Evo nakon pet meseci da malo rezimiramo potrošnju:
pređeno 6091 km i potrošeno 362,3 litara BMB 95, što daje prosečnu potrošnju od 5,95l/100 km. Vrlo malo gradske vožnje, uglavnom magistrala. Najveći deo goriva sipan na NIS-u, nešto malo na LukOilu i Eco.
:to:
K'o moj zippo ... :hall:
Moj Bic trosi manje :c1:
Stvarno korektna potrošnja :too:
Po meni 5.95 l/100km je preko mojih ocekivanja za "Vrlo malo gradske vožnje, uglavnom magistrala." Mozda su moja ocekivanja za ovaj motor nerealna ali ako je to tako onda je moj favorit Kekin 1.2 tsi.
Otkad se tsi motor ugrađuje u Stepway? :gun:
Da li je tako zvucao moj post? Nije bila namera.
Mene je samo razocarala cinjenica koju je Goky izneo. Ocekivao sam da procitam nizu potrosnju, te mi se po pitanju potrosnje vise svidja nesto drugo...
Taman kao ja sa prikolicom (1.4 ) :ne:
SCx vrijednost (koeficijent aerodinamike) kod Stepwaya je 0,91, kod standardnog Sandera 0,76. Plus Stepway vozi na dva broja širim gumama - 205-55-16. Sasvim korektna potrošnja rekao bih.
Ako se dobro sećam, otpor vazduha počinje da utiče na potrošnju tek posle 70 km/h. Znači da je u gradskoj vožnji i na regionalnim putevima uticaj minimalan.
Od početka meseca pređeno 185,5 kilometara potrošeno 9,6 litara BMB prosečna potrošnja 5,17l na 100. Vožnja na magistrali 80 - 90 km na sat.
Zaječar - Vrnjačka Banja - Zaječar četvoro odraslih u autu, brzina na magistrali oko 90 km/, autoput 110 km/h prosek 5,37 l/100 km. Sa Sandero I 1.4 MPI na istoj relaciji prošle godine prosek je bio 5,76l/100 km pri čemu sam bio sam u kolima.
1.4 :c:
Danas Zaječar - Knjaževac - Zaječar 81,80 km potrošeno 4,20l u proseku 5,13 l na 100km.
Na casnu rec da je u pitanju 0.9 TCe.
Bez informacije o deonici na kojoj je ostvarena navedena potrosnja, podatak nista ne vredi. :rtfm:
Impresivna je ukupna kilometraza. :too:
Piše deonica, Targu Jiu - Pitesti, slučajno sam vozio istu, to je oko 160km, magistrala.
Više sam i okačio zbog ukupne kilometraže, koliko sam shvatio, u pitanju je taxi. Kaže da je sada na 450000.
od potrošnje me više raduje pređena kilometraža :lux:
Boqy, sustina je da uz prikazanu potrosnju stoji prikazana i deonica (u km) na kojoj je ta potrosnja ostvarena, i da znamo kakva je konfiguracija te deonice, manje je bitno da li je to autoput, magistrala, grad, ili necije dvoriste. Na maloj deonici se mogu vrlo lako nastelovati vrednosti, cak i na nulu!
Nisam sumnjicav ali 4,0 za benzinca pa jos na taksiju...jako jako tesko.
Entuzijasta pokazuje potrosnju od 1,6 litara...ali nizbrdo:
https://www.youtube.com/watch?v=KSg2ge9wo7w
Drugi entuzijasta lakim usporavanjem demonstrira potrosnju:
https://www.youtube.com/watch?v=7la0uXffqtQ
:crazy:.Ovaj malisa ubija sa potrosnjom.
Mališa je znači prešao deonicu od 161km magistralnog puta prosečnom brzinom od 61km/h, dakle verovatno je tom brzinom sve vreme vozio i onda ne čudi da je potrošio samo 6.5L, odnosno 4L/100km. Još ako postoji visinska razlika starta i cilja...
Visinska razlika mnogo utiče na potrošnju. Stojčiće-Doboj (sa prikolicom) 5 l/100 km a u suprotnom pravcu oko 7l/100 km. Visinska razlika je oko 400 m a rastojanje 135 km.
Ja takvu potrosnju ne mogu da ostvarim sa dizelom.Opet sa druge strane kad vidim Zokijevu potrosnju sa sve prikolicom,malisa i nije tako ubojit.Meni trosi po bordu cisto gradske voznje 5L na uzorku od 10000km.Isto toliko trosi do grcke i nazad na uzorku od oko 2000km.Prosecna brzina po gradu je oko 22-23km/h a do mora oko 80km/h.
Mnogo zavisi od vozača. Zokiju da daš ovaj 0.9TCe, ako bi uopšte trošio :hihi: , trošio bi taman kao Zippo.
:too:
U tom slucaju moramo da vidimo sa Zokijem da organizuje neki kurs stedljive voznje. :)
A u tom slucaju idu i lekovi za smirivanje jer bih je nekog ubio kad bi vozio kao Zoki. :Smiley:
:Smiley:
Citat: Loganovac poslato 23.04.2017. - 10:39
Mnogo zavisi od vozača. Zokiju da daš ovaj 0.9TCe, ako bi uopšte trošio :hihi: , trošio bi taman kao Zippo.
Trošio?
Pa on bi
proizvodio gorivo!
Zorane, šalim se, bez ljutnje :ziveli:
Puno sam od tebe naučio na ovom forumu!
:hall:
:ziveli: hvala najljepsa.
Moja najniža potrošnja koju sam uspeo da zabeležim je 4.6l na 100km. Relacija Knjaževac - Zaječar brzina oko 90km/h.
Beograd - prelaz Đala - Budimpešta (noćenje i nešto vožnje po gradu) - Beč.
Sve to i drugom pravcu.
Na auto-putevima ,kada god je bilo moguće, tempomat na 130 km/h.
Klima radila sve vreme.
Tri osobe i prtljag u gepeku za 7 dana odmora.
Zastoj na auto-putu u Mađarskoj (za dva i po sata prešli 15 km.)
Pređeno kilometara 1380.
Potrošnj po kompjuteru - 6,9 lit/100km
Meni se to čini ok za navedene uslove.
BTW - Beograd - Valjevska Kamenica - Beograd (uključena klima) potrošnja 5,4
Skoro ceo avgust sam vozio na gDrive 100 jer je bila neka akcija na NIS -10 din po litru sa karticom Sa nama na putu, na pređenih 1.124 km potrošeno 61 litar što dođe u proseku 5,4 litra na 100 km.
Vozio sam uobičajene relacije van grada...
Vidim da ljudi ovde uglavnom ostvaruju pristojne potrosnje. Moje iskustvo je sledece: Beograd-Nei Pori-Beograd skoro sve autoput, zena, dete i ja plus natovaren auto unutra+ natovaren krovni kofer benzin g drive i makpetrol 100 oktana prema bord compu pri konstantnih 130km/h okruglih 10 litara. Eto.
Mladjo,
Puno je 10 litara za otvorenu cestu, je li moguce da taj krovni kofer i otpor vazduha, toliko podizu potrosnju...
Citat: MitarMrgulic poslato 07.09.2019. - 18:36
Mladjo,
Puno je 10 litara za otvorenu cestu, je li moguce da taj krovni kofer i otpor vazduha, toliko podizu potrosnju...
Do sada nisam imao iskustva sa krovnim koferima, pa ne mogu da vrsim poredjenje sa prethodnim automobilima. Siguran sam da mi prosla astra 1.4twinport nikada nije trosila 10 litara. Sta znam i meni nesto 'zvuci' mnogo, ali je izgleda tako...
Potrosnja za ovaj motor, uz sve negativne uticaje tereta i krovnog kofera, stvarno deluje previse, ali mislim da ne treba mnogo da se pouzdas u podatke sa kompa. Jedino relevantno je merenje "od čepa do čepa".
I ja mislim da je ovo prevelika potrošnja za 0.9 TCe, za stepway koji je višlji od običnog Sandera i bez obzira na krovni nosač ili je pogrešno računato.
Moj običan sandero 0.9 TCe bez krovnog nosača do Kokino Nera i nazad je potrošio 7,08l TNG. Do Niša držao na 120-130km/h sa pojedinim izletima do 150-160 km/h (imao 2 kraća zaustavljanja. Do Granice sa Makedonijom 130-140km/h, u grdelici 100-110km/h. makedonija i Grčka 120-130 sa pojedinim izletima na 150km/h. Skoro sve autoput, u povratku celim putem sa klimom i čekanjima na granicama i naplatnim rampama.
Rekao bih da je pogrešno računato.
POzdrav. Evo moja potrosnja do sada. Prelazim dnevno nekih cca 80Km. Magistralna cesta, bez nekih zahtjevnih dionica. Moja potrosnja je 6,1/100km.
Nemam razloga da ti ne verujem ali 6.1 mi se cini mLogo, kao Zoranov sandero 1.4. Promeni malo stil voznje, lakse nogom po gasu i ne
teraj ga u visoke obrtaje.
Lagano ga vozim, bez "izivljavanja" na gasu.
Za prvih nesto vise od 2600 km, potrosnja je 5,03 L/100km. Uglavnom van gradska voznja (magistrala), grad oko 15%. Board computer mi je pokazivao oko 0,1 L/100km (jednom je bilo 0,2) manje od moje racunice.
Vozalo se po Srbiji desetak dana od Pirota do Novog Sada uz svraćanje u kojekakve gradove,planine,jezera...
Troje u kolima,sve vreme radi klima.
Autoputem - tempomat na 128 km/h.
Lokalnim putevima prema pravilima ili malo preko.
Ukupno 1250 km.
Potrošnja prosečna - 7,3 litara.
BTW -
Danas, Beograd - Valjevo- Beograd Ibaraska magistrala 4,5 litara. :)
To mi je rekord u najmanjoj potrošnji sa ovim autom.
Za poslednjih 2 godine i devet meseci i 23000 pređenih kilometara prosečna potrošnja 6,6 litara.
Put Subotica-Kraljevo, vecinom autoput osim deonice Čačak-Kraljevo. 0.9 Tce. Potrošnja na autoputu nenormalna, preko 8l. Potrošnja na autoputu preko 9l, brzina konstantna 130 km/h. Drugi put Beograd-Subotica uspeo da spustim na ispod 7l sa brzinom oko 110 km/h. Dosta veliki otpor vazduha pri velikim brzinama. Opet, da či je ovo normalno ili ipak troši malo više dok se motor ne "razradi"?
Sasvim normalno. Pritom na autoputu nikada ne znamo koliko je jak čeoni vetar na koji možemo da naiđemo.
Svojevremeno mi je na pravcu Beograd-Niš od pumpe AVIA na Dušanovcu do nekadašnje naplatne rampe ispred Niša Renault 5 1100ccm/47ks posisao 31L plina, što mu grubo dođe 15L/100km. Sve vreme mi je "u čelo" duvao tako jak vetar da je to bilo strašno. Većinu puta je pedala gasa bila na podu a nisam mogao da dobacim do 110km/h.
Zaječar - Niš - Zaječar, troje odraslih u automobilu po BC 199,7 km potrošeno 11,6l ili 5,8 l/100 km
Prešao 750Km, napuni do vrha, krenuo na put i opet sipao do vrha kad se upalila lampica za rezervu (stalo oko 44l, što znači da je rezerva oko 6l). Prostom matematikom dođemo do potrošnje od 5.88l. 680 od tih 750 Km pređeno na autoputu sa brzinom od 110Km/h, ostalo je magistrala i gradska vožnja. To je otprilike ona potrošnja koja piše u prospektima, što se mene tiče, zadovoljan sam.
Logan isti motor. Godisnji odmor. Ukupno predjeno 3812 km, potroseno 221 l goriva, u proseku po kompu 5.8 km/100 km po kompjuteru. Oko 85% vozeno pod klimom i najveci deo po autoputevima.
Do sada prešao 500 km, prosečna potrošnja 7,5 l, ali zato prosečna brzina 20 km/h :D
Jbt, to troši isto kao i moja Zvečka za isti prosek brzine po gradu... bravo za Sandero Stepway-a :dobro:
Pa gde si nabio toliku kilometražu za ova dva meseca?
Nisam izlazio iz kola :D
Grad, stani kreni kraće relacije, a osim toga zadržao sam i stari auto koii mi čuva parking mesto sistem parkiranja 2 u 1 :to:
Citat: djomla1977 poslato 07.09.2019. - 17:43
Vidim da ljudi ovde uglavnom ostvaruju pristojne potrosnje. Moje iskustvo je sledece: Beograd-Nei Pori-Beograd skoro sve autoput, zena, dete i ja plus natovaren auto unutra+ natovaren krovni kofer benzin g drive i makpetrol 100 oktana prema bord compu pri konstantnih 130km/h okruglih 10 litara. Eto.
Imajuci u vidu navedeno iskustvo od pre par godina, ovaj put sam zeleo da ponovo testiram potrosnju za vreme puta po Grckoj. Ovogodisnje putesestvije je bilo Beograd-Eratini-Beograd uz malo svrckanja u okolini. Sve u svemu oko 2200km. Zena, dete i ja plus natovaren auto unutra+ natovaren krovni kofer, benzin samo 95ica domaca, makedonska i grcka. Tempomat setovan na 130 km/h, predjeno oko 300 km potorsnja prema bord compu ponovo 10 litara. Ostatak kilometraze po autoputu je predjen po tempomatu setovanom na 114 km/h, potrosnja 7.5 l. E sad, da li malo ili puno ne znam, samo prenosim kako je bilo.
Visoki obrtaji nose potrošnju i kod benzinca i kod diesela, zato je zlatno pravilo, voziti oko 110 km/h, mala potrošnja a i bolja i povoljnija brzina što se tiče bezbjednosti itd.
Ne mogu se sjetiti koje su novine u pitanju, bilo je mjerenje potrošnje Fiata, na konstantnoj brzini 90 km/h i 120 km/ h, mislim da je razlika bila cca 20-25 %
Jednom sam tako izračunao da mi je najoptimalnije da na more odem brzinom od 90 -110km/h.
Te godine smo putovali autobusom ...
:friends: :ziveli:
Krovni kofer tu "pojede" puno goriva. Korektna je potrošnja imajući to u vidu.
Beograd - Trebinje - Neum i nazad.
Troje odraslih , pun gepek, sve vreme klima, autoput 125 km / h, ostalo malo brže od dozvoljenog.
5,8 lit / 100 km.
Banja Luka - Gradiska - Bajakovo - Surcin, sve autoputom. Dvoje odraslih i nekih 50kg prtljage.
Nazad Surcin - Bajakovo - Gradiska takodje sve autputom (samo ja, bez prtljage) a u Gradsci sam nepaznjom umjesto na autoput otisao starom cestom prema Banjaluci (preko Topole i Laktasa), ta cesta je u losem stanju plus se izvode i radovi pa je dobar dio asfalta ozuljan.
Pun rezrvoar nasuo u Banjaluci, isto uradio i kad sam se vratio nazad.
Prvo direkt na pumpu i pun rezervoar (na istoj pumpi kao i pri odlasku).
627km predjenih, board kaze 6.5 prosjecna potrosnja.
Pri povratku u rezervoar je stalo 40.98 litara 95-ice, racunica kaze isto 6.5l potrosnje.
Prosjecna brzina po board je bila 74km/h.
Na autoputu 110-130 (s preticanjima i izletima u 140-150).
Klima nije koristena.
Novi update od pre dve dve godine. Logan isti motor. Godisnji odmor. Ukupno predjeno 4184 km, potroseno 248 l goriva, u proseku po kompu 5.9 km/100 km po kompjuteru. Oko 85% vozeno pod klimom i najveci deo po autoputevima.
Ovogodisnji odlazak na more u HR je obiljezen sa 342 predjena kilometra u putu ka tamo.
Od cega 80% puta regionalnim / magistralnim, a ostatak na autoputu. Sam put regionalnim i magistralnim dijelovima se sastojao od gotovo beskonacnih uzbrdica i nizbrdica, najmanji dio su cinile nizije.
Klima je bila upaljena 70% vremena. U autu dvoje odraslih, veliki kofer na zadnjem sjedistu i pun gepek stvari.
Board kaze da je prosjecna potrosnja bila 5.1L, a s obzirom na prethodna iskustva imam povjerenja u racunicu.
BG - Crna Gora oko 1200 km, po bordu prosečna potrošnja 4,6 l na 100 km.
Da, samo sto tvoj auto pokrece 1.0, ako se ne varam.
da dodam i ja moje podatke o potrošnji Stepway-a 2022. 0,9tce. 2022. godine NS-Lignano Sabbiadoro-NS(oko 1400km) do tamo noćna vožnja bez klime i bez zadržavanja na graničnim prelazima a povratak uz ogromne gužve i sve vreme uključena klima prosčna potrošnja 5,9 l/100km. skoro ceo put je vožnja na auto putu, brzina oko 120km/h.
2023. godine NS-Rimini-NS(oko 2500km), vožnja u oba smera sa uključenom klimom, bez prevelikih gužvi na graničnim prelazima, prosečna potrošnja je bila 6l/100km. u oba slučaja su bila dva putnika i skromno natovaren auto, gume 2,3bar
ja sam jako zadovoljan uopšte automobilom a i potrošnjom. uglavnom se koristi po regionalnim putevima(oko 80% pređene km) i tu potrošnja bude oko 5,5 - 5,7l/100km. samo gradska vožnja(po NS-u) leti sa klimom je oko 8 - 8,5l/100km.