Vremenom, kako odmice kilometraza auto sve teze i losije radi na benzinu. Moj kolega, na autu koji jos nema godinu dana takodje ima slicne probleme, i vec dva puta je prao dizne u ultrazvucnoj kadi. Posle prvog pranja dobro su radile jedno popodne, drugi put dva dana. Takodje sam bio prisutan u servisu, ne ovlascenom, gde se posle pranja dizni dogodilo da auto radi jos losije nego pre pranja dizni. U sva tri slucaja se radi o Loganu 1.4. Ako neko ima slicno iskustvo i savet, unapred hvala.
Ako vec pranje ne pomaze, onda staviti 4 nove :hihi1: i malo vise voziti na benzinu.
Ili paliti i voziti samo na gas :bonk:
I konacno juce resio problem dizni :woo-hoo:. Preko majstora poznanika dobijem informaciju gde da se obratim. Zakazem i odem. Majstor skine sve cetiri dizne, staviih na pranje u neku extra skupu masinu i dodju kao nove. Celo zadovoljstvo me kostalo 40 eura. Posle duzeg vremena sam ponovo osetio cari benzina. I preporucio mi da u rezervoaru imam sto vise benzina, da ne bi brzo ispario.
Podeli sa nama informaciju gde tako dobro sredjuju dizne :hihi1:
U Pozegi, majstor se zove Misko. Ok lik, radi i mehaniku. Clan jednog Uzickog tima koji ucestvuje na kruznim trkama, kojih je kod nas veoma malo i lose su medijski propracene. :to:
Hvala
:respect:
Edit: posle 60.000 km voznje na TNG, ociscene dizne. Motor se gasio hladan na benzinu. Videcemo sutra kako radi posle ciscenja.
Edit2: Jutros se opet ugasio. Obrtaljka pade kao sekira. :doh: Popodne cu da potrazim neki servis.
Sa pređenih 75000km na gasu benzinske dizne počele da prave problem.Pri prvom jutarnjem paljenju motor počeo da radi na 3 klipa.Mada to ne traje dugo dok se malo ne zagreje(minut,dva) ali puno nervira.Juče ujutru po preporuci majstora koji mi održava auto zakažem čišćenje benzinskih dizni u servisu Corado u Nišu.Prvo dizne idu u ultrazvučnu kadu koja je napunjena nekom specijalnom tečnošću(pitao ja kojom al neće da kažu).U kadi su bile oko pola sata,oprane mlakom vodom i produvane kompresorom.Dok su duvane vazduhom bile su prikačene na neku elektronoku koja ih je periodično aktivirala.Posle toga su sve 4 prebačene na sto za ispitivanje protoka sa 4 menzure.Prskale su do 30ml i pošto nije bilo razlike u nivou tečnosti majstor kaže da su odlične. Montirane na auto,ja srećan,motor se skoro iz kabine nečuje dok radi i nema nikakvih vibracija. Intervencija trajala sat vremena,naplaćeno 2000 din.
Možda je offtopic, ali kako prepoznate da vam motor radi na tri klipa?
Jeste off, ako ti se ikad desi, prepoznaces.
Citat: Branislav-NIŠ poslato 21.12.2014. - 18:51
Prvo dizne idu u ultrazvučnu kadu koja je napunjena nekom specijalnom tečnošću(pitao ja kojom al neće da kažu).
Ja u ultrazvucnoj kadi koristim natrijumhidroksid (ziva soda) za ciscenje karburatora... a i dizne bi probao sa njim.
Ako se dizne kupe nove ili stave druge polovne, hoće li trebati šta ECU reprogramirati ili on to nezna prepoznati?
Benzinske se ne kodiraju. Dizel bi trebalo kodirati, ali retko ko to radi.
:to:, Hvala :wave:
Citat: hobbista poslato 03.08.2015. - 00:02
Benzinske se ne kodiraju. Dizel bi trebalo kodirati, ali retko ko to radi.
Dizel-dizne se moraju kodirati da bi motor radio pravilno i da bi ubrizgavanje bilo kako treba. Kod Dačije se to radi Clipom.
Očistio dizne zato što i dalje imam povremeno problema pri jutarnjem palenju.
Dizne su bile u izvrsnom stanju samo sam džaba bacio 30 evrića...