Nekako neprimjetno dođe i taj dan.
U narednih par postova pokušat ću nabrojati sklopove koji su do sada radili besprijekorno.
- motor je u fabričkom stanju. Ništa nije dirano sem redovnog servisiranja.
- kvačilo ne radi kao prvog dana ali još ništa nije dirano. .
-mjenjač (JH1 053) ništa nije dirano sem zamjene ulja na svakih ,oko 100 000 km.
:aplause: :respect:
Bravo Zoki, najjaci si. Sad ugradi gas i jos 500 komada na gas (mada znam da taj film necemo ga gledamo). :wave:
Nije zamijenjen niti jedan ležaj na cijelom autu.
ABS se javio par puta ali nikad se nije pokvario
Alal vera majstore! :hat:
Čuvaj tu Dačiju, ukrašće je Toyota :Smiley:
Svaka čast, neka te lepo služi još dugo, dugo.
:aplause: :aplause: :aplause:
Svaka čast :respect: :respect:
Sve brave su radile besprijekorno.
Opruge vješanja ne pokazuju zamor. Nijedna nikad nije pukla.
Impresivno! :aplause: :aplause:
Nijedna intervencija na alternatoru i anlaseru.
Ti za 500.000 zamenio pet puta ulje?! Pretpostavljam da si greskom stavio 100.000 kao interval....
U pitanju je ulje u menjacu.
Bravo Zoki,samo teraj.
:aplause: :hall:
Možda je previše ako Zoki nema vremena, ali bi bilo zanimljivo da napravi nekoliko fotografija enterijera, kabine, prtljažnika, motornog prostora, pa čak i podvozja.
Taj auto je održavan u sopstvenoj režiji, angažovan je kao teretno i vučno vozilo, radi u svim vremenskim uslovima.
Base paket opreme, plava nemetalik, ako se dobro sećam.
Kako taj auto može da izgleda posle 500.000 pretežno tegljenja bravarije?
Zorane, svaka čast!
Mora da mu nešto radiš, što valja, čim te tako besprekorno služi! :)
Citat: LeNgenda poslato 18.11.2019. - 21:36
Možda je previše ako Zoki nema vremena, ali bi bilo zanimljivo da napravi nekoliko fotografija enterijera, kabine, prtljažnika, motornog prostora, pa čak i podvozja.
Taj auto je održavan u sopstvenoj režiji, angažovan je kao teretno i vučno vozilo, radi u svim vremenskim uslovima.
Base paket opreme, plava nemetalik, ako se dobro sećam.
Kako taj auto može da izgleda posle 500.000 pretežno tegljenja bravarije?
+1 :) I mene zanima izgled i stanje vozila.
Mislim da je Zokijev Sandero negdje 2009. godina, tako da je deceniju u upotrebi.
Ovaj rezultat je zaista fascinantan. Jedini detalj koji ide u prilog je da je auto dugih pruga, znači vožen dnevno po 300-400 km, u toplom režimu radne temperature, ali da vučenje tereta i prikolice, nije ostavilo značajnijeg traga ni kvarova, zaista je fascinantno.
Zoky, daj nam koju sliku :)
Nažalost slike neznam postaviti.
Na okupljanju u Kovačici planiram biti, pa eto prilike za slikanje.
Ni meni nije jasno da ga nisam satrao do sada. Često vozi i najtežu turu koja isgleda ovako. Ja Slađana i 300 kg šarafa u Sandera, pa zakačimo još prikolicu 1250 kg brutto. Kočiona instalacija, ništa nije dirano. Prednje pločice jednom zamijenjene i pakne otprašivane i ona polugica od ručne malko podmazana.
Bravo Zorane jos 500 000 pa da okrenemo nesto na raznju.
(https://7img.net/users/4117/62/58/07/smiles/736130004.gif)
(https://7img.net/users/4117/62/58/07/smiles/1839748037.gif)
Svaka čast Zoki. Moj je sad na 99000, tek se ulaufo kako treba
Citat: Zoran poslato 18.11.2019. - 22:13
Prednje pločice jednom zamijenjene.
Kad pričam ljudima kako imamo prijatelja na forumu koji je prešao pola miliona kilometara sa Sanderom (i to sa tovarom i prikolicom, često po brdima), a da je set kvačila fabrički, te da su pločice menjane jednom, niko mi ne veruje. Svi kažu da je to neverovatno, ali sumnjam da zaista poveruju. Auto sam video uživo proletos, izgleda kao da je prešao stotinak hiljada (naravno, sve to je relativno), a zvuči još bolje. Zoki, još jednom, svaka čast! Tvoj stil vožnje i način razmišljanja mogli bi da budu lekcija mnogim vozačima i preduzetnicima.
:aplause: :aplause: :aplause:
Svaka čast, Zoki.
Veterinar, sve se da lako provjeriti.
Fabričke pločice su zamijenjene jer su se odlijepile a bile su poderane tek do pola.
Slika km - sata sa 500000 km ima na Fejsu (Zoran Sičanica ) ako neko ima volju i znanje neka prebaci ovde.
Svaka čast Zoki!
Najpohabaniji dijelovi su :volan, sjedište, tepih ispod lijeve noge, musava instrument tabla i nagoreni lim koji prekriva izduvnu granu.
Evo slike
Eeee svaka ti čast Miki baš si vrijedan znalac
:aplause:
koje si lampice sakrio nalepnicama?
:lux: :ziveli:
i čemu služe oni beli reperi na obodu brzinomera
Keka - airbag i plava od dugog svjetla
Dekiv68 - to su reperi za max. Brzine, prva, druga, treća. . Da se nađe ako se obrtomjer pokvari.
Zoki, ako imas u telefonu neku sliku od Dacie, dam ti broj, pa posalji na viber, ja cu postaviti :)
Svakako Mitre pp.
Svi nosači motora su iz prve ugradnje.
Zokijev sandero je ozbiljno sazreo da se pojavi u rubrici o polovnim automobilima...
Ako ce se vredjamo... i tvoj je star trinaest godina. :Smiley: :ziveli:
Opa, evo stiže, ladies and gents, Zokijev Sandero sa pređenih 500 000 km, 2009. godina proizvodnje.
(https://i.ibb.co/N9R4dbH/Zokijeva-Dacia-1.jpg) (https://ibb.co/N9R4dbH) (https://i.ibb.co/xCYdT7b/Zokijeva-Dacia-4.jpg) (https://ibb.co/xCYdT7b) (https://i.ibb.co/NW1nS4T/Zokijeva-Dacia-2.jpg) (https://ibb.co/NW1nS4T) (https://i.ibb.co/rc1MfYW/Zokijeva-Dacia-3.jpg) (https://ibb.co/rc1MfYW) (https://i.ibb.co/JvNzsXg/Zokijeva-Dacia-5.jpg) (https://ibb.co/JvNzsXg)
Motor suv kao barut!Kako li izgleda odozdo?Jedino volan pokazuje neku kilometražu.
Zoran zna znanje i prateći njegove postove skoro 10 godina,nisam ni sumnjao da dohvatiti pola miliona,bez problema.
Svaka čast Zorane,jel idemo na milion?
Zorane, šta je ovo levo od instrument table, vidi se na prvoj i drugoj slici? Merač pritiska ulja?
Temperatura motora, koiko se secam.
Pa posle kupi auto u gradu gde se ne silazi sa menjaca i kocnice, grad je 6 puta gori za auto od svog gvozdja koji je Zoki preterao!
Voltmeter.
Idemo dalje, pa dokle stignemo.
Hvala Mitru za nesebičnu pomoći (postavljanje slika )
Drugari,
Nakon ugodnog razgovora i druženja sa Zokijem, evo još nekoliko fotografija motora i enterijera.
Auto uživo izgleda ekstra i kada se vidi u masi auta na parkingu, uopće ne odaje utisak vozila koje je prešlo neku veliku kilometražu (kao što se zna vidjeti na autima koji izlgledaju ušinuto, nisu u liniji itd) Zokijev Sandero izgleda kao većina auta svog godišta...
Motor sam čuo uživo, nema nikakvih zvukova, zveketanja, šapće uredno kao nov i uglađen benzinac.
Zoki sretno i pravac milion km :) :aplause:
(https://i.ibb.co/HnTj2y8/20191120-185653.jpg) (https://ibb.co/HnTj2y8) (https://i.ibb.co/ky0854y/20191120-185739.jpg) (https://ibb.co/ky0854y) (https://i.ibb.co/D4VJrQb/20191120-185751.jpg) (https://ibb.co/D4VJrQb)
Auto izgleda kako izgleda spolja. Ako se uzme u obzir da je Zoki imao i udes sa njim, da auto nije opran, da nema ratkapne, mora da se prihvati da izgleda odlično. Zoki, još jednom svako dobro i pozdrav do Kovačice!
Ih, još da ima plin, do sad bi se otplatio 3 puta :baeh:
I to svih 500k na Ininom ulju!!!
Pa mi posle filozofirajmo da li je bolje Elf, Castrol, Mobil...
Zoki :aplause: :aplause: :aplause:
:hall: :hall: :hall:
Samo :respect: , nemam puno više za dodati. Imao sam Thaliu sa istom mašinom i skoro 200 000 km sam napravio. Od toga je 150 000 km na plinu. Da nisam imao udes bezbrižno bi vozila i dalje. Prve pločice sam mijenjao na 110 000 km i mislio sam da je to puno, ali ovo kod tebe je SF! :ha:
Nisu bile poderane, nego se odlijepile. . .
Što neko reče, koliko bi samo uštedeo da je od početka vozio na plin!...Otprilike, za novi daster, ladno...
Ja sam vozio na plin. Fića -92 000 km za godinu dana, Reno 4 GTL - 200 000 km za 2 godine. Zastava 125 p 125 000 km za nešto više od godine.
Imam ja neku svoju računicu zašto vozim na benzin. Puno faktora utiče na tu moju odluku. Najjeftinije sam se vozio na mađarski plin ( 9 DEM - 1000 km). Sipano u Dombovaru svake sedmice.
Zoki,koliko danas imaš pređenih kilometara na satu? :aplause:
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1053.msg234701#new
613 000 km. :ziveli:
:ziveli:
Citat: Zoran poslato 22.03.2022. - 11:48
613 000 km. :ziveli:
Alal vera! :aplause:
Skoro sve na autu popravljam ja sam.
Izraziti loše sam sreće sa majstorima. Kod njih sam bio u 2 navrata. Prvi put ovlašteni mi je mijenjao pumpu od goriva i gumicu nije dobro postavio , gorivo je curilo kada naspram pun. Istom prilikom su mi štelovali ventile. Deklo ventila su stegmuli prejako i dan danas je krivo.
Zadnja intervencija, auto-električar je otkinuo zub konektora od pobude na alternatoru. Potrošnja ulja je minimalna, oko 0,5 l/15 000 km.
Čestitke !
Kako je Zoki krenuo moraćemo da menjamo naziv teme :ziveli:
Boze zdravlja pa da menjamo i ime teme. :ziveli: