara. Ulje ELF 5W40 NF 5l je 3.100 din (ostalo u kanti za dolivanje), metlica brisača 788 din i za ruke su ukupno uzeli 2.400 din sa PDV. Pregledan donji trap i nosači motora. Danas nazvao i bez čekanja završio za 1,5h
Šta su sve radili, bitno je i zbog cene i zbog vremena, za 1.5 sat mogu tri auta da urade?
Zamenili sve filtere (ulja, vazduha i kabine), podlošku na čepu kartera, motorno ulje, prekontrolisali sve ostale tečnosti, kočioni sistem, elemente vešanja i upravljanja, nosače motora, izduvni sistem. Žalio sam se na na čudane vibracije pri hladnom motoru i sumnja se na izduvnu granu i pletenicu :conf:. Kad se motor zagreje prestaju.
Mali servis i malo zagledanja. Da vam kažem gospodo, nisu vam jeftini ti majstori u prestonici.
Uopšte nisu jeftini. Bez metlice brisača u ovlašćenom ovo bi koštalo 11.300 din
Ako je firma prijavljena, radnici prijavljeni, izdat fiskalni racun i placen porez, onda 2400 za ruke nije skupo. Ali nije ni jeftino.
Predjenih 93 kkm, Reno Sava Pancevo.
Баш повољне цене, чак и без попуста :)
Ја сам јуче купио Пурфлукс филтере у Пантеру, није уопште велика разлика у цени у односу на ове у Сави (додуше, не знам који филтери су уграђени).
(https://i.postimg.cc/75LtzFHx/filteri.jpg) (https://postimg.cc/75LtzFHx)
@silent
Nisam zagledao, ali koliko teraju Motrio rekao bih da je to u pitanju.
: :dobro:
Данас урађен 11. по реду сервис, мали, у Рено Сави, на Миријевском Булевару. Замењено уље и сви филтери, спуштена папучица квачила да хвата ниже и преконтролисан цео ауто, урађена и "провера климе", шта год то значило.
Затражио сам и визуелну проверу каишева и водене пумпе (да ли пушта негде), пошто је прошло 5 година и 50.000км од великог сервиса. Рекли су ми да су под притиском извршили проверу читавог система и да нигде није ништа показало. Пошто сам им споменуо колико је прошло од великог сервиса, добио сам и понуду за нови. (Имао сам утисак да они не би ни помињали велики сервис да га ја нисам успут поменуо.)
Такође је почео да се јавља проблем са варирањем цртица за температуру (2-4-2-4), и затражио сам помоћ по том питању, али о томе ћу у другој теми, овде (http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=162.msg229177#msg229177/).
Делове сам ја купио, платио сам само рад у сервису.
Уље Тотал кварц 9000 5w40 - 3л 1950 дин.
Филтери Пурфлукс - 2554 дин.
Рад у сервису 1 сат - 2520 дин.
__________________________
Укупно 7024 дин.
п.с. Сад на рачуну видим да ми нису наплатили подлошку чепа картера, што су раније увек радили :ces:
Надам се да су је променили...
Mali servis danas Sandero 1.5
Peti po redu
Reno Sava
13.300 sa Shell uljem
I 3000 provera i dopuna klime
Mali servis i prednji diskovi i pločice. AS Krstevski 18.520,00 din.
Ulje, kao prošli put Motrio 5w40 5l
Koliko kilometara je pređeno za zamenu diskova?
Ne znam da li je pre mene menjano, ali na satu je sada pisalo 141791, a kupio sam ga sa oko 129000.
To je prilicno ok, meni su prednje plocice na Renaultu mijenjane na 4 god i 60 000 km a zadnje na 100 000 km.
Imam drugara koji vozi isto Meganea Generationa, on je već na 100 000 mijenjao i diskove.
Ovi servisi 4-5-6 su vrlo nezgodni, jer dosta dijelova tada dospijeva za zamjenu, od rashladne tekućine, pa nadalje :)
Drugari, help! Upalila mi se lampica za servis (kljucic), ali mi je nesto rano, imam 71 i kusur hiljada km, po mojim procenama trebalo bi jos 7 hiljada do sledeceg servisa... Nisam jos stigao da odem do servisa, pa da prvo vas pitam sta mislite :c:
Ako ti je vremenski interval jedna godina, a poništen je nakon prethodnog servisa, onda ti je vremenski sazreo za servis.
Mislim da je kod tvog Sandera interval 1 godina ili 20 000 km, pa šta prije nastupi :)
Nije jos proslo godinu dana, a ni 20k km, zato mi je cudno sto se upalilo...
Ne mora da znaci da je servis u pitanju.
Dijagnostika ce sve reci.
Ili
Vidi kilometražu na poslednjem i pretposlednjem servisu
Npr 4. je bio na 41000 a 5. na 54000
Sada je 61000 i teba AKO NIJE RESETOVANO na 5. (zaboravili) da se sada upali lampica :ne:
Ovo je bar lako proveriti, ne košta ništa
0,9 Tce
Mali servis na 64 000 km
-Ulje ELF 5 W 40 , 4 litra ,filter ulja i klime Filtron, filter vazduha - 5150 din.
-Svećice NGK , komada 3 - 3750 din
-Brisači Shield , komada 2 - 1050 din
''Ruke'' ne naplaćuju ako se uzimaju delovi kod njih.
Na moju molbu zamenili su mi i točkove (letnje za zimske) - častio radnika.
Koji servis?
Castrol , Sremčica, Beograska 65 a .
011 2522769
Bar petnaestak godina imam iskustva sa njima koja su uvek pozitivna.
Dobio sam ponudu za mali servis od Reno Sava. Ukupna cena sa popusto od 40 EUR na fakturu je 7318 (ponuda u prilogu)
U AK Kompresor je trenutno akcija za mali servis od 10.000 rsd (rad, ullje i filteri)
Super cijena, nadam se ovakvim ponudama i kod nas u BiH :)
Odradjen mali servis u roku od sat vremena. Pohvale za Reno Savu u Beogradu. Brzo, efikasno, korektno.
Naplaćeno u dinar prema ponudi koju sam ranije dobio 7318 rsd.
Korišćeni su motrio delovi i ulje 5w40.
Danas u Panteru uradio 6. mali servis. Cene su sledeće:
-podloška čepa kartera 28 din
- ulje motorno ELF 5W40 NF 3x1lx800din=2.400din (imao u kanti od 5l ostatak od prošlog servisa)
-filter klime Reno 573din
-filter vazduha Reno Clio IV 1.339din
-filter ulja Reno Clio IV 1.2TC 944din
-Antifriz Valeo 100% 1/1 fluoros (za dolivanje) 519din
-ruke 2.400din
UKUPNO 8.203din
Prekontrolisali kočioni sistem, vešanje, upravljački sistem. Završeno za malo više od sat vremena, zakazano 7 dana pre.
Domaćinski, nema šta. Osim za ruke, tu nema šta da se radi sat vremena - sve u svemu, dobro si prošao.
Mene buni ovo ulje za 0.9 tce.
Al ako majstori sipaju, ok. :ne:
Majstori najčešće sipaju ono što imaju u servisu,ili na čemu najbolje zarade.O ovom slučaju nisu pogrešili jer su za Sce i Tce ulja ista kao za starije Reno motore,RN0700,odnosno A3B4.Reno je uveo novu normu,RN17,ali važe i ove stare.S tim što se zvanično sada favorizuju ulja niže gradacije,pa i 0W20!
Sve ovo se odnosi na benzince bez GPF-a.Ako je pomenuti TCe bez filtera čestica,a jeste 99%,onda je sipano ulje ok.A da li je moglo neko bolje ulje,možda je moglo,ali to je već druga priča bez kraja.ELF NF 5w40 je neki solidan prosek koji radi posao do sledeće zamene.
Mislim da su mi ELF NF 5W40 sipali i na 3 servisa u ovlašćenom i 2 puta u neovlašćenom. Samo na prvom servisu u ovlašćenom su mi sipali ELF SXR 5W40.
Nisam siguran ali mi se čini da je po forumima SXR okarakterisan kao kvalitetniji od NF :conf:
Ja u svoju Daciu 0.9tce bez LPG sipam Eneos premium hyper 5w40. Zadovoljan.
