Juce mi zvoni mobilni,javim se,neka zenska iz Renault-Nissan Srbije. :ha:
Rece mi kad sam kupio auto,kad sam bio na servisu,sta sam radio...sve je znala.Sprovodi neku anketu o tome da li su korisnici zadovoljni servisnom mrezom.Zamolila me da odgovaram sa da i ne.Anketa je trajala 3-4 min.Pitanja su tipa:da li sam zadovoljan servisom u Kg-u(posto sam samo tu bio),da li sam zadovoljan uslugom redovnog servisa,cenom,da li su mi ponudili prevoz do kuce dok je auto u servisu,da li bi ih preporucio za servisiranje van garantnog roka ili prijateljima....Na kraju me pitala da li se slazem da moja anketa bude dostupna celoj mrezi Renault-Nissan,i da moji odgovori budu upotrebljeni u svrhe poboljsavanja usluga...
Bas sam se iznenadio.Ne mogu da gresim dusu,bila je veoma fina i rekla da to rade i radi kontrole servisne mreze.Valjda ce da ovo dovede do poboljsanja usluga u servisima i smanjenju cena.Bar se nadam.
E ta je i mene zvala u petak, postavljala ista pitanja :hihi1:
Izgleda da prate naš forum. :ces:
Mene su par puta zvali iz Integre (dok su oni uvozili), jednom ( polovinom maja) iz AC Marković, a moj serviser Živa, nikada.
:logan:
Dzaba im pracenje foruma. Do sada ne postoji intervencija u servisu posle koje nisam imao primedbu ili zamerku.
Zasto i dalje idem u taj servis?
Zato sto je jedini u gradu, drugi je nekih 10km od grada. Kako su sve moje REKLAMACIJE na vozilo zahtevale ostanak vozila u servisu na duze od 3h, a ja nemam vremena da cekam, jedini nacin da se vratim kuci je da sednem na autobus.
Zbog svega sto mi se dogadjalo, RAZOCARAN je slab epitet kojim bi opisao servisnu mrezu Renault-Nissan-DAcia u Nišu.
Jedva cekam da prodje garancija da bih isao u servis koji ja zelim i u koji imam poverenja. Preporuke za servisiranje van garantnog roka, niski servisi od mene dobiti NEĆE. Ni u snu!
Peja
10km? :huh: Beograđani imaju XY servisa u gradu , ali ipak odlaze u Pančevo (12 do 32km :) , zavisi u kom delu grada žive), a ja do tamo bijem celih 72km , sa zadovoljstvom!
Za reklamaciju ima uvek da nađem vremena da čekam, prošli put sam uzeo slobodan dan.
A i redovan servis negde traje 3-4 sata :doh: , a negde 30 minuta!
Da radim u svojoj ili drustvenoj firmi...imao bih slobodnog vremena na pretek. Kako radim kod srpskog privatnika, nemam mogucnosti da priustim sebi takav luksuz.
Peja
Nemojte se zbunjivati ako vas nazovu posle servisa da vas pitaju da li ste zadovoljni ili ne.
To je po ISO i ostalim standardima u menadžmentu kontrole kvaliteta i sl. normalna proceduru za sve sertifikovane firme pa i ovlašćene auto servise, dilere i dr.
Postave anketu slučajnim odabirom sa liste kupaca ili korisnika servisnih usluga, pa zovu i smaraju.
Oni ne zovu da bi konkretno pomogli vama i da reše eventualno vaš problem.
Već zovu da bi generalno unapredili svoj radi i popravili eventualne greške i sl.
Citat: dovla poslato 16.08.2009. - 20:44
To je po ISO i ostalim standardima u menadžmentu kontrole kvaliteta
:bullshit: je taj ISO
Bas sam danas rekao toj gospodjici da im je servisna mreza sramota... i pitao na koji servis imaju najmanje prigovora-prituzbi, na sta sam dobio odgovor: na servis u Jagodini!
Ovom prilikom hteo bih da pohvalim Master group iz NS, pogotov Sinišu Šekarića, koji je uvek bio na raspolaganju kupcu (na mobilnom, nisam ga zvao u ponoć, moram priznati) i davao je kvalitetne informacije. :respect:
Videćemo kako će se stvari odvijati dalje, ali za sada sam potpuno zadovoljan.