Dačija će dugo pamtiti poslednji EuroNCAP test - novi Sandero je dobio svoje prve četiri zvezdice.
(http://www.b92.net/news/pics/2013/05/30/37144045351a6ffa08ccad240366050_640x42785.jpg)
Model Dacia Sandero dobio je rejting od 80 odsto za zaštitu odraslih putnika, 79 odsto za decu i 57 odsto za zaštitu pešaka. Sandero je dobio penale zbog toga što nema obaveštenja o nevezanim pojasevima na zadnjoj klupi, a nije dobro prošao ni sa sigurnosnim sistemima koji su dobili 55 odsto.
EuroNCAP je naveo da je kabina ostal stabilna prilikom frontalnog udara, a testiranje je pokazalo dobru zaštitu kolena i natkolenica vozača i putnika.
Izvor:
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2013&mm=05&nav_id=718365
Sad sam sigurniji.....
ovo su super vesti
Jest' da je ovo NCAP od Sandera, ali se pitam kako bi izgledao A-stub kod ovog testa kod MCV-a?
(http://s3.postimg.org/iqgtj55an/A_stub.jpg) (http://postimg.org/image/iqgtj55an/)
Koliko je opasna ova deformacija?
kod drugih auta (i30, Astra, Focus) je nema.
Ni u tim drugim autima putnici ne bi prošli ništa bolje..a ako ima išta utešno u ovakvim stvarima - deformacija je ka spoljašnjosti a ne ka unutrašnjosti kabine.
Kabina je narusena, kao i na crash testu Logana 2004-2005 (citaj nisu menjali strukturni dizajn).
Drugim recima, pri ovoj brzini kabina je na samoj granici izdrzljivosti.
Citat: Keka poslato 07.07.2014. - 23:49
Drugim recima, pri ovoj brzini kabina je na samoj granici izdrzljivosti.
Beše 60 km/h ?
Jest i da je ovo tema o novom Loganu ali nema veze, prednji kraj je isti.
I dalje koriste iste "kalupe", samo je vanjstina modernizirana.
Jest', samo sto je MCV pri tome i teži, a za njega kao ni za Logana nije rađen NCAP.
Pretpostavljam da bi gužvanje bilo intenzivnije.
Pozivajuci se na sledeci citat
Citat: PPejic poslato 07.07.2014. - 22:32
Jest' da je ovo NCAP od Sandera, ali se pitam kako bi izgledao A-stub kod ovog testa kod MCV-a?
(http://s3.postimg.org/iqgtj55an/A_stub.jpg) (http://postimg.org/image/iqgtj55an/)
Koliko je opasna ova deformacija?
kod drugih auta (i30, Astra, Focus) je nema.
Zanima me misljenje cenjenih clanova foruma, sta bi bilo kada bi ovo bio NCAP za Logan (MCV) naravno sa regularnim opterecenjem vozila prtljagom?
Znaci pitanje se odnosi na Logan i MCV, cisto da ne bi neko pomislio da sam postovao pitanje na pogresnom mestu.
Pravo pitanje je kako bi bilo koja Dacia izgledala posle sudara pri brzini od 80 km/h (na testu je brzina 64 km/h).
Da ne trazis odgovor, ti lepo uzmi GL-a