Nije teško, samo je potrebno malo alata (torx 30, čekić, brusilica ili šmirgla), boja za kočnice, prostor za rad i dobra volja.
Ovako to izgleda na početku.
(https://i.postimg.cc/3kMQ8xvF/IMG-20240514-112334.jpg) (https://postimg.cc/3kMQ8xvF)
Unutrašnjost doboša nakon 90000 km.
(https://i.postimg.cc/Mv29XM9H/IMG-20240514-113008.jpg) (https://postimg.cc/Mv29XM9H)
Malo Brake cleaner, malo carb cleaner, malo stara četkica za zube i bude sve kao iz fabrike da je izašlo. Zadovoljan sam izgledom pakni i unutrašnjosti doboša.
(https://i.postimg.cc/zLcjNVLJ/IMG-20240514-114333.jpg) (https://postimg.cc/zLcjNVLJ)
Korozija je površinska i lako se uklanja žičanom četkom. Ja imam dremel sa nastavkom pomoću kojeg sam obradio sve reljefe po dobošu.
(https://i.postimg.cc/HrT39GDC/IMG-20240514-124625.jpg) (https://postimg.cc/HrT39GDC)
Nakon dva sloja boje, doboš sam lako vratio na svoje mesto.
(https://i.postimg.cc/NyM4Z1jJ/IMG-20240514-121636.jpg) (https://postimg.cc/NyM4Z1jJ)
Kada vratimo točak, sve to izgleda ovako.
(https://i.postimg.cc/T58JyFqF/IMG-20240514-135828.jpg) (https://postimg.cc/T58JyFqF)
Motip sprej za kočnice, oko 10€.
(https://i.postimg.cc/R6JTZ4fw/IMG-20240514-155511.jpg) (https://postimg.cc/R6JTZ4fw)
Kako bi se boja što bolje uhvatila za površinu, doboš sam grejao industrijskim fenom - malo doboš, malo sprej.
To je uglavnom to. Nek boja izdrži bar godinu dana, pa na sledeće proleće ponovo da osvežimo doboše novom bojom, a ujedno i očistimo sklopove u unutrašnjosti od kontaminacija. :dobro:
Bravo !
Svaka čast drugar,
Meni je žao što nemam prostora niti alat za ovakve zanimacije :)
Usput, zna li neko što su sada ovi doboši kod novijih vozila u reljefu (isto je i kod mene), sjećam se da su nekada bili ravne površine, a ne ovako nazubljeni, kad se gledaju sa vana...je li ima neki mašinsko-tehnički razlog što je to tako?
Ja sam mislio da ti doboši idu uz električnu ručnu ali izgleda nisam u pravu.
Rebra za hlađenje.