Pozdrav svima,
moram da podelim svoje iskustvo sa Vama tj. da Vas pitam da li je normalno da se poluosovina za Dacia Logan II auto čeka sad već 35 dana ? I da dobijem odgovor da je došlo do propusta, ali se ne zna gde pa mi ne mogu reći kada će auto biti popravljen ... :ha:
Da ne pominjem da je leva već menjana i da se lupanje pojačalo u prednjem delu pa da zato sad menjamo i desnu poluosovinu. Uzgred budi rečeno auto je prešao 30.000km
Auto je inače u garanciji do Novembra ...
Meni je ovo totalno ne profesionalno i neodgovorno ponašanje !
Interesuje me Vaše mišljenje.
To je da "pucaš na mjesec". Gdje može biti normalno ali eto dešava se.
ako nisi dobio zamensko vozilo, nadoknada stete sto nisi mogao da se koristis vozilom koje si
uredno platio, i produzetak garantnog roka za vreme koje nisi imao vozilo na raspolaganju.
pokusace na sve moguce nacine da izbegnu i razumeju samo silu (pretnju tuzbom)
na zalost
da ovlasceni prodavac i serviser nema deo koji nije cak ni neuobicajeno da strada je SRAMOTA
Citat: Salens poslato 27.08.2012. - 22:39
Pozdrav svima,
moram da podelim svoje iskustvo sa Vama tj. da Vas pitam da li je normalno da se poluosovina za Dacia Logan II auto čeka sad već 35 dana ? I da dobijem odgovor da je došlo do propusta, ali se ne zna gde pa mi ne mogu reći kada će auto biti popravljen ... :ha:
Da ne pominjem da je leva već menjana i da se lupanje pojačalo u prednjem delu pa da zato sad menjamo i desnu poluosovinu. Uzgred budi rečeno auto je prešao 30.000km
Auto je inače u garanciji do Novembra ...
Meni je ovo totalno ne profesionalno i neodgovorno ponašanje !
Interesuje me Vaše mišljenje.
Nisi jedini http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1363.msg60770#msg60770
mada je to kod mene bilo relativno brzo nekih par dana i izgleda da kad ode poluosovina najbolje odmah zameniti obe, u mom slučaju su odmah obe i naručili, a posle su pokušali da zamene samo jednu i na kraju su morali ipak obe. :ces: :ziveli:
Naravno da nisam dobio zamensko vozilo. U servisu su mi rekli da mogu tako voziti, ali polako i da ne skrećem naglo !!! I ja tako par dana, ali ono počelo sve jače i jače da lupa ...
Svima sam pisao pa i na kontakt sa http://www.daciagroup.com/ (http://www.daciagroup.com/). Nude mi jedan besplatan servis "da ublaže moje nezadovoljstvo" ... eeeeeee pa nisam ja nezadovoljan već zabrinut za bezbednost kako svoju tako i male dece koju vozim !
Danas je već 36. dan prošao. Ovo je stvarno SRAMOTA za sve ovlašćene distributere i servise Renault-Dacia u svetu !!! Kažem namerno u svetu jer sam dobio takav odgovor od njih. Jednostavno desne poluosovine za Dacia Logan II auto nema nigde u svetu i da će fabrika napraviti ... VEROVALI ILI NE ...
@jasho
tvoju temu sam pročitao kad mi je ovo sve krenulo da se dešava (pre 36 dana) i pomislio dobro je kvar im je poznat rešiće se ... međutim ...
Ne znam kako je kod drugih marki ali cela ova prica o garanciji i ovlascenim servisima Dacije je apsolutna BRUKA, SMEJURIJA, SRAMOTA i KRIMINAL. Bio sam u nekoliko njih i jezivo je koliko nezdrav odnos prema strankama i garanciji imaju.
Molio bih te da gore navedeno i potkrepiš konkretnim primerima a ne samo da se ospe paljba po "ovlašćenima" . Znam da nisu sjajni i ne branim ih,
ali napasti ljude: ovakvi su, te onakvi su a bez argumenata mislim da nije sportski.
Nikakav problem !
Kratko ću opisati (ako nekome budu trebalo detaljnije neka se javi)
21.07 Odem u Master Group Novi Sad da prijavim lupanje koje se čuje iz prednjeg dela auta. Zakažu mi probnu vožnju sa serviserom za sutra dan 22.07. Na toj probnoj vožnji serviser je kao iz topa konstatovao da je to leva poluosovina i odmah smo zakazali zamenu iste za 23.07.
Doteram auto u dogovoreno vreme 23.07. ostavim ga i dodjem nakon 3 sata gde me sačekaju sa pričom da je leva poluosovina zamenjena ali da još lupa pa će morati i desna da se menja. Trenutno je nemaju, poručiće je i trebalo bi da stigne krajem nedelje (23.07. je bio ponedeljak).
Zovem u petak pred kraj vremena jer je dogovor bio da će me kontaktirati u svakom slučaju, i dobijam izvinjenje da nije još stigla poluosovina ali sredinom naredne nedelje će sigurno stići. Sačekam četvrtak naredne nedelje pozovem. Izvinjavaju se do neba, još nije stigla i nema je nigde trenutno u jugoistočnoj evropi jer da ima oni bi je povukli ...
Tada sam krenuo da se obraćam centrali u Beogradu, pa Službi odnosa sa strankama za BH,MK,MNE,AL,KS ... i na kraju sam pisao i VOCEA Clientului vocea.clientului@daciagroup.com
Najprecizniji odgovor koji sam dobio glasi:
Citiram "Upravo smo primili obavijest da navedene poluosovine još nema na skladištu u Novom Mestu, te da će ista biti moguća za narudžbu vjerovatno tek sredinom slijedećeg tjedna. Samim time period popravka će se odužiti.
Obzirom da je evidentno došlo do problema, ili u izradi ili u distribuciji, istih, narudžbu, nažalost, nemožemo požuriti, te niti Vam dati informaciju kada će vozilo biti popravljeno!!"
Veoma profesionalno !
Napomena: Strogo je zabranjeno 4. Citiranje prethodnog posta u celini.
Ja sam cekao skoro mesec dana da dodje iz Francuske crevo za gorivo kod jednog naseg ovlascenog servisera i da se ugradi, jer "ga nema u Srbiji, Rumuniji i Novom Mestu". Doduse nisam bio u garanciji...
Ok i to, stiglo je opet u "razumnom roku", ali mene ovde brine što na moje pitanje: Možete li mi približno reći za koje vreme ćete mi popraviti auto ? Mesec, dva, godinu dana ? Oni nemaju odgovor ...
Ovo je za novine !
Sačekaćemo i tih 45 dana koje piše u garanciji pa ćemo se pozvati na istu i na Zakon o zaštiti potrošača. Ne ljutim se ja i da mi zamene auto ili vrate pare. Ako mora može i tako.
Tih 45 dana vazi samo u slucaju da ti auto stoji kod njih u servisu.
Nisam siguran da je to tačno. U garanciji piše:
Citiram
"U slučaju da kvar nije moguće otkloniti, ili da popravak traje duže od 45 dana, proizvođač se obavezuje kupcu zamjeniti vozilo ili mu vratiti pare"
Nigde u garanciji ne stoji da auto mora da bude kod njih, a i u zakonu o zaštiti potrošača kako novim koji važi od prošle godine tako i u onom starom koji je važio kad sam kupovao auto, jasno piše šta se radi u slučaju reklamacije.
Racunaj da je procedura otklanjanja kvara pocela otvaranjem radnog naloga u servisu. Otvoren radni nalog i popravak koji traje duže od navedenog vremena su osnov za traženje navedenih prava.
23.07. otvoren radni nalog ! U cilju mi je da se auto sredi u tom periodu jer ja stvarno do ovoga nisam imao nikakvih problema, ali naravno da ću sve iskoristiti što mi zakon dozvoljava ako to ne odrade u tom periodu !
Posle isteka roka od 45 dana upucen zahtev za zamenu vozila ili vracanje novca na koji nisam dobio odgovor u zakonskom roku od 15 dana nakon cega je usledila prijava trzisnoj inspekciji zbog ne postovanja Zakona o zastiti potrosaca i to:
Clan 58. stav 2.
"Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja."
Ovde su vazni jos clan 148. kojim se utvrdjuju nadleznosti inspecijskih organa i clan 151. koji regulise kaznene odredbe. Izmedju ostalog se kaze da ce se "novcanom kaznom u iznosu od 300.000 do 2.000.000 dinara kazniti za prekrsaj pravno lice ako (tacka 42) ne odgovori u pisanom obliku, u roku od 15 dana od prijema reklamacije, i ne obavesti potrosaca o mogucem resenju, u
skladu sa clanom 58. stav 2. ovog zakona."
Prijava zavedena u pisarnici trzisne inspekcije od koje opet ocekujem odgovor u zakonskom roku od 15 dana.
A sprema se i novinski clanak.
Svaka čast, mislim da ideš dobrim putem. Znam da će neko reći "ovo je Srbendistan, teško to ide milom", ali bo'me, kad im potencijalno "po džepu" zakuca na vrata, odnosno kada im pokažeš "elegantne zube", svi se drugačije ponašaju. Onda shvate da si spreman da ideš do kraja...a samo ti znaš gde je taj "kraj"...ja bih nekom od njihovih bossova onako tihom, usput spomenuo - "Lep vam je servis, ali nesreće se dešavaju...sve to može da plane u momentu". Pa nek se on onda češe šta bi to moglo da znači... :cul:
Tako nećemo. Oni koji su uvoznici su krupne ribe kojima (ukljucujuci njihove male igrace) ne bih spominjao nikakve sibice. Nastavljamo temu o zakonskim rokovima za rešavanje problema i njihovom prekoračenju.
covek je izabrao pravilan put (iako mucan i dugotrajan), ali kada bi vise potrosaca na
ovaj nacin stitilo svoja prava, ne bi ni dolazili u situaciju da se prodavci ne obaziru na
garanciju i da se ne udostoje na odgovor.
uz novinski clanak eventualno ako ima mogucnosti za malu reportazu na tv-u o
poslovnosti.