Dozvolite mi da i ja ukratko predstavim novo vozilo. :)
Prošle sedmice postao sam, odnosno, postali smo ponosni vlasnici MCV Stepway u Techroad paketu opreme.
Ukratko, sa osnivanjem porodice, stari dobri Logan 1.4 MPI je počeo da pokazuje svoje nedostatke, koji su se pre svega ogledali u nedostatku prostora u gepeku usled ugrađenog plina, kao i usled činjenice da isti nema klimu. Iz razloga što sam sa prethodnim Loganom najviše živaca izgubio zbog plinskog uređaja (iako je isti doneo znatne uštede), te nedostatka snage u brdskim predelima, želja mi je bila da ovog puta kupim jednog punokrvnog dizelaša. Alternativa je bila neki od turbobenzinaca, pre svega iz Škodine štale, koji mi ipak ostavljaju utisak da nisu dovoljno isprobani i provereni u praksi. Nakon poduže analize stanja na tržištu, čekajući da se zatvori finansijska konstrukcija, konačan izbor je pao na Logan MCV Stepway. Na trenutak sam se jedino pokolebao sa Astrom 1.4 i 140 konjskih snaga,koja je na sajmu imala više nego ok ponudu. Međutim, značajna razlika u potrošnji, pre svega u gradu, kao i raspoloživi prtljažni prostor su me opredelili da Logan ostane konačan izbor.
Elem, od novog automobila sam očekivao relativno mnogo, ali ono što sam dobio prevazišlo je sva moja očekivanja. Udoban, prostran automobil, sa gepekom kao u omanjem kombiju već pre nego što je kupljen stavio je do znanja da će zadovoljiti sve zahteve koji se tiču funckionalnosti. Međutim, ono što je bila nepoznanica i što je izazivalo blagu tremu i nervozu usled iščekivanja jeste kako će se automobil pokazati u vožnji, a upravo je to ono što me je najviše oduševilo.
Auto ide kao metak, uzbrdo kao po ravnom. Dobro, nije sportski auto svakako i nekom ko vozi mnogo jači auto od MCV-a ovo zvuči smešno, ali je osećaj da je mnogo jači nego što jeste (95 KS) i svakako je užitak svakodnevno ga voziti. Nakon prvih par bojažljivo pređenih desetina kilometara, odlučio sam da ga malo istestiram, pri tome uvažavajući preporuke iz uputstva da motor treba razraditi u prvih 1500 km vozeći ga do 3000 obrtaja, odnosno 130 km/h. Uz Begaljičko brdo bez mučenja ide 110 km/h u petoj brzini pri 2000 o/min. Misaona imenica za 1.4 MPI motor, a to je upravo ono što mi je bilo potrebno, osećaj snage i sigurnosti pri svim režimima normalne vožnje bez obzira na karakteristike puta. Pri svemu ovome, pri 90% gradske vožnje i pređenih 300 km, potrošnja je prema bordu 6,1 l/100 km. Takođe, buka daleko, daleko, ispod nego što je bila u prethodnom Loganu.
Što se tiče opreme tu su pored obaveznog ABS, ESP-a i ostalih bezbednosnih sistema i standardne opreme:
- automatski klima uređaj
- maglenke
- media NAV sa navigacijom
- senzori i kamera za vožnju unazad
- kožni volan
- tempomat i limiter brzine
- hill stop
- električni podesivi i grejani retrovizori (u katalogu ne piše da su grejani)
Toliko od mene za ovaj put. Na dalje ću svoje utiske iz eksploatacije iznositi ili kroz posebne konkretne teme, ili kao odgovore na direktna pitanja ukoliko nekog nešto specijalno interesuje. :)
I za kraj, nekoliko sličica...
