Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

speedo

Citat: MitarMrgulic poslato 26.04.2022. - 19:11
Cijena je za set zupcastog, mislim da je Motrio u pitanju, ide sve što ide u taj set, ide vodena pumpa naravno.

Pitao sam za originalne dijelove, bilo bi oko 400 eura sa ugradnjom, set zupčastog + filter nafte, tako da sam se ipak odlučio za Motrio.

Svjećice ne idu diesel je :)

A šta je sa setom PK remena? Španer PK remena zna biti najskuplja pojedinačna stvar...cijena je OK ako računaju i PK remen i ako dijelovi nisu SKF. U protivnom je skupo.
Ako je u pitanju Guma M servis u Sarajevu mora im se sve objasniti pojedinačno, takvo je moje iskustvo. Premda nisu jedini takvi...

slavko_bgd

PK set podrazumeva. Niko normalan neće uraditi veliki servis i ostaviti stari PK set, razmišljajući da li će PK podleteti pod zupčasti.  Razlika u ceni SKF-a i Hutch-a u Srbiji je oko 10€, prvi set je cca 45€, drugi je cca 55€. Ne znam cene Motrio setova pa ne bih da komentarišem.
MitarMrgulić radi veliki servis na Meganu 1.5dCi na svakih 60000km pa ne očekujem probleme sa bilo kojim setom delova.


speedo

Logično je to meni, samo sam komentarisao ono što je Mitar napisao - set zupčastog remena. Petak je pa možda će nam kolega napisati izvještaj šta je i kako urađeno.

MitarMrgulic

Pozdrav drugari,

Danas uradjen veliki servis i remont kočnica.

Šta je sve uradjeno, možete vidjeti na računu.

Uglavnom, auto predat u 8 ujutro, bio gotov oko 15 h.

Uradjen veliki servis, ulje i filter i filter goriva.

Od kočnica, prednji diskovi i pločice, od zadnjih kočnica kočiona kliješta i sajle ručne kočnice.

Promijenjena i rahladna tekućina, kao i kočiono ulje.

Uglavnom,

-pozitivne stavke:

Ispoštovan dogovor termina, sve bilo na vrijeme, dobio solidan rabat na cijenu dijelova.

-negativne stavke:

Veliki servis, kada se sabere, izašao oko 500 KM, iako je akcijska cijena 450 KM, obračunato 8 radnih sati, iako je auto proveo 6 i po. (možda oni to računaju po svojim standardima potrebnog vremena ili sl. ne znam), dijelove ne ostavljaju u kesi (meni malo ofirno to da im tražim, jer se dugo znamo) pa bi ispalo da im ne vjerujem.

Sve u svemu, cijena 1250 KM (oko 640 eura) detalje imate na slikama.

Ove troškove  velikog servisa na 118 000 km i  ravno 10 godina starosti (drugi po redu veliki servis), kao i prednje kočnice, sam planirao ove godine, ova kočiona kliješta i sajle ručne, došle su k'o ekstra trošak.

Idemo dalje :):)






hobbista

Samo da primetim par stvari :whistling:
Podloška čepa kartera je 0,7€ odnosno 84din.  :kava:
Dihtung pumpe vode se računa odvojeno?
Pumpa nije vodena nego metalna, što bi trebalo da znaju servisi. :cul:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

slavko_bgd

@MitarMrgulić

U svakom servisu se normiraju operacije a ne efektivno vreme koje se potroši na operaciju/zahvat/uslugu. To su prosečne vrednosti.
Ideja je da kupac plaća uslugu a ne vreme koje se potroši na uslugu. Takvim sistemom normiranja zaštićeni su kupci a servisi su prinuđeni da budu efikasni, dobro organizovani i dobro opremljeni da bi mogli da zarade. U suprotnom gube.
Što se tiče starih delova to se dogovara na prijemu. Ako nije navedeno da se stari zamenjeni delovi vraćaju vlasniku oni se ne vraćaju. To je danas standard svuda.

Ja bih po**zdeo da u autu zateknem kesu sa starim delovima.

Što se tiče cene velikog servisa u odnosu na reklamiranu cenu- to nije OK. Osim ako postoji neka razlika u ceni ili specifikaciji delova pa je izašlo 50KM skuplje ili ako je akcija "od" 450KM. Ne bih da nagađam ali ja bih bar tražio objašnjenje. Vidim lepe rabate na delove i to je za pohvalu.
Rad za zamenu ulja i filtera ulja koliko vidim u računu nisu naplatili. Mali servis se normira sa 1,2h ako se dobro sećam. I to je za pohvalu.

Sve u svemu nadam se da si zadovoljan urađenim i želim mnogo bezbrižnih kilometara.  :ziveli:

MitarMrgulic

Jesam druže Slavko, zadovoljan  sam, još bih bio sretniji, da sam 50-100 eura jeftinije prošao, ona bi to-bilo to, ali cijenim i poštujem svačiji rad i trud.

Za dijelove nikada nisu pitali šta da rade, (za gume pitaju šta da rade sa starima, pa kupac odluči), ima jedan stari Renault vuk u Sarajevu, koji pod obavezno ostavi stare dijelove na uvid.

Nije da sam nepovjerljiv, sa tim servisom imam dobru saradnju godinama, ali u zadnjih pola godine dešava im se veliki odliv kadrova, stari i iskusni odlaze i otvaraju svoje radionice, dolaze neki tetovirani klinci oko 2000. godišta, šta ja znam na šta su spremni i u kakvim kombinacijama, a čuo sam glasine iz majstorskih krugova, da se u posljednih godinu-dvije, svašta radi..

Sve u svemu, zadovoljan sam, neka bude sve odrađeno ok do slijedećeg velikog servisa, za 6 godina ili 60 000 km (kod mene se to obično poklopi na ovom autu) :)

szs

Sandero 1.5 Dci 2016
Prvi veliki + mali
6 god i 61.600 km
58.200 rsd
Reno Sava
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Domaćinski!  :to:

De sad ovi što im je Wolf ulje skupo za 800 dinara neka pogledaju pošto je ovaj Castrol.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Vidjeh da su i meni na velikom servisu stavili neki Motrio G-11 antifriz, do sada je uvijek bio onaj crveni mislim G-12 ili 13, sada je neki sivo-zelen, ima li tu neki standard ili ide prema procjeni? Mislim da je ovaj sa nešto manjom tačkom smrzavanja u odnosu na crveni...

speedo

Fabrička preporuka antifriza je tip-D i on je zelene boje. Pravilo je da se antifrizi različitih boja ne bi trebali međusobno miješati. Nisam nešto nikad bio raspoložen da pređem na G12 vrstu koja je crvene boje. A drži do temperature na koju je razblažen ili kako je fabrički projektovan. Glaceol RX tip D spreman za upotrebu drži do  -21°C, koncentrat se podešava po potrebi.

dekiv68

Zar taj Glaceol RX tip D nije žute boje, a ne zelene :conf:

MitarMrgulic

Kod mene nije onaj žuto-zeleni koji dodje u novim autima, sjećam ga se više vuče na
žuto, mislim da su sad stavili ovaj, takva je nekakva boja, možda još malo više vuče na sivo :)


saša61beograd

#1693
Uradio sam veliki servis posle 73.000 km i 6 godina i 7 meseci.Kakvi su stari delovi posle te kilometraže nisam imao prilike da vidim.Rađeno u AS Krstevski gde je rađen i prethodni.Kad je auto stavljen na dizalicu,javili su mi da mi se čuje ležaj prednjeg levog točka i da može,ali i ne mora odmah da se menja.Pristao sam da i to zamene.Ja nisam čuo taj ležaj,ali mislim da je bilo dobro zameniti ga pre nego što počne da "melje" i pre nego što ga i ja čujem.
Cene delova:set zupčastog Gates 4.200 ,set PK remena sa španerom 9.800 (ne znam koji proizvođač),pumpa vode 4.600 (Saleri).Komplet ležaja točka 4.600 SNR bez ABS-a.Rad 8.400, sve ukupno 31.600.Antifriz sam ja kupio i razmešao.Total glacelf auto supra 500 din litar koncetrata.
Bez zamene ležaja,cena velikog servisa bi bila oko 25.000,što sam i očekivao.Krstevski mi je rekao da je sve što je ugrađeno u rangu originalnih Reno delova,nadam se da je tako.
Posle male test vožnje čini mi se da je auto za nijansu tiši (možda zbog ležaja točka ?),sve je suvo,ventilator uredno pali i gasi,novi delovi se sijaju u prašnjavom motoru.Kad se ohladi,doteraću nivo antifriza i to je to.
PS Tražio sam da provere i zamene i donji nosač motora,"piškotu",ali pošto nije zamenjena ispada da je ok.
Ceo dan sam bio nešto uznemiren, jer ja i posle 14 godina ne volim da se odvajam od mog Logana,mada mislim da je bio u dobrim rukama.U servisu je tako poslovna i užurbana atmosfera da mi nije palo na pamet da pitam da budem uz auto dok rade.


vladimiris

Nažalost, pre dve nedelje imao sam tu neprijatnost da mi prezupči zupčasti kaiš u voznji, prilikom prelaska preko lezeceg policajca. Motor se samo ugasio, a prilikom ponovnog paljenja čulo se samo zujanje. Odmah sam pretpostavio sta moze da bude a majstor je samo potvrdio sumnje.  :badmood: Sreća u nesreci je što mi se to desilo prilikom ulaska u naselje u kojem živim, tako da sam ga samo odgurao u servis kod lokalnog majstora. Delove sam kupio sam, dakle šta ide za mali servis, set zupčastog Gates, KWP pumpu, dihtunge za izduv i usis, pa za poklopac ventila i dihtung glave. Naravno tu su još i set svećica eqviem i antifriz total. Delovi su koštali oko 17.000 dinara. obrada i zamena izduvnih ventila sa gumicama i vođicama je koštala 10.000 dinara, to je majstor nosio. Na kraju za ruke sam majstoru platio 120 evra.
Sve ukupno me je izašlo oko 41.000 dinara.
inače, prethodni set zupčastog kaiša je bio Dajkov. Sam kaiš nije pukao, neko su zupci otpali njih, 10 zubaca, zapravo. inače sam kaiš deluje sveže i nema nikakve fronsle po obodu. Nažalost, još u januarau sam bio planirao da kupim delove, zvao za cene i sve to, ali na kraju nisam kupio... :ne: 
U trenutku pucanja kaiševi su imali 64.000 km, i nepunih 7 godina korišćenja. E sad, uglavnom vozim gradsku vožnju, mada retko ulazim u gužve jer radim od 6 ujutru i vraćam se posle 18h s posla kad nema gužve. Ali, eto...u svakom slučaju ga je trebalo zameniti ranije,bar u januru kada sam već bio rešavao da ga menjam...