Kupih novi auto i normalno odlučih da uzmem kasko. Na Sajmu sam obišao sve osiguravajuće kuće i učinilo mi se da je Uniqa najpovoljnija.
Evo ga paket: "Ukoliko žele da na putovanje krenu svojim vozilom, posetioci UNIQA štanda, kao i oni koji posete poslovnice UNIQA osiguranja širom Srbije do kraja marta, mogu da po specijalnim uslovima nabave kasko osiguranje. Uz kupljenu polisu kasko osiguranja UNIQA daje gratis pomoć na putu 24 sata dnevno, putno zdravstveno osiguranje u trajanju od godinu dana sa boravkom u inostranstvu 15 dana, osiguranje stana, zeleni karton ukoliko poseduju UNIQA polisu osiguranja od autodgovornosti, kao i poklon: bluetooth slušalice."
E sada ide iskustvo. Odem u poslovnicu u Prote Mateje i tamo mi kažu da se kasko paket ne može uzeti kod njih jer se dobijaju pokloni. Gde da idem? U našu centralu na Novom Beogradu (Bulevar Milutina Milankovića, - Bogu iza nogu-primedba autora). U redu, ja uzmem samo polisu osnovne autoodgovornosti. Odem u centralu (prođem ceo Beograd) i kad sam stigao u Centralu kažu mi da me mogu primiti tek za pola sata (gužva). Sačekam i oni mi urade ugovor i sve prođe u redu (prođe ceo dan). Ipak stigao sam u MUP (u Mladenovcu) da registrujem moj novi auto, kad tamo gospođa na šalteru kaže: "Sa ovom polisom nešto nije u redu". Naime, žena u osiguranju je popunila polisu koja važi "od 22.10.2010. do 22.10.2010." Zamislite moje zaprepašćenje!!! Pošto je bilo već 19.00, a MUP radi do 20.00 nije bilo šanse da dođem do BGD i ispravim greške. Telefoniram gospođi (poslovnica radi do 20.00) i kažem joj šta se desilo. Ona mi reče da joj je žao i da SAMO dođem i ona će to ispraviti. Sednem u, sada star, auto i odem za BGD. Sav ljut ulazim u poslovnicu, gospođa čeka i pita da li možemo da podelimo troškove. Ja odgovaram ne vi će te sve da platite. Smeh. ja joj pokažem šta je zabrljala i kažem joj kako da ispravi. Ona mi pokloni plan beograda i tri rasporeda časova, da se iskupi. Još mi je i dala Evropski izveštaj o nezgodi, inače papir koji mi je trebala dati pri uzimanju polise taj dan pre podne. Završim ja to vratim se kući. Sutradan registrujem auto.
Ali, tu nije kraj. Kada sam došao kući uzmem bluetooth slušalice. Pročitam uputstvo, uključim da se baterija puni. Slušalica ne radi. probam opet, ništa. Pročitam uputstvo još jednom, pročitam i uputstvo na engleskom. Sve sam dobro uradio. Nazovem call centar Uniqa osiguranja i reklamiram neispravnost. Ljubazni glasić me ispita da li sam radio ovo i ono. Utvrdi ona da sam sve uradio kako treba i kaže mi donesite sledeće nedelje slušalice u centralu mi ćemo vam ih zameniti. Danas ponovo odem na Novi Beograd, potrošim vreme da bi zamenio poklon. Kad me tamo sačeka nasmejana gospođica (ili gospođa) i kaže: "koji je vaš kontakt telefon", ja izdiktiram, a ona će "Pozvaćemo vas", ja: "Nećete mi sada zameniti?", ona:"Ne. Očekujemo novi narudžbinu pa kad stigne pozvaćemo vas. Zar ste mislili da ćemo vam zameniti odmah?" Opet smešak. Ja odem "zadovoljan kući".
Super nam je. Zapadne fore, svi se smejemo, imamo kombinacije, snašli smo se, a ko će da radi nema veze. Klijenti su nadrndani i nemaju pojma. Naložićemo ih reklamom pa posle može kako hoćeš.
Eto to je moje iskustvo. Prednost interneta je i brza razmena informacija. Smatram da Forumi služe da se iznesu pozitivna i negativna iskustva, pa ljudi koji ovo čitaju ne moraju da se uče na svojim greškama (kao ja).
Zaključak neka svako napravi za sebe.
Pozdrav od zadovoljnog klijenta koji će svoj poklon dobiti za koji dan.
Nije to samo Uniqa, svuda su te zezalice. Sve su to samo prevaranti koji zive na nasim ledjima, pravi paraziti.
Šta da kažem, neko na teži način shvati da nema ni kod babe džabe...
Brate, saberi cenu onoga što ti nude gratis, više izađe od cene samog osiguranja!
Inače cena je 312€ za plaćanje u ratama (svaki mesec po 25 i nešto, jedino je prvi bio 45 i nešto zato što se plaća porez odmah). Kod ostalih je cena išla i do 400 €. Izbor osiguravajuće kuće je na svakom pojedinačno. Zato sam i pisao iskustva. Inače na Sajmu sam otišao na štand Delta osiguranja. nasmejana devojčica mi je izračunala premiju od preko 500€. kad sam došao kući analizirao sam šta je uradila ivideo da je za vrednost vozila stavila 12500€.
Na sve strane samo napucane ribe koje nemaju ni trunku mozga. Lepo se smeju, a klijenti (pošten svet) mora da sve prouči da ga ne bi zavrnuli....
Ostaje otvoreno pitanje (a bolje da nikad ne saznas) kako doticno osiguranje posluje po pitanju isplate stete. Nisam do sada cuo za njih, pa mi to ne uliva poverenje.
Svojevremeno sam imao saobracajku sa Kadetom, udario sam lika koji je iz sporedne ulice izleteo neosvetljen. Bio je osiguran u nekom "no name" osiguranju, koje je u medjuvremenu otislo u stecaj. Stetu sam jedva uspeo da naplatim u naturi, i to u vidu nekoliko stotina kilograma pastete :fiju: Sreca u nesreci je sto se keva bavi trgovinom, pa je uspela da uvali pastetu za gotovinu.
U pravu je Keka. Treba voditi računa kome se daju pare za kasko. To ionako plaćaš da bi mogao mirno da spavaš, a kako da mirno spavaš ako posumnjaš da bi ušteda od nekoliko desetina evra izborom manje "sigurne" osiguravajuće kuće (ne daj Bože) mogla da dovede u pitanje isplatu u slučaju štete.
Inače, moja je greška u prethodnom postu, shvatio sam da si uplatio samo obavezno osiguranje... U stvari, lepo si napisao da poklončići idu uz kasko :bonk:
Mozda ne bi bilo lose da se ova tema preimenuje u "Kasko osigiranje" ili slicno pa da kao takva ostane da bi se razmenila iskustva sa osiguravajucim kucama. :c:
Jedno "ne" je dovoljno da obrisem ovaj post. Nije li Zepter preimenovan u Uniqa, kad je o osiguranju rec? Pre par godina sam se kod njih osiguravao pred putovanja u inostranstvo (u "centrali", ziveo sam tamo).
Uniqa je velika i renomirana osiguravajuća kuća za razne vrste osiguranja. Krakatim plavušama i jeste osnovni posao da "nafataju" što više
klijenata dok druge službe u okviru kuće zaista odrađuju posao. Tako da od njih ne očekujte previše. One za sve moraju prvo da pitaju nekog do sebe ili iznad sebe.
Najviše, one iznad sebe. :Smiley:
Ono što meni smeta je neznanje i nestručnost. Svi imaju neke kombinacije, a kad pitaš konkretno koliko je 2 i 2 oni ti pričaju bajke umesto da kažu 4 (malo banalizujem). Kompletna kupovina novog automobila me je toliko namučila. Od banke (pisao sam o reno finansiranju) jedne pa druge pa na kraju do osiguranja. Tačno je da to nije čokolada pa uđeš u prodavnicu uzmeš sa rafa i platiš. Baš zbog toga mislim da bi oni koji su uključeni u prodaju novog automobila morali malo više znati od klijenata. Takođe način kako ti prodaju proizvod (npr. kasko) bi morao biti takav da klijent izađe zadovoljan. Ovako ja sada prenosim iskustva i oni koji čitaju posle odu kod nekog drugog. Naravno ja sam mogao da ovde i napišem: "jako sam zadovoljan, ljubazni su, sve sam završio bez čekanja i sl." da se to stvarno tako i desilo. To i jeste Forum. Svi pokušamo da što objektivnije iznesemo svoja iskustva, a posle ljudi to koriste u svojim odlukama. I ja sam čitajući ovaj forum zaključio koji auto treba da kupim :woo-hoo:
Prijatelju, dobro si sve rekao. Mi u principu od njihove napadne finoće i ljubaznosti nemamo ništa. Takvi su samo prvih petnaestak minuta, odnosno kada oni vode glavnu reč. Situacija se, prema mom iskustvu, drastično menja onog trenutka kada ja počnem da postavljam pitanja.
U jednoj Banci gospođica me je toliko "iznenadila" svojim odgovorima da sam morao da je upozorim rečima :" Gospođice pogrešili ste ako ste mislili da ja od škole imam samo veliki odmor".
Ili "Da li se ja kopčam na leđa?" :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Citat: krle poslato 31.03.2010. - 21:54
Gospođice pogrešili ste ako ste mislili da ja od škole imam samo veliki odmor
:respect:
Svi znaju da glume. Gledali ljudi u serijama i na filmovima. Problem je sto neko mora i da radi...
Meni se čini da ovde u Srbiji to "da radi" baš i nije važno. Kako se ovi iz Zastave pokajali što ih u Fijatu teraju da sklapaju kola ceo dan!!! :banghead:
Citat: krle poslato 31.03.2010. - 21:26
Najviše, one iznad sebe. :Smiley:
Ako je ovo "ona" tema onda moze i ispod sebe. :Smiley:
Tema "Use, nase i poda se" je sa nekog drugog foruma. A Uniqa osiguranje.....
Da dodam par reči :)
Juče sam uradio kasko za drugu godinu. Uniqa osiguranje je imalo neka popuste uz gimnastiku tipa : ako hoćete dodatni popust, donesite nam iz osiguravajuće kuće, gde ste imali kasko prve godine, potvrdu da niste imali naplatu štete. Dodatni popust daju ako se ugovorom veže kasko na 2 godine. Ne znam šta je još u ponudi bilo. Međutim...
Otišao sam u AMS osiguranje (u kome sam bio i prve godine).
- Cena za kasko (na 1. godinu) je nešto niža od cene u Uniqa osiguranju (na 2. godine).
- Plaća se na 12 rata sa fiksnim dinarskim iznosom, za razliku od Uniqa, gde su rate izražene u EUR (pa se uplaćuje po srednjem kursu na dan uplate).
- Kod AMS je učešće u šteti 5% (minimalno 50€), a kod ovih drugih 5% (minimalno 100€).
E, sad, za Uniqa sam čuo da prilično brzo i korektno isplaćuju štetu. To je važilo i za AMS prošle godine (kako je sada ne znam, i nadam se da neću ni saznati) :D
I ja Dunavu plaćam fiksan mesečni dinarski iznos na 12 meseci. Nema donjeg limita za bilo koju varijantu štete - mene ionako ne zanima, ne učestvujem u šteti.
Ja sam u Uniqi uplatio osnovno osiguranje. Behu tamo vrlo ljubazni, dobio sam nalepnicu SRB, miris za kola i foliju za dozvolu. Ali ispade im nešto skupo to osiguranje na jedan dan. Meni se, dakle, isto desilo da su mi napisali da polisa važi od 6. 2. 2010. do 6. 2. 2010. Morao sam da odnesem polisu da mi to isprave, sreća je što u SUP-u nisu pravili problem. Ali, gle čuda, i u SUP-u mi isto upišu na dozvoli da traje jedan dan. Žena na šalteru je bila ful zblanuta kad sam se vrati i rekao da je preskupa registracija za jedan dan.
Elem, kolegi koji ima kasko kod Uniqe štetu su veoma brzo isplatili, neko mu isekao gume. Reče mi za nedelju dana su mu dali pare. Jedino što je morao da ide u centralu na NBG.
Ja sam se za kasko raspitivao u nekoliko osiguravajućih kuća i čini mi se da sve to nekako dođe na isto. Kod Uniqe mi se ne sviđa što su se lepo zaštitili s onih 100€ učešća u šteti. Tako sve sitnije probeleme čovek mora da rešava sam.
Evo ukratko kakav je slucaj covek sa njima imao.
Ukrali su mu bmw 2005 god koji je bio kasko osiguran naravno i od kradje. Kad su trebali da mu isplate stetu obracunali mu samo 8500e. Covek poludeo, kako tako malo kad auto vredi skoro duplo. Kada je pre par meseci trebao da zasnuje polisu procenili su mu auto 16.500e, naravno jer se cena kaska obracunava u vidu nekog procnenta vrednosti vozila.
On poludi i na savet inspektora iz republicke trzisne inspekcije ode u isto osigurvajuce drustvo samo na drugoj adresi i predstavi se kao stranka koja zeli da kasko osigura auto i da identicne podatke auta koji su mu ukrali. Ovi mu naravno procene na 15.400e. E tu ponudu je lepo prilozio svojim papitima i sad ce podneti prijavu.
Stvarno su stoka. Kad trebas njima da das onda ga precene a kad treba da ti isplate onda se vode nekim drugim arsinima koji njima odgovaraju.
evo linka cele teme...
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=15&t=18949
Stigla druga slušalica juče. Zamenjeno i sada radi!!! :lazy: :bliss: :tel:
Oni, a verovatno i druge osiguravajuće kuće, imaju mnogo glup sistem obračuna vrednosti. Kad sam se ja raspitivao kod njih, oni lepo uzmu katalog i tu nađu model, a koja cifra tu stoji za njih je sveto slovo. Tako je za Logana 1.4 ispalo da vredi nešto više od 770 hiljada, pa onda umanjeno za 10% po godini. Na tu cifru obračunavaju osiguranje, a ako dođe do totalne štete onda isplaćuju tu cifru umanjenu za 5%. Ja im kažem kako je moj Logan Preference+, a oni kažu "šta ti je to". Pa znate, nivo opreme, ne vredi svaki Logan isto, klima, muzika, ovo ono. A ne, mi imamo tu cifru u katalogu i to je osnovica bez obzira na nivo opreme. Kažem da razlika u ceni u zavisnosti od opreme ide par hiljada evra, ali ne, oni razlikuju samo zapreminu motora. I tačka. Kad se konkretno radi osiguranje, rekli su mi da oni fotografišu auto da se vidi da je ispravan, tj. da nema fizičkih oštećenja.
Dobro,to covek da nekako i proguta. Ali da procene auto duplo manje kad oni treba da plate u odnosu na vrednost kad im mi placamo, to je stvarno bruka i bezobrazluk. Bukvalno rade kako njima odgovara....
Ma ova zemlja je lihvarski raj. I ne mozemo da ucinimo nista protiv toga. :banghead: