Skorašnje poruke

#1
Citat: LeNgenda poslato danas u 15:43Vibriranje na leru reši novim svećicama.
Svećice sam nedavno promenio i objavio na forumu i ne primećujem da je nešto bolje.Nisu to neke strašne vibracije,ali se oseća da motor radi,a nije tako bilo kad je bio nov.
Što se tiče donjeg nosača motora,"piškote",zadnjih nekoliko puta pitao sam majstore da li je za zamenu.Kažu da nije jer je cela i nije pukla guma.Ali da bi sa novom bilo bolje,bilo bi.Samo malo "ljulja" motor i ručica menjača kad se dodaje ili oduzima gas.Može se živeti sa tim.
Iskustvo sa Pežoom koga smo imali u porodici:izmenjali smo oba nosača motora nekim zamenskim i bilo je bolje nekoliko meseci,a onda se vratilo na staro.Zato ne diram ove moje stare.
#2
Mora da mrdne malo. Ne valja ako mrdne mnogo.
#3
Svecice promenjene mislim da nema jos 10000 km. A jeste i to mrdne malo rucica menjaca kad dodam ili oduzmem gas. Onda je do donjeg. Hvala.
#4
Vibriranje na leru reši novim svećicama.

Ako ručica menjača skače napred nazad kada dodaješ i oduzimaš gas u brzini, onda je piškota, tj. donji nosač motora.

Ako motor skače prilikom paljenja i/ili gašenja, onda ima smisla da se razmatra gornji nosač.

Taj motor ne razvaljuje nosače, prosto nije dovoljno jak. Ako je od prošle zamene svećica prošlo više od 30.000 km, menjaj.
#5
Znaci nije onaj donji ispod motora?
#6
Tebi (a i meni) je ostario desni nosač motora,onaj kad zupčastog.Guma na nosaču se sabila i otvrdla.Zato sada prenosi vibracije motora.Kod tog nosača nije problem gvožđurija,to svako ume da napravi.Problem je guma.Zato taj nosač treba zameniti samo originalnim Renault ili Hutchinson,koji ih pravi za prvu ugradnju.Neki kažu i da su i Corteco i Lemforder prihvatljivi.
Na drugim kolima davno sam kupio prvi nosač koji sam našao,jeftin, i bio je očajan,motor je tresao kao da je dizel.Vratio sam stari,fabrički,jer je bio bolji od novog zamenskog.
Ja na mom Loganu trpim te sitne vibracije,bolje i to nego da kupim loš deo.A kad dođe dan za zamenu,biće to Hutchinson,ili ništa.
Sa starim ili lošim nosačima motor je i bučniji nego što bi trebalo.
#7
Imam tek 136000 km predjenih, tesko da je kompresija.
#8
Za početak izmjeri kompresiju
#9
Nema drugih problema, motor je 1.4. To je onaj ispod motora?
#10
Nosac motora, takozvana piskota. Osim ako nemas bas neki problem sa kablovima/svecicama pa da radi na 3 cilindra, ali tada bi imao i probleme sa snagom, zvukom...