Već nekoliko dana se uporno raspitujem za cenu dodane garancije od + 2god. i 20000km.
Danas sam, posle dužeg raspitivanja počev od dilera do Renault Nissana Srbija, nazad saznao da to košta 246 EUR.
Važi za vozilo koje nije starije od godinu dana tj. treba da se uplati u toku prve godine trajanja redovne garancije.
To je manje nego u drugim zemljama pa evo informacije za sve one koje tako nešto zanima.
:aplause:
Mislis da moze.Jel to moze u svakom salonu ili odredjene.
Može sigurno. Problem je što u servisima izgleda ne znaju (ili ih ne zanima) za tu mogućnost.
Po informaciji iz Reno Nissana Srbija trebalo bi da može kod svakog koncesionara (prodavca i servisera).
Ja sam se raspitao kod Hit Auta u Beogradu i oni su rekli da može po ceni koju sam već naveo.
Kad sam bio kod njih nisam se ovog setio ali to je pametno nije lose produziti garanciju...
Ja sam za to znao,ali su mi u auto-kući Sekulić lepo rekli da nema potrebe da to radim tj. da doplatim garanciju,misleći valjda na kvalitet vozila,što je po meni OK,mogli su lepo bez problema i objašnjenja da mi uzmi 246 eura ili sam se možda prevario :ces:.
Ne radi se ni o kakvoj prevari niti bilo čemu sličnom već je to mogućnost koja je predviđena od strane Dačije, kao i od mnogih drugih proizvođača automobila.
Uplatom, koja je stvar ličnog izbora, se onima koji to žele omogućava da produže garantni period za još 2 godine pod svim uslovima koji važe i za redovni garantni period.
Kad bolje razmislim nije ni čudo što neki, a možda i svi, serviseri govore da za tim nema potrebe pošto produženjem garancije samo dobijaju dodatne obaveze koje im se, verovatno, ne isplate kao servisiranje van garancije.
:friends: :friends:
Kada sam kupio Sandero u Novembru 2008. dobio sam garanciju na 1.godinu i na 3 godine za limariju,kada sam otisao pre dve nedelje da uradim servis na 30.000 hiljada pitao sam za servis.Usli su u bazu podataka i rekli mi da mi je grancija produzena automatski na jos 2. godine i jos pet za limariju i farbu.U sta sam se i sam uverio na licu mesta.
Malo su me obradovali.
:too: :friends: :ces: :whistling: :whistling: :whistling:
Malo sam se zaprepastio time sto ti je neko dao tako kratak garantni rok!?
Pre kriuze je bio skuplji ,ali i sa manjom garancijom,po mojoj kupovini nakon mesec do dva je automatski pala cena i povecana garancija.
Nece auto kuca produzavati garanciju ako im se ne isplati :crazy:
I ja sam se raspitao u Hit autu na Starom Sajmistu i rekli su mi da dodatno osiguranje nemoram da uplatim u prvoj godini, nego bilo kada dok je redovno osiguranje u toku.
Verovatno si mislio na garanciju, ne na osiguranje!
Serviseri produzenom garancijom kao i sa obicnom garancijom nemaju nikakve troskove. Maticna fabrika refundira sve troskove koje serviser ima prilikom resavanja garancije.Znaci placaju im i potrebne radne sate i cenu delova. Radio sam garancije kod jednog uvoznika i znam o cemu se radi. Cak imaju i koristi jer time uposljavaju servis radnim satima koje im placa fabrika. Jedina mana je sto nemaju zaradu na delovima, ali nemaju ni gubitak. Vecina ljudi ovo ne zna i misle da im servisi ustvari cine uslugu kad im poprave auto i da oni jadni gube pare da bi mi kupci bili zadovoljni.
Citat: sasasa poslato 12.02.2010. - 10:27
nemaju zaradu na delovima
Zar smeju jos da zaradjuju na delovima?
Citat: Deki poslato 22.11.2009. - 10:54
Kad bolje razmislim nije ni čudo što neki, a možda i svi, serviseri govore da za tim nema potrebe pošto produženjem garancije samo dobijaju dodatne obaveze koje im se, verovatno, ne isplate kao servisiranje van garancije.
:friends: :friends:
Mozda i nije tako. Ispada da retko ko po isteku garantnog roka radi servise kod ovlascenih servisera, pa im se isplati da nastave sa redovnim odrzavanjem. :ces:
Citat: veterinar poslato 12.02.2010. - 13:21
Mozda i nije tako. Ispada da retko ko po isteku garantnog roka radi servise kod ovlascenih servisera, pa im se isplati da nastave sa redovnim odrzavanjem.:ces:
I to je, svakako, vrlo moguća varijanta.
Ali sve u svemu važno je da takva mogućnost postoji u ponudi i da svako ko želi može da je realizuje.
Kad je garancija u pitanju ne zaradjuju na delovima, jer ne mogu zato sto im fabrika isporuci delove po nekoj ceni, a oni posle kad ih ugrade u garantnom roku ne mogu da traze od fabrike vise nego sto im je fabrika prodala.
Prilikom zamene delova van garancije mislim da je situacija drugacija, jer tad mogu da ozeze koliko hoce jer to placa kupac. Naime delovi se narucuju unapred i oni ne znaju da li ce ih upotrebiti za garanciju ili ne.
Ne narucuju se svi delovi unapred. Neki servisi koji se bave u vecoj meri prodajom delova ili imaju vise posla imaju ih sigurno i vise na lageru. Trebalo je da za ventilator kabine platim oko 200 evra tj, trebalo je da cekam da stigne kad ga u sevisu poruce. U mom prethodnom postu sam zeleo da istaknem da ce retko ko menjati deo u ovlascenom servisu po isteku garancije (bar koliko je meni poznato, iz kontakata sa vlasnicima Logana), dok su redovni servisi i odrzavanje u garantnom roku nesto drugo.
Npr., menjao sam kraj spone isti dan kad i Kiconix. Ja sam u ovlascenom platio oko 1100 dinara vise (mozda i nesto vise, ne mogu sada tacno da se setim). Platio sam oko 35% vise od Kiconixa. To nije malo. Poucen tim iskustvom, rado cu sledeci put da postupim kao Kiconix.
Sada kad sam ispisao sve ovo shvatam da idemo u offtopic. Mozemo nastaviti u "odrzavanju u sopstvenoj reziji" i sl.