Čestitam na izboru, autu je vrhunski dotjeran interijer (usporedjujem unutrašnjost u odnosu na moj iz 2016. kad je bio dostupan Laureate paket opreme na koji sam nadodao tempomat, MediaNav i stražnje senzore te nije bila moguća doplata za kameru, pa "stari" volan i bez podizača stakala u vratima te obrada prednje armature puno jeftinijeg izgleda...), boja mu savršeno leži no zahtjeva češće pranje (to nije problem, i ja s mog operem čak samo i prašinu) pa naposlijetku - vrhunske aluminijske felge! :aplause:
Motor će te tek oduševljavati kad ga razradiš (hehe u fazi razrade moj je opominjao zvučnim signalom čim sam premašio 120 km/h, kao i što je i javio kad sam prešao "zadanih" 1500 km), moj je običan dCi i sa četiri odrasle osobe i punim gepekom prtljaga ubrzavao je bez štucanja i zadrške na žešćim uzbrdicama i omogućavao pretjecanja na kratkim dionicama...
Želim puno sretnih kilometara i da uživaš u svakoj vožnji! :ziveli:
P.S. Kad pominješ gepek, nabavi si mrežu/pregradu koja se kači o pod i na strop, ja sam prošlog ljeta natrpao sve do krova i u tim slučajevima prtljag ne spada na stražnja sjedala/putnike. Žao mi samo što nisam tražio neku polovnu, mislim da je identična od Renaulta, jer je mene koštala "đavo i po", koliko se sjećam oko 200 Eur.
Čestitam i želim vam puno prijatnih i bezbednih hiljada kilometara! :ziveli:
Neka je sa srećom!
Samo nas još obavesti koliko je MCV Blue dci, model Stepway, sa svom tom opremom koštao.
Neka je sa srećom i u zdravlju da ga potrošite.
:aplause: :aplause: :aplause:
Čestitam
Čestitam,neka vam je sa srećom i da uživate u svakom kilometru! :ziveli:
:lux:
Čestitam i neka vas lepo služi :ziveli:
Baš je dobar!
Uživajte u vožnji! :aplause: :friends:
Hvala! :)
@zzechner_sk
Imaću u vidu predlog za mrežicu, mada mislim da neće biti potrebe baš toliko da ga natovarim. Felne mu nisu aluminijumske, čelične su sa ratkapnama, ali izgledaju baš poput aluminijumskih... :)
@Ayrton
14800 €
Izgleda ODLICNO. Nek je sa srecom :)
Uživaj u vožnji!
Odličan je auto!!!
Sretno drugar :)
Kod ove techroad serije, ne znam je li bolje izgleda sivi ili crveni, obje boje su ekstra.
Sad je i kod nas hit ova serija, pa će ih biti sve više na cestama.
Nek je sa srećom novi auto. Odličan izbor
Lepo,lepo.
Neka je sa srecom i neka te lepo sluzi.
Čestitam i nek je sa srećom
Auto je pravi ali toliko i košta. Naopako da za te pare ne bude sve kako treba! I samo jedno pitanje, da li si pokušao nešto da se cenjkaš, i da li si uspeo? Ima li prostora za barem neku dodatnu opremu gratis?
A sad uživajte narednih nekoliko godina!
Dobio sam vaučer u vrednosti od 100€ za dodatnu opremu jer sam uzeo ovaj kredit na sajmu. Za vaučer sam uzeo gumene patosnice (uz auto se dobijaju tekstilne) i kadicu za gepek koju tek treba da preuzmem jer je nije bilo na stanju.
Za poređenje i ako nekoga interesuje, prosečna potrošnja u prethodnom periodu.
Kompjuter definitivno prikazuje tačnu potrošnju, razlika između merenog kompjuterom i preko aplikacije je u različitoj kilometraži i većem broju pređenih kilometara po gradu. Inače, prosek po gradu je oko 6,5 l, a obuhvata 75% vožnje po jutarnjim i popodnevnim špicevima.
U HR, tj. u Zagrebu nisam vidio niti jedan Logan MCV Techroad pa mi je drago da se imam s kim uspoređivati. Ja sam doduše do sada prešao svega 800 km.
Netko je u temi spomenuo da su na autu aluminijske felge, što nije točno. Gore su čelične peterokrake felge sa ratkapama koje odlično izgledaju. Ja to nisam skužio čak ni kada sam ga vidio uživo. Definitvno kotači odlično izgledaju. Uzeo sam još jedan set čeličnih felgi za zimske gume i samo mijenjam ratkape. Definitivno jeftinije je promjeniti ratkapu nego sanirati aluminijsku felgu.
Neka te dugo i vjerno služi, a ja definitivno pratim ovu temu.