u petak, pre nekoliko dana, u Hit autu preuzeo sam crveni (bordo) stepway. Moram da priznam da ga nisam dugo čekao (uplaćen je u ponedeljak, četiri dana ranije), momci u Hit-u su bili izuzetno ljubazni i predusretljivi, obezbedili su mi probnu vožnju pre uplate, detaljno opisali karakteristike automobila i spisak opreme, preneli mi neka iskustva, kako lična tako i kupaca. Pošto je u spisku opreme bio suvozački air bag, koža na volanu i menjaču, radio cd/mp3, centralna brava, na alu felnama Continental gume i još dve gratis Barum zimske, odlučih da se počastim još i naslonom za ruku između prednjuh sedišta, zadnjim senzorima za parkiranje i šapom za zaštitu. Još na probnoj vožnji sam bio oduševljen pozicijom vozača, odnosno visinom i preglednošću, malo mi je bilo neobično kvačilo koje hvata dosta visoko, ali posle nekoliko šaltanja na to sam se navikao.
A onda je došao petak kad su me pozvali i obavestili da je moj auto dekonzerviran, opran, sve od opreme ugrađeno, i da mogu da ga preuzmem. Iako imam dovoljno godina, bio sam srećan kao đak koji posle položenog vozačkog ispita prvi put sedne za volan. I više, ako je to moguće. Krenem tako u prvu vožnju po Novom Beogradu (na satu je pisalo 7 km kad sam ga uzeo) i napravim nekih 40-ak kilometara po lokalu. Generalni utisak (koji me drži jos i danas) je da sam dobio više nego što sam očekivao od tog automobila. Onda sam za vikend napravio put do Kraljeva i nazad (oko 400 km) i definitivno se zaljubio u Stepway-a. Odličan, visok položaj i preglednost puta (što sam već pomenuo), izuzetno čvrst i robustan auto, stabilan u vožnji, sa komandama logično postavljenim, dobrim odzivom volana (hidraulični servo - prava mera), upravljivošću, sasvim dobrim i umerenim vešanjem koje pegla sve neravnine na putu i poneku rupu (inače, vozio sam putem Mladenovac - Topola - Kragujevac - Kraljevo), dobro doziranom kočnicom koja sasvim lepo kontroliše kočenje i zaustavljanje. Motor (benzinac 1,6) je veoma elastičan, vrteo se između 2 i 3k i davao dovoljno snage i brzine za sve situacije na putu. Menjač precizan, možda sa malo dužim hodom, trebalo mi je malo vremena da se naviknem na odnose brzina i rano šaltanje da bi se obrtaji držali pod kontrolom (za motor koji se razrađuje), ali se oseća snaga koja daje sigurnost u vožnji za takav automobil. Verujem da će posle par hiljada kilometara motor pokazati svoje prave karakteristike, verovatno na nekim višim obrtajima. Nisam ga izvezao na auto put, tako da je najveća brzina koju sam postigao bila oko (ili nešto ispod) 90 km/h. Na čitavom putu, kao i u vožnji po gradu, osećao sam se zaista dobro za volanom Stepway-a, potpuno sigurno i udobno. Upravljivost (osećaj da auto radi tačno ono što želite), udobnost, prostor u vozilu, dobro uklopljen motor, precizne komande svetla i migavaca, sasvim korektni brisači (na putu je padala slaba kiša) garantuju vam uživanje u ovom automobilu. I naravno - pogledi prolaznika će vas često pratiti, čak i sada kad Stepway nije redak automobil na našim putevima. Još napomena - naslon za ruku između prednjih sedišta vredi svaku paru, prosto ne mogu da verujem da jedan takav dodatak čini tako mnogo za ukupnu udobnost vožnje, i iskreno preporučujem svima da razmisle o ugradnji.
O potrošnji goriva ću napisati nešto više kad napunim rezervoar (metoda od čepa do čepa jer Stepway nema bc), mada mislim da je i to parametar koji će biti realniji posle razrade motora.
Ovolika priča a nigde fotografija - reći će neki. Biće fotki, to je sigurno, sad je auto prljav, a moja druga po redu najdraža igračka - Canon EOS 40d je malo zapostavljen upravo zbog crvenog automobila...
Pozdrav svim forumašima, i nadam se dobrom druženju ubuduće.
Hvala za iscrpan i pravi novinarski pristup, svaka ti čast i sretna vožnja.
Želim ti puno sretnih kilometara i ugodnu voznju! :ziveli: :ziveli:
E ovo se zove opis automobila... :hall:
Neka je tebi sa srecom i da te duuuuugo sluzi... :aplause:
Čestitam! :wave:
Srećno i udobno ga dugo vozio! :aplause:
Dobro dosao u klub...
Evo ja ga vozim ,za par dana ce biti godinu dana i jos uvek me drzi slican osecaj koji si opisao.Gledacemo se i pisacemo ovde na forumu i eto za godinu dana mislim da ces imati isti osecaj,koji imas i sada.
Lep opis nema sta :too:
Aj slikaj obavezno pa stavljaj da se malo divimo :lux:
Neka ti je sa srecom
hvala svima na komentarima, ovaj forum mi je dosta pomogao da se odlučim za Stepway, i nisam se prevario.
Ali, da ne bude da nemam ni jednu zamerku, moram da kažem još par utisaka: i pored nesporno velikog prostora u automobilu, na kokpitu nema ni jedne polica za odlaganje sitnica (tipa telefon, naocare), dok je to, na primer u Puntu, dosta bolje rešeno. Airbag za suvozača je oduzeo prostor za policu, ali ipak mislim da je mogla da se iskoristi neka površina na, inače dosta prostranom, kokpitu. Druga zamerka je grejanje, bar na mom autu treba malo više vremena dok grejanje počne da radi kako treba, a kad se zagreje motor onda je sasvim korektno.
Nastavljamo sa vožnjom i komentarima, pozdrav svima.
Radujem se svakom novom Stepwayu i sa uživanjem čitam komentare i prve utiske jer se vraćam na trenutke kad sam i sam to isto, ne tako davno, doživljavao.Želim ti mnogo sretnih kilometara.Imam i pitanje:koliko košta naslon za ruku i parking senzori u HIT autu, da uporedim sa servisom ovdje u Mostaru.
Nisam baš 100% siguran, mislim da je naslon 125 a senzori 190 evropskih apoena...znam da je to udaranje po ušima, ali mora se zbog garancije
Ti si zadovoljan radom brisača,a ima dosta kolega sa foruma koji su ih promenili odmah nakon preuzimanja vozila.Da li je to fabrika konačno rešila da stavi malo kvalitetnije metlice?
Želim ti mnogo ugodnih kilometara u "stepiju"! :to:
uuuuuuu drama klempa
Citat: Ayrton poslato 16.02.2011. - 09:50
Ti si zadovoljan radom brisača,a ima dosta kolega sa foruma koji su ih promenili odmah nakon preuzimanja vozila.Da li je to fabrika konačno rešila da stavi malo kvalitetnije metlice?
Želim ti mnogo ugodnih kilometara u "stepiju"! :to:
Hvala, nadam se da će me dugo i dobro služiti. A to za metlice sam pročitao na ovom forumu i spremio se da kupim nove, ali nisam hteo da "malerišem" dok ne probam postojeće. I za sad sam zadovoljan, videćemo kako će biti kasnije
Srećno!!! :aplause:
Super za šoping, svaka čast za opsi ;) a od fotki očekujem "nešto više" s obzirom na aparaturu
Srećno i gazi!
Nek, je sa srecom i :ziveli:.
Fidel, svaki auto ima mana i svakako trebamo sagledati i tu stranu medalje.
:ziveli:
Dobre su metlice prvih 6 meseci, posle škripe :bullshit:. Mislim da nisi morao original naslon, zbog garancije. Ipak je 125 mnogo. U spajderu ima upola jeftinije. Parking senzore si mogao da im doneseš i da ti oni ugrade, takođe ne gubiš garanciju. To je isto kao što ljudi donesu muziku pa je oni ugrade.
Meni se ne dopada što nema električne podizače pozadi, kao i što je radio/mp3 samo za dva zvučnika. Da bi ugradio zvučnike nazad moraš da menjaš i radio/mp3, bezveze :(
Super opis!
Što se tiče potrošnje imaš na forumu metod provere stanja goriva putem pritiska polugice za kilometražu tzv.test koji odradi, u principu ugasiš auto, držiš pritisnutu polugu, daš kontakt, sačekaš par sekundi i onda ti izbaci šifru kod mene je 7010 čini mi se i na drugi pritisak poluge izbacio ti količinu goriva u rezervaru! Naravno da ne zaboravim kazaljke koje same skaču :respect:
Hvala, sviđa mi se to sa proverom količine goriva, sad sam tražio nešto o tome i našao u delu koji govori o bc. Kao i korisna informacija da jedna crtica na meraču goriva predstavlja oko 5 litara. U svakom slučaju, kad se finansijski oporavim, raspitaću se o mogućnosti ugradnje bc u Stepway, mislim da je to korisna spravica, i pored svih nedostataka o kojima sam čitao na forumu.
Kad ce neke slike? :glare: