Pre oko godinu dana ugradio kinesku zezalicu od 10$ i sad pratim poziciju vozila kao i brzinu kretanja. Klinac položio i upoznao ga situacijom da vidim brzinu tako da sam i ja mirniji a i vidim gde je auto. Postoji opcija zone tako da ako izadje iz te zone dobija se zvucni signal ili sms da je auto van dozvoljenog.
da samo napomenem, ovo nije špijuaža već nadzor.
slika kako izgleda to na ekranu. ako nekog zanima mogu da slikam i sam uredjaj kako izgleda.
ps, obavezna sim kartica bilo koje mreze, naše naravno sa oko 500 Mb.
Što se podešavanja tiče, potrebno je dobro zezanje i strpljenje. A i popeo sam se kinezu na glavu meilovima.
Nije lako tvom klincu.
Jok brate, lako je kad već znaš da te veliki brat gleda. I nema loženja od drugara, vozi po propisima i nema glava da ga boli. Bravo Vihore!
Ma to je super ali pitanje je sta se desava kad tako ukrocen sedne u nesto bez gps-a.
To je mene strah, a morate priznati da smo svi imali trenutke u zivotu al bar pravovremeno.
Dok on sedne u nesto bez GPS uci ce u rutinu i razvice osecaj...
Ovo je dobra fora sto belezi brzine na delovima puta, taman da ti ne bude dosadno da postavljas rekorde na odredjenim deonicama. :Smiley:
Samo sto uvek moze da sedne u nesto bez gps.
Ne mora da pazari.
Iskreno se nadam da ce proci bez toga, ali....
Ja sam isto imao neku zezalicu iz Kine za sitne pare. Moralo je da ima opticku vidljivost sa nebom da bi hvatala gps. Instal. sam i stalno napajanje i kad je auto ugasen,. Lagalo je o polozaju za oko 100 m u krug, konstantno. Radilo par meseci i crkla elektronika i nista posle nisam kupovao. Mada imaju i ugradjuju se ozbiljni gps trakeri, gledao sam kod druga u sl.pikapu, isto kao i na slici iscrtava celu putanju sa brzinama i tacnu poziciju u 5 m, ali i kosta. Inace se stavlja negde pod haubu i vezuje na stalnu struju jer im je baterija bedna.
Citat: Vihor poslato 05.11.2018. - 21:15
Pre oko godinu dana ugradio kinesku zezalicu od 10$ i sad pratim poziciju vozila kao i brzinu kretanja. Klinac položio i upoznao ga situacijom da vidim brzinu tako da sam i ja mirniji a i vidim gde je auto. Postoji opcija zone tako da ako izadje iz te zone dobija se zvucni signal ili sms da je auto van dozvoljenog.
da samo napomenem, ovo nije špijuaža već nadzor.
slika kako izgleda to na ekranu. ako nekog zanima mogu da slikam i sam uredjaj kako izgleda.
ps, obavezna sim kartica bilo koje mreze, naše naravno sa oko 500 Mb.
Što se podešavanja tiče, potrebno je dobro zezanje i strpljenje. A i popeo sam se kinezu na glavu meilovima.
Druže, ovo je zanimljivo sokoćalo. Malo sam gledao po netu, ima tu raznih modela ali generalno kapiram princip podešavanja. Tracker sebe pozicionira kao i svaki drugi GPS uređaj (ili GPRS) ako GPS nije moguć, a na osnovu fotografije, razumem da uvid u zabeležene lokacije ostvaruješ putem neke web aplikacije. No, s obzirom da si tehničke struke imao bih pitanje - da li si saznao kako tracker i kome/čemu šalje svoju poziciju ?
Takođe, da li tvoj tracker treba da ima stalnu optiču vidljivost sa nebom (da ne bi radio samo kao GPRS lokator), kako reče Andrix ?
Uz uredjaj je islo i uputstvo, gde je bila i adresa sajta na koji sam se kacio da pratim. Ne secam se sada tacno detalja, ali otvarale su se google mape i na njima je obelezena pozicija. Isla je i neka registracija, gde sam na tom sajtu ubacio pozivni br.kartice, koju sam stavio u uredjaj.
Ja koristim vec preko 10 god
A ovakav mi je trenutno u svim vozilima u porodici
https://bit.ly/2T2Ghk8
Ništa sajtovi i ostalo. To non-stop samo troši GRPS na kartici.
Koristim običnu pripejd karticu koju dopunim u 5-6 meseci jednom sa 200 rsd
Reaguje povratnim SMS-om koji šalje na definisani admin broj kada ja to hoću tj kada ga i ako ga ja aktiviram
Može da reaguje na prekoračenje brzine ili izlazak iz zadate zone a u svakom trenutku mogu da sa običnim pozivom na broj dobijem lokaciju u SMS-u + trenutna brzina. Jedan klik na Google Maps vidim gde je. :ne:
Naravno postoji mogućnost i da šalje u definisanim vremenskim razmacima sve podatke ali meni to ne treba.
Bravo, sad se setih, tako je i moj radio, upitom preko sms-a slao je povratni sms sa lokacijom. Ali je ipak masio konstantno. Samo pitanje, da li ti se nalazi negde gde ima opticku vidljivost sa nebom ili zavucen. Moj nije hteo da vata gps ako gakrpom prekrijem ????
Zavučen i radi da ne veruješ koliko precizno.
Ovom ne mora čak ni sms. Pozoveš broj kartice koja je unutra i on automatski odbije vezu kao potvrdu da je primio zahtev a onda ti stigne sms sa koordinatama i brzinom
Ima onih jeftinijih modela koji nemaju gps modul (ona roze kocka u uredjaju) ili imaju stari. Sirf star je sasvim ok
Mhm..na osnovu svega do sada rečenog, dva su načina na koja uređaj dostavlja feedback o svojoj poziciji/brzini:
1. SMS porukom - kada se lokacija zatraži slanjem poruke/pozivom na broj SIM kartice uređaja - što najčešće koristi kolega szs
2. DATA transferom (upload-om) sa SIM kartice na server proizvođača (ili neki drugi koji je podignut za tu namenu) - što nam je prikazao kolega Vihor
Za drugi slučaj, uređaj se može prethodno podesiti da feedback dostavlja u definisanim vremenskim intervalima ili prema definisanim pravilima (prekoračenje brzine, izlazak iz geo-fence zone i sl.)
Kao must, ako je SIM kartica prepaid tipa, potrebno je da se uvek vodi računa da na SIM kartici bude dovoljno SMS kredita (za slanje SMS poruka) i/ili dovoljno kredita za data transfer. Za postpaid SIM ova glavobolja ne postoji, ali svaki mesec stiže račun kao i za svaki drugi mobilni uređaj.
Tu se otvara praktično pitanje - ako ne želimo novu postpaid ugovornu obavezu, da li se SMS komandom na uređaj može zatražiti stanje preostalog kredita ili se stanje prati "šac" metodom ?
Pitanje optičke vidljivosti je otvoreno i dalje - možda je zato Andrixu mašao konstantno, jer nije mogao da se GPS pozicionira, pa je uređaj stalno koristio GPRS koji možda nije toliko precizan (ovo samo pretpostavljam) :ne:
Ipak, ako se uređaj nađe i van optičke, i van GPRS vidljivosti (no signal zona - tunel, podzemna garaža) - njegova priča je završena, ali ok, ako ste ga tako podesili, na serveru svakako ostaje podatak o poslednjoj registrovanoj poziciji.
I još nešto mi pade na pamet - koliko struje troši to sokoćalo..pretpostavljam ne mnogo, ali da ne iscedi ak ako se vozilo ne koristi duže vreme, odnosno da li možda ima neki "sleep" mode, kao auto-kamere, pa da se uključuje samo pri startovanju motora..
Ali da sačekamo i Vihora da se oglasi i kaže još neku mudru reč.. :)
Moram da priznam da ovu priču oko optičke vidljivosti (obična krpa da blokira komunikaciju???) uopšte ne razumem. GPS signal sve navigacije i svi mobilni telefoni najnormalnije primaju kroz krov vozila (naravno u zgradi nema šanse), dok se GPRS prenosi isto kao i razgovor mobilnim telefonom, tamo gde možete da razgovarate možete i da GPRS komunicirate. Naravno, od vrste (2G, 3G, 4G...) i jačine signala zavisiće brzina komunikacije, ali generalno ovakvi uređaji ne šalju veliku količinu podataka pa bi trebalo da čak i 2G mrežom nesmetano komuniciraju.
Većina ovih modernijih uredjaja (kao ovaj moj) ima mogućnost i sms i geo fence i speed limit i praćenje preko sajta i daljinsko gašenje motora. Šta ko voli i treba...to uključi.
99% radi 3 band, naravno ako vaša sim kartica podržava
Ne može da se proveri stanje kredita! Ili čekaš da se isprazni ili dopunjavaš na slepo svakih deset meseci ili koliko je već kod tvog provajdera
Ovaj koji ja koristim pamti sam bez ikakvog podešavanja poslednju vidljivost sa satelitom. Primer: Udjem u Delta City i parkiram u podrumu. Na sms ću dobiti poziciju gde sam ušao u podzemnu garažu. Naravno da ne locira pod zilion tona armiranog betona. :ne:
Ako uspe da nadje i cell id predajnika u blizini VRLO ČESTO daje i malo približniju poziciju tj pokazuje da je auto u garaži.
Nažalost ne svuda.
Imam kod kuće jedan GPRS (bez GSM modula) i to kod nas na našim mrežama ne radi svuda jer nema tzv registrovane cell id lokacije kako bi napravio triangulaciju prema jačini signala.
Citat: VaskezNS poslato 11.11.2018. - 09:51
koliko struje troši to sokoćalo..pretpostavljam ne mnogo, ali da ne iscedi ak ako se vozilo ne koristi duže vreme, odnosno da li možda ima neki "sleep" mode, kao auto-kamere, pa da se uključuje samo pri startovanju motora..
Ima sleep mode. Nešto oko 7mA mereno na samom uredjaju kada sam imao problem sa akumulatorom. Dakle bez problema bar 2-3 godine stajanja :Smiley:
Backup baterija mu omogućava oko jedan dan komunikacije i kada se razdvoji akmulator.
Ovo je samo kineska zezalica kako reče Vihor. Pravi trackeri imaju prikačen OBD2, monitoring prekoračenja zadatog limita obrtaja i panik tastere i registrovanje promene nivoa goriva i... ali to košta :ne:
To je ovo
:dobro:
Pa jel voziš sa otvorenom haubom, mislim zbog optičke vidljivosti? :laugh1:
Skinuo je, sexy :doh: :ziveli:
Lepo, sada mu menjaj mesto, bar da se ne vidi na prvi pogled
Kako to čudo prolazi na tehničkom pregledu, po novim pravilima? :rtfm:
Da li treba tražiti atest od mašinskog fakulteta, da bi moglo biti legalno prikačeno na vozilo? :conf:
Naravno, ni mobilni ne sme da se unese u kola bez atesta. :lau:
Ako ga vide moz biti svasta, a ja cu tek da vidim sa mojim aftermarket meracem temp.motora koji sam stavio...
Verujem da te stvari nece zanimati nikoga. :ne:
naravno :ziveli: