Skorašnje poruke

#2
Delovi i održavanje / Odg: Folije za auto
Poslednja poruka Jandro - 27.05.2024. - 12:31
Ja sam sam sebi ufolijao krov i haubu u boju vozila, jer je farba bila katastrofa, sve se oljuštilo.... Kupio sam u NS Grafopromu Oracal foliju koja služi baš za presvlačenje auta. Komad veličine krova i komad veličine haube - 50+50€...  :whistling:
Sam rad nije težak, može i bez fena, al da je vrućina napolju...  :write:
#3
Delovi i održavanje / Odg: Folije za auto
Poslednja poruka nik - 26.05.2024. - 23:06
Parcijalno ili potpuno "foliranje"?
Prozirna ili folija u boji?
Radi zaštite novog auta ili skrivanje postojećih oštećenja?
Radio bi sam ili kod profesionalaca?

Mnogo je pitanja otvoreno da bi dobio precizan odgovor.
#4
Delovi i održavanje / Odg: Folije za auto
Poslednja poruka Loganovac - 26.05.2024. - 21:55
Nisam čuo da je neko na Forumu "folirao" auto. Najbolje priupitaj taksiste i pogledaj im kola, neka od njih izgledaju baš jadno, ali video sam i fantastične primerke.
#5
Delovi i održavanje / Folije za auto
Poslednja poruka nebojsam - 26.05.2024. - 20:56
Zdravo svima,
Zanima me prevlačenje automobila folijom. 
Da li imate iskustva, savet?
Unapred hvala
Pozdrav svima
Nebojsa
#6
Delovi i održavanje / Odg: Zamena sijalice za pozici...
Poslednja poruka Zoran - 24.05.2024. - 21:37
Najlakše je ubosti ako je upaljena...
#7
Delovi i održavanje / Odg: Zamena sijalice za pozici...
Poslednja poruka bind - 24.05.2024. - 20:19
Kod mene na stepway-u iz 2010 godine prvi put crkla poziciona sijalica ,vozaceva strana .
Okrene se u Smeru Kazaljke sata za 60° i polako izvuce sijalica iz lezista ,isto tako nezno se stavi nova sijalica u leziste i vrati u far i okrene se kontra  od kazaljke sata za 60° vrati se u pocetni polozaj.Sve odradjeno rukom bez nekih pomagala.
#8
DACIA / Odg: Dugotrajna eksploatacija ...
Poslednja poruka Zoran - 23.05.2024. - 21:52
A fabrika kaže da može vući prikolicu od 1100 kg? :rtfm:
#9
DACIA / Odg: Dugotrajna eksploatacija ...
Poslednja poruka MitarMrgulic - 23.05.2024. - 21:00
Pretpostavljao sam da mora biti neka velika havarija...

Inače, ja sam odrastao u Vogošći kod Sarajeva, gdje je čuvena fabrika TAS, koja je pravila Bube, NSU Prinz, Golfa 1 i 2, a preko puta fabrike, bio je PSC (Prodajno-servisni centar sa ovlaštenim servisom za VAG -Volksvagen i Audi grupa), gdje je radio jedan prijatelj mojih roditelja, kao jedan od glavnih majstora....

Sa njim sam volio pričati o autima i servisima, pouzdanosti VW Golfa i Jette i on mi je pričao da nema pravila, koliko god bilo kvalitetno i dobro neko auto, uvijek postoji opasnost od havarije motora, zbog ljudske ili konstrukcijske greške.

Pričao mi je da su im znali dolaziti Golfovi 1 i 2, sa 10-ak hiljada km pređenih, sa potpunom havarijom motora, mjenjača, kvačila itd.

Najčešće bi to bile neke situacije da ostane bez ulja, začepi se neki filter, odlomi neki dio, neka gospodja vozi u 2 brzini od kuće pa do vikendice sve na pola kvačila, pa sprži čitav sklop kvačila i sl., upadne neko strano tijelo u mehanizam zupčastog remena itd.

Naravno, postoje i motori i sklopovi, koji imaju neke konstrukcijske greške i promašaje, ali fabrika to najčešće prati u prvim godinama eksploatacije, pa vrši izmjene i konstrukcijske popravke (kao kod vraćanja remena kod TSI motora, popravljanjem i jačanjem bregaste osovine kod PSA diesela i sl).

Te konstrukcijske anomalije, brzo se vide i prepoznaju, kao kod 1,2 tce motora od prije 10-ak godina u Renault Grupaciji, koje više niko neće, jer nema motora da je prevalio 150 hiljada km bez neke havarije.

Što se tiče 1.0 Sce, kako idu godine i ovi motori sve više prelaze, vjerovatno će se pojavljivati i neke standardne "boljke", samo je pitanje koliko će ih biti  :francais:
#10
DACIA / Odg: Dugotrajna eksploatacija ...
Poslednja poruka Veterinar - 23.05.2024. - 16:00
Motor iz oglasa izuzeti. Fizicki oštećen, pukao karter , vozen bez ulja.
(Napomena, van teme - kod 0.9 tce ulje bude crno tok9m eksploatacije, sto je uobičajeno i nije praceno problemima.)