neznam da li je pisano o ovome? pa da li neko zna dal se moze direktno paliti auto na plin?
Moze, samo prvo kod majstora da preveze prekidac. Nije preporucljivo!!!!!!!!
kiconix ti je odgovorio a ja ću samo dodati da bi to vjerojatno radilo tokom ljeta ali preko zime kad su niske temperature plin ne bi mogao ispariti iz tekućeg u plinovito satnje pa bi bilo velikih problema.
Zato :nono: :nono:
Kod nekih uredjaja moze (npr. AC), kod nekih ne moze (BRC) ako se dobro secam.
Koristi se samo ako zakaze benzinski deo, pa da se covek odvuce do majstora. Inace nije preporucljivo.
Konkretno kod AC se pre davanja pritisne dugme za prebacivanje i drzi, da se kontakt, i onda redovno pali, ali umesto benzina pali na gas.
moj kolega(inace mehanicar) vozi hyundai pony sa karburatorskim motorom(mislim da je 1.3 ili tako nesto), ima plin ali ne elektronski vec mehanicki i uvijek pali auto na plin. kod elektronskog plina neznam, ali eto vec pise gore :to:
Jedan kolaga sa taxi-ja preko godinu dana pali direktno na plin.Prvi put u toku dana naravno pali na benzin,ali ako je motor mlak samo drži ono dugmence i zavergla.Do sada nije bilo nikakvih problema. A uređaj je inače Zavoli iz Italiju. :hihi1:
I ja sam na starom audiju, karburator, presao 120k paleci samo na plin. Benzin nije video kod mene.
E sad, tamo je uredjaj i ugradnja kostala 250e a ovde je to malo skuplja zaebancija.
Ovaj uređak je na Loganu i ništa mu ne fali.
Znaš kako - krčag ide na vodu dok se ne razbije. Zašto mi sad ovde da pametujemo i da čačkamo mečku kad pametniji od nas kažu i tvrde da se naši motori ne pale na plin? Sto puta može bez problema da kresne, sto prvi put će da omane varnica i da detonira pa će da rokne i da ti raskupusa plastičnu usisnu granu - šta ti to treba i koliko si inače uštedeo što ti (već topao, kako kažeš) motor nije radio 10 sekundi na benzin, a uz to još imaš i proceduru za paljenje umesto da jednostavno okreneš ključ??? :banghead:
Jeste lepo i opravdano imati mogućnost da u nekoj izuzetnoj situaciji možeš da upališ na plin, ali da to stalno radiš...
vecina sekvencijalnih uredjaja ima mogucnost paljenja direktno na gas, to je uglavnom predvidjeno
za servisni mod npr. crkne benzinska pumpa pa da se auto ne bi stavljao na slep sluzbu onda
se upali na gas da moze da se dodje do servisa. nijedan prodizvodjac gasne opreme NECE reci da
se auto pali direktno na gas. moje iskustvo prosle godine na zlatiboru zbog problema sa benzinom :ranting:
palio direktno na gas na minus sedamnaest samo je bitno da kada se auto upali da se ne dodaje gas
i ne turira dok se ne zagreje. jos jednom ovo NIJE preporuka da se pali na gas, ali da moze moze.
Nisam rekao da ja palim direktno nego kolega , ja čak povremeno vozim duže na benzin da se ne uvati žabokrečina u rezervoaru , ali mi mnogo znači to što u slučaju potrebe imam siguran povratak kući.
Svako ko razmislja da prespoji prekidace ili da nesto cacka oko toga, neka se mane corava posla. Nece toliko izgubiti na utrosenom benzinu dok mu se auto ne zagreje sam i ne prebaci na plin. Ajde da mora da se vozi 10-20 km, pa da kazes. Ovako... Nikako!!
Pitacu majstora koji mi je ugradjivao sistem. Da budem iskren nisam razmisljao o tome.
Oni stari sistemi su mogli po cijelo ljeto da se pale direktno na plin ( fića, 125p, R 4 GTL) za ove Dacie :ces:.
Oni stari sistemi se i dan-danas po celu zimu pale na plin, ali to nema nikakve veze sa ovom temom.