Od skora sam vlasnik Sandera 1.4 u Laureat paketu opreme.
Zanima me da li postoji indikacija nevezanih pojaseva (vozača i suvozača) i mogućnost automatskog zaključavanja svih vrata kada automobil pređe neku brzinu (u uputstvu piše kod nekih modela).
Gledajući ispod vozačevog i suvozačevog sedišta primetio sam po dva kabla koji su u njih uključena ali meni gore navedena indikacija ne radi. Da napomenem ja sam uzeo automobil bez bočnih vazdušnih jastuka.
Inače mogu da kažem da sam veoma zadovoljan automobilom. Jedino mi malo smeta veća potrošnja koja u gradu prema putnom računaru iznosi oko 9.6l. Videću kakva će potrošnja biti na otvorenom....
Budite ljubazni i slikajte te kablove.
:worthless:
Evo uspeo sam da slikam... na žalost kada sam pogledao slike video sam rđu na poprečnoj šipki... ovo ne bi smelo da se desi... razmišljam se da pošaljem slike Renault - Nissan Srbija...
U uputstvu su date opcije.
Konektor je verovatno za bočne vazdušne jastuke.
Automatsko zaključavanje se može softverski uključiti.
Citat: krle poslato 10.07.2009. - 01:08
UCH nudi razne opcije kao što je ,recimo, automatsko zaključavanje vrata kada je brzina vozila ispod 10 km/h. Međutim da bi ste imali ovu opciju , nije samo dovoljno dovesti podatak o brzini na UCH, konektor EHI, pin A6, već treba funkcije (CONDAROU -Autorisation condamnation en roulant ;CAFCLIENT-Fonction CAR activee par le client) i aktivirati pomoću DDT 2000.
Svako rešenje treba praktično i proveriti, za to je potrebno imati i odgovarajuću opremu (interfejs OBD, DDT 2000, itd.) i naravno slobodno vreme, koje većina nas nema.
Ja mislim da je to konektor za grijanje siceva :woo-hoo:
Definitivno NIJE konektor za elektronsku zastitu od korozije :lau:
Kolko mogu da vidim sliku izgleda da u konektor nije ništa uštekano več samo zaštita :bonk:
Tačno je,kod Logana Ph1 tu su konektori za grejače sedišta. Za naše tržište ovakva vozila nisu bila predviđena pa nije ni provlačena instalacija. Ja nemam ove konektore ispod sedišta.
(http://img532.imageshack.us/img532/7898/grejaisic.th.png) (http://img532.imageshack.us/i/grejaisic.png/)
Za Logan Ph2/ Sandero nemam podatak (nemam el. šeme), ali pretpostavljam da je logičnije da su ovi konektori za bočne vazdušne jastuke koji su nude kao opcija. Grejači sedišta nikada kod nas nisu bili u ponudi.
Trebalo bi što pre nabaviti el. šeme novih modela Dacie.
Ne znam kod mene postoji taj konektor na Sanderu, baš me zanimalo zašta služi :ces:
Čak sam i mislio ispitivat dali dolazi kakva struja u te konektore ali sam skonto bolje da ne diram jer auto je pod garancijom pa da nešto ne zeznem :friends:
Dobro govoriš ništa bez šeme :to:
proveri da li i kod tebe ima korozije... koliko sam bio oduševljen autom kada sam ga preuzeo prošlog četvrtka... toliko sam sad razočaran... kupiš nov auto a ono korozija....
Ako je za utjehu, par dana nakon kupovine sam primjetio da na tabli ima ostavljeno mjesto za indikatore nevezanih pojaseva i vrata koja nisu zatvorena. Odmah sam poslao mail dileru i (odmah) dobio odgovor da u mom paketu to ne radi :banghead: Da mi je bar indikator za otvorena vrata... E, sad. Ako toga (bar za pojaseve) nema u Ambiance, kako to da ga nema u Laureat? :ces:
Te konektore sam i ja primjetio ispod oba prednja sica, ali nisam dzarao... mecku... Moze li biti da su ostavljeni tu po nekom defaultu za prednje vazdusne?
Za potrosnju se ne sekiraj... i meni je isto :place:
Citat: msecanmo poslato 23.03.2010. - 22:55
Čak sam i mislio ispitivat dali dolazi kakva struja u te konektore
El.šema za grejače sedišta kod Logana Ph1.
(http://img709.imageshack.us/img709/5552/grejaicicsh.th.png) (http://img709.imageshack.us/i/grejaicicsh.png/)
Gde se nalazi UCH (Unite Controle Habitacle) kod Sandera i da li postoji šema sa funkcijom pinova... Ne zamerite mi na ovakvim pitanjima Sandera imam nepunih nedelju dana...
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=346.msg2571#msg2571
UCH je dole levo u odnosu na papučicu kvačila.
(http://img19.imageshack.us/img19/6327/uchizgled.th.jpg) (http://img19.imageshack.us/i/uchizgled.jpg/)
Hvala, video sam dok sam gledao temu za uključivanje oborenih svatala i za automatsko uključivanje brisača... samo nisam znao da li taj raspored važi i za Sandera... a verovatno je isti pošto dele istu platformu... mene je baš zainteresovalo automatsko uključivanje brisača... čini mi se da to nije teško napraviti...
Pronašao sam UCH moduo... iz snopa žica koje se slivaju tu video sam jednu belu koja nije priključena ni na jedan pin... samo je presavijena i zalepljena krep trakom... ko će ga znati od čega je...
Inače u vezi šipke koja je zarđala danas (sreda) sam dobio mail iz RNS kojim me upućju na svoje koncesionare. Razgovarao sam sa ljudima iz auto kuće gde sam kupio auto i ostalo je da vidimo kako će da se to reši... oni sada treba da konsultuju svoje iz RNS... Nije meni problem što ta šipka nije ofarbana i ima malo rđe na sebi... ali kad kupim NOV automobil očekujem da takvih stvari ne sme da bude... pa zato sam i kupio NOV auto...
Slažem se s tobom :dobro: Kad več plačam oču da je da valja :friends:
To ces zbog vidljive korozije verovatno izgurati do kraja, ali ni oni iz RNSa nisu nista bolji od koncesionara.
Ja isto imam Sandera u laureate opremi, sada sam radio servis i dao primedbe.
Sediste mi strasno jako krcka i skripi, to su odbili da resavaje jer kako kazu, normalno je da krcka. RNS sam pitao da li i fabrika smatra da je normalno da krcka, da li je to po tehnickoj specifikaciji. Odgovorili su mi da ovlasceni iz AK kompresor smatraju da je sediste ispravno, samo su izbegli odgovor na moje pitanje.
Za zveckanje kod centralne konzole su rekli da oni tu ne mogu nista.
Presvlaku koja nije prosivena celom duzinom su rucno zasili i tako dalje. :)
Citat: Goky poslato 24.03.2010. - 00:42
Hvala, video sam dok sam gledao temu za uključivanje oborenih svatala i za automatsko uključivanje brisača... samo nisam znao da li taj raspored važi i za Sandera... a verovatno je isti pošto dele istu platformu... mene je baš zainteresovalo automatsko uključivanje brisača... čini mi se da to nije teško napraviti...
Pronašao sam UCH moduo... iz snopa žica koje se slivaju tu video sam jednu belu koja nije priključena ni na jedan pin... samo je presavijena i zalepljena krep trakom... ko će ga znati od čega je...
Inače u vezi šipke koja je zarđala danas (sreda) sam dobio mail iz RNS kojim me upućju na svoje koncesionare. Razgovarao sam sa ljudima iz auto kuće gde sam kupio auto i ostalo je da vidimo kako će da se to reši... oni sada treba da konsultuju svoje iz RNS... Nije meni problem što ta šipka nije ofarbana i ima malo rđe na sebi... ali kad kupim NOV automobil očekujem da takvih stvari ne sme da bude... pa zato sam i kupio NOV auto...
Ja sam se nadmudrivao 2 meseca sa njima i zamenili su!
I meni sediste skripi!, ali cu to sam resiti; radi se o sajli famoznog lumbalnog podesavanja.
Jel znate da ni gornji deo metalnog rama-kostura nije ofarban, ni na jednom sedistu, a zbog stednje farbe :help: tako da ne preterujete sa pranjem sedista LOL
Ne samo da nije ofarban ram sjedišta, nisu ofarbani ni dijelovi šasije vozila koji nisu vidljivi.
Otvorite poklopac table s osiguračima pa ćete ispod ugledati goli lim bez farbe a takva je i cijela metalna konstrukcija koju prekriva plastika čitave prednje armature. :ranting:
Radi li se o značajnoj uštedi zbog koje bi naša vozila morala biti znatno jeftinija prosudite sami no siguran sam da bismo svi odreda bili spremni platiti tu razliku u cijeni da nam auta budu kompletno lakirana.
Citat: mrprofy poslato 29.03.2010. - 22:14
Ja sam se nadmudrivao 2 meseca sa njima i zamenili su!
I meni sediste skripi!, ali cu to sam resiti; radi se o sajli famoznog lumbalnog podesavanja.
Kako planiras da resis to sa sedistem, meni sve jace krcka i pocinje opasno da me nervira? Glupo mi je da rastavljam sediste na maltene novom automobilu, ali cu izgleda morati.
Jos kolko mi tabla krcka, ne treba mi cd plejer, imam orkestar u kolima. :)
Jeste offtopic, ja se izvinjavam, ali nisam hteo sve ovo na PM da bi i ostali mogli da procitaju.
Skoro sve teme sam provrteo, nisam nikad naisao na tu sa sredjivanjem sedista, moracu da potrazim. Da smo uzeli slabiji paket opreme, ne bi imali ove probleme sada :)
Moracu da proverim i to za rdju kod mene..
Inace iz RNSa su dosada na sve moje primedbe i pitanja uvek branili koncesionare, mehanicki odgovarali, cak pisali i nesto sto nema veze sa mojim pitanjem.
Na kraju cu nekome i platiti da mi utegne celu konzolu, ali to nece sigurno biti ovlasceni Reno servis.
Mislim da je ovo bilo pitanje.
Od skora sam vlasnik Sandera 1.4 u Laureat paketu opreme.
Zanima me da li postoji indikacija nevezanih pojaseva (vozača i suvozača) i mogućnost automatskog zaključavanja svih vrata kada automobil pređe neku brzinu (u uputstvu piše kod nekih modela).
U uputstvu pise da se automatsko zaključavanje svih vrata kada automobil pređe neku brzinu postize pritiskom na dugme za zakljucavanje i drzanjem nekoliko sekundi. Pokusaj na taj nacin.
Moj kum vozi nekog renoa i kad drzi 10-15ak sekundi onaj taster za zakljucavanje on predje na automatski, naravno, odmah sam to isto probao kod mene, loganII, i jok, nece, 10s, 20, 30 i izgleda da mu ta opcija nije ubacena, osim ako ima neki drugi sistem ukljucivanja? :ces:
Proverio sam u uputstvu.
Pise da je potrebno drzati taster za zatvaranje prozora oko 5 sekundi i da ce se cuti zvucni signal, nesto kao BIP. Posle toga pri brzinama vecim od 7 km/h vrata ce se automatski zakljucati. Medjutim.
Ovo sam isprobao na svom SANDERU i nije upalilo. S obzirom da mi je prvi servis za 15 dana trazicu od njih da to isprave. Ima jos nekih sitnica na koje cu im skrenuti paznju prilikom prvog servisa
Ja sam isto probao juče, ali njada....nema BIP, nema automatskog zaključavanja. U uputstvu se i meni čini da tako piše. Nemam ga sad tu, ali koliko se sećam verovatno je i da piše da je ovo moguće samo kod određenih modela, tako da...
Probao sam i ja davnih dana na mojim kolima. U uputstvu piše i ono što nema u vašim kolima.
Već sam pisao na forumu da je potrebno izvršiti određena električna spajanja i softversko aktiviranje ove funkcije .
Uostalom ne vidim neku svrhu ove funkcije. Niko vam neće ulaziti u kola u toku vožnje,samo bi ludak probao da izađe, a za decu postoji mehanička zaštita na zadnjim vratima . Jedino ako baš neko obožava da vozi zaključana kola koja će se prilikom zaustavljanja sama otključavati.
Mislio sam da je bolje u gradskoj vožnji imati funkciju zaključavanja kada stanete (zbog lopova), nego ovu o kojoj se govori. Međutim iz bezbednosnih razloga nije ni ovo pametno.
najbolje na pocetku voznja lijepo stisnes dugme "ZAKLJUCAJ" i kada dodes na odrediste stisnes "OTKLJUCAJ" :lazy: :kava:
jest da nije automatika ali jbg korisno je protiv "prometnih lopova" :dobro:
I onda se usput, ne daj Boze, slupas, dodju ljudi da te izvuku, kad ono PRC-vrata zakljucana. :lau:
A ljudi lepo pajserom u staklo zviz... :doh:
Normalno...
:aplause:
eastcowboy :
Ovaj post treba biti nova tema u http://www.daciaforum.in.rs/index.php?board=14.0
Sve je to lepo, fino i moderno, ali mi nije jasna svrha zakljucavanja vrata u voznji. Nije to Jugo pa da se sama otvore, u voznji je malo verovatno da ce ih neko otvoriti spolja, a zakljucana vrata se mogu otvoriti iznutra kvakom bez prethodnog otkljucavanja, stoga mi se namece pitanje svrsishodnosti ovakvog resenja.
Znam da ovu opciju imaju Renaulti ali se i ja pitam koja joj je svrha??
Lako je izvedivo ali nemam volje baviti se time. :c0:
Hteo sam da otvorim novu temu ali, pošto ova već u svom nazivu ima "automatsko zaključavanje", pitaću ovde.
Dakle, moj Sandero ima fabričko daljinsko centralno zaključavanje (nema alarm). Desilo mi se par puta da zaboravim da ga zaključam :( i ostao je tako - nije se sam zaključao.
Međutim, kada stoji zaključan, pa ga otključate, a ne otvorite vrata, posle 30tak sekundi se sam zaključa. Znači da opcija automatskog zaključavanja postoji, ali izgleda da funkcioniše samo pod određenim okolnostima.
Interesuje me dali se to može nekako podesiti (aktivirati) da se, recimo, zaključava 20 sek. posle zatvaranja svih vrata, ili, na primer, 40 sek. posle gašenja motora... itd. :ces:
Navodno moze da se podesi da se zakljuca u voznji ali ne znam nikog ko je to uradio.
Citat: Gagi1/2 poslato 25.10.2011. - 20:44
Međutim, kada stoji zaključan, pa ga otključate, a ne otvorite vrata, posle 30tak sekundi se sam zaključa. Znači da opcija automatskog zaključavanja postoji, ali izgleda da funkcioniše samo pod određenim okolnostima.
Upravo tako ,pod odredjenim okolnostima, znaci kada prekidac na vratima spoji kontakt (otvorena vrata) automatsko zakljucavanje se ne ukljucuje . To je i logicno, cim si otvorio vrata, postoji pretpostavka da si mozda kljuc stavio na sediste i iz nekog razloga zatvoris vrata. Da opcija ostaje aktivna centralna brava bi zakljucala kljuceve u autu i eto problema.
Mislim da se ova opcija automatskog zakljucavanja ne moze menjati, a i znam da na isti nacin funkcionise na vecini automobila.
Ako ti se vec desava da zaboravis da zakljucas auto, najbolje resenje ti je da stavis neki alarm sa automatskom aktivacijom i deaktvacijom. Funkcionise na udaljenost daljinca alarma od automobila. Cim se udaljis vise od 5-10 m alarm se automatski aktivira i zakljuca auto (bez obzira da li si pritisnuo taster), isto tako se i deaktivira i otkljuca auto kada mu pridjes.
Odlicna fora, imao sam takav alarm na sluzbenim kolima.
Znači, jedino rešenje - alarm... :(
Šteta. Baš sam se nadao da to može jednostavnije (i jeftinije) da se reši.
U svakom slučaju, hvala Žac :ziveli:
Jedina svrha tog automatskog zaključavanja koju ja vidim je preventiva protiv razbojništva, tj. da vam neko ne uleti u auto dok ste na semaforu ili dok sedite u kolima na nekom parkingu - ne daj Bože. Moj alarm ima tu funkciju zaključavanja pri davanju kontakta ali nije na moje insistiranje aktiviranja pri ugradnji. Jednostavno nisam želeo da mi se bespotrebno akaju motorčići brava. Kada smatram da se trebam zaključati u kolima uradim to pomoću prekidača na centr. konzoli.
Inače, alarm mi nakon izlaska iz auta sam zaključava vrata nakon 30 sek. a ukoliko se deaktivira alarm, samim tim i otljučaju vrata a ne otvore se, ili se otvore a ne da se kontakt, sve se zaključava i alarm aktivira automatski nakon 90 sek.
niko nije pisao o indikatoru za pojas.... da li to radi uopšte? Vozio sam se 10km bez pojasa i ništa, ne pali se
Laureate a i Black Line nemaju tu opciju... Mislim da to imaju modeli sa bočnim vazdušnim jastucima.
Primetio sam da mi ne radi upozorenje o nekoriscenju pojasa...po uputstvu za upotrebu trebalo bi da Sandero ima tu mogucnost :ces:
Je l vama to upozorenje radi? :)
Nije mi nesto poznato da to i jedna Dacia do sada ima, mada ima na tabli i kod mene predvidjeno na Loganu iz 2004
Nema to Dacia, a cajger je verovatno opremljen tim indikatorom iz drugih razloga - tipski je za više vozila, ostavljena mogućnost proširivanja paketa opreme itd.
BTW, nije poenta samo u nekom tamo prekidaču na kopči pojasa, mora se detektovati da neko sedi u sedištu, jer se za prazno sedište ne aktivira alarm.
Ima Duster. Senzori su u sedištima i pišti kao lud dok se ne vezeš.