:hm: Ima li ko saznanja, može li se zameniti auto koji trenutno vozimo za nov uz doplatu. Ja imam Logan 1.4 MPI Ambiance, registrovan zadnjih dana u decembru 2006,prešao 23200 km. Zanima me koliko bi otprilike trebalo doplatiti za isti takav model ali naravno nov. Ako neko ima saznanja kako u prodajnim objektima Dacie procenjuju aute molio bih da stavi na forum. Kad sam uplaćivao Kasko osiguranje u DDOR-u, onaj agent je tresno odoka :40: :cekicem: vrednost auta na 5000 evra. :lux:
Na prethodnom forumu smo malo pričali o tome, procene dilera su tada bile nepovoljne. U ovoj sitauciji, sumnjam da mogu da budu bolje... A zbog čega bi menjao auto sa 23.000km? Jeftinije bi ti bilo da si se vozio taksijem. :write: Jel znaš koji je sport najskuplji? Jok, nije tenis...
... skidanje najlona sa sedišta! :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Hehehe..tu si u pravu...ali najlepsi sport je upravo skidanje najlona sa sedista!!!
Dukati, trenutno nije bas povoljna situacija za zamenu, a ni za prodaju. Cene su otisle dole, ovi koji rade otkup ce te ucenjivati.
Tako da....opusti se i :dance:
:lux: Ma samo pitam, šteta bi bilo menjati sad auto, a i skupo je ko đavo. Taman sam ovaj razradio kako treba. :dance:
Mislim da se jedino isplati varijanta starosti vozila do 3 godine.
Tada je još uvek koliko toliko realna cena.
Videćemo, tek su bacili udicu... Ovde smo svaki dan, pa ćemo videti kako je prošao onaj ko se odlučio na taj korak.
Ja o tome ozbiljno razmišljam, ali dogodine kad mi izađe ovih 3000 eura.
''Poštovani
procena za vaše vozilo iznosi 3400 eur-a.Veliki problem je što vozilo nema servo uređaj i klimu.''
Dobio sam odgovor :) U pitanju je Dacia Sandero 1.4 +tng 44000km nov 2008 održavan u ovlašćem servisu Ne znam šta vi mislite o ovome?
Za pet godina staru Daciu, bez klime i serva poprilicno dobra procena.
I ja mislim da je OK (očekivao sam manje)automobili bez klime se jako teško prodaju ali opet treba jos solidno doplatiti do novog naročito sa tng. Na oglasima vidim da traže za isti od 3800 do 4800 ali mislim da je to malo verovatno.
Procena za moj Laureate 1.6 2009god. plus Laureate pack sa dva seta guma, alu felnama, krovnim nosacem je 3600-4000e sa predjenih 32000km :ha:
kod prodavaca vozila staro za novo je uzasno niska cena.....ja ne smem da pomislim moj logan 1.4tng 2005 80000km bez ikakve opreme koliko bi bio procenjen :cool:
Sve to što imaš uz njega ,a što si naknadno dodavao poskidaj i dobićeš istu tu cenu.A ovo posle lagano prodaješ jedno po jedno i izvući ćeš još koji evrić.Sve u svemu mislim da se trange-frange kombinacija slabo isplati osim ako imaš viška para .... :ne: Pametno je sve to i lepo da se vozi uvek nov auto,nisu na zapadu ludi ali...ovo nije zapad. :ne:
Na osnovu procena Davidovog i Vladanovog automobila može se zaključiti da plinski uređaj ipak ima značajan uticaj na cenu polovnog vozila. Plinski uređaj ispade da vredi isto ili više od sve razlike od 1.4 Vulgarisa do 1.6 Laureate Plus!
jako se lako izracunava amortizacija, prve godine ide 30%, a svake naredne po 10%. za sedam godina se racuna da mu je amort.vred. ravna nuli. e sad, problem je sto mi, jel' da nemamo love da menjamo kola kao na zapadu, pa se smatra da je nov auto do deset godina.....
ovo je mozda dobra prica za ljude koji imaju pet, sest godina stara auta, i koji bi ih mozda menjali....jer realno pet godina se ni ne ocekuje da auto pocne da pravi probleme....
davide, ja mislim da je to sasvim realna procena...mi smo sandera 2010 platili u laureate paketu 8770, pa kada bi izracunao 50% od toga dodjemo do toga da bi mogao dobiti max. 4385 eura po tom racunu.... cisto sumnjam da bi neko kupio tri godine star auto sa 30.000 km na satu za 5.000, recimo.....a ima nov pocev od za 7.790....
Po mojoj nekoj računici auto svake godine gubi oko 13% svoje vrijednosti iz prethodne godine. Tom računicom auto star 5 godina vrijedi 50% od novog, 10 godina star vrijedi 25% od novog, 15 godina star vrijedi 12,5% od novog. Mislio sam na putnički auto kakve mi imamo uz neku godišnju kilometražu do 15 000 km.
Ja recimo svog ako bih baš morao da prodajem ne bih dao ispod 4500e, a na pijaci bi počeo sa 5000e, 2008 godište, tng, klima, 79000km, sad će neko da kaže da je to previše za to godište i km, meni nije mislim da taj auto vredi toliko, kad sam ga uzimao cena mu je bila 8700e, super ide i poprilično je dobro očuvan, i lično mislim da bih mogao sigurno još 3-5 godina bez problema da ga teram :welcome: što mi je i namera.
Skoro sam imao ponudu za novog megana 2010 35000km 1.4 benzin, udaren u krilo, zamena i farbanje oko 500-600 evra bi izašlo, cena 3000e, rekoh ne hvala!!! :whistling:
Poslah i ja upit, pa da vidim sta ce da kazu.
Ne ocekujem cuda, ocekujem procenu vrednosti u nivou matorog Kadeta (oko 1000 evra).
Ako slucajno daju 3000 ili vise, odmah pazarim novi auto :D
Citat: Zoran poslato 01.03.2013. - 12:41
Po mojoj nekoj računici auto svake godine gubi oko 13% svoje vrijednosti iz prethodne godine. Tom računicom auto star 5 godina vrijedi 50% od novog, 10 godina star vrijedi 25% od novog, 15 godina star vrijedi 12,5% od novog. Mislio sam na putnički auto kakve mi imamo uz neku godišnju kilometražu do 15 000 km.
Ovo je dobra računica kad su normalna vremena,ali sad nisu.
Da su normalna vremena ja bih sad zarađivao pare,ne bih bio na Forumu.
Njihov beskamatni kredit nije vezan za akciju staro za novo, tako da neko možda može dobiti više u slobodnoj prodaji pa onda uzeti taj kredit. Jedina pogodnost akcije je produžena garancija tako su mi rekli. Maločas sam zvao telefonom i postavio isto pitanje procena je 3300-3600 tako da tng igra ulogu.
a gde ste slali taj upit?
na www.hitauto.rs
Stigao odgovor:
CitatPoštovani okvirna cena za vaše vozilo iznosi 2400 eur-a..Obavezan pregled u našem servisu HIT AUTO D.O.O
Znaci i manje od te cifre.
Hvala lepo, za 3000 bi otisao u oglasima.
http://www.mojauto.rs/rezultat/status/automobili/proizvodjac/Dacia/model/Logan/gorivo/Gas/prva_registracija/2004-2005/poredjaj-po/oglas_najnoviji/
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila-26.php?categoryId=26&search-page=&tags=W3siaWQiOiAiMzYiLCAidmFsdWUiOiAiMjMxMCIsICJmdW5jdGlvbiI6ICJtdWx0aSJ9LCB7ImlkIjogIjIxOCIsICJ2YWx1ZSI6IHsibWluIjogIjIwMDQuMDAiLCAibWF4IjogIjIwMDUuMDAifSwgImZ1bmN0aW9uIjogInJhbmdlIiwgInNlbGVjdGVkSW5kZXgiOiBbMTAsIDldfV0%3D&tagsMulti=W10%3D&showonlypicture_pt=false&hidedamaged_pt=false&shownoprice_pt=true&showuserads_pt=false&showdealerads_pt=false&showlizingads_pt=false&showsalonads_pt=false&showold_pt=false&shownew_pt=false&datelimit=0&search-advertiser=0&brand=101&model=1179&modeltxt=&price_from=&price_to=&tag_218_from=2004.00&tag_218_to=2005.00&tag_36[]=2310&country=0&showoldnew=all
Keka to ti je i po mojoj računici tu negdje.
Zorane, po toj racunici prodaj svoj auto, a ja cu da napravim racunicu za moj :D
A ovi sa procenama staro za novo :brutal2:
Ja sam polovne aute uvijek kupovao po toj računici. Ako je skuplji samo ga obiđem.
Pa računaju ga manje ,ugrade se 500 evrića i eto zarade.Puno logana benzinjara u ponudi. :ces:
A gde je tu kilometraza, trap, opste stanje vozila... godiste je najmanje bitno po meni.
Ovo je sramotno kakve ponude daju. Pa 2000eura znaju tražit levati za smrdljive Golf trojke dizele kojima je duša odavno izvađena, a ovdje ovlaštena auto kuća nudi 2400E za redovno održavanog Logana od prvog vlasnika sa plinom. Znam da i oni moraju zaraditi neku kintu od prodaje tog auta, ali ipak - sramota.
Citat: dzule poslato 01.03.2013. - 12:31
jako se lako izracunava amortizacija, prve godine ide 30%, a svake naredne po 10%. za sedam godina se racuna da mu je amort.vred. ravna nuli. e sad, problem je sto mi, jel' da nemamo love da menjamo kola kao na zapadu, pa se smatra da je nov auto do deset godina.....
ovo je mozda dobra prica za ljude koji imaju pet, sest godina stara auta, i koji bi ih mozda menjali....jer realno pet godina se ni ne ocekuje da auto pocne da pravi probleme....
davide, ja mislim da je to sasvim realna procena...mi smo sandera 2010 platili u laureate paketu 8770, pa kada bi izracunao 50% od toga dodjemo do toga da bi mogao dobiti max. 4385 eura po tom racunu.... cisto sumnjam da bi neko kupio tri godine star auto sa 30.000 km na satu za 5.000, recimo.....a ima nov pocev od za 7.790....
Procenat amortizacije se odbija od ostatka vrednosti, ne od pocetne cene.
8770
6139
5525
4972
4475
4027
3625
3262
itd
Ja cu mog Logana voziti dok se ne raspadne!!!! :ne:
Ne vidim razlog za uzbudjivanje. Normalno je da neko ko kasnije prodaje polovno vozilo hoce da se ugradi (sto vise), a da bi bili sigurni da ce ta vozila da se prodaju (a ne da im stoje na placu do naredne godine) moraju dobro da ih usminkaju, pa i da spuste malo cenu u odnosu na prosecnu trzisnu. Na placevima su uvek primamljive cene u odnosu na privatnu prodaju, zar ne? Vracam se na jucerasnju racunicu. Sopstveni auto treba uvek prodati samostalno i onda konkurisati za kredit. Situacija je nesto drugacija ako neko zivi jako daleko od veceg grada, jer se kupcima cesto ne da (ne isplati) obici pola Srbije da "bace pogled". U tom slucaju bih nasao nekog svog (u Beogradu npr.) gde bi auto bio da se gleda dok se ne proda... i onda bih konkurisao za kredit. Staro za novo se nikad ne isplati.
Bio na proceni, ali nije radio covek koji to radi. Uzeli podatke, pogledali auto i ostavili da mi jave telefonom u ponedeljak.
Bio sam na proceni do hit auta. Cena 3000e. Bas me zanimalo. To je integrin plac koji otkupljuje vozila, dakle plac ko i svaki drugi. Sto se tice beskamatnog kredita uz njega se dobija produzena garncija i obavezan kasko doduse samo u prvoj godini. Cena kaska za logana 1.2 je 208e odjednom i 228e na rate. Ipak mislim da cu svoj da njakam jos 2 godine pa kad bude neki restajling onda cu da vidim :). Posto ce sad na premijeri u Zenevi biti prokazana dva nova modela novi mcv i redizajnirani duster pitao sam kad im to dolazi. rekli su Duster krajem godine a mcv 2014. Cene su vece zbog navodne eko takse koja pocinje od 1 marta a posledica je ukidanja carine :) i tako ...
A koji auto si vozio na procenu? :ne:
Napisao ranije :) Sandero 1.4 base 44000km +tng (nov 2008) odrzavan u ovlascenom servisu
Da je bila klima dobio bi još 500 evrića...
To mi je i on rekao. Mada moram da kazem da mi je rekao da je veci problem to sto nema servo nego klimu :ne:
Ocekivao sam da me pozovu iz Integre, ali poziv nisam dobio. Toliko o profesionalnosti.
Ma zaboravili ljudi.Izlapeli :too:
Verovatno je limitiran broj za "otkup".
Sad mi stize poruka od AKkompresor-a da mogu postati vlasnik novog vozila kroz sistem zamene "staro za novo" uz produzenu garanciju od 5 godina i beskamatnog finansiranja do 5000 evra. Akcija vazi za vozila sa lagera i traje do 15.3. Kriza borba za kupce
sto se tice te borbe za kupce,
u sloveniji bukvalno od vrata do vrata idu i daju kljuc u ruke bez ikakvog ucesca samo koliko da prodaju kola
Ako mi daju 3000-3500 evra za auto, koliko su po oglasima, rado cu uzeti novi sa 5000 evra beskamatnog kredita.
Za 2400 (i manje) im ne dam auto.
Na zaheb se ne pridobijaju kupci.
Citat: gile poslato 07.03.2013. - 11:21
Sad mi stize poruka od AKkompresor-a da mogu postati vlasnik novog vozila kroz sistem zamene "staro za novo" uz produzenu garanciju od 5 godina i beskamatnog finansiranja do 5000 evra. Akcija vazi za vozila sa lagera i traje do 15.3. Kriza borba za kupce
5000 evra je za Renoova vozila. Sto se Dacije tice ovaj vid kreditiranja daju jedino za Lodgy.
Citat: mladja73 poslato 04.03.2013. - 21:47
Ocekivao sam da me pozovu iz Integre, ali poziv nisam dobio. Toliko o profesionalnosti.
Naravno posto se nisu javljali, zvao ih ja telefonom i procenjen po godistu i opremi izmedju 2300 i 2400 evra.
Rotkve njima strugane!
Ne znam ko se uopšte nada da će da dobije kod njih cenu iz oglasa...pa oni daju manje za 300-400-500 evra i onda kad prodaju dolaze na cenu koja je u oglasima.Prema tome ko ide na procenu neka odmah odbije 500 evra od cene iz oglasa.Znam da je možda to ne primereno jer zarade i na polovnom i na novom vozilu ali tako je. :ne:
P.S.Da se razumemo ne branim ih ,čak šta više :palica:
Markentig je cudo. Svako hoce da zaradi i ni jedna usluga nije besplatna. Zamenom starog za novo prodavac ocekuje zaradu na nase polovno vozilo 500 i vise evra + zarada od prodaje novog auta + servisiranje. E sad da nam je standard veci pa kazes za tih 500e+ necu da se cimam po oglasima nego zavrsis poso iz cuga. A meni je 500 evra veliko ko kuca
Eve i mene. Nema me dugo pa mozda mi se neko i obraduje :wave:
Kad mogu i drugi onda mogu i oni: da mi vredjaju inteligenciju, da vredjaju boga u meni, mogu i onog Darvila i onog dalekog rodjaka majmuna ali me nece navuci na tanak led. Moja racunica je da se vozim u naftarici dok je god tockovi nose.
Treba ih zvati kao kupac polovnog vozila i pitati ih za cenu polovnog Logana...recimo 2006 godista.... tako ce se videti njihova planirana zarada pri proceni nasih automobila.... :write:
Ajd zovni pa javi... :to:
Ima nekih i u ponudi na sajtu, čisto radi poređenja.
http://www.akkompresor.rs/automobil-detalji.php?vozila=polovna&id=59
http://www.akkompresor.rs/automobil-detalji.php?vozila=polovna&id=61
Ja i dalje smatram da tu nema mesta cudjenju. Oni na nasim automobilima moraju zaraditi, a automobile moraju ponuditi sa povoljnijim cenama u odnosu na one u oglasima. Razlog je jednostavan. Prodaja automobila (novih i polovnih) je drasticno opala, a njima ne znaci nista da gomilaju polovne automobile na prodajnim placevima. Dakle, sve te polovnjake moraju prodati i u tom slucaju nastojim da razmisljam iz ugla prodavca. Logicno je da tu nastoje (i uspevaju) da zarade. Promet u servisima je znacajno opao padom prodaje, izlaskom mnogobrojnih Logana i Sandera iz garantnog roka i (cesto) zbog loseg iskustva stranaka sa servisima/serviserima.
Sami su krivi. Medjutim, to nije opravdanje. Ponovo pokusavaju da se izvade preko potrosaca.
Izgleda ima polako dolazi od pozadi u glavu. Na radiju na sve strane reklama za servisnu akciju za 1.4, 1.6 i 1.6 16V 3000 i nesto dinara (ulje, filter ulja i filter vazduha, plus rad).
To su nekad valjali kao jeftino za 5000 din.
Mada, i dalje je preskupo u odnosu na ono sto sipaju.
interesuje me, ako se neko odluci za zamenu staro za novo, u kom stanju treba da bude auto, u smislu, ugradjivanje led dioda po autu, recimo odlicno ppejicevo resenje za osvelenje zadnje klupe, ugradnja ovoga onoga, dali to samo smanjuje cenu ili ga nece ni uzeti u razmatranje.
Svidja mi se pejina ideja i realizacija osvetljenja zadnje klupe, a pošto planiram zamenu staro za novo za neku godinu interesuje me dali to da radim ili da sedim miran :ces:
iskreno ne mislim da ce to da spusti niti podigne cenu.....njima je bitna fabricka oprema, km i god
I da je održavan u ovlašćenom servisu ,eventualno da je u super-tip-top stanju bez održavanja u dotičnom.
Danas sam bio kod Francuza i izmedju ostalog, trazio da mi procene auto, daju mi 4400 eura sa ugradjenim plinom. Treba im godina proizvodnje i kilometraza za procenu. U svakom slucaju misljenja sam da se uopste ne isplati na ovaj nacin kupiti auto - staro za novo.
A tvoj je godiste????
2010.godiste ima klimu, kuku za vucu.
Po meni je slaba cena-procena. :ne:
Ma jeste i po meni, maltene su mi rekli da mi se to ne isplati, bolje da ja prodam.
Pa da...
Guma M odnedavno ima poslovnicu i u Sarajevu, i kako mi je danas bilo usput odlučih da navratim s namjerom da razgledam Duster ph2 jer nisam do sada nikako, a usput i da sjednem malo u trenutni Sandero ili Logan. Nažalost, nijednog ni drugog auta u salonu, samo Dokker koji me nije interesovao. Prodavač, solidno ljubazan, isprintao mi je cjenovnik za Duster i Sandero...
Ono što me je žestoko neugodno iznenadilo jesu riječi tog istog prodavača, koji je, na temu zamjene mog Sandera za novi Sandero, rekao da mi se to ama baš nikako ne isplati jer oni mogu ponuditi cifru koja je dobro ispod tržišne vrijednosti, i čovjek me savjetuje da prodam svoj auto nekome po približnoj realnoj vrijednosti auta.
Dakle, uvoznik, prodavač i serviser koji sasvim lijepo zarađuje na prodaji novih Dacija otvoreno izjavljuje da ista ta auta, samo polovna, uopšte ne cijeni....da nije tužno, bilo bi smiješno. Umjesto da bude obratno, da daju neki popust, neku opremu gratis jer bih opet kupio Daciju...
Ako ima neko iz Reno-Nissan Hrvatska da ovo čita, ja ovim putem, pitam, da li ste vi normalni?
Da li se možda drogirate ili nešto slično?
Naprosto sam šokiran takvim odnosom i pristupom...osjećao sam se kao zadnja budala.
Ne znam sta je tu cudno. Prodavac je ti je rekao istinu, na zalost.
Moj kum je kupio Octaviu 2008 tdi za 4800 kod ovlascenog servisera, zamena staro za novo.
U oglasima taj auto nije ispod 6000 i kusur.
To je sistem kod svih, ako hoces mozes njima da ga das za dzabe pa da se osecas bolje.
Nisam očekivao da mi ponude cijenu veću od normalne, niti sam tražio bilo kakav popust na cijenu novog vozila...nego neku realnu zamjenu. Postoje katalozi koji određuju cijene polovnih automobila...rizik i amortizaciju kod dotičnog manevra mogu sasvim dobro pokriti iz zarade koju svakako imaju od novog vozila, a da ne pričam o filterima ulja od 15 E, bočnim žmigavcima od 25 E i sličnim deranjem prilikom prodaje rezervnih dijelova.
Njihov stav koji pokazuju mogu samo odvratiti moguće mušterije, i od kupovine novog automobila, a Boga mi, i od "povoljnog" ovlaštenog servisa...
Normalnu cenu ti niko od dilera nece ponuditi, to vazi za sve marke vozila ne samo za Daciu.
Kataloška vrijednost mog Sandera je cca. 4500 E. Da su ponudili 3500 ili 3200, imalo bi smisla, iako je i to pomalo bezobrazno i sigurno ne bih pristao. Oni nisu ponudili ništa, odnosno vjerovatno bi ponudili 2500 E. Takav stav je izuzetno odbojan. Ako oni sami ne cijene korektno vozila koja prodaju, zašto bih tek ja?
Ne cene oni vozila samo zaradu. Mislis da bas vole Daciu pa su zato zastupnici. Boli njih, procena da tu ima para je prevagnula ka Daciji.
Eh, to si u pravu :dobro:
Prodavac je makar bio iskren. Ja njihovu politiku razumem u potpunosti. :ne:
Ima u Banjaluci neki ovlasceni Reno-Dacija servis/prodaja koja mom rodjaku za polovni Sandero nude jednu cijenu za gotovinu a drugu ako hoce odmah da kupi nesto kod njih. Razlika izmedju te dve cene je oko 1000 maraka.