Danas sam otkrio da mi plin curi na šelni prije filtera plinske faze. Ima li netko sličnih iskustava? Znači li da je filtar toliko zaštopan da je plin popustio šelnu?
Verovatno ne, samo je selna popustila.
Bio sam na servisu prije 15 ooo km. Trebao bi po servisnom intervalu preći još 5 tkm. Imam ugrađen OMVL sistem. Najbliži njihov servis mi je sad udaljen 50 km. Mislio sam otić tu u kvartu kod servisera što ugrađuje BRC da mi provjeri šelnu ili ugradi i novi filtar.
Uzmes srafciger i zategnes selnu, a na sudjeru napravis penu i kada stegnes selnu namazes penu. Ako se pojavljuju novi baloncici jos dotegni selnu. Inace sa penom se proverava da li negde curi plin. To te ne kosta puno, samo 5 min. vremena.
Ma napravio sam test s pjenom, ali šelna je ona bez šarafa - ne znam kako je skinuti ,a da ne napravim još veću štetu. Kopka me da li je taj filtar zaštopan,pa da zato nije došlo do puštanja. Počeo mi je u zadnjih mjesec dana više trošiti (valjda zbog curenja) i trzati dok se ne ugrije ili čak u potpunosti izgasiti. Il je tko zna što još zaštopano il možda mi prerano prebacuje na plin :ces:
najbolje slikaj pa da vidimo kako izgleda selna>
moze se taj plin valjda zavrnuti na boci, pa lagano promeniti selnu, onu klasicnu.....pa sapunica...
Ja bih skoknuo do najbližeg majstora.
Evo slike,malo je sve skupa nepristupačno,pa sam se naručio u susjednom kvartu u petak u 11h na pregled. Rekao mi majstor da je vjerovatno samo šelna u pitanju,ali mislim da ću i taj filtar zamjeniti kad sam već tamo. Navodno nam je plin jako nečist,pa zlu ne trebalo. Pisalo se o tome puno kod nas prošle godine.
Ma slobodno kupi novu šelnu i sam zameni (naravno pre toga zatvori plin na boci) :too:
Što da ti uzimaju pare za tako nešto :whistling:
Ta selna se skida pomocu cvikcangli, moj ti je savet, skini tu i stavi onu sa "srafom", i lepo stegni i resen problem. :wave:
Na slici se vidi šelna nakon filtera plina. Ova koja pušta je pritegnuta s kontra strane i nedostupna mi je :ljut:
A ništa,poslušat ću vas,pa ću samo tražit izmjenu šelne,pa ako bude još kakvih cirkusa ću odvest auto kod servisera za OMVL sustav plina. :ne:
Inače su mi ugradili na sve plinske vodove takve šelne,a na vodene one klasične na šaraf.
Ako ti je nezgodno da priđeš ti zameni obe šelne.Prvo skini ovu što ti je pristupačna pa onda podigneš filter i skineš onu drugu.Nisu one skupe :too:
:aplause: tako je.
Ma imam loša iskustva s tim šelnama na šaraf još iz doba dok sam vozi Maruti 800. Nakon nekog vremena bi se opustile.
Vidjet ću još sutra dal ću sam to riješit il se odvest do majstora da mi to zamjeni. Kad dođem kući već je mrak,zima...
P.S. Nakon Marutia vozit Logana bilo je kao da vozim Mercedes :-)1
Dobre i kvalitetne selne kostaju oko 1 Evro, ne kupuj jeftinije, i neces imati problema. :wave:
te selne se stezu kljestima ( konjskim) probaj tako ti je najbrze i najjeftinije.Tu gde su gumena creva tu je pritisak plina jako mali i ne trebaju neke specijalne selne da stezu tu gumu o metal tako da se ne brines oko toga da ce da puste. Ja sam na kecu svome pokojnom plin sam montirao i nikada nisam imao problema sa selnama i na vodenim vodovima (VOda uvek nadje put da izadje napolje) tako da se ne brines oko toga da ce da popuste.
Zdravo drugovi!
Danas sam starom uvalio auto da ga odveze u servis za auto plin u susjedstvu.
Serviser je mislio zamjeniti samo šelnu,al kad je vidio da je prošlo već 15oookm od zadnjeg servisa-predložio je servis plinske instalacije.
Zamjenjeno i urađeno je slijedeće: 1)filter plin jednokratni- 11.8 euro
2) filter plin lpg - 3,7 euro
3) pola metra gumene cijevi za plin
1,48 euro
4)šelna 4 kom 1,77 euro
5)usluga servisiranja-30 min
11,1 euro
6)eko test i podešavanje plina
22.14 euro
Ukupno sa 10% popusta što mi je dao: 51,95 eura
Servis kod 50 km udaljenog ovlaštenog servisera je dva eura jeftiniji(bez utroška vremena i plina i eventualne cestarine do tamo ),al neću tako skoro tamo kod njega ić.
Mehaničar je odmah upitao gdje je vozilo voženo na servis jer filter plinske faze nema nikakvih oznaka na sebi,čak niti onu strelicu koja pokazuje u kojem smijeru se treba plin kretat!
Podesio mi je trenutak prebacivanja s benzina na plin-to je bilo raštelano,pa mi se zato auto gasio u jutro.
Doma sam išao raskopati filtere što su zamjenuti i imao sam što vidjeti. Slike govore 1000 riječi!
Na predzadnjoj slici se vidi kako nedostaje šaraf broj 2. Jel to i inače tako il mi je ispalo negdje putem ?
Dobro je da si uradio servis.
A sto se tice srafa na bobini, tako je i kod mene. :to: :ziveli:
Nije samo kod tebe takoje kod svih :to:
Znači u Daciji su štedili na šarafima. Ajd, bolje i tu nego kao na bratovoj astri GTC 1.6i na kojoj su na cijelom poklopcu ventila samo stavili 6 !!! šarafa ( a poklopac je još i plastični), pa je mjenjao brtvu poklopca na 11 ooo km :banghead:
Učinilo mi se doma da još malo osjetim miris plina,pa sam se odvezao do stanice za tehnički pregled gdje su mi besplatno provjerili s uređajem dal curi. Dugo su mjerili i u jednom trenutku se na sekundu pojavilo na zaslonu 5 ppm plina,al je nestalo i više se nije pojavljivalo niti nakon žešćih turiranja. Kažu oni da plin može nekad malo pustit kao suvišak pri lošem sagorijevanju.
Mene više muće one tamne uljne naslage na filteru. Pisalo se tu kod nas prošle godine kako nam plin nije zadovoljavajuće čistoće jer sadrži neke spojeve(mislim da se zovu olefini) koji se talože na sustavu kad je auto hladan i uzrokuje nemiran rad dok se ne ugrije ili začepljuje injektore.
:offtopic:
Ne sekiraj se za srafove - nema ih ni na Renoima :) Mislim da je ta, cetvrta, samo tehnicka rupa (bez navoja).