Pozdrav narode,
Ovo pitanje sam bio pokrenuo u jednom drugom topicu ali me je administrator upozorio da tema baš i ne odgovara tom topicu. Zato sam otvorio ovaj topic - što će, nadam se, biti u skladu s pravilima foruma.
Elem, treba mi pomoć u odabiru - "obični" Sandero 1.4 MPI ili Stepway 1.6 MPI. U poziciji sam da odaberem između jednog od ova dva modela pa bih volio da mi vi kao vlasnici jednog od ova dva modela ukažete na eventualne mane ili dobre strane i kažete mi za što biste se vi opredjelili. Eto toliko pa svaka sugestija mi je dobrodošla. :ziveli:
Stepa: bolje izgleda, jači i elastičniji motor, našminkaniji sa nekim kvalitetnije urađenim stvarima
A+: jeftiniji i jeftiniji za održavanje
U suštini isto auto, zavisi od toga koliko si spreman da platiš, osim ako ga ne dobijaš kao poklon!!! :aplause:
Ako je samo problem u izboru, Stepway je :to:
Što se tiče stepe tu je samo izbor u estetici, ali motor je već nešto drugo. Savetujem 1.6 obavezno...bar nećeš imati probleme kao ja kada upališ klimu :doh:
Ono malo što me buni je podatak prema fabričkom prospektu da ovaj 1.6 MPI troši oko 0.2l više u vožnji po otvorenom i oko 0.4l više po gradskoj vožnji (što je stvarno minimalna razlika), međutim prema rečima nekih vlasnika, ta razlika je mnogo veća. Nema sumnje da je motor 1.6 elastičniji u upotrebi.
Veruj mi....1.6
Mozda je razlika 0.5L ali sta je to u odnosu da imas jaci motor, lakse podnosi klimu i uspone itd itd a stedis motor..
Mrzim 1.6 8V.
Moraću da probam 1.4 pa da se smirim :kava:
Meni i sa klimom ide ekstra ali ozbiljno, samo dok nije uz Bubanj potok!!! :to:
Citat: Keka poslato 08.06.2011. - 14:12
Mrzim 1.6 8V.
Moraću da probam 1.4 pa da se smirim :kava:
Eto ga sad! Što pobogu brate... :hm:
Razlika je prije dva-tri mjeseca bila oko 1800 KM, baš između 1.4 A+ i stepway-a.
Odabrao i vozim 1.4, motor sasvim ok, ionako ni taj 1.6 nije za neke sportske performanse. Stepway dođe sa metalik bojom, alu felgama, muzikom, krovni nosači, "obrve" na blatobranima...nakupi se solidna razlika, ali ja sam se vodio mišljenjem "što jeftinije - to bolje" i ne smatram da sam pogriješio. Da sam imao više para eventualno da bih išao na dizelsku varijantu sa istom opremom..bitno mi je da ima klimu.
Ako ti se sviđa šminka na stepway-u i nemaš skoro 1000 eura "problema" onda samo naprijed, daleko je stepway od greške :dobro:
Sandero 1.4 vuče prikolicu od 1100 kg (po katalogu) a da ne može pokretati klimu od 1,5 kw (po Loganovcu), ta priča mi ne pije vode. Može on to sve sa 1.4 ali 1.6 je jači i tu nema dvojbe. Šminka je uvijek bila skupa i bit će.
ja sam jednostavno iznenadjen kako moj 1.4 povuce sa klimom.prosao trenutno 620km upalila se rezerva,od toga 300km upaljena klima.pa sad racunajte potrosnju
Imajte na umu da sadašnji 1.6 nije onaj što je bio ranije, i pogotovo nije onaj iz Renaulta (po performansama).
Sadašnji je ubijen u pojam zbog euro5 normi. Pogledajte podatke na sajtu, za nijansu je jači i brži od 1.2 16V. Zato je potrošnja :doh: kao i troškovi registracije.
Ja bih uzeo običan Sandero 1.2 16V ili dizelku.
Ja stvarno ne znam šta bih sad uzeo. :ne:
Citat: Keka poslato 08.06.2011. - 19:36
Ja bih uzeo običan Sandero 1.2 16V ili dizelku.
E, bas to.
Samo videti da dizel bude Euro 4, FAP ce praviti zvrcke sa nasim gorivom.
Ja bih uzeo verovatno isto, a kad bih imao 9.500 evra, glavom bih u patos udarao u dilemi izmedju Sandera dizel i baznog Dustera.
Citat: jasho poslato 08.06.2011. - 15:18
Meni i sa klimom ide ekstra ali ozbiljno, samo dok nije uz Bubanj potok!!! :to:
Kode mene se oseti na vuči kada je uključena klima. Ide on ali nije toliko startan i kada pretičeš moraš da kreneš malo ranije nije kao kada je isključena.Nije da se žalim ali ipak nije isto nikad ne može ni da bude!
Meni na Puntu 1.2 se osetilo da vuce slabije kad se ukljuci klima, sad sam uzeo Sandero 1.4, pa se oseti da vuce slabije kad se ukljuci klima, mozda da uzmem 1.6... :)
Svima se oseti klima.
Poenta je da 1.4 i 1.6 8V benzinci ne idu kao isti takvi motori u drugim kolima. Zašto? Ne znam. Zato dizelke idu kao nevreme. Veterinar uz Bubanj vozi pun auto petom brzinom.
Da li obe dizelke (75 i 90 KS) imaju FAP, ne piše na sajtu, ali ni taj FAP nije babaroga. Nije Peugeot pa da zahteva punjenje aditiva u servisu, kod Renaulta se sam čisti vožnjom na otvorenom. Više ga upropasti stil vožnje nego gorivo.
Da mogu, Stepway dci. Zbog nesto vece potrosnje izabrao bih klasicni Sandero dci, ali samo zbog trenutnih prilika. Znam da ce neko reci da 1 l vise na 100 km nije mnogo, ali to je za mene "bacenih" 2700 evra za sedam godina, a za te novce mogu svake godine auto registrovati i uraditi dva servisa. Razliku u ceni guma nisam racunao. Mislim da se kod Stepwaya navodi prosecna potrosnja za 0,5 l veca u odnosu na Logana, ali siguran sam da ne bih uspeo preci ni pribliznih 1150 km ( zbog dimenzija tockova i "terenske" karakteristike Stepwaya (valjda)), a da mi se zuta lampica jos ne upali. Dakle, klasicni Sandero - dci.
Juče sam se vratio s puta i izvukao bih iz Bubanj petom (doduše, u kolima samo moj mali sin, a nas dvojica putujemo s malo prtljaga), s upaljenom klimom, da se sporaći nisu preticali, pa sam "laganom" četvrtom, 80 km/h dogurao do gore. Po meni 1.6 uopšte ne ide loše, ali treba imati na umu da se teža noga i na putu oseti u potrošnji. Čak bih rekao da se oseća razlika da li se vozi 110-120 ili 140. Ma, u stvari, iznad 4000 obrtaja srče više i to je to.
:-)1
Više bi ti na tom usponu "posrkao" petom na 2350 obrtaja (80km/h) nego četvrtom na 3050, zasigurno. Dakle, ne zavisi potrošnja samo od broja obrtaja, pisali smo dosta o tome.
Pa i ja imam penzionerski stil vožnje: 60-80 na otvorenom i 110 autoput. Što bi rekao moj drug Ljuba "Ja igram po pravilima" misleći na policiju i silne radare ovdje kod nas po Bosni.
Anyway, mislim da bi ovaj motor 1.6 Stepwaya kod mene (uzimajući u obzir da imam "laku"nogu) možda i imao nižu potrošnju. Trenutno izbor Stepwaya 1.6 kod mene trenutno vodi u odnosu na Sandera 1.4MPI.
Ko moze da odvoji nekih 500 EUR vise u odnosu na Stepwaya 1.6 najiskrenije bih preporucio Sandero dCi 85. Za tu razliku se dobije auto koje sigurno ide kao zvrk (bilo bi dobro ako je neko vozio "85-icu", pa da napise iskustva), sigurno nece imati probleme da upaljenom klimom, brojem putnika, uzbrdicama ili prikolicama, a potrosnja ostaje niska. Mislim da je taj motor prava mjera za Sandera. Da ga sada kupujem, ne bih se dvoumio ni sekunde, pa makar morao cekati 6 mjeseci. Ti dCi 85 su prije bili skupi kod nas jer je navodno sva proizvodnja plasirana u Zapadnu Evropu. Znam da su bili preko 10.000 EUR, a sada vidim da su vec nekih 8.700 EUR (preko Renault finansiranja) i to sa Laureate opremom.
Odličan motor iako troši naftu. :crazy:
Vozio sam Megana sa tim motorom, i napisao sam da tek on može da "složi" mog benzinca, ovo ostalo ne priznajem (mislim na "nevreme" od 70KS i slično...)
Mene je od dci odvratilo to sto sam imao dizelasa pa mi se smucilo odrzavanje i zvuk ali ovi danas nemaju razliku. Naravno na odluku je utjecala i razlika u ceni, prelazim 10000km godisnje i tako da sam to u startu otpisao. Inace 1.5dci je :dobro:
ja kad sam kupovo svog sandera prije 3mj cijena mu je bila 62.500kn,a dizel 82.500kn.to je skoro 3000eura razlike,na mojih 10000 do 12000km god,dizel neisplativ
Nije mi jasno odakle tolika razlika 1.4 benzinca i dizela kod Sandera :ne: Kod nas je Sandero Ambiance 1.4 - 13.100, a Ambiance 1.5 dCi - 16.300 KM sto cini razliku od 3.000 KM (ili oko 1.500 EUR). Mislim da su oba "cisti" Ambiance, bez onog "Pack" dodatka. E, sad... posto je tema Ambiance vs. Stepway: Stepway (+ elektricni paket + Stepway paket + kozni volan + suvozacki airbag) je 16.500 KM, a Laureate dCi 85 je 17.300, sto cini razliku od 800 KM ili ugrubo - 400 EUR. Naravno, sve cijene su ako se ide na opciju sa Renault finansiranjem. Mislim da je u ovom slucaju pitanje isplativosti izlisno jer je cinjenica da 1.6 8v - trosi! Naravno, postoji i druga strana medalje, a to je da Stepway meni (i vecini drugih) izgleda mnogo bolje nego "obican" Sandero.
u hrvatskoj sandero 1.4.ambience+ 8.500eura,a ista oprema kod dizela oko 11.500eura.moze se provjerit u cijeniku
Kad sam spomenuo opciju Sandero 1.4 Ambience paket, mislio sam na dodatni paket opreme "Holliday" (na Ambience) koji se nudi kod nas a obuhvata još i: krovne nosače, parking senzore, vozačev oslonac za ruku, presvlake holliday, klimu, el.paket, maglenke, radio MP3, tepihe. Kod nas ovaj model sa ovim paketom opreme dođe nešto oko 16.500 KM za keš (iliti oko 8.250 Evra). Možda bih na ovo dodao još i Airbag za suvozača (dodatno oko 350 KM) - em korisno em da mi popuni onu rupu i ne podsjeća me na Yugo 45. Stepway je skuplji za oko 1.200 KM ako se ne varam.
U tom slučaju ja glasam za Sandera 1.4, a za novac koji bi dodao za Stepu skloniš na stranu za još jedan komplet guma, alarm, tng sistem, servise i sl.
Arhitekt, ako ce ti pomoci, AK Grabovickic koja je zastupnik RND u Tuzli nudi Sandero 1.4 Holiday za 15.775 KM za kes (16.675 KM puna cijena, 14.775 KM preko Renault finansiranja). Nije da ih reklamiram, ali ljudi stvarno imaju najbolje cijene Dacija u BiH (ovo sto sam dosad vidio).
Citat: Aleks poslato 09.06.2011. - 23:53
U tom slučaju ja glasam za Sandera 1.4, a za novac koji bi dodao za Stepu skloniš na stranu za još jedan komplet guma, alarm, tng sistem, servise i sl.
Ovo je, naravno, veoma mudro razmišljanje i svakako ga treba uzeti u obzir. Meni je, pak, značio malo viši auto zbog visokih ivičnjaka u kraju i zbog neasfaltiranog putića do placa koji očas posla zaraste u korov koji sakrije rovove koje su iskopali traktori. "Step" ima zaštitu odozdo, malo je viši i to je meni značilo. Ako Arhitekti to ne treba, neka uzme u obzir. Kao i činjenicu da nisu iste gume i da su za "stepu" skuplje.
Opet, s druge strane, Arhitekto, kupovina auta je i emotivna odluka, pa ako ti se "step" mnogo više sviđa od "sandera", prelomi. Glupo bi bilo da sedaš u nov auto razmišljajući o tome da si za malo para mogao da imaš onaj koji smatraš lepšim (mislim da si tako napisao, izvini ako grešim), ali eto, presudilo ovo ili ono. Imam drugara kome izgled kola ne znači ništa, kaže - važnije mi je da je lep i udoban unutra, uglavnom ga gledam iznutra, ne spolja. Dakle, ima i taj momenat. Moram da priznam da sam nekoliko godina unazad uglavnom kolutao očima kad treba na duže da sednem za volan, a sad izmišljam kuda ću. :dance:
Holiday paket je još samo dodatni plus za odabir "običnog" Sandera. Provjeri i aranžman preko Renault finansiranje, mene je, i pored troškova banke, izašlo nepunih 400KM nego za keš. Čudno, ali tako je.
Razum mi govori Sandero Holliday a srce Stepway..... Kao u nekoj pjesmi.... Šta mogu kad sam emotivac a crta estetike (sklonost ka njoj) se prenosi s koljena na koljeno kroz porodicu. Vrlo vjerovatno da ću odlučiti onog momenta kad uđem u salon i sjednem da pregovaram sa dilerom. :gun:
Pa poslusaj srce :)
Ako ti mogu pomoci, ja sam od pocetka mislio da cu uzeti Stepway-a, od pocetka mi je izgledao bas kako treba, a obican Sandero mi je delovao nekako golo, osiromaseno u odnosu na njega, tj. ta SUV sminka mi je sasvim bila prikladna. A onda sam u salonu ispipkao i jednog i drugog i shvatio da mi je ta sminka suvisna, unutra su identicni, a spolja ti plasticni delovi izgledaju hmmmm... pa da kazem isfolirano, glumis kao da vozis neki SUV, a to svakako nije. I potpuno mi se "srce" okrenulo ka obicnom Sanderu. A kad se uzmu u obzir i da za manje novca dobijes full opremu (npr suvozacki airbag) + mozda nesto malo manja potrosnja + jevtinije gume, tu je i deo razuma :)
Naravno, i dalje mi je atraktivan onaj antricit sivi Stepway kad ga vidim, ali neka hvala, ne bih sebe da gledam u njemu :)
p.s. dodatni suvozacki airbag u Srbiji se cekao 2-3 meseca, umesto toga, svima uvale Blackline-a...
Ja zivim u soliteru. Jedan komsa ima Stepway a drugi obicnog i mog glas ide za isfoliranog terenca. Prelep bre. I ovaj drugi je solidan, lep gradski auto al step ima neki smek. A i motor 1.6 je plus svakako.
Stepway mi je nekako više ženski auto. Nemam nekih argumenata ali mi tako nekako odiše.
A i prikolica mu nikako ne stoji. :Smiley:
Šalim se, naravno.
Glasam za Stepway.
Ja za prikolicu.
Citat: Zoran poslato 10.06.2011. - 22:14
Stepway mi je nekako više ženski auto. Nemam nekih argumenata ali mi tako nekako odiše.
Mooolim? Biraj mesto i oružje! :gun:
PS U tom Holiday paketu nema komandi na upravljaču?
Skupi nekako za Stepway-a dCi i uzvaj.Voleo bi da mozes da vidis scene , skoro svaki dan idem uz i niz Bubanj potok i skoro svaki dan imam iste scene . Proletim pored Audija ili BMW-a ili Octavie i kad vide da ih je obisla Dacia polome se do gore da me stignu i uopste im nije dobro i neznam zasto , ali pola njih pocne da dimi ko cira lokomotiva . U svakom slucaju glas za Stepu i sigurno se nececes pokajati.
U Holliday paketu nema komandi na volanu. Samo ovo što sam nabrojao. Evo i danas cijeli dan razmišljam dali da biram srcem ili razumom.... U svakom slučaju nadam se skorijoj prodaji ovog mog Pežoa pa da napokon završimo tu priču vezano za Daciju...
Citat: leotar poslato 10.06.2011. - 10:43
Arhitekt, ako ce ti pomoci, AK Grabovickic koja je zastupnik RND u Tuzli nudi Sandero 1.4 Holiday za 15.775 KM za kes (16.675 KM puna cijena, 14.775 KM preko Renault finansiranja). Nije da ih reklamiram, ali ljudi stvarno imaju najbolje cijene Dacija u BiH (ovo sto sam dosad vidio).
Ista cijena ima i kod dilera koji je mnogo bliže,arhitekt za pitanja stojim na raspolaganju :welcome:,kao uvijek :too:
Tako sam se i ja isto dvoumio i troumio. Da li sandero ambience ili stepway, prvi jeftiniji drugi lepsi i skuplji. Pa kad sam uzeo digitron u ruke dosao sam do zakljucka da bi najbolje bilo da uzmem subvencionisanog punta. Ali sam isto tako shvatio da bi mi se srce cepalo svaki put kad bi iz punta video nekog stepway-a . Svi znate sta vozim :), sad mi je puno srce svaki put kad pogledam kroz prozor, kad me pitaju sta vozim, kad sednem u auto... Na kraju nije sve ni u parama i u potrosnji, nekad malo prosetas do wc-a umesto da ides kolima i nadoknadio si razliku.
http://www.dacia.rs/vozila-na-lageru/index.php (http://www.dacia.rs/vozila-na-lageru/index.php)
Kratak brifing:
1. Pežo prodan.
2. Naručen Stepway 1.6 MPI (klima, el.paket, airbag za suvozača..), stiže za 15tak dana.
3. Javim se uskoro.
Ipak je bio odabir srca... :lux: :lux: :lux: :lux:
:wav:
Svaka cast prijatelju
:lux: :too: :friends:
dobar izbor. :aplause:
Danas sam prosao (obicnim) Sanderom tamo gdje su me ljudi ubijedjivali da Lada Niva ne moze proci, stoga - :aplause: :too:
Citat: arhitekt poslato 18.06.2011. - 13:56
Kratak brifing:
1. Pežo prodan.
2. Naručen Stepway 1.6 MPI (klima, el.paket, airbag za suvozača..), stiže za 15tak dana.
3. Javim se uskoro.
Ipak je bio odabir srca... :lux: :lux: :lux: :lux:
Pametan izbor kolega :to:
:aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: :ziveli: :ziveli: :ziveli: :ziveli: :ziveli: :ziveli: :jea: :jea: :jea:
mislim sta reci osim uzivaj kad stigne
Hvala,hvala cijenjene kolege.. :respect:
Kad preuzmem auto postaću, napokon, punopravni član ovog foruma koji mi je inače puno pomogao prilikom odabira ali i da saznam dosta korisnih stvari o Dačiji. Nakon što auto dođe u moje ruke i odradim malo probne vožnje :hihi1:, napisaću i moje utiske o automobilu. Možda to pomogne nekom u budućnosti da odluči i izabere auto koje mu odgovara. U svakom slučaju hvala na čestitkama! :ziveli:
Iamo sam iste dileme: da li običan sandero sa ambience opremom ili stepway, naravno dci ???
Stepway je lepši i atraktivniji, ali skuplji za održavanje (gume i sl.)
Kada sam se napokon odlučio za kupovinu i otišao u salon Renault - Dacia u Podgorici, na lageru su imali samo stepway - crveni. Odmah sam se zaljubio u njega i odlučio da ga kupim. Sve formalnosti oko kupovine sam završio u nekoliko sati ....
Stepway 1.5 dci je sada moj, od 02.06. - prešao sam sa njim 1000 km. Osećam da se tek sada ''uhodava'', ide bolje nego kada sam ga preuzeo.
Ovde u Cg u standardnu opremu stepway dolazi kožni volan, airbag za suvozača, muzika, zatamljena stakla ...
Što se tiče klime - još nemam nekih posebnih iskustava da li sa njim motor slabije vuče, za sada ne osećam nikakvu razliku, ali još smo na početku uhodavanja. Za sada mi se čini da je motor dovoljno elastičan da se može sasvim solidno nositi sa kompresorom klime.
Ide leto - pa ćemo videti.
Fali mi putni računar, ali ovako u grubo, mislim da potrošnja ne prelazi 5 litara.
Šta da kažem osim, STIGAO STEPWAY!
Od danas sam i punopravni drug član foruma. Auto preuzeto nekih 4 dana ranije nego što smo u prvi mah dogovorili (10tak dana), registrovano, oprano, natankan pun rezervar i sad se ponosno šepuri ispod moje zgrade... :lux: :lux: :lux: Znači, komet sivi Stepway 1.6 MPI (prvobitna želja je bila crveni ali njega bih morao čekati do 20tog avgusta, što mi je malo predugo), klima, el.paket, kožni volan, airbag za suvozača. Poprilično sam zadovoljan, auto fino ide, motor elastično radi u gradskoj vožnji, pedala kvačila je dosta mekana - što će zahtjevati izvjestan period privikavanja, solidan unutrašnji prostor, visoka pozicija vozača pruža solidnu preglednost... Ovo su samo trenutna zapažanja a nastojaću da napišem jedan malo opširniji pregled nakon što se malo bolje upoznamo. Sve u svemu :woo-hoo: :lux: :aplause: :too:
Gledam ja komsija kad idem za Banja Luku hocu li vidjeti dustera gdje, :ha:,al slabo ih nesto ima.Ajde okaci koju sliku pa ako te prepoznam da se malo upoznamo i da ga vidim uzivo.Pozdrav iz Prnjavora. :wave:
Arhitekt, čestitam - sretna vožnja (Jelenko :wave:).
Neka je sa srecom, i puno, puno kilometara da se izvozas sa njim. :aplause: :wave:
Drago mi je da smo pomogli Arhitekti u odlučivanju. :woo-hoo: Da te Stepa dugo i dobro posluži .
Hvala još jednom. Ja ću napisati kritiku svog automobila u dijelu foruma koji se bavi predstavljanjem vozila članova foruma. U svakom slučaju preporuka za auto.. :jea: