Jučer sam odradio servis iako je brojčanik kilometara došao na skoro 94 000 km (http://a.imagehost.org/0246/zubo.gif) (http://a.imagehost.org/view/0246/zubo)
Iako već dugo nije pod garancijom servise radim kod ovlaštenog Renault/Dacia servisera. Ovom prilikom su mi promjenili ulje i to ono koje sam ja donio. :)
Usput sam ih zamolio da mi provjere zazore ventila jer to još do sada nije rađeno.
Cijelo vrijeme kao i obično ja prisustvujem dok sa radi. Usput pričam s majstorima o svemu i svačemu.
Kad je majstor skinuo poklopac ventila ostao sam ugodno iznenađen onim što sam vidio. :lux: Čitav razvod ventila i bregasta osovina je u stanju kao d aje jučer izašla iz tvornice. Nigdje tragova gareži ni uljnih naslaga a kamo li habanja .
(http://b.imagehost.org/0725/DSC00824_Medium.jpg) (http://b.imagehost.org/view/0725/DSC00824_Medium)
(http://b.imagehost.org/0572/DSC00826_Medium.jpg) (http://b.imagehost.org/view/0572/DSC00826_Medium)
Ventili su očekivano imali manji zazor pogotovo ispušni kojima bi trebao biti od 0,20 do 0,25 mm.
Nakon štelanja ventila meštar mi je predložio da stavimo novu brtvu poklopca ventila što sam bez razmišljanja prihvatio. :bonk:
(http://b.imagehost.org/0705/DSC00827_Medium.jpg) (http://b.imagehost.org/view/0705/DSC00827_Medium)
(http://b.imagehost.org/0259/DSC00829_Medium.jpg) (http://b.imagehost.org/view/0259/DSC00829_Medium)
Kad sam krenuo platiti račun pao mi je mrak na oči. :agr: Uz dva sata rada, njihov filter ulja i brtvu čepa od ulja, ova famozna brtva poklopca ventila dođe 220 kn (skoro 30 Eura) što je više od trećine cijelog iznosa ( 595 kn) :ljut:
Baš sam se osjećao kao magarac jer nisam odmah provjerio koliko dođe brtva. Pogotovo jer je originalna u odličnom stanju i sigurno je nije trebalo mijenjati.
Donekle mi je pečat u servisnoj knjižici, unatoč mojem ulju popravio dojam. :D
Kad na kraju sračunam, za ovih skoro 6 godina sve probleme na Loganu mogu svrstati u kategoriju malih kvarova i nabrojiti na prste jedne ruke.
Nek se time pohvale vlasnici razvikanih modela koji se podsmjehuju nama što vozimo Dacije :baeh:
Zato ja mog Logija valjda mogu počastiti posjetom ovlaštenom servisu barem jednom godišnje. :logan:
:aplause: Drago mi je što vidim da je motor OK.
Cena dihtunga je bezobrazno visoka. Isti takav sam na velikom servisu platio 15-16 evra, u stvari podešavanje ventila i dihting koštalo me je 22 evra.
Da je kod mene u cijenu uračunato podešavanje ventila ne bih se ni ja ljutio iako je opet za trećinu skuplje nego kod tebe.
Inače ovi naši motori su peri-deri što mi je davno prije kupovine Logana rekao vlasnik ovog servisa u kojem ga sada održavam. Tada sam kod njega kupovao dijelove za R-5 kojeg još vozim a on tada još nije držao Daciu.
Dihtung stari lijepo treba obrisati tanko nauljiti da se ne zalijepi i može trajati desetak godina. Zaboravih napisati ne stezati jako.
Zoran
Ja znam da sa zaptivka na bojleru menja kadgod se skine prirubnica, iako bi mogla da potraje ko zna koliko...
Zar ne postoji i neki metalni dihtung ventil dekle? :ces:
Metalni dihtunzi se ne stavljaju na velike površine gdje su sile stezanja male.
Zoran
Ja sam ubedjen da sam video na njemu metalni dihtung.
Keka
Kod mene je kao na slici. Metalne (bakarne) sam viđao ispod glave na zračno hlađenim motorima.
Zoran
Iznenadices se kad budes stelovao ventile, i tebe su prevarili, stavili ti metalni, sram ih bilo.
Ja već štelovao na 30.000 i kod mene kao na slici (klingerit).
Zoran
Da budem iskren ne znam od čega je ovaj moj. Ovaj kojeg sam slikao je stari jer je novi sada na motoru. Baš ću po danu pogledati od čega je napravljen iako ovako pod rukom djeluje da je od metala. :conf:
Dihtung koji je stalker dobio je originalan deo, zamenski nisam našao u katalogu.
Šta kaže mešter, kada treba zameniti ulje u servo sistemu upravljača?
Pretpostavljam da je oko 100.000 km
Zoran
Citat: Zoran poslato 21.12.2010. - 21:27
Dihtung stari lijepo treba obrisati tanko nauljiti da se ne zalijepi i može trajati desetak godina. Zaboravih napisati ne stezati jako.
Zoran
Ovo se neće desiti, jer zbog temperature dihtunzi posaju tvrdi i krti posle nekog vremena. Takođe, ostaju u presovanom obliku prema prethodnom (prvom) stezanju.
Nekada davno, bili su lepi plutani dihtunzi, debljine oko 4-5 mm sa kojima se moglo ovo raditi (više puta stavljati).
Tačno je da neki modeli 1.4 i 1.6 imaju tanke metalne dihtunge dekla.