Dacia Stepway 1.6 MPI

prethodna tema - sledeća tema

arhitekt

Jeste airbag za suvozača i naravno Premium Contact 2 gume (fabričke)..  :hihi1:

Loganovac

Ajde koga ne mrzi da pogleda gde su proizvedene te Kontinentalke.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stepwau-LPG

Neme veze sto je proizvedeno u Rumuniji, bitan je kvalitet gume i tehnologija proizvodnje a to je Continental fabrika. I Bosch brisace koje sa kupio pre neki dan, a sa kima sam prezadovoljan su proizvodeni u Kini ali u Bosch fabrici. Po vasoj logici onda ni Dacia nije dobra jer je Ruminska? :40:

radmilo80

svaka cast u zdravlje da ga vozis :to: :-)1

Loganovac

Kupili drugar i ja pre trinaest godina iste Panasonic telefone - oba sa istim oznakama, digitalnim sekretaricama, extra range dometom i slično, osim što je moj made in Japan, a njegov made in Malesia. Posle dve godine su mu ser izbrisala sva slova sa slušalice, moja i dan-danas skoro ko nova, a da ne pričam o dometu, jer još dok su bili novi nosili smo slušalice iz stana u stan - ja iz njegovog stana razgovaram normalno, bez šuma, a on iz mog stana samo što ne ispadne kroz prozor kuhinje da bi uhvatio kakav-takav signal...
Da, on je svoj iskaširao posle par godina, moj radi i dan-danas kod ćaleta, ja sam kupio nov isključivo zbog identifikacije.

Želim ti puno udobne i sigurne vožnje sa rumunskim Kontinentalom, i nadam se da su manje fušerili sa PremiumContact nego sa EcoContact-om.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ex-user

Citat: stepwau-LPG poslato 03.07.2011. - 12:48
Neme veze sto je proizvedeno u Rumuniji, bitan je kvalitet gume i tehnologija proizvodnje a to je Continental fabrika. I Bosch brisace koje sa kupio pre neki dan, a sa kima sam prezadovoljan su proizvodeni u Kini ali u Bosch fabrici. Po vasoj logici onda ni Dacia nije dobra jer je Ruminska? :40:

gde si kupio Bosch brisace, koja cena?
bla bla bla

stepwau-LPG

Kupio na Eko pumpi, cena oko 400 din po komadu, i prezadovoljan sam.

arhitekt

Evo po povratku sa godišnjeg odmora i pređenih 740 km (od ukupnih 1.500 km) da napišem kraću recenziju;

Što se tiče estetskog dojma-i dalje mi se sviđa kao i prvog dana kad sam ga preuzeo u salonu. Boja komet siva mu savršeno pristaje pa možda i malo više od one crvene koja se forsira po reklamama. Šupljine na karoseriji su zaštićeni voskom (vidljivo) a koševi su zaštićeni nakakvim crnim premazom, mislim na bazi bitumena (vidljivo).

Unutrašnjost koja mi je na prvi pogled bila previše asketska (nakon Peugeota), sada mi se više dopada zato što u principu Stepway ima sve ono što ti u stvari treba - nema nepotrebnih dugmadi. Podizači stakala (smješteni na centralnom stubu) i nisu tako loše riješeni. Nekako mi je lakše da pomjerim desnu ruku sa ručice mjenjača na podizač nego da lijevom rukom čačkam po rukohvatu i tražim podizač. Blaupunktov radio radi svoj posao... i čita MP3. Zamjerku dajem na komande klimatizacije koje su previše nisko smještene i zahtjevaju da se skreće pažnja prilikom voženja da bi se nariktala. Takođe, već u trećoj brzini ventilator stvara snažnu buku. Mislim da bi se centralni stub mogao malo bolje i savremenije redizajnirati. Instrument tabla je pregledna i komande pri njoj su mi logične (vozio Peugeota pa mi je logično da je sirena na lijevoj polugici). Zamjerka je da komanda brisača zadnjeg stakla ima samo jednu brzinu i to onu neprekidnog brisanja. Po meni je logičnije da ima intervalno brisanje na 3-4 sek. Prednji brisači dobro rade svoj posao, metlice solidno prebrisuju. Prednjim brisačima nedostaje možda komanda trenutnog (jednog) intervala prebrisavanja.

Mjenjač ide lako i dosta precizno. Baš mi se svidio. I ručica mjenjača fino leži u ruci. E sad, druga brzina ima premali hod i skoro je neupotrebljiva. Auto fino ubrzava i vuče tek od treće brzine. Po meni, u 1voj brzini do 2.500 o/min, onda druga do 3.000 o/min pa onda će za treću imati dovoljno zaleta (oko 2.500 o/min). Motor me malo razočarao sa međuubrzanjima. Od 90 KS sam očekivao više. Da se razumjemo, auto fino vuče, gotovo sa lakoćom vuče nakrcano auto, ali zataji kad zaželiš malo startnosti, recimo pri preticanju ili kretanju s mjesta. Nedostaje mu obrtni momenat. Ali "penzioner" kao ja i ne traži neko utrkivanje, već da ga udobno i sigurno prebaci sa porodicom na zadanu destinaciju. Do 100 km/h motor nije bučan, gotovo da ga i ne primjećujem. Do tih brzina najviše se čuje kotrljanje točkova i buka koja dolazi od strane ceste. Motor postaje bučniji tek preko 110 km/h.

Potrošnja: Po povratku sa godišnjeg odmora, pređeno 740 km uglavnom otvorene ceste, auto u odlasku sa dve odrasle osobe i jednim bebčetom i krcatim prtljažnikom i zadnjom klupom. Auto u povratku PRETOVAREN, sa četri odrasle osobe (težinski smo vrijedili za 6 odraslih osoba) i istim onim bebčetom i sa neverovatno NAPUNJENIM gepekom, zadnjom klupom, prostorom za noge, iznad zadnje klupe.... utrošeno po mojoj procjeni 50 litara bezolovnog 98/95 oktana (dosipao sam), što iznosi u prosjeku 6,75 litara. Klima nije radila tokom puta - bilo je ladno. Mislim da je ovo solidan rezultat uzevši u obzir da se motor još razrađuje.

I na kraju, da li preporučujem ovo auto drugima? Odgovor je NARAVNO, zato što auto vrijedi novca koje je dano za njega. U stvari, sa svakim danom sve više uživam u njemu! Preporuka svima!  :to:

arhitekt

Da nastavim;

Vješanje mu je mekano podešeno i stvarno dobro upija neravnine na putu. Servo na volanu je dovoljno jak da parkiranje ne predstavlja neki problem. U odnosu na Peugeota kojeg sam prethodno vozio volan na Stepwayu ima malo više "lufta", što se osjeti kod većih brzina.

Sjedišta su udobna ali bi bilo ljepše da su malo više profilisana. Zadnja klupa pruža dosta prostora za tri odrasle (ne previše kabaste) osobe. Zamjerku dajem na materijal fabričkih presvlaka - prosto upijaju i privlače na sebe sve dlačice, trunčice, prljavštinu...

Položaj za volanom je dosta visok i pruža odličnu preglednost. Ne zamara ni prilikom dužih putovanja. Osjeti se nedostatak dodatnog vozačevog (desnog) oslonca za ruku i to će mi u doglednom vremenu biti prva investicija na ovom autu.

Mislim da sam sad sve pokrio sa ovom svojom kraćom recenzijom. Eto toliko, pa se nadam da će ovo pomoći nekom da se odluči prilikom odabira auta.  :ziveli:

lovac

arhitekt - vidim dobio si dobre patosnice ...
Ja sam ih uplatio u paketu sa vozilom - 40 evrića, ali su loše, napravljene od mekane gume i samo kližu napre, nazad. Najgore, što je ispod vozačeve leve noge, na uzvišenju levog točka nema ništa: leva noga se odmara na crnom tepisonu ..... ostaju neizbrisivi tragovi na tapacirungu.

arhitekt

Nisam dobio već sam ih kupio. Urađene su od mekane kvalitetne gume i prosto su se "zalijepile"" za tapacirung. Uopšte ne kližu. Nisu bile ni jeftine - oko 40 KM (iliti oko 20 Evra).

Tale

Čestitam!
Stepway mi se nevjerovatno sviđa i za tu cijenu definitivno ne postoji bolji izbor. Sve od opreme što normalnom čovjeku treba.
Bez imalo pretjerivanja, njegov vanjski izgleda mi djeluje fenomenalno i ne bi se postidjeli ni proizvođači mnogo skupljih automobila.
Ako nije tajna možeš li reći koliko te došlo auto pošto vidim da ima i drugi vazdušni jastuk i bolja sjedišta(čini mi se)?

arhitekt

Nisam bio siguran gdje ovo da stavim pa sam odlučio da dodam u recenziji svog auta.

Elem, vraćajući se pre dva dana iz Beograda za Banja Luku, po onoj vrućini od 34 stepena spoljne temperature, provalio sam jednu stvar. Prostor ispred mjenjača - dio gdje stoji ona plastična pepeljara, je odlično mjesto za rashlađivanje tekućine za piće. Dal zbog blizine isparivača klime ili kombinacije sa usmjerenim izduvavanjem vazduha na vozača i prostor za noge, taj dio je jako hladan i dovoljno je 20tak minuta da se zagrejana tekućina u plastičnoj flašici ohladi na savršeno pogodnu temperaturu za pijenje a nakon 40tak minuta je otprilike kao iz frižidera!

Nadam se da će ovo pomoći svima vama što u ove vruće dane krećete na put. Živjeli  :ziveli:

Keka

Kod mene je ovaj deo iz nekog razloga stalno vreo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


arhitekt

Evo danas odradio jesenje voskarenje tako da je auto spremno za zimu (što se tiče limarije).. Sledeće voskarenje u aprilu 2012..  :cool: