Mom ocu u zadnje vreme se dešava da u toku vožnje iznenada samo počne da mu pišti iz tastera za plin i upale se trepuće lampice za plin i benzin na da pri tome motor radi normalno na plinu ima Landirenzo uredjaj.Kada prebaci na benzin pištanje nestane?! Šta bi to moglo da bude???
Kad zapišti to bi trebalo da znači da je pritisak u gasnom rail-u opao ispod dozvoljene granice, što gasni kompjuter tumači nestankom plina i upozorava vozača zvučnim signalom. Međutim, u istom trenutku je već prebacio rad motora na benzin, dakle ne čeka da ti to ručno prebaciš, čime se obezbeđuje normalan radni režim motora, bez trzanja ili gašenja, čak i u slučaju da ti usred neke kritične situacije (preticanje, prelazženje pruge i slično) nestane gas. Dakle, dok je pištao - već je radio na benzin. Kaži ćaletu da ne čeka da mu se istroši i poslednji atom gasa već da tankuje na vreme, pa se verovatno i ova pojava neće ponoviti. E sad, ako ima gasa u rezervoaru a ipak pišti, najverovatnije je da su zapušeni filtri tečne ili gasne faze ili oba. U tom slučaju zameniti filtre. Ovo bi trebalo da sa radi u propisanim intervalima, pogledaj servisnu knjižicu za plinski uređaj.
Hvala na pomoći ja sam mu već rekao da ide u servis i da ništa ne čačka! Ali me interesovalo šta bi to moglo da bude!
Sve do reci sto je napisao Loganovac je meni rekao majstor kada sam preuzimao auto iz servisa nakon ugradnje sistema. :dobro:
Ako sam dobro razumeo iz pitanja, pri pistanju motor i dalje radi na gas. Za Landi nisam siguran, ali neki uredjaji ovako opominju da je vreme za redovan servis.
U svakom slucaju treba posetiti majstora.
meni na brc -u pisti,kao sto rekose samo kad nestane plina, mada je jednom sistem sam prebacio na pliniako sam imao malo gasa u boci, navodno zbog mnogo niske temperature vazduha pa nije mogao da iz tecne faze predje u gasnu ?????
Citat: Loganovac poslato 27.02.2012. - 14:02
Kad zapišti to bi trebalo da znači da je pritisak u gasnom rail-u opao ispod dozvoljene granice, što gasni kompjuter tumači nestankom plina i upozorava vozača zvučnim signalom.
I kad imas gasa u boci, ne znaci da moze da napravi propisan pritisak za trenutne uslove voznje, tj. laganom voznjom mozes da vozis na gas, ali ako stisnes gas, pritisak ce opasti i prebacice na benzin.
Pronasao sam za AC Stag da postoji opcija programiranja servisnog intervala i akustickog upozoravanja na isti. Uzrok moze da bude i stvarni pritiska gasa (zbog male kolicine u rezervoaru, zapusenih filtera, prelomljenog creva) ili kvar senzora pritiska.
Ostaje da vidimo sta je u konkretnom slucaju uzrok pistanja.
To je i meni pocelo da se desava od pre par hiljada. Jednom cak i sa punim rezervoarom TNG-a. Nisam jos isao do servisa, ali je najverovatniji uzrok prljav (zapusen) filter.
Jeste. Pisao sam da mi se jesenas prvi i jedini put deslio da zapišti a imam sigurno 5-6 litara plina u rezervoaru. posle toga sam uradio servis BRC-a sa zamenom oba filtera i nije se ponovilo čak ni na legendarnih -300C!
a kazu treba menjati filtere na 20000 km, bar za brc, mada zbog kvaliteta i plina i filtera to moram da smanjim bar na 15000
Problem rešen zapušen filter tečne faze .
:to: