Interesuje me dali bezinska pumpa treba da radi kad motor predje na gas.Moj kolega auto elektricar mi kaze da nebi trebalo da radi na prazno i da treba da se ugradi neko rele koje treba da iskljuci punpu posle prelaska na gas a majstor za TNG kaze da treba da radi kako bi benzin kruzio i hladi benzinske dizne.Molim vasa misljenja po ovom pitanju.
Iskreno, nisam ni razmisljao o tome. Ja sam presao 81k i do sada nisam imao nikakvih problema sa benz pumpom.
Moje misljenje je da pumpa nabije pritisak i tako ga i odrzava, a sto se tice dizni one nisu u funkciji pa nema ni potrebe da se hlade (a hlade se samo kad auto ide na benzin, jer ga tad i trosi).
PS. Cisto informacije radi. Moj kolega je zamenio ulozak pumpe, cena 4000 din.
Zvao sam majstora u Kovinu i on mi je rekao da benzinska pumpa mora da radi uvek kako bi motor mogao da predje na benzin kad zatreba.Na 10 000 menjati filter gasne i tecne faze .Moj sistem je Stag 4 poljak kompijuter a isparivac Tomaseto i on mi rece da su dobili upustvo od Poljaka da se radi veliki remont gasnih dizni na 35 000km kako bi sistem duze trajao u eksploataciji.Ja sam preso samo3000km i zadovoljan sam jer mi je potrosnja oko 7 l. CAO.
Citat: Zoran960 poslato 30.08.2009. - 14:40
Interesuje me dali bezinska pumpa treba da radi kad motor predje na gas.Moj kolega auto elektricar mi kaze da nebi trebalo da radi na prazno i da treba da se ugradi neko rele koje treba da iskljuci punpu posle prelaska na gas a majstor za TNG kaze da treba da radi kako bi benzin kruzio i hladi benzinske dizne.Molim vasa misljenja po ovom pitanju.
Elektricar lupa kao Maksim po diviziji, a majstor za gas jede braon perece.
O kruzenju benzina je vec bilo reci (ne kruzi posto ne postoji kruzni tok goriva) kao i o hladjenju dizni (kako moze tako mala kolicina goriva da ohladi dizne).
Potvrda Kekinoj tvrdnji:
(http://img154.imageshack.us/img154/656/dovodbenzina.th.png) (http://img154.imageshack.us/i/dovodbenzina.png/)
Po ovoj šemi nema nikakve opasnosti za rad pumpe kada vozilo koristi TNG. Pumpa ima svojevrsni by-pass, odnosno regulator pritiska konstatuje višak pritiska i sav višak benzina ispušta nazad u rezervoar pre nego što uopšte uđe u crevo koje vodi do motora. Pumpa se okreće i ima konstantan napor, a regulator pritiska u zavisnosti od opterećenja pušta više ili manje goriva ka motoru. Kada motor radi na TNG, sav benzin iz regulatora pritiska ide nazad u rezervoar. Tako sam barem ja skontao ovu šemu.