'Mali servis' plus prednji diskovi i kocione plocice kod Krstevskog. Cena kao sto sledi:
-ulje liqui moly toptec 4100 5w40 4litre 4800 din
- filteri (pretpostavljam meca) ulje 900 din, vazduh 1600 din, kabina 1200 din
-kocioni diskovi (spanski) 7400 din
-plocice (isto spanske) 2800 din
-4 radna sata po 2000 din
-ciscenje klime aktivnom penom i pregled automobila uracunati u ukupnu cenu
Sve zajedno 26700 din
Na koliko KM su menjani diskovi? Da li su bili potrošeni ilim je neki drugi razlog?
Plocice potrosene, na diskovima je bilo par brazdi i preporucena je zamena zajedno sa plocicama. Kilometraza nesto preko 50k km.
Dobro veče drugari,
Loganu mi se bliži 5-ti redovan servis, ima nekih 34 000 km na satu....
Do sada nisu mijenjane svjećice na autu (mislim da je preporuka po planu servisa na 60 000 km ili 3 godine).
Auto je kilometražom malo iznad pola intervala, ali je godinama prešlo propisani interval, šta biste vi, mijenjali prije 60 000 km, ili ostavili još par godina (auto je na benzin, ide sve ok, sve radi ispravno, nema nikakvih simptoma...)
Također, servis razvoda (auto ima lanac pa nema klasični veliki servis), mislim da nije rađen, iako je preporuka na 4 godine....može li se tu osloniti na još koju godinu, ili uraditi bez obzira na malu kilometražu....
Ja bi svjećice očistio, podesio zazor i vratio. Razvod, ništa nebi dirao.
Po priloženom servisnom rasporedu svećice se menjaju na 60.000 km ili 4 godine (u rasporedu su intervali u miljama), tako da to bi trebalo da se promeni, nije skupo.
Druge preporuke su promena kočione tečnosti i antifriza na 5 godina.
Kočionu tečnost i antifirz zamijeni svakako.
Ako ti nije sve gradska vožnja, svjećice mogu još, ja ih ne bih ni gledao. Ako je 80-90% kilometraže po gradu i na hladan motor, onda ni to nije loša opcija da se zamijeni.
Mikroremen se može vizuelno pregledati, pa i zamijeniti. Lanac je lanac i ne bih ga ni gledao dok se ne javi "zvučnim signalima" ili nekim drugim problemom.
Iz nekog razloga propisan je vremenski rok za promenu svećica,nezavisno od kilometraže.Možda iz komercijalnih razloga,da servisi uzmu pare.
A možda iz opravdanih,tehničkih razloga.Ko zna kako je opterećena ta svećica,kakvom strujom ili temperaturom.To nije obična svećica i
košta 10 puta više.Ja bih poštovao taj vremenski rok jer ne znam šta se tu dešava,neki đavo postoji verovatno.Da li može da se desi nešto
u glavi,navoju,bobinama,ko zna.
Sva je sreća pa ovde u Srbiji nema na lageru tih svećica,pa nema ni troškova.
Skromno pretpostavljam da su se prilikom određenja vremenskog roka za izmjenu svjećica proizvođači vodili mišljenjem da onaj ko prelazi malo kilometara to čini uglavnom i samo po gradu, odnosnu u režimu kada motor često i mnogo radi hladan ili poluhladan, a ne na radnoj temperaturi.
Ali, možda i griješim.
Citat: MitarMrgulic poslato 08.02.2023. - 23:20
Dobro veče drugari,
Loganu mi se bliži 5-ti redovan servis, ima nekih 34 000 km na satu....
Do sada nisu mijenjane svjećice na autu (mislim da je preporuka po planu servisa na 60 000 km ili 3 godine).
Auto je kilometražom malo iznad pola intervala, ali je godinama prešlo propisani interval, šta biste vi, mijenjali prije 60 000 km, ili ostavili još par godina (auto je na benzin, ide sve ok, sve radi ispravno, nema nikakvih simptoma...)
Također, servis razvoda (auto ima lanac pa nema klasični veliki servis), mislim da nije rađen, iako je preporuka na 4 godine....može li se tu osloniti na još koju godinu, ili uraditi bez obzira na malu kilometražu....
Ako ti je cilj ušteda, pošto si već van garancije, svećice bih očitstio, zazor podesio i menjao na kilometraži.
Set razvoda ( lanac i španer ) ne bih menjao najmanje dok ne dodje do propisanih kilometara. Ali, PK kaiš, njegov španer, bih promenio na 4 godine ( eventualno, još godinu, ali, da ne prekoračiš onih 60 kkm ). Za pumpu za vodu ne bih na tako malim kilometrima. Pa ni antifriz (njega bih možda "gurao" do 6)..
Ako ti cilj nije ušteda, set razvoda ( lanac i španer ) opet sada ne bih menjao, a sve ostalo bih ( a bez značajnog rizika se i to može odložiti za još jednu godinu ).
Tako ja to vidim.
Kod ovog motora je lanac koji se ne mijenja, samo prateće remenje i pogoni.
Slično razmišljam, vjerovatno ću pustiti još jednu godinu ili dvije, pa kad bude na cca 50 000 km, promijeniti svjećice, antifriz, prateće remenje itd.
Zoki druze, nemam ja alat za ove svijećice da čistim, a nisam ni nešto vješt, tako da ću ja to za godinu -dvije promijeniti....
Moj savet, poslušaj uputstvo proizvođača, a ne mišljenje ljudi na forumu, uz dužno poštovanje.
Proizvođač je dao preporuke sa razlogom da se svede opasnost od ozbiljnih kvarova na minimum, tako da nemoj da odlažeš ništa što proizvođač propisuje.
Svećice odmah promeni, kao i ove tečnosti.
Što ne platiš na ćupriji, platićeš na mostu.
Ili beše obrnuto?
A možda i sletiš sa mosta...
Kociona tecnost je odavno bila za zamenu (obicno na 2, maksimalno na 3 godine bez obzira na kilometrazu), antifriz je zapravo G12+ i moze se zameniti bilo kojim analognim i menja se na 5 godina. Tecnosti i gumeni delovi, vozio ili ne, vremenom degradiraju. Cak i metalni delovi na svecicama mogu u nekoj meri degradirati stajanjem zbog korozije. Za svaki automobil je najgore stajanje.
Ako ces kola da odrzavas u ovlascenom servisu, onda postuj propisane intervale.
Ako ces da dzeziras (zbog ustede ili sta vec, a vozis u papreni ovlasceni servis?), oteraj kod komsije na kanal.
Ja sam jako poštovao preporuke proizvođača, sve dok se nisam uvjerio da je npr. veliki servis na 60 000 km ili 4 godina, prevara Renault Dacia sistema za balkanske države...
Čovjek mi iz maintainance list, izlistao po broju šasije, plan održavanja za moj Megane, sa velikim servisom na 6 godina i 160 000 km i ostalim servisima sa puno duzim intervalima... tako da :)
Takodjer, buni i činjenica da na ovlaštenom servisu, dok je auto u garanciji (ima još oko mjesec do isteka petogodišnje garancije), vjerovatno zbog male kilometraže, nikada nisu ni pominjali da rade ove zahvate, već samo standardne male servise.
U suštini, volim auto održavati u ovlaštenom servisu, ne bježim da platim, ali i ne volim, što mi u Bosni kažemo, da me neko "lupa po ušima" pa da mijenjam nešto što komotno može služiti određeni period...
Inače, Logan danas bio na tehničkom pregledu, prošao sve bez greške, eko test, kočnice, sve k'o lampa :)
Pusti te glupe priče.
Veruj proizvođaču, manje će da te košta na duži rok.
Ja sam redovno servisirao (dva puta veliki servis, menjanje antifriza, kočione tečnosti, potrošni delovi) Logana od 2005. god. i nisam imao nikakvih problema posle 17 god.
Ja sam opet druga krajnost, ne mijenjam ništa što ne moram i nikakvih problema nisam imao do sada. Svjećice sam znao mijenjati i na 110 000 km.
Stepway 0,9 Tce. 73000 km.
Mali servis plus zamena ulja u menjaču , kočione tečnosti ,diskova i pločica TRW.(+ zamena točkova-zimski za letnji set)
Vala su ga pretjerali sa 2 l kočionog ulja.
Sumnjam da u sistemu ima i 1/4 od toga.
Slabo vidim fotografiju (malo je mutna ), koliko je plaćen "rad" ( "ruke" ) za sve te servisne radnje ?
Uradjen je i 5-ti mali servis, promjenjeno ulje, filteri, prednje disk pločice bile za zamjenu na oko 34 hiljade KM (inače kod auta sa diskovima na svim točkovima, prednje pločice uglavnom dobace do 50-60 hiljada km, pa sam se malo iznenadio, moguće da je to jer su kod Logan MCV doboši nazad.)
Cijena servisa ukupno oko 250 KM (130 eura), pitao za zamjenu svjećica, rashladnu tekućinu i ostalo, kaže serviser, ići ćemo na 60 000 km, nema potrebe prije...
Citat: Capriolo poslato 24.03.2023. - 20:30
Slabo vidim fotografiju (malo je mutna ), koliko je plaćen "rad" ( "ruke" ) za sve te servisne radnje ?
''Ruke'' ne naplaćuju za delove kupljene kod njih.
Korektno
Posle pređenih 89.000km uradih sedmi mali servis, prvi put, jer sam skoro mesec dana neprekidno na putu, u autoservisu Zatežić u Čačku. Usput sam zamenio i kočione diskove i pločice. Ukupna cena 22.100din (ulje 5W40 4.000din, filter ulja 500, filter vazduha 1.100din, filter kabinski 1.200din, diskovi 9.800din i pločice 3.500din).
Uradio sam danas samostalno osmi mali servis. Vratio sam se posle nekoliko godina (Petronas 500AV 5w30 i Total Ineo MC3 5w30) na Elf Evolution SXR 5W30. U Beocar 5lit 4050rsd. Frišak rok, zaboravio sam detalje. Filtere sam nabavio online preko prodajadelova. Sve sam uzeo Japanparts: ulje 275rsd, vazduh 546rsd i kabina 436rsd + transport 360. To su cene sa popustom od 10%, na čemu im zahvaljujem. Rotirao točkove, napred-nazad. I to je to. Pošto teram stalno zimske gume izmerio sam dubinu šare i posle skoro četiri godine i oko 40.000 km prednje su 5mm a zadnje 6mm. Valjaće još godinu-dve.
Lično nikad ne bih stavio filter ulja od 275 dinara.Proizvođač mi je sumnjiv i cena mi je sumnjiva.Filter ulja je vitalan deo,a da li je dobar ne može se videti kad ga držiš u ruci.
Mann i Purflux su provereni,ima ih svuda i koštaju oko 500 dinara.
Izvini što ti kvarim zadovoljstvo obavljenim poslom,ali ja bih taj odvrnuo i zavrnuo drugi.Možda grešim,ali filter ulja je suviše važan (a jeftin) da bi dopustio bilo kakvu sumnju.
Godinama sam kupovao Filtron poljski filter za ulje sa cenom oko 250 din. Nikakav problem nisam imao, a tezak je. Doduse, kupio pre neki dan isti i sada kosta malo vise od 400 din.
Citat: saša61beograd poslato 07.11.2023. - 12:27Možda grešim,ali filter ulja je suviše važan (a jeftin) da bi dopustio bilo kakvu sumnju.
Ne grešiš, filter ulja je izuzetno važan. Isto važi i za sve ostale filtere. Ima razloga zašto je nešto jeftino a nešto skupo.
Citat: saša61beograd poslato 07.11.2023. - 12:27Lično nikad ne bih stavio filter ulja od 275 dinara.Proizvođač mi je sumnjiv i cena mi je sumnjiva.....
Izvini što ti kvarim zadovoljstvo obavljenim poslom,ali ja bih taj odvrnuo i zavrnuo drugi.
