ovako uskoro krecem za berlin put dug 1100km.dali je tko isao tko tako daleko sa sanderom? udobnost,najbolja brzina?
Da li mi verujes da sam se onako usput ulogovao preko moba, video ovo tvoje pitanje i ustao iz kreveta i upalio komp samo zbog toga?
Kada me pitaju "Kakav je?" ja prvo kazem da put do Tasosa nisam osetio, kao ni troje saputnika. Pun auto i pun gepek, oko 110 km/h, potrosnja 6,2-6,3 litra benzina, sa svim (izdasnim) pauzama, granicama, putarinama, trajektom i drugim cudima, ukupno 16 sati u autu i NISTA, ni ukocenih ledja, ni glavobolje, ni nervoze, iako smo putovali od 18:00 do 10:00 (po nasem vremenu).
Na 120 km/h buka pocinje da bude ipak suvise primetna. Za one koji putuju natenane, Sandero je prava stvar. Ove godine cemo ga isprobati sa kofercetom na krovu.
Do cg primorja, za 12h putovanja, sam napravio samo jednu pauzu od 30min ( ne zbog sebe:) )
Nazad bez pauze al kraćim putem, bez problema.
Udoban je zaista, nemam prigovora.
Podesiš sedište i upravljač tako da ti odgovara i vozi.
Povećana buka motora može da ubrza zamor.
Brža vožnja izaziva određenu napetost (svaka individua ima svoj prag).
Neko je opušten i na 200km/h (al taj ne vozi daciu :Smiley: )
Vozi onoliko brzo koliko ti prija, i kako zakon kaže: "prilagodi uslovima puta".
Sretan put!
hvala lengenda na ustajanju iz kreveta da napises svoje dojmove.ja isto razmiljam da je za njega jedno 140 optimalno po njemackom autoputu.posto njemackog autoputa imam 650km samo ravno.sa 130 do 140 nebi smio ni trosit puno
Mislim da se ni kod nas znacajnije ne razlikuje zbog stanja autoputa voznja na 120 i 150 km/h. Cak sta vise, veca brzina - bolje preletanje rupa.
Išao do Greece otprilike 900+900km i oduševljen sam bio. Pri 160 može lepo po zavojima na auto putu da se vozi a da se ne brine za klizanje (kao sa Puntom), a što se tiče sedišta sve je super i udobna su, ali ja ti preporučujem ipak da na svakih 250-300km napraviš pauzicu. To ti je moja preporuka i biće ti najudobnija vožnja tako.
Ja sam na putu za Hr i nazad preko Cg presao 2100km sa Loganom i nisam osetio umor, vozio sam umereno i pravio pauze..
Pozdrav,
Potvrđujem pisanje svih prethodnika, jako udoban, ja sam najduže išao nekih 12 sati sa dve pauze bez većih problema, na autobahnu prosek mi je 140 km/h ali sam terao i do 160km/h, ali nisam osetio neku veću buku u vozilu, možda sa zimskim gumama malo je bučniji!
U svakom slučaju treba praviti pauze, pre svega radi sebe i bezbednosti puta! :ziveli:
Bas me raduju vasa iskustva. :ziveli:
eh, Berlin, srecno!, prelepo :dobro: :doh:
ima da sandero prede do berlina!!!!!
Danas sam stigao sa kratkog puta. Presao oko 500km. Nemam podesavanje volana i sedista ali to mi nije smetalo da se osecam potpuno udobno i da zaista svakim kilometrom uzivam u voznji. Radujem se unapred letu i jednoj duzoj relaciji.
Ono što meni ponekad zasmeta na dužim putovanjima jeste poznata tvrda plastika, mislima na plastiku na vozačevim vratima gde oslanjam levu ruku ponekad. Suprotno tome, udobnost putovanja sam osetno popravio ugradnjom središnjeg naslona za ruku i to svakome preporučujem. Ja lično imam nešto malo problema s kičmom, ali mi u Loganu (podrazumevam da Sandero ima ista prednja sedišta) duga putovanja uopšte ne predstavljaju napor. Udobniji je Logan od nekih (mnogih) drugih automobila. A ni vožnja na zadnjim sedištima nije naporna.
sutra sandero krece za berlin.1100km.javim dojmove
Sretan put :wave:, javi se sa utiscima.
Sretan put
Stigao sam do Berlina. Mogu reci da sam i više nego zadovoljan Sanderom. Prosjecna potrošnja je bila oko 7,5 l, s tim da je klima cijelim putem radila. Auto je bio vrlo stabilan na cesti. Na autocesti sam ga držo u prosjeku 120-130 km/h, na nekim dijelovima sam ga stisnuo i do 150. Malo je bučan na tim velikim brzinama,al to je zanemarivo.
Što reci? Ovaj auto mi je definitivno jedna od najboljih investicija. Jako sam zadovoljan :ziveli:
:lux: :too:
Lepo je čuti... :to:
Skoro ko Logan :ziveli:
Logan je Logan, klizi na putu
Vjerujem da ja Logan malo udobniji zato što ima nazad veći prevjes od Sandera pod uslovom da je ovjes ist.
Ne razumem :ne:
Pošto je prtljažnik udaljeniji od težišta vozila (kod Logana) a međuosovinski razmak je isti. Zamisli da imaš dva čekića iste mase a različite dužine drški pa ćeš vidjeti da se ne ponašaju isto.
Ok :Smiley:
Citat: Zoran poslato 15.05.2011. - 10:45
... a međuosovinski razmak je isti.
Nije isti medjuosovinski razmak. Logan-2634mm prema Sandero-2588mm. Barem tako stoji u brosurama na netu.
To je sada već za raspravu :bonk: iz koje ću se isključiti ali mislim da se može shvatiti o čemu se radi :wave:.
I svakome je najbolje ono što ima.Prema tome dabome,molim lepo! :) :) :)
Evo da se i ja javim. Imao sam prvo duže putovanje do Hrvatske, 463km u jednom pravcu, Novi Sad-Trakošćan (ako iko zna gde je to ;) ). Malo je reći prezadovoljan, i pauza? Čemu to? :cul: Udobnost odlična, i ovako malo bolestan i ne naspavan nisam ni osetio put, namestio sam nogu na 135 km/h i cepaj. Magistralni putevi 85km a sve ostalo auto put, klima nešto više od pola puta. Pa da vam prenesem podatke sa računara, prosečna potrošnja 6.1L, prosečna brzina 94km/h, 4h 40min vremenski. Nas 3 troje odraslih, jedan desetogodišnjak i pun gepek. Maksimalno sam ga doterao do 160km/h i nisam hteo dalje pošto sam i onako na uslovnoj :zloca:, a i nekako sam osetio da je to to, nagurao bi eventualno još 5km/h tako pun. Auto je inače prešao sa ovim putem 3500km i tako da je još u nekoj razradi ali sam osetio da bolje vuče kad sam se vraćao nego kad sam išao ka tamo, ili sam to umislio :ces:. Pristojno ubrzava od 110 do 130-140, time sam možda i najviše zadovoljan. Jedina mana što kad vozim 130 i uključim klimu postaje bučniji dok je bez nje relativno tih, recimo da mi sa klimom bruji kao na 160 ali posle 5 min ili nestane brujanje ili ga ja zanemarim :ces:. Inače potrošnja na auto putu je 6.8-9L, to sam video na putu za tamo pošto sam resetovao računar i radio onaj test za količinu goriva čisto da vidim da li laže putni računar kad napiše koliko je potrošio a i da proverim ove koliko su mi sipali :write:. Sve u svemu prezadovoljan :lazy:
:ces: Da nisi negde pogrešio, mnogo je 6.8 do 9 litara na putu za dCi, čak i na toj brzini...
Yup. Moze 6,8-6,9. :ces:
ako laže računar, lažem i ja vas (a ne laže :laugh1:). Napunio do vrha pred granicu na auto putu i resetovao i to mi je izbacio kad sam krenuo. Mislio sam i ja da je puno al kad pogledam da u gradu i van njega ne prelazim preko 2000-2500 obrtaja onda mi bude jasnije. Kad vozim 130km/h onda je obrtaljka oko 3250.
Ako su sedista u Sanderu ista kao i u Loganu onda bi trebalo da je jako udobno.
Niti previse mekano niti previse tvrdo.
Jedna od najduzih relacija mi je 2 x 36 sati skoro neprekidne voznje ~1900 km ...
Cak i sa spavanjem u suvozacevom sedistu na kraju izadjoh iz auta kao da sam vozio sat vremena.
Juče sam prešao u jednom dahu (sa prikolicom naravno) 540 km - ni traga od umora.
Evo vratio se sandero iz Berlina. Predjeno 1000km, dvije osobe skupa 200kg, prtljage 100kg, doslovno przen non stop po auto putu, vecinom 140 150, potroseno 74litara benge. Imam osjecaj sto vise km ima na satu da manje trosi. 1000km presao za 10sati i 15min, ni traga umora. Naklon mom sanderu!!!! :ziveli:
:aplause:
Neverovatno niska potrošnja, čak i ako je u pitanju kvalitetan benzin. Što se udobnosti tiče, nema šta da se priča sve dok pored stanja kičme ne pomenemo i uši. :hihi:
Ovo je drugi put sa takvim putom u komadu i nijedanput me nije zabolila kicma. Sicevi su meni udobni. Vise sam imao problema sa udobnosti siceva na octaviji. Sto se tice buke? Ma to je zanemarivo.
Nisam isao sa Sanderom na neki duzi put,najvise 100-120km, ali nisam bas odusevljen udobnoscu,zapravo polozajem za volanom i posledicama koje proizilaze iz toga. Ili ja mozda ne znam da adekvatno podesim sjediste,ali uvijek izadjem iz auta sa osjecajem zamora u ledjima i nogama. U voznji sam nekako uvijek malo nagnut prema naprijed,pa mi gornji dio ledja nema uporiste, mozda je to razlog.Sad sam uspravio naslon ono bas radikalno, pa cu vidjeti hoce li biti razlike. Inace uporedjujem polozaj u voznji sa mojim prethodnim autom (Ford Fiesta 98.) i meni je velika prednost na strani Forda. Isao sam vise puta na duge ture, jednom 830 km,iz cuga,sa par kracih pauza (15-ak min) i jednom duzom od sat vremena za rucak, i ja sam izasao iz Forda kao da sam ustao iz kreveta.Doduse dobar dio tog puta je bio hrvatski auto put,pa je mozda i to razlog, ali generalno, imam utisak da mi je Ford bolje 'legao'. Da napomenem da sam 'standardne' konstitucije !
Levom nogom pritisnuti kvacilo do kraja, ugao u kolenu treba da bude oko 110-120 stepeni. To je reper za udaljenost sedalnog dela sedista od pedala.
Ruke u polozaju "15 do 3", ugao u laktovima oko 90-100 stepeni. Kada oslonis ramena na sediste potpuno, naravno, glavu ne naslanjati na naslon za glavu. Zadnjica do kraja uz naslon, bez zavaljivanja. To je reper za nagib naslona.
Sa ramenima na sedistu ispruzis ruku i unutrasnjom stranom rucnog zgloba treba da dodirujes vrh upravljaca, a da saka moze slobodno da visi preko njega.
2010 isao sa Loganom na more i presao 2100km, 2011 presao 2300km a ove godine 1600km umor nisam osetio. Pre Logana isao sam sa Fordom i sa njim je OK a pre toga sa Volvom e taj me je slomio a kocnica ubi Boze, koleno nateklo zato Dacia je :hall: .
pre Logana, golf II i golf III, jedanput u 6 meseci obavezno ukočenje (L5S1), od kad sam uzeo logana ja više tih problema nemam :wav: , a stvarno, sad na Daciji pikniku smo prošli oko 800 km i stigao sam kući odmoran, kao da nisam vozio. Meni toliko odgovara i sedište i visina auta prilikom ulaska i izlaska da nemam reči.
Dacia :respect:
To ulazenje i izlazenje nema cenu. Imamo Forda Escorta pa to je kao da sedis na asfaltu a tako je u Honde koju kolega ima, kad vozis u rikverc vidis tablicu pozadi.
Najvise predjeno u cugu 500 km...sa pauzom zbog dolivanja goriva, ne zbog odmora. Licno sam prezadovoljan!!! Ne znam kako je na zadnjoj klupi.
Da napomenem da je u pitanju Sandero Stepway.
Juce u komadu sa prikolicom 703 km. Dvije pauze od po sat vremena za obrok i odmor. Da mi je nekada bilo ovakav auto...
P.S. Imao sam ja i M123D240 desetak godina ali neka meni Sandera :wave:
Juce 1100 km "u cugu" , predgradje Minhena - Beograd. Sa tri pauze na benzinskim pumpama i oko 40 min zadržavanja na H-SRB granici putovanje je ukupno trajalo 10 sati i 20 minuta. To znači da je prosečna brzina kojom smo putovali bila oko 120 km/h. :ha: Par sati pre pauze u Minhenu, putovali smo zbog saobraćajke od Stutgarta do Minhena preko pet sati, iako smo računali da će nam biti potrebno dva sata. O utiscima i destinacijama biće pisano u drugim temama, ali bih ovde napisao samo da smo u autu proveli oko 16 sati u toku dana i da, osim umora od vožnje, nema drugih (fizičkih) tegoba. Stepway je sjajan!
:dobro: :dobro: :dobro:
Da dignem temu iz mrtvih, i dalje imam problem sa zamorom u ledjima na iole duzim rutama, vec preko 2 sata za volanom, pocinje da me nervira bol u ledjima. kako sam i ranije pisao, gornji dio ledja mi nekako visi u prostoru, nikako da pronadjem stabilan oslonac, pa cesto "ulovim" sebe kako sam nagnut prema naprijed vise nego sto bi trebalo. Imam osjecaj da bi mi neka potpora u donjem dijelu ledja malo pomogla, pa planiram sledeci put da isprobam neko improvizovano anatomsko pomagalo u vidu nekog jastucica ili slicno. S tim u vezi, pitam da li je neko mozda probao one anatomske dodatke koji se stavljaju na sjediste, nesto ovog tipa :
http://www.tv-shop.tv/artikal/331/ergomobile/
Prijatelju, cim je to na TV-shop-u acunaj da je ocena za to jadna dvojka. :ne:
Dobro, ovo mi je samo posluzilo kao model, da bi znali na sta mislim, siguran sam da ovoga ima "raznih boja i dezena" :)
Ne znam šta da ti preporučim za tvoj problem. 30-ak puta sam išao sa sanderom na putovanja, prelazio sam između 500 i 1000 km na tim deonicama. Nisam imao problema sa položajem i sa bolovima. Naravno da su poželjne pauze u toku puta.
Javlja mi se da problem nije u sedistu nego u ledjima.
naravno da je problem u ledjima, a ne u sedistu... ali mislim da moze da se pomogne...pre dve godine u free shopu na evzoniju smo videli samsonite jastuk - potporu za ledja koja se stavlja na sediste u kolima...nazalost, tada to nismo kupili, a kod nas ga nisam nigde video... verovatno se moze pronaci na netu....
Montenegrino - dali di je sjedište propisno podešeno?
1. Staviš dlan lijeve ruke gore na volan i naslon obaraš dok ti se ruka ne ispruži u laktu.
2.Pritisneš papučicu kvačila do poda , sjedalo odmičeš dok ti butina ravno ne legne na sjedaalni dio.
P.S. Malo me prebacilo :bonk:, prvo podešavaš br 2 pa onda br 1.
Udobnost na prednjim sjedištima je odlična, ali u odnosu na fordove modele položaj sjedenja je dosta različit, meni mnogo bolji u sanderu a vozio sam eskorta na more (450 km) i fokusa na kraćim relacijama. Ali navika je čudo i može da smeta promjena.
nije me juce mrzelo pa sam malo potrazio na netu, cisto da vidis kako izgleda pomenuti jastuk za ledja...
http://www.ebags.com/product/travelon/inflatable-lumbar-pillow/148910?productid=10014378&rlid=DETAIL_AI
http://www.ebay.com/itm/Black-Memory-Foam-Lumbar-Back-Support-Cushion-Pillow-for-Home-Car-Seat-Chair-/111414888099?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19f0d846a3#ht_3278wt_900
http://www.goinginstyle.mobi/collections/design-go-accessories/products/lumbar-support-back-pillow
http://wayfair.shop.rakuten.com/p/memory-foam-mobile-back-pillow-comfort-neck-pillow-black-unisex-adult/250854326.html
onaj samsonite nije bio vise od 10-tak eura... ali kao sto rekoh nisam ga kupio, pa ni ne znam da li radi posao ili ne....
Ja potpisujem ovo što reče montenegrino...
Citat: Keka poslato 22.07.2014. - 23:20
Javlja mi se da problem nije u sedistu nego u ledjima.
Sigurno da je najvecim dijelom do ledja, to ne sporim, jer imam slican osjecaj i na poslu, ali sam siguran da bi taj problem bio manje izrazen da je sjediste anatomskije profilisano. Zato i pokusavam da pronadjem neko improvizovano rjesenje da to ublazim. Bas juce sam se vozio u Mazdi 6 koja upravo ima tu potporu u donjem dijelu ledja i naravno, mnogo jace bocne oslonce, kao i duzi sjedalni dio. Naravno, ne pada mi na pamet da uporedjujem Sandera i Mazdu 6 i da od oba auta ocekujem istu udobnost, samo navodim kao komparaciju iz skorasnjeg iskustva.
Zorane, hava na savjetima, probacu da podesim po tvojim uputima, mozda pomogne.
Dzule, hvala na linkovima, probacu prvo neku improvizaciju sa jastucicem ,pa ako vidim da djeluje, bacicu se na trazenje po netu nekog namjenskog proizvoda za to.
Hipoteticki, da li neko zna od kog auta bi mogao da se prepakuje sic bez nekih vecih egzibicija? Mozda Clio II ili Megane? Kakav je sic u Dusteru u poredjenju sa Sanderom?
Meni je logan bio potaman, a sandero je ipak malo manji unutra, vidim po podesavanju sedista....mozda zato sto sam 195 cm i 1xx kg
Citat: Keka poslato 22.07.2014. - 23:20
Javlja mi se da problem nije u sedistu nego u ledjima.
A ledja treba leciti, svi koji imaju problema sa ledjima prilikom dugog stajanja ili sedenja treba da utvrde u cemu je problem.
Ako se vec mora sedeti, najzdravija stolica je ona bez naslona, sve ostale ledjima cine medvedju uslugu. Kada je auto u pitanju, tu mnogo pomoci nema i treba jacati ledja, a ne dodatno stedeti i slabiti misice raznim potporama koje (cesto vrlo lose) rade posao umesto njih i samo zavrcu spiralu problema.
Vi od 26 godina možda možete da vozite i dva kamiona u špagi kao Van Dam, nama starijima naslon je veoma bitan. Nije svejedno. Kad sam kupio Logana sve sam super podesio i mogao sam da se udobno vozim po celu noć. Zatim sam nešto filozofirao sa visinom, udaljenošću i uglom naslona, posle par sati počinjala su leđa da mi se koče. U poslednje vreme vratio sam podešavanja na prvobitna (osim visine sedišta koja više nije na maksimumu) i opet nemam problema.