Kroz više tema se provlačilo pitanje menjača. Ovo iskopah iz nekog pdf-a, a odnosi se na menjače u Renault i Dacia vozilima.
...mada se u uputstvu na hrvatskom jeziku spominju samo ovi - za motore K7M / K7J
:to: - malo cemo upotrdjivati prenosne odnose kod motora 1.4 8v i 1.2 16v. Posto ovog prvog imam a ovog drugog mislim kupiti "kad narastem".
ja na svom 1.4 8v e7j 262 imam jh3 051 mjenjaci bez problema razvucem 80 u drugoj brzini tako da sam zadovoljan mjenjacem al malo zeza kad nece u rikverc , ja vjerujem da 1.4 8v ide bolje od 1.2 16v
Nije mi baš jasno čemu tolika zbrka sa tim zupcima i raznoraznim prenosnim odnosima.Prenosni odnos na diferencijalu treba biti odgovarajući ali ovi prenosni odnosi na trećoj ili četvrtoj mislim da to nema realne potrebe.Pa i na trkama najčešće se interveniše kod prenosnog odnosa na diferencijalu...
Hvala na trudu....frapantno je da na 120 ima 3200 rpm, meni je na MCv 1.6 i Dusteru ta brzina na 3750 rpm.
:offtopic: Nije frapantno, ali objašnjava zbog čega "slina" neće preko 170, jer ispada da na toj brzini vozi na oko 4500 rpm, što nije optimalno za režim maksimalne brzine. Ali, ovo je povoljno za optimizaciju potrošnje na "normalnim " brzinama. Drugo, Daster je teži, ima veći otpor vazduha i veće točkove, pa je logično da nema iste prenosne odnose.
Nesto ipak ne valja ovde...moj na 80 lm/h ima oko 2500 o.min.... nesto gresi opasno..ili kod mene ili na Kekinom...kako to ustanoviti??? :conf:
1,6 vs 1,4
A ujedno i JH1 xxx vs JH3 xxx.
Kekin kao da ima 6 brzina.... :lol1: i ja mu zavidim na tome... :too: Mozda mu je zapao Nisanov menjač.. :ne:
Kako da znam koji menjac imam u dusteru? 6 brzina ima, al koliko shvatih iz prepiske imaju dva tipa? I jel se kruzic za odabir vuce moze koristiti u toku voznje? Sa/bez kvacila? Stigao polovan, pa nemam uputstvo, predstavicu ga malo kasnije, pozdrav