Ne možeš ti da mi pokvariš ništa jer ja ovaj auto održavam od isteka garancije i prvog susreta sa ovlašćenim servisima. To što si napisao više govori o tebi a ne o temi. Šta bi ti uradio na svojim kolima nikada ne bih komentarisao i sugerisao zamenu iz kurtoazije. Ja sam samo naveo detalje ne bi li nekome pomogao. Nesumnjivo je da je filter ulja bitna stvar i ja sam svojevremeno ugrađivao i Knecht i Man i Purflux ali sam se u poslednje vreme odlučivao i za Champion, Japanparts i ostale iz budžet klase jer sam se uverio da i provereni majstori ne insistiraju na skupljim brendovima. A znam ponešto i o marketingu, brendiranju i kontroli kvaliteta, kao i o falsifikovanju robnih marki ali ne pišem uopšteno i zato i imam vrlo malo komentara - postova.
Citat: duster poslato 07.11.2023. - 15:10To što si napisao više govori o tebi a ne o temi. Šta bi ti uradio na svojim kolima nikada ne bih komentarisao i sugerisao zamenu iz kurtoazije.
Sve sto pisemo i nacin na koji pisemo govori o nama, a gledamo da svi ostanemo u temi. Komentarisemo iz dobre namere i tome forum sluzi. :wave:
Citat: glavonja3 poslato 07.11.2023. - 13:11Godinama sam kupovao Filtron poljski filter za ulje sa cenom oko 250 din. Nikakav problem nisam imao, a tezak je. Doduse, kupio pre neki dan isti i sada kosta malo vise od 400 din.
Potvrđujem neproblematično iskustvo sa Filtron i Wix filterima ulja. Filtron je poljski sigurno, a možda je i ovaj Wix proizveden u Poljskoj....oba su MannHummel grupacija.
Wix je brat od pokojnog Unico filtera.
Na mom MCV-u 5-ti servis. Promenjeno: svi filteri vazdusni i uljni i ulje motorno. Posto je kilometraza 71000, promenjeno i ulje u getribi iliti ulje u menjacu.
Pregledom ustanovljeno da su plocice pred menjanje (nije bas hitno - ima jos mesa). Posto me ceka Tüv odnosno registracija u junu, dogovorena je promena u maju, plus dodatak zamena svecica.
Dijagnostika je otkrila problem sa lambda sondom 2, ne moze da se obrise greska. Zanimljivo je da nema obavestenja u vidu lampice u kabini, kao sto je bio slucaj sa istom tom sondom na Loganu prve generacije. Videcu sta cu uraditi po tom pitanju.
Nemacka prop'o kad koristi kineske filtere :ha:
Citat: mladja73 poslato 27.01.2024. - 22:07Dijagnostika je otkrila problem sa lambda sondom 2
То је сонда иза катализатора? Откуд се ту јавио проблем? :ces:
Citat: Keka poslato 28.01.2024. - 11:59Nemacka prop'o kad koristi kineske filtere :ha:
Treba na lukavom potezu čestitati ljudima koji su pokrenuli kompaniju STC/Manol.Firmu su registrovali u Nemačkoj,možda neki malecki ofis od desetak kvadrata.Zbog toga se vode kao nemačka firma i opravdano na svemu što prodaju piše Germany.Ali nigde ne piše Made in Germany,jer ništa ne prave u Nemačkoj.Ulja (Manol) prave u Litvaniji,filtere i ostalo u Kini.Verovatno su računali na kupce u istočnoj Evropi i Rusiji,koji bi "nemački kvalitet" za sitne pare.Ali,došli smo na to da je i u Nemačkoj svaki evro uštede bitan.
I drugi ovako rade,recimo Topran.Nemačka firma,a sve što prave je iz Kine.Da ne grešim dušu,ono od Toprana što sam ugradio u kola,ispalo je sasvim dobro.Možda je tako i sa filterima STC.
Koliko god da sam propao,kod mene lično i za mog Logana,uvek će biti para za Mann,Purflux i Knecht i ništa drugo.Da li grešim što bacam pare na skupe filtere,ne znam i ne razmišljam.
MANN filteri su iz Tešnja...
Ја не видим никакав проблем у кинеским филтерима (или било којој другој роби). Они једноставно праве у квалитету који им наручилац плати. Што значи да може да буде и врхунски.
Уосталом, за неку годину сви ћемо ионако возити кинеска кола :)
п.с. Ограђујем се за храну - пре неки дан сам у продавници видео кинеске сардине, то сам прескочио :) :trk:
Kad bi kineski filter (kineski brend) imao vrhunski kvalitet,imao bi adekvatnu cenu.Ali onda niko ne bi kupio kineski,kad može za iste pare da kupi svetski/evropski brend sa 100 godina tradicije i iskustva.
Purflux pravi filtere za benzin u Kini.Ali taj filter nije jeftiniji od proseka jer je kvalitet odgovarajući.Dakle,ako valja,mora da košta.
Mali off:otkud ta priče da ćemo u budućnosti svi voziti kineska kola?Gledajte malo šta se dešava u Kini.Nije Kina ono što je bila pre 10 godina,odsvirali su svoje.
Ne znam kakva je Kina bila pre 10 godina, ali prošle sedmice je bila takva da su na ulicama isključivo njihovi, kineski, automobili, motocikli, skuteri i kamioni. Na 20 njihovih automobila može se na ulicama videti poneki Hyundai, poneka Toyota i poneki VW/Audi. I da, video sam jednu mat-crnu novu novcatu Zvečku CLK i jedan beli Range Rover Evoque. To malo kineskih automobila što sam imao prilike da direktno vidim i probam mi je razbilo predrasude o lošem ili slabom kvalitetu. Mislim da će u sledećih 5 godina Evropa, Japan, Koreja i Amerika dobiti oooozbiljne rivale iz Kine, Indije i Vijetnama. Ako ta borba i konkurencija nama kupcima donese veći izbor, bolji kvalitet i povoljnije cene - nemam ništa protiv.
Bio danas na redovnom malom servisu, za Logan MCV, onaj godišnji, što me skoro "ubije" jer mi pada zajedno sa registracijom auta :)
Na 6-om servisu, nakon šest godina korištenja, Logan je na nešto preko 40 hiljada KM.
Promijenjeno standardno, ulje, filteri...
Cijena cca 85 eura.
Jedina zamjerka, odnosno mala nekorektnost....rashladna tekućina je bila nešto malo ispod minimuma, nasuli su što je falilo, a na računu zaračunali čitav litar antifriza (cca 6 eura, a kad su već tako uradili, trebali su ostaviti ostatak u gepeku).
Ranije sam kupio litar rashladne tekućine, da imam kada se uslijed trošenja, izgubi deca-dvije, pa sam dosipam.
Uglavnom, sve je ok, idemo dalje :)
Na sitnicama se pada.
To je loša namjera...
Danas, na 103.237km urađen 8. mali servis u Panteru.
Pored malog servisa pronašli smo curenje antifriza na kućištu termostata pa je i on zamenjen kao i antifriz, svećice i obe prednje metlice brisača.
Ukupno je sve koštalo 36.404 din od čega 4l ulja 5W30 4.400din, filter ulja 829din, filter vazduha 1.584din, filter klime 675din, podloška čepa kartera 40din, 3 svećice 8.220din, termostat 7.243din, 3l antifriza 1.230din, šelna metalna 63din, par metlica brisača 2.520din i rad 9.600 din.
Veoma ljubazni, poslužen sa dve kafe, prisustvovao radovima, radovi trajali od 9-14h.
Čini mi se da su svećice malo skuplje.
Poslovođa kaže da mu Renoi i Dačije sa ovim motorom veoma retko dolaze na korektivno održavanje, važe za pouzdanije
Još da nam kažeš gde si sve ovo radio... :kava:
Piše u prvoj rečenici "Panter" autoservis, Beograd u Dimitrija Tucovića, ispod gradske bolmice. To je nekada bio ovlašteni Peugeot servis, a sada rade pored njega i Reno, Citroen i Dačiju
Što da nisu ljubazni, tri svećice kao ceo mali servis u kućnoj radinosti, termostat pet puta skuplji nego u radnji. Ako je i za dve kafe, mnogo je.
A tek ruke :ha:
Realno pola sata posla.
Ne razumem šta je pola sata posla?
Pa pola sata posla je da ti 5 majstora istovremeno odradi sve što su odradili.
Što se tiče svećica, ko nije vozio Alfa Romeo TwinSpark sa 8 NGK svećica, od kojih 4 male sa navojem M10 nose samo TS i neki Ferari motori, taj ne zna šta su skupe svećice :)