Neki dan sam čuo kako punto sa fabričkim LPG sistemom zvuči na leru i prosto sam se šokirao. Motor jeste miran ali 'kucka' kao dizel na leru
Vidim prijatelja kako parkira novi punto i pitam 'Dizela si uzeo ?'. Njegov izraz lica mi je rekao da sam ga malo uvredio iako ne namerno :)
On objašnjava da se tako svaki čuje kada radi na gas. Malo mi je to u najmanju ruku čudno.
Pada mi na pamet da je možda tako dok se motor ne razradi ?
Da li mi može neko od vas reći da li se zvuk motora i na MPI motorim različiti sa LPG u odnosu na benz ?
Ako jeste, koji je razlog ?
I odmah da ispalim još jedno pitanje :)
Da li se u slučaju kvara na benzinskom sistemu može upaliti auto sa landirenzo sistem direktno ? (neki sistemi imaju taj servis mod paljenja, koji svakako nije preporučljiv, ali zna biti koristan tog dana kada benz zakaže)
10x
Zvuk motora koji radi na TNG je tisi.
Pitanje je koliko buke prave dizne za TNG, a to zavisi od samih dizni, mesta i nacina montaze itd. itd.
U konkretnom slucaju Punta kuckale su dizne, a ne motor.
Tako je, sigurno su dizne. Ja sam na mom prethodnom autu imao ugrađen gas u AC Rašić. Motor je bio VW 1.6MPI. Dizne su se baš čule, kao da je dizel. Inače crkla mi je bila pumpa za benzin. Zvao sam ih da bi upalio na plin direktno, ali su mi rekli da je to nemoguće. Mislim da je uređaj Tomaseto, ima kod njih na sajtu, taj sada ugrađuju.
:offtopic:
Tomaseto je isparivac, takav uredjaj ne postoji.
Covek je pitao za Landirenzo, ne za AC, Zavoli i slicno.
u punto sa fabrickim gasom se ugradjuje uredjaj marke landirenzo. dizne koje se ugradjuju uz landirenzo
su izuzetno glasne (tvrde da su i izuzetno kvalitetne). inace ih proizvodi firma MED koju je landirenzo
kupio pre par godina, oni koji ih imaju ugradjene na automobilu kazu da su jako trajne i ne crkavaju ali
auto se zaista cuje skoro kao dizel. naravno da i mesto gde su montirane dizne moze da pojaca zvuk
ali kod ovih landirenzovih nista ne pomaze, u smislu da se utisaju.
Meni su uz Landirenzo ugradjene Bosch dizne, verovatno zbog toga i stekecu kao dizel Bosch pumpa :Smiley:
Peja
Opet ti i tvoje uši! Pa ni u autu ni van njega se ne čuju te dizne (Krle i ja smo slušali motor još u Kovačici, prede kao mače, a cela komisija se vozila njime po Niškoj banji, svi mogu da posvedoče)...
Ja na Pejinom autu u Niskoj banji nisam cuo dizne. :ne:
Pa nisi ni mogao cuti kada si bio UNUTRA :-)1
Spolja-ispred automobila....stekece kao dizelas.
Peja
U pravu si Pejo, auto ti je tisi od mog logana za 30-35% a mozda i vise tako da te bas briga koliko ti se cuju dizne na ler. :to:
Koji god sistem za pogon na TNG da je ugradjen, plinske dizne su manje vise iste. Plinska dizna ima izuzetno jak feder, pa zbog toga i stekekece tako glasno.
Plinadzije su merodavnije da objasne zbpg cega je plinska dizna konstruisana na takav nacin.
Peja
http://www.youtube.com/watch?v=WHQZAb_Z3tk
Sandero sam dobio bez one oznake '1.4 MPI' (kažu štednja pa nema više te oznake i umesto 10lit se dobija samo 3lit u rezervoaru).
Kupim onu '1.5 DCI' i teram a niko me ništa neće pitati :Smiley:
http://www.youtube.com/watch?v=WHQZAb_Z3tk
rekao bi da mu se cuje bosh pumpa :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Da, ali obrati pažnju na ovo:
Kako se i koliko čuju kad izađe s kamerom iz dizni i pređe sa druge strane motora? Uostalom, rekao sam već, zvuk dizni ništa bitno ne dodaje zvuku motora sve dok se ne digne hauba. Doduše, ja imam izolaciju ne poklopcu haube, ali Kića nema, Peja nema, pa opet isto. Kome smeta štektanje, ima rešenja, ali košta preko 100 din/L! :cool:
Citat: ppejic poslato 13.04.2010. - 23:25
Meni su uz Landirenzo ugradjene Bosch dizne, verovatno zbog toga i stekecu kao dizel Bosch pumpa :Smiley:
Peja
'Ajmo ponovo: nisu BOSCH nego Landirenzo-MED dizne. Bosch je samo P/T senzor...
Jbg, Pejo, samo mali do tog sklopa je nemacki...4/5 Italijan, keve mi!
Pozdrav!
Mislis na ovo?
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=197.msg1860#msg1860
Peja
To,Pejo,to ti je ta 1/5 nemackog porekla. Mangupi ti namestili da mislis da je sve BOSCH!!! :Smiley:
Da, to je BOSCH senzor pritiska i temperature gasa(slika 4) a dizne se ne vide od kucista filtera. Ima jos nekih koje Landirenzo koristi i isporucuje, al' nebitno sad...
Pozdrav
Ugrađeno kod Ruskai-a u Sremskoj Kamenici i mogu reći da mi ne smeta rad dizni.
Iz kabinskog prostora se i ne čuje osim ukoliko se baš ne naprežem da čujem :)
Spolja je zvuk daleko tiši nego na puntu.
U subotu sam gledao svoja posla :whistling: i slučajno smanjio buku koju mi prave plinske dizne na leru.
Primetio sam da mi šraf kojim je pričvršćen filter vazduha i nosač plinskih dizni, nije do kraja zavrnut.
Postojao je luft oko 5mm. Tačnije mogao sam rukom da mrdnem dizne 5mm gore-dole, kao i taj kraj filtera vazduha.
Primetio sam da postoje gumene podloške i sa gornje i sa donje strane i zetegao šraf. Zatezanje je bilo dosta teško, Električna odvrtka nije imala snage. Radio sam okastim ključem 8 i to je trajalo i tražilo snagu.
Buka je manja nego što je bila.
Pitam se da li su to ostavili tako namerno zato što tako treba ili je nekom bilo dosta zavrtanja.
Na slici je moj auto pre nešto više od godinu dana i to mi je dokaz da se nije šraf sam otpustio u toku rada.
(http://img5.imageshack.us/img5/6919/dscf6074zv7.jpg) (http://img5.imageshack.us/i/dscf6074zv7.jpg/)
Zvuk Med-injektora : Sandero GPL-OEM (http://www.dailymotion.com/video/xalql7_dacia-sandero-14mpi-gpl_auto)
Bez brige, sve je u redu :too:
Kod mene se čuju dizne od plina i to onako baš. Interesantna stvar je da se čuju iako je u pitanju prvo paljenje i to ujutru. Dakle, čuju se iako radi na benzin. Naravno, čuju se i kad se automatski prebaci na plin. Jedino se ne čuju kad ja pritisnem taster da samo radi na benzinu.
Verovatno imaju opciju predgrevanja pa rade i pre prebacivanja na plin.