Prskalice za vetrobransko staklo

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Cristi je uradio i ovu modifikaciju, tacnije njih 100 kolko su kupili i montorali ove prskalice.

Prskalice su od Citroen C4 (2006+), moze i od C3 iz iste generacije. Njijh su troskovi stajali 15E po paru prskalica.



Umesto "cetri linije"  dobije se kompletno naprskana cela povrsina vetrobranskog stakla. Ja bih u ovo ulozio. Da li ima jos zinteresovanih pa da nastupimo zajedno kod nekog prodavca delova, zbog eventualnog popusta?

Daniel

Zanimljivo, imajuci u vidu "kvalitet" prskalica koje imamo. Samo ono struganje i dodatno krpljenje-dihtovanje me malo od toga odgovaraju :ne:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Da, iz njihovog iskustva bilo je problema sa dihtovanjem, 1 od 100. Svakako ja cu tu staviti silikon.

Jos jedna "mana", mada ja mislim da tako treba, je sto prksalice ne prskaju bas do vrha stakla. Ova "mana" medjutim ne postoji kada se auto krece, jer dizne brizgaju sitne cestice koje strujanje vazduha zalepi po celom staklu.

stalker

#4
Pošto isti problem muči vlasnike Renaulta na ovdašnjem Renault forumu je bio topic sa tutorijalom kako to izvesti. Potražit ću ga jer se više ne sjećam jesu li koristili prskalice od Citroena ili nekog drugog vozila ali mislim da je isti princip i da je primjenjivo i na Dacijama.

Edit:

Evo pronašao sam.

Ovako izgleda s originalnim Renault prskalicama

http://www.youtube.com/watch?v=i5QdtE_2wSs&feature=player_embedded

A ovako kad je ugradio prskalice od Citroena C3

http://www.youtube.com/watch?v=V5sT8NG_RhY&feature=player_embedded
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

wvojin

Sjajno rasprsuje po staklu...  :too:
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

stalker

#6
Evo još i par sličica koje sam "ukrao" mom prijetalju s Renault foruma

Lijevo je Citroenova a desno Renaultova prskalica



Ovako izgleda Citroenova prskalica kojoj treba obraditi kako bi se mogla uklopiti u Renault



Ovako bi trebala izgledati nakon obrade plastičnog zuba



Nisam stigao provjeriti je li prskalica od Clia 3 jednaka kao kod Dacia ali vjerujem da će ove slike pomoći nekome tko se odluči za pothvat zamjene prskalica.
Prijatelj je napisao da je prskalice od Citroena C3 platio oko 10 E ali ne znam je li toliko dođe par ili samo jedna.


www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

wvojin

Pronasao sam danas u jednoj prodavnici u Bgd (da je ne reklamiram sada), po ceni od 650 din. po komadu. Siguran sam da ima i povoljnije, ali eto, da imate informaciju.
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

ppejic

#8
Hehe, ja ocekujem par prskalica za C4. Cena sitnica (19E), tako da je onda ta cena extra povoljna.

DrJekyll

A mene zanima kako te prskalice bacaju tečnost pri većim brzinama. Znam da se na mojima znatno spusti mlaz pri 140kmh
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

wvojin

Nadam se da cemo uskoro saznati odgovor na to pitanje, ako ih budem uzeo, ili ako Peja pre mene zavrsi posao  :c:
Prskalice koje sam ja nasao su od C3 - kao sto se i navodi u prvom ili drugom postu...
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

ppejic

Konacno stigle prskalice!






Ako ne pada kisa, montiram ih sutra... jedva cekam prvi mraz... da jednim potezom "razledim staklo"

Daniel

Uber odlicno. Montiraj sutra pa sledece nedelje do mene. Kad se fino razduva kosava, tamo oko srede, da pokusamo da "zaletimo" logishu u vetar i prskamo  :woo-hoo:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

#14
Montirao, probao na parkingu. Radi ekstra. Ne rasprsti bas u film, ali prekrije 100% soferke. Primetno vise tecnosti nanese/potrosi za isto veme u odnosu na originalne prskalice.

70% tecnosti se rasprsti tacno u pravcu pogleda vozaca/suvozaca.

Danas putujem, pa cu probati kako se ponasa pri 120km/h.

Edit:
Pri 130km/h je oblast nanosenja tecnosti jos skoncentrisanija, otprilike krug precnika 30cm , malo nize na nekih 25-30cm iznad brisaca, vozaca i suvozaca.

Ucinkom sam prezadovoljan, a cena je ipak (po meni) prevelika.