Posle duzeg lutanja po placevima polovnih automobila,kasnovecernjih pretraga raznoraznih sajtova kod nas i u inostranstvu,pozivanja raznih prijatelja,kumova,poznanika,raznih preporuka...,sve je pretilo da preraste u agoniju.Nakon regulisanja parking zone u kraju i apetiti za velicinom automobila su porasli.Stepway,ljubav na prvi pogled je postao mali,preskup i nekompletan.Posto se u porodici brojimo od broja 5+ljubimac,a zelimo zadrzati pun komfor i bezbednost za tri klinke,3 auto sedista,logican izbor je bio auto-minivan sa 5+2 sedista tj.velikim gepekom.Polovan podrazumeva se.Tu agonija pocinje,a da nisam ni znao.Nisam bio zadrt,pravio sam razne kompromise,dizel,benzin,pa cak i metan.Od Senica,preko Vanea,Dobla,Space Wagona,Corole Verso... do Zafire.Svakom automobilu je nesto falilo ili cak bilo u visku,tipa kupis jedan,a dobijes dva.Nemogu da kazem da nije bilo i dobrih prilika,ali su se kosile sa mojom zdravom logikom,kao npr.,ful Zafira,ODLICNA...,2001-02.,proverena,8-9 hiljada.
I sve tako u krug.Dodaj jos za plin,registraciju ili neki servis,gume...,cena se zakucavala negde oko 10ke.A opet vozis polovan auto,strepis...
Najnovijom akcijom Dacia me je ponovo osvojila.BLACK LINE serija na popustu+beskamatni kredit na 3 godine za sumu do 3000eu.Taman kada sam pomislio da su moji problemi reseni,ukapirao sam da uz ovaj paket ne dolazi 16v motor.Ne znam koliko sam vise spreman za kompromise,a i za razliku u ceni do skupog dizela,auto sam hteo da napunim sa opremom,ti pre sto planiram da ga vozim dugo,dugo.Ne bih da kiksnem kod motora,pa da se kajem narednih 10 godina
Nisam primeto da jos neko vozi MCV sem Hobbiste,koji me je i upropastio sa nekim svojim postom o jacini svog MCVa
HELP
Nemam iskustva sa karavanom ali i meni se svidja. Ogroman je u odnosu na Opel Astru koju sam gledao i Skodu Fabiu karavan zato nisi pogresio ako razmisljas o tome...
qq, pa nije sve tako crno :D
Ima ovde još MCV kolega, ali se slabo javljaju :ces:
Evo par saveta: Ukoliko se opredeliš za 5+2 sedišta, bilo bi pametnije uzeti dCi. Kada se ugradi plin, rezervni točak ide u gepek (tovarni prostor), a sa 7 sedišta on i nije baš veliki.
Još ako imaju u ponudi dCi 85... to bi bilo sper.
Udoban je za duža putovanja zbog velikog međuosovinskog rastojanja. Prostora ima više nego dovoljno.
Ja jesam zakeralo, i voleo bih kada bi auto malo bolje potezao kada se nagazi papučica gasa. Često koristim prečicu kroz Košutnjak da malo pročistim motor :D
Ipak, ovaj auto nije za to :( Pretpostavljam da za normalnog vozača ovaj motor nije toliko slab :ne:
Najbolje bi bilo da odeš do nekog salona, i zatražiš probnu vožnju.
I kada bih sada menjao auto, opet bi se opredelio za MCV.
ako ne 1.6 16v, onda za MCV sa 7sjedala definitivno dCi sa 85ks(kasnije ga cipujes na nekih 100ks :hihi1: )
ako si ipak vise sklon benzincu, onda svakako 1.6 8v (jer BL nema jaceg benzinca), iako ce ti plinska boca uzet rezervni kotac, to i nije neka drama.... ja se nesjecam kad je čaletu zadnji put trebao rezervni kotac.... a i mozes kupiti onaj "sprej" za krpanje gume (za svaki slucaj).
sto se tice komfora(ja sam visok 190cm): vozac i suvozac - odlicno!
- srednja klupa - odlicno!!
gdje god sjednes, imas mjesta i za noge i za glavu i za ruke, odnosno nitko se nece naguravat na sjedalima.
kod nas nema treceg reda sjedala pa neznam kako je tamo!
preporucujem ti da svakako uzmes i klima uredaj i daljinsko-centralno zakljucavanje jer te "sitnice" puno znace.
pa evo ako sam pomogao..... :lazy:
Ja isto mislim da za tu velicinu vozila ipak nema smisla uzimati benzinac, em zbog potrosnje em zbog obrtnog momenta - mislim da je dizel optimalan izbor, da li od 70 ili 85ks, to je vec stvar budzeta.
Mene zanima samo jedna stvar, jer mi ovaj deo oko kredita nije bas jasan. Sta tacno znaci to "beskamatni kredit na 3 godine za sumu do 3000eu"? Jel znaci da je rok otplate tri godine za celokupan kredit i da od podignute sume, npr 10k evra, placas kamatu samo na 7k? Tako je za sve black line modele trenutno, a iako sam nesto na kratko radio u banci opet nemam pojma sta ovo znaci :crazy:
u zavisnosti od uslova voznje i temperamenta vozaca, treba izabrati auto.
Zbog preduge 4. i 5. brzine (npr drugova Corsa 1.2 16V na 4000 rpm u 5. brzini postize 120 km/h, a Logan 1.6 MPI pri 3000 rpm u 5. brzini postize 110 km/h), benzinac je i u "obicnom" Loganu prilicno mrtav dok se dobro ne zavrti. Dizel je prilicno zivahan, ali zahteva mnogo saltanja. Dizel je u startu skuplji, odrzavanje je cesce i skuplje. U benzinjaru mozes da ugradis TNG i da se vozis ubedljivo najpovoljnije od sve dece.
Ukratko, sugestije iznete ranije stoje: ili 16V ili dCi 85.
Lepih li sugestija,nema sta!Ali samo se ja pecem na sve jacoj vatri.31.05. mi je krajnji rok za bezkamatni kretit.Do tada je akcija u celoj Renault grupi,po principu:skupis glavnicu para,bilo u kesu,bilo kredit iz N.N.banke po njihovim uslovima,a one zadnje 3000eu ti daje Renault grupa preko SG banke na 3god bez kamate i obrade kredita.Mislim da su te 3000 bile presudne u mom slucaju.
Koliko su Logan i Sandero "slicni",toliko je MCV drugaciji,prvenstveno zbog mase i medjuosovinskog,zbog kog lako moze da se "opise pun krug" narocito kada je napred dizel motor koji je dosta tezi od MPIa.Bale sa foruma je opisivao svoja zimska iskustva,doduse sa Debica gumama.Sa plinom,cenim,da dobija bolji balans,a i jace su mu zadnje noge od prednjih.Za rzv.tocak nema problema,neki copavac+sprej i vozi.
BL serija je sada na popustu 1000eu i dolazi sa lepom opremom,tako da bi sada kupovina 16v laureat bila kao "leba preko pogace",a i onaj silex chrom unutra je nezamenljiv.
Nazalost,probna vozila nepostoje.Jurim neke taxiste,forumase,rent a car,nebi li samo "pipnuo"auto,jer ako to uradis u salonu,vazi princip,taknuto-maknuto.Smesno je kako hoce da ti prodaju auto!
Hobbista,MCV forever,sa kojim motorom.Zasto si ti uzeo 1,6mpi?
Dogovorićemo se za neki dan, pa da vidiš kako to izgleda i ide :to:
Moj izbor je bio sličan tvome - sajam prošle godine, čekao sam veći popust (i nisam dočekao). Drugog dana sajma već nije bilo nijednog MCV-a iz stare serije (proizvedeni 2008. god. - popust oko 2.000€). I, onda sam jurio po dilerima, i nekako se dogovorio za ovaj jedan jedini. Mogao je da mi zapadne i 1.4 i dizel... Dakle, izbor nije bio moj :ne:
Upravo tako,Hobista,izbor na kraju ne bude 100% tvoj!Ili ako si bas "tvrd orah",onda to debelo moras da platis i da sacekas dobra 3 meseca obecanog roka + n.dana sto ce sigurno kasniti,posto su im fabricke trake prepune.Rokovi se polako probijaju u celoj Evropi,Daster ih je sve ostavio u prasini.
Trenutno u Srbiji postoje dva MCVa sa 7 sedista.Jedan BL 1,6 u komet sivoj boji(meni se ne dojima,hocu alu sivu) i sa 1000e vecom cenom i ako je akcija.11650eu-10650eu.Presao bih preko komet sive, ali ne i preko tog somica,da auto nije rezervisan do srede.Drugi je laureat dci85,proslogodisnji,alu sivi,za 12250,posto je 500e na popustu.Krajem juna stize i jedan 16v,ali u ambiance opremi,za 10600,koga sam u principu eliminisao.
Keko,kazes mi da je 1,6 malo mrtav,ali mi nisi rekao posle koliko obrtaja te boli glava od buke motora i koja je to brzina u 5oj.Inace ja sam uglavnom cool i vozim na otvorenom,mada ume "da me ponese",a i cesto zaglavim u gradu.Jbg.podvojena licnost,zivim kod ETFa i precesto putujem u CA.
Izmedju 3500 i 4000 motor je neuobicajeno bucan, preko 4000 naprasno zacuti :ne:
A imaju li sta dizelasi da pridodaju na sve ovo,po mogucstvu ovi"jaci" i to kad su napunjeni,da izjednacimo kategorije?
Na sta mislis?
Na buku pri odredjenom broju obrtaja,tj. brzinu.Do koliko obrtaja vuce i na koliko obrt. je v.max...?
MCV 7 sedista nije trkalica.
Citat: roditelj poslato 19.05.2010. - 23:24
Na buku pri odredjenom broju obrtaja,tj. brzinu.Do koliko obrtaja vuce i na koliko obrt. je v.max...?
MCV 5sjed, laureate 1.6 16v - v.max=190
+kmh :dance: :ziveli:
:Smiley: verovatno je MCV brži od limuzine Logana sa istim motorom??? :Smiley:
Šalim se, znam šta si hteo da kažeš, to je kao oni snimci na youtube gde Logan Prestige cepaju 210, ali po cajgeru, ne zna se ni da li je bila (blaga) nizbrdica niti da li je duvao vetar u leđa. Pisao sam da sam jednom prilikom i ja na autoputu napravio 205 po cajgeru i da je moglo još malo, ali to nije to. Maksimalna brzina Logana 16V je 183 km/h, MCV može samo manje od toga, i to 174 km/h prema podacima na sajtu: http://www.dacia.rs/modeli-dacia/logan-mcv/karakteristike.html
ako ja vas lazem, onda moje oci lazu mene :dobro:
190 se natjeralo na autoputu zagreb-lipovac, 2008godine, na LPG pogon.
+ mora se uracunat laganje km sata!
Pa o tome i pričam. :to:
Inace to je jako bitan podatak, posto 95% voznje svi mi vozimo 150+ km/h :fiju:
Hobbista,ocekujem tvoj poziv,Dario je ipak predaleko.Kao sto vidis,sem par saljivdzija,sve posten svet.Svi voze 1,4 motore.
:offtopic:
Roditelj, samo da te pitam, odakle ti informacija da je bezkamatni kredit do 31.5? Posto sam ja pitao i u AK Kompresor i u GP Motors u Lazarevcu, danas smo posetili oba salona, ovaj drugi samo jer smo bili u prolazu, i niko nije mogao da mi kaze dokle traje akcija za Black Line i ovu kombinaciju finansiranja. Svi su slezali ramenima i bili u fazonu: pa znate kako, to vam je relativno, oni navedu do kraja meseca, ponekad produze, ponekad ne... Posto gledam nekako caleta sad da nateram dok su popusti u toku, da rezervisemo kola barem, stici ce tek u julu koliko sam skapirao, samo sto niko ne moze da mi kaze do kada ti popusti traju.
back on topic:
Inace ne znam da li znas (ali verovatno si bio u nekom salonu, ja sam tek danas pa nisam ni znao), one cene na sajtu nisu bas azurne, ne navodi se popust trenutni. Npr za MCV 1.5dci 85 black line nije cena 12527 vec 11552. Ako hoces poslacu ti cenovnik koji su mi odstampali u AK Kompresor, popust u odnosu na cene sa sajta je u zavisnosti od verzije 806 ili 975e.
Bas sam danas zagledao MCV, sta znam, cini mi se da bi i 1.6 obican bio dovoljan za normalnu upotrebu, s tim sto auto ne bi bio preterano zivahan. To je bar onako subjektivan utisak kad gledam koliko je auto (jer je stvarno ogroman, u gepek spakujes opusteno 4 lesa :) ).
Evo, da se priključim diskusiji sa svojim iskustvom. Imam MCV Lauerate 1.6 - 7 sedišta sa komplet opremom (4 vazdušna jastuka,klima,ABS,daljinsko,maglenke itd.) već skoro dve godine. Pošto je i onda, 2008 god. bilo malo MCV sa 7 sedišta, uzeo sam šta je bilo a da što više odgovara onome što sam želeo. A priželjkivao sam i taj jači motor od 105KS. Ali mrzelo me je da čekam 3 meseca. I tako sam postao srećni vlasnik ovog gore navedenog i nisam se pokajao.
Konkretno - ono što sam sakupio od tuđih iskustava pre kupovine a kasnije se pokazalo kao tačno - ne treba uzimati motor 1.4 benzinac i slabiji dizelaš(75KS). Za jači dizelaš treba izdvojiti 1800€ više od benzinca što je za mene bilo nepotrebno bacanje para. Jači benzinac(105KS) bi bio idealan tim pre što kažu da je to motor iz Megana i da se malo razlikuje od ovog 1.6 - savremeniji je a kažu i da je menjač nešto drugačiji. Ali ja sam se prijatno iznenadio koliko snage ima ovaj "obični" motor od 1.6 i kako dobro vuče. U praksi mi se pokazalo da mi nije neophodan jači( bilo bi lepo ali nije neophodno). Kad sam video da prelazim po 10000Km godišnje odustao sam i od ugradnje gasa, jer mi se ne isplati. Na putu troši od 6.5 - 7.5 l, zavisi kako se vozi a po gradu oko 10l. Tako da bi to bilo neko srednje a dobro rešenje što se motora tiče.
Što se samog automobila tiče - prezadovoljan sam i ako nekog baš interesuju moja iskustva u pogledu vožnje, udobnosti, itd. mogu da napišem još jedan post. Pozdrav!
Bas tako,1,6 je dovoljan za ovozemaljsku voznju,ali samo dovoljan.Par dana da se covek navikne i vozi Misko.
U to sam se uverio bas danas,vozeci se u MCVu by Hobbista :dobro:,dok je pored nas galopiralo krdo Bambija,pozdravljajuci ga!
:offtopic:Za cenu manje-vise znam,popust je oko 1000e,a za rok 31.05. su mi rekli u AK Markovic,sto neznaci da ga nece biti i u buduce.Svako tromesecje nove akcije,pa ko voli...Ali ja ne smem propustiti ove3000e bez kamate,inace :banghead:
:D
@SLAVIJA: u kakvom režimu vožnje na otvorenom uspevaš da toliko spustiš potrošnju?
U 5. brzini 80-90Km/h (Beograd-Zrenjanin npr.) troši 6.4-6.6l. 100-110km/h - 6.8-7.2l, a 120Km/h oko 7.5l. Sve ovo podrazumeva pun auto stvari, četvoro dece itd. Kompjuter resetujem u toku vožnje da bi dobio realniji rezultat. Inače nisam neki zaluđenik za merenje potrošnje, ali mi je često čudno koliko mi sporo nestaje benzin pa sam onda merio radoznalosti radi. Generalno, ne troši mnogo. Što se stila vožnje tiče, vozim ofanzivno i malo brže, često 10-20% brže nego što je dozvoljeno ali ne jurcam, ne ulećem u rizične situacije i nepotrebna preticanja bez nekih naglih i čestih ubrzanja i kočenja. Vozim više ujednačeno i često u što većem stepenu prenosa - ipak imam šestočlanu porodicu u kolima. Pozdrav!
Hmmm, definitivno ću morati da pretresem moj motor :( Ja o tolickoj potrošnji mogu samo da sanjam.
Reci mi još, npr voziš II ili III brzinom na oko 2.000 obrtaja - pa onda nagaziš gas. Da li odmah povuče, ili ubrzava lagano do oko 2.700 obrtaja, pa onda povuče?
Da te podsetim, čovek vozi na benzin. Probaj.
Probao :(
I tvoj 1.6 je ocito lenj kao i moj :doh:
Hoby, kod mene odmah vuce u 2brzini na 2000 obrtaja. Nekad mi se desava u gradskoj voznji da ga vozim i ispod 2000obrtaja i kad mu dam gas povuce iz mesta. U 3 brzini nisam pokusao. :ne:
Takve "finese" ću morati da proverim pa naknadno da javim. Generalno primetio sam da mu 5. brzina "skida" oko 500 obrtaja, tako da u praksi često vozim sa 2500 o/min, (+/-) a to zato što je do 3000 obrtaja on relativno tih auto. Posle toga se buka povećava. Na 4000-5000 i preko se baš dere ali mi se čini da je tada i najsnažniji i da najbolje ubrzava (koristim za brza preticanja). Čini mi se takođe da sa 3000 - 3500 o/min pa naviše i troši znatno više, recimo oko 8l.
Stvar je u tome što, kada sam kupovao auto, mislio sam da ću dobiti neku rumunsku napravu sa francuskim delovima. Ali se ispostavilo suprotno, da je to solidno urađen auto,francuski, samo malo očerupan za zvučnu i termo izolaciju, vazdušne zavese i još po koju elektronsku sitnicu. Sve vreme imam osećaj da se vozim u automobilu od 25000€, bar što se tiče udobnosti, ležanja na drumu itd. Stvar jedino kvari buka motora pri većim obrtajima(nema zvučnu izolaciju), mada tada ide fenomenalno. Pa da ne kvarim sam sebi svoj utisak, onda ga i ne džibram ako nemoram, a tu su i deca. Pozdrav!
A da finesa nije u menjacu?Dacia navodi vise vrsta menjaca za svoje modele,dok samo za MCVa navodi 2 vrste HR3 i JR5.Imaju razlicite stepene prenosa,ali navodno daju iste performanse! :ces:
I ja teram u višim obrtajima. Ponekad mi se zadese ovakve situacije, pa se malo razočaram. U početku sam to pripisivao većoj težini MCV-a. Definitivno ću morati da pretresem motor.
A moguće je i da su menjači različiti :ces:
Negde na ovom forumu pre 2 godine sam čitao nadugačko razlike između ta dva menjača koja si naveo i koliko se sećam nije neka razlika da se vidi u vožnji. Ali generalno MCV ima drugačije konstruisane stepene prenosa nego običan Logan. Kraći su, barem prva tri ja mislim. A to zato što su Francuzi projektovali ovaj auto da prevozi 7 osoba ili mnogo tereta. U praksi to znači da vrlo brzo izšaltujem prva tri prenosa i vozim u 4. po gradu najčešće, ako je gužva u 3. A 1. i 2. praktično služe za kretanje. Sa 80Km/h već ubacujem u 5. Takođe se gotovo ne oseća da li vozim 2 ili 7 osoba - isto vuče, kao da nije opterećen! :cool:
Na D.sajtu pise da logan1,6 dolazi sa HR3,a van i pik-ap JR5 menjacima.U MCVa dolaze oba.Da li to zavisi od opreme ili
broja sedista,ne znam.Prema tome Hobbista i Slavija,knjizice u ruke,da se poredi!
Inace... :friends:Slaviji probna voznja ne gine!
Pitao sam i g-dju Daciu,licno,ovo,u vezi menjaca!Ni njen PR,mailman,nije mogao da mi odmah odgovori.Kao HR3 za benz.motore a JR5 za dizele.Dobro tako i pise na sajtu.A sta je sa 1,6 mpi?
Tk su mi odgovorili danas,posle drugog maila.
MCV 1,6mpi sa 5sedista ima HR3menjac.
MCV 1,6mpi sa 7sedista ima,most powerfull,kako su ga oni nazvali,JR5menjac.
Razlog je veca tezina MCVa sa 7s!??I nije neka razlika!Ali kozna koliko teski mogu biti putnici?
Epilog:
Slavija have mostpowerfull gear--box than Hobbysta
Logan-van have mostpowerfull ger- box than Keka
:baeh:
Ništa, zameniću menjač :D
Ne znam koliko se razlikuje maksimalno dozvoljena nosivost kod verzija sa 5 i 7 sedista. Ako je to isto, zasto onda razliciti menjaci... :ne:
JH3 u odnosu na JR5 ima:
1. brzinu duzu 6,35%
2. brzinu kracu 1,21%
3. brzinu duzu 1,29%
4. brzinu duzu 0,76%
5. brzinu duzu 6,33%
Nigde nisam nasao podatak o odnosu u diferencijalu. Verovatno je isti.
JR5 u benzincu i JR5 u dizelu su isti, ali je ocito razlicit odnos u diferencijalu zbog veceg obrtnog momenta a manjeg broja (max) obrtaja.
Prva za kretanje, nebitna.
Drugom se moze razvuci i do 80 km/h.
Treca i cetvrta, bolja ubrzanja u svakodnevnoj voznji, ali je razlika zanemarljiva.
Peta ima znacajnu razliku, sto daje vise elasticnosti u svakodnevnoj voznji, ali ko pretice u petoj pri brzinama do 100 km/h?
Ja definitivno nisam merodavan, pošto imam neki problem sa motorom :ranting:
Zaboravite na moje postove - ovaj auto ne ide kako treba.
Hajde ne drami, 1.6 je samo 12 KS jaci od 1.4. Masa MCV-a ga je ubila u pojam kao i menjac, a zajedno cine katastrofu.
Sa druge strane ma koliko ti mislio da lose ide, testiraj ga 0-100 pa ces da vidis rezultat. Naravno, saltas na 5500 rpm. Iznenadices se (licno iskustvo).
A što na 5500 kad maksimalnu snagu ima na 5750?
Edit: na http://www.dacia.rs/modeli-dacia/logan-mcv/karakteristike.html imaš podatke koliko brzo ide auto u svim stepenima prenosa na 1000 ob/min motora, znači uračunat je i diferencijal. Tu se može videti razlika u diferencijalu između benzinaca i dizelaša, dizeli sa 1000 ob/min idu brže, manji je prenosni odnos pa je samim tim i manja multiplikacija obrnog momenta motora, sam sam sebi dosadio od ponavljanja, ovo je za one tvrdoglave i neupućene koji jednostavno porede obrtni moment benzinaca i dizelaša ne uzimajući u obzir i ovu činjenicu.
na 1.6 16v K4M je max broj obrtaja 5750, dok je na 1.4 8v E/K?7j max broj obrtaja 5500.
samo ga treba zavrtit pa ce i mali od 1.4 pokazat zubice :gun: :gun:
Nije to maksimalni broj obrtaja, već na tom broju obrtaja motor razvija maksimalnu snagu. Može on i brže da se vrti.
(http://img191.imageshack.us/img191/9593/k4m690.jpg) (http://img191.imageshack.us/i/k4m690.jpg/)
Ali što se tiče šaltovanja, u pravu si - ja sam se malo zaneo sa 16 V. :doh: Znači ipak 5500! :bonk:
I još moram da napišem i ovo: dosadilo mi je više da se odnosimo prema 1.4 motoru kao da je fijaker, setite se šta je u nekim autima 1.4 motor, npr. u Corsama je jedan od jačih benzinaca, priča kreće od trocilindraša 1.0, pa preko "pravog" motora (sa 4 cilindra) 1.2, 1.4 je san snova... jeste da je 16v varijanta, ali ume 1.4 i u Daciji prilično da pokaže zube. Malo smo se razmazili jer se ove naše limuzine već u osnovnoj verziji nude sa "pravim" motorom... Ili recimo Fabia sa onom smešnom trocilindričnom spravicom...
P.S. Punto Grande u najskupljem paketu ima (ako ne dizela) 1.4 motor, 1.2 se vuče kao kornjača...
Optimalni motor za MCV 7sed.,od juce,za mene je dci,jaci,normalno.!
Naime,juce sam kaparisao jedan sivi BL u V.Banji.Posle dosta peripetija,forummasanja,izbora menjaca,dekompresovanih motora,preplasenih taxista...resio sam da odigram na sigurnu kartu.Iako je u startu skuplji,a boga mi i kasnije,mislim da ce odigrati najbolje,kada je najteze.Ali bukvalno najteze.DCI.
U nekoj kompenzaciji sa trecom firmom sam dobio-extra sale- tako da nece biti toliko papren.
Posto sutra krecem put mora,cekanje do avgusta-septembra me nece mnogo doticati
:offtopic:Bazkamatni krediti vaze do daljnjeg!
Aj i ovom prilikom da ti cestitam na kupovini, javi kad stigne obavezno utiske :)
I da se zahvalim za sve savete, nadam se da ce znaciti :to:
:aplause:
E, pa neka je sa srećom :to:
Ako ideš za CG, i ako vidiš dole neki poznat MCV, to ću biti ja :D