Elem,
imam ugradjen plinski uredjaj u MCV-u 1.4 u ovlascenom servisu u garanciji. Presao sam manje od 50.000. U zadnje vreme mi slabije vuce na benzinu, ujutro, dok je hladan, gusi se prilikom dodvanja gasa. Do sada samtri puta isao u servis zbog istih problema i uvek su otklanjali problem s tim sto ta sreca traje jako kratko. Ni 1000km i sve po starom. Kazu da su prvi put ubacili aditive i da je razlog zato sto ne vozim dovoljno na benzin. Drugi put su prali dizne a treci put kazu da su menjali dizne. Prica se i dalje ponavlja. Ima li neko slicnih iskustava ili neki savet?
Spominjali smo u nekim temama. Koliko goriva sipas ?
Sipao sam pun rezervoar, i imao sam slicne probleme. Sada sipam za 1.000 din kada se upali rezerva, i nemam tih problema. Uvek mi je (prilicno) svez benzin u rezervoaru.
isto sipam kao i ti, ali ovo je vec neizdrzljivo. Nekad dok je motor hladan i u nekoj zurbi ujutro izletim na put ne cekajuci da prebaci na plin desavalo mi se da se tako zagusi da maltene stane, jednom mi se skoro vozilo iza zamalo zakucalo tako da sada moram uvek da ga upalim 5-7 minuta ranije pre voznje dok sam ne prebaci na plin i to je onda nenormalan smrad od izduvnih gasova cim prebaci na plin, rekao bih da se sumpor najvise oseca.
isti problem sam imao pre mesec-dva. 35000km na gas, pomalo vozen i na benzin, ali pomalo, benzin uvek svez najcesce europetrol. rekli mi u servisu da su ocistili dizne, a da li su i jos nesto, ne znam. od tada ponovo odlicno radi evo 3000km. radjeno u ruskaiu.
Ja bih im rekao da promene dizne ako sumnjaju na njih a ako se dokaze, tj ako bajaju i ne znaju tacno sta je, da vrate pare i kraj.Oni samo pricaju ovo je,ono je..a musterija samo placa i ne rese problem. :ne:..Prema tome ako garantuju neka menjaju.
Dizne ako cure, cure u svakom rezimu (ne samo na hladno). Da li je kacen auto na dijagnostiku?
motor definitivno radi bolje kad je vruc, ne gusi toliko kao dok je hladan, uvek su mi govorili da ga malo vozim na benzinu i da je to razlog, mada sam od poslednjeg puta presao vise na benzinu nego na plinu i opet isto. Otici cu definitivno i cetvrti put.
izgleda da si upravu i sto se tice garancije a izgleda i dizela! Sve je pocelo da se desava neposredno pred istek i kad je istekla etovti belaja. Mozda je dizel ipak bolje resenje
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=3105.0
Pored onoga što je napisano u navedenoj temi skrenuo bih pažnju da ne preteruješ sa gaženjem gasa pre nego motor ne dostigne radnu temperaturu. Ne teraj ga u obrtaje niti traži oštrija ubrzanja. Deslio mi se nekoliko puta i to u letnjim mesecima kad popusti koncentracija da dobro štucne kad mu nezagrejanom (nije isto hladan i nezagrejan, hladan je na -20 a nezagrejan i na +40 sve dok ne dostigne radnu temperaturu), odmah po izlasku s parkinga cepnem gas jer treba da se uključim u relativno brz saobraćaj. Prevari me nenormalna vrućina i trenutno smetnem s uma da njemu nije vrućina! :laugh1: Shvatio sam ovo kao opomenu i u takvim situacijama dođe mi da sam sebi odvalim šamar. Normalno je da od nezagrejanog motora ne očekujete neku performansu. U takvim režimima dolazi do najvećeg habanja i treba ga strogo izbegavati. Što je najlepše, sve se to odnosi i na dizlo. Motor ko motor, mislim na SUS...
To je skroz tačno. I leti, a naročito sada, dok ne dostigne neku temperaturu, nema teorije da ga poteraš nešto žustrije.
Ma uopste nije stvar u zustroj voznji nego u najnormalnoj, stisnes mu gas lagano a on povuce pa se zakuca, kao u komicnim filmovima (ili kao kad zena vozi :) bez uvrede) a na plinu u leru trepce narandzasta lampica
Da ti nije stradala lambda sonda?Jel to trepce check engine?Jesi li bio na dijagnostici?
ma bio sam tru puta do sada kazem ti i svaki put kazu ne brinite sada je sve je uredu, predjem jedan rezervoar i eto ti opet, ajmo jovo nanovo :bonk:
sto se lampice tice to je lampica koja je u uputstvu oznacena kao upozorenje o neispravnosti izduvnih gasova. Prethodni put je prvo treptala apotom se upalila i vise se nije gasila. Kada sam izasao iz servisa na prvom semaforu u leru je opet pocela da trepce. Na zalost nisam imao vremena odmah da se vratim u servis
Uputstvo je toliko precizno :fiju:
To je -ček- lampica, signalizira neispravnost na nekom parametru.
Najbolje bi bilo da kad se zavrsi dijagnostika priupitas te strucnjake u cemu je problem, odnosno koja je greska u pitanju.
Samo tako ces i ti i mi znati oko cega da razbijamo glavu.
Garantujem ti, trazi da ti nasteluju ventile, siguran sam, izduvni ventili su ti sigurno na duplo manjem zazoru od predvidjenog. A taj servis zaobilazi u sirokom luku. Sve ovo sam i ja imao samo u blazem mnogo obliku, da kazem pocetnom stadiumu, posto nisam imao vremena da cekam u servisu na 30000 da mi se ohladi motor da bi nastelovali ventile ali sam vec na 35000 dotrcao jer su poceli prvi simptomi samo ujutro kada je skroz hladan. P.S. Sve ovo radim u jednom servisu koji mnogi pljuju, a ja sam tamo prezadovoljan, stelovanje ventila 1900 din, jos dosut antifriz bez naplate naravno. Samo uvek im naglasim kada dodjem da sam njihova stalna musterija, sto vide i u kompu i odmah mi ukazu posebno postovanje, sve objasne sta su radili, pokazu mi.
Citat: djape poslato 02.12.2011. - 10:22
na plinu u leru trepce narandzasta lampica
Citat: djape poslato 02.12.2011. - 10:37
Prethodni put je prvo treptala a potom se upalila i vise se nije gasila. Kada sam izasao iz servisa na prvom semaforu u leru je opet pocela da trepce. Na zalost nisam imao vremena odmah da se vratim u servis
Ako se na benzinu ne pali, onda definitivno uredjaj za pogon na TNG nije dobro nastelovan ili postoji kvar u sistemu za snabdevanje gasom.
Neophodno je ocitati gresku zbog koje je upalio check, to ce znatno pomoci u lociranju problema. Sve dok TNG ne proradi kako treba, benzinski ECU ce lutati u pokusaju da ispravi krive Drine, pa ce i performanse biti takve. nisi nam rekao kako pali hladan a kako vruc, kolika je potrosnja, koji je uredjaj, kad je servisiran, kad je menjan filter za benzin i vazduh, stelovani ventili itd.
Kao prvu pomoc mozes da probas da preko noci skines klemu sa akumulatora da bi se ECU resetovao na fabricke vrednosti. To naravno nece popraviti TNG koji je glavni krivac.
Nije problem imati TNG uredjaj, kvare se oni, kvare se benzinci, a kvare se i dizeli. Problem je u losim majstorima koji ne umeju ili nece da poprave kvar. Pored majstora je uvek aktuelno i pitanje koliko ce sve to da boli, kod dizelki u servisu i dobar dan boli.
Djape javi sta si uradio.
ok, hvala za savete, svraticu svakako do servisa prvom prilikom, problem je naravno sto zrenjanin i kamenica nisu bas blizu pa moram da odvojim ceo dan za to sto mi bas i nije lako izvodljivo. Probacu i ovo sa klemom. servis je radjen na 45000 sad je 48500 km. Mislim da su na 30000 stelovani ventili i promenjene svecice. Filteri i ulje i preanje dizni na 45000. Za sva tri puta kada sam bio i ostavljao auto po nekoliko dana da bi videli kako ujutro pali zaista mi nisu uzeli ni dinara ali maltretiranje!!! Poslednji rezervoar, gradske voznje, mi je potrosio 16!!!!!!! plina
Hvala jos jednom, javicu sta sam uradio
Ako ti je istekla garancija, menjaj servis.
Ako ti nije istekla garancija, menjaj servis.
Citat: djape poslato 03.12.2011. - 11:20
Poslednji rezervoar, gradske voznje, mi je potrosio 16!!!!!!! plina
Ovo je previse, cak i za moj stil voznje :(
Imao sam pre 2 nedelje isti problen sa Sanderom koji je 2010. godište i prešao 43.000 km. Takodje ima ugradjen gas u ovlašćenom servisu.
Posle nekoliko reklamacija u servisu u kome održavam auto i pokušaja da našteluju motor rešim da promenim servis, auto odvezem u Hit Auto i tamo mi konstatuju da su mi crkle sve 4 gasne dizne i difuzor vazduh. Sve su mi ovo zamenili u garanciji i ponovo naštelovali ventile koji su bili štelovani na 30.000 km i naplatili štelovanje 3.000 din. Difuzor su morali da zamene jer su ga u prethodnom servisu toliko raštelovali, u pokušaju da našteluju rad motora, tako da više niko nije mogao da ga vrati na fabriška podešavanja. Tako da auto već 1.000km radi kao švajcarski sat. Što se ovog segmenta tiće sve pohvale za Hit Auto, jedino su me razočarali što su naplatili štelovanje ventila iako su redovno štelovani na 30.000km. Mislim da je i to trebalo da potpadne pod garanciju.
Neko rece da stelovanje ventila (ruke i dihtung) spada u redovno odrzavanje i ne potpada pod garanciju.
Jeste dizne su, ali malo sutra. Reč je o nekompatibilnosti plinskog kompa i kompa od kola. Ja sam ih zbog ovog problema tužio, detaljnije na http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=2330.msg39508#msg39508
Treba videti ventile jer je lako moguce da usisni odstupaju od mere, a izduvni su dobri - tako je bilo kod mene, pa je auto malo cuko i tresao se kao dizel.