Dacia Sandero 1.4, Laureat plus - konačno kući ;)

prethodna tema - sledeća tema

bmiillan

cestitke na automobilu i zaista mi je zao sto si ga ogrebao. nadam se da te to nece
previse deprimirati i da ce te dobro posluziti
nemoj na silu uzmi veci cekic

krle

#16
Čestitke na novom automobilu, a to što si uradio može se popraviti.
U svakom slučaju automobil je da služi tebi i tvojoj porodici,  a ne  obrnuto .:ziveli:

Ako može neka fotografija enterijera i motorskog prostora. Čisto da vidimo ima li kakvih promena.

sphex

Hvala svima na podršci, znači mi.
Za kasko ću još videti, hvala za cene. Definitivno su velike razlike.
A za fotke naravno, čim uhvatim malo slobodnog vremena, a i da nije kišurina i sivilo, pašće i enterijer i ispod haube.

Pozdrav!
we brake for nobody!

bmiillan

ja sam kasko uplatio preko amss oko 35.000 dinara na 12 rata sa 5% ucesca u steti.
posto se supruga odvezla sa automobilom nisu ga ni videli, dosli kuci, doneli dokumenta
i uplatnice i rekli nova vozila ne slikamo i razisli se u sreci i veselju.
nemoj na silu uzmi veci cekic

sphex

Super! Ta varijanta bi i meni odgovarala ;) Verovatno većinu većih osiguravajućih kuća jednostavno mrzi da šalju ljude da slikaju nova vozila, mada opet sve zavisi kakva iskustva su ranije imali sa slučajevima kao kod mene...
we brake for nobody!

leotar

E 'bem li ga!  :badmood: Hajde bar, kao sto rekose, sad si ga ovjerio pa valjda neces imati problema kasnije. Mada kad pogledas realno, i nije toliko velika steta i to ce se srediti, a tebi ipak ostaje novo auto  :to: Inace autic vrlo fino izgleda.

perke21

Sa kaskom ti je sledeće. ako auto nije u salonu, tj. već je kod vlasnika, verovatno će tražiti da ga slikaju. Razlog je jednostavan, neko je mogao već napraviti štetu pa uzeti kasko  :hm:
Moj savet: idu u osiguravajuću kuću, ponesi profakturu koju si dobio iz salona, da bi se videla cena vozila (u ovom slučaju to je suma koja se osigurava) i nikako nemoj reći da je auto kod tebe. Dakle auto je još u salonu i ti hoćeš da uplatiš kasko pre nego ga preuzmeš.
Kasnije prijaviš štetu i  :lazy:

LeNgenda

Isto tako imaj na umu da se registrovan auto ne smatra novim, pa ce ti obracunati umanjenje od oko 14% vrednosti Sandera za prvu godinu, sto ce ti doneti i nizu premiju kaska zbog nize obracunate vrednosti auta.
Ja se raspitao, i sam trazim kasko.

Izvagaj jel ti bolje da ti auto bude osiguran na vecu sumu ili da ti premija bude manja.

A za slikanje ne znam sta da ti kazem.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

sphex

#23
 :to: hehe, iskusno! Hvala za savet, saznaću danas pa javljam, ali pssst  :whistling:

Gledajući jednog Korejanca sa jutjuba polako uvežbavam isparkiravanje u cm :) a i prošao me "bol" i sad uživam u autu  :lazy:

Evo još malo sličica, ovaj put dnevnih:















Uploaded with ImageShack.us

*last info update: Što se kaska tiče, dobio sam malopre odgovor da nema ništa od potpisivanja "na slepo". To je nova procedura koju su uveli od prošle nedelje, i po njoj se sada moraju slikati sva vozila koja se osiguravaju bez obzira da li su isporučena ili ne, kako bi se videlo da nemaju nikakva oštećenja.
Eto uspeo sam i da umanjim kasko vrednost vozila, baš šteta. Ništa moraću prvo sam da opravljam štetu u servisu pa tek onda kasko (možda)...
we brake for nobody!

jasho

Pozdrav,

I ja sam svog očešao drugi dan prilikom ulasaka u kapiju, skoro na istom mestu, bez ulubljivanja kod mene!

Nađi dobrog farbara da ti to ispravi ili kao ja , sam svoj majstor, polir pasta, farba izmiksovana u farbari po kataloškom broju sa vrata (b76 j moja) i polako, kad završiš i ne vidi se!!!

sphex

hehe, hvala, utešno!

p.s. za početak sam juče obložio pomenuti zid stiroporom debljine 3 cm, a čim kupim još silikona, oblepiću i ostale kritične tačke ;) samo da se ne zanesem...
we brake for nobody!

Keka

Manje stiropora i silikona treba da oblepis auto  :whistling:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sphex

#27
 :hihi1:

Evo da dodam malo reči/iskustva nakon nedelju i po dana korišćenja.
Prešao oko 500 km, uglavnom dnevno 50ak km u proseku. Potrošnja je visoka za sada, po BCu od 8.8 pa i do 10, sada je na 9l/100km. Sipao prošle nedelje pun rezervoar (oko 40-45 l ne sećam se), pa ga dopunio u petak posle 7 dana za ss jer je pao na dve crte (još 25 l dosuo) - e sad koliko je to tačno ko zna  :ces: uglavnom troši dosta, ali kapiram dok se ne razradi.
Vožnja, iako autoputem ustvari je "gradska", jer se vozi prva-druga, mic po mic. Beogradski špic, jelte.
Klima je uključena, tako da i ona doprinosi potrošnji. Naravno i auto slabije vuče u tom slučaju. Čim isključim klimu, onda je to ono pravo  :cul: mada po ovih 40ak u hladu retko kad je na off.

Držim se knjižice i preporuka proizvođača, još uvek vozim uglavnom do 3000 obrtaja, nisam prešao brzinu od 100 km/h. Kada se broj obrtaja približi 2500 do 3000 nekako se već po papučici gasa oseti da je vreme za veću brzinu - počinje da "zuji" ili da vibrira što osetim pod stopalom pa i promenim brzinu.
Kada ga palim, okrenem ključ, sačekam da se ugasi lampica motora (žuta), pa tek onda okrenem do kraja i startujem motor. Neko mi je rekao da tako treba zbog el. pumpe za gorivo. Vozim lagano. Trudim se i da ne kočim naglo, kad god mogu maksimalno kočim motorom. Eto, "penzionerski", ali valjda tako treba, a i ja se osećam sigurnije tako. Neiskusan sam ja vozač još uvek...ali kao što se kaže "kilometri čine vozača" pa reko` ajd` da učim ;)

Inače utisci su pozitivni, auto se ponaša dobro, odgovara mi u dosta segmenata vožnje.
E sad servo volan nije previše osetljiv što mi i prija, mada nekad imam blagi osećaj kako bi mogao za nijansu da bude osetljiviji, tj. nekad mi se čini da nemam baš potpunu kontrolu, naročito pri minimalnim skretanjima, kada "držim" pravac. Ovo je naravno moguće i da je više lični osećaj nego realnost, ali eto. Druga stvar zbog koje isto moram da sam oprezniji, mada sada ionako vozim polako i oprezno, je kočenje. Čini mi se da mu je zaustavni trag malo duži nego što je to bio slučaj kod automobila koja sam ranije vozao. I da, dešava mi se da kada sam na nizbrdici i kada mi je papučica kočnice pri kraju - tj. samo što je nisam pustio, kada onako lagano puštam milimetar po milimetar diskovi škripe. Da li je to normalno u početku razrađivanja novog auta? Za svaki slučaj držim se propisanih rastojanja.
Za vikend sam imao privremeni problem sa ključem i daljinskom centralnom bravom, jednostavno nije hteo da otključa (daljinski). Zaključa ok, ali otključavanje baš teško, morao sam po par puta da pritisnem ili čak i jako da pritisnem dugme na ključu da bi otključao brave. Sutradan je to sve prestalo. Sad je ok. Neki duh :huh:
Ono što ću izgleda ipak morati da sredim je da spustim papučicu kvačila, samo malo. Ipak mi smeta što visoko hvata/pušta. Zahvaljujući odgovorima na ranijem postu, to mogu i sam da odradim.

Eto, pa ako se setim još nečeg, dopisaću. Oštećenje još nisam sredio, kao ni kasko. Ne stižem, prokletstvo! Ali moraću uskoro. Bitno je da sam garažu "obložio" - stavio sam stiropor na par kritičnih mesta, mada mi sada realno ni ne treba pošto sam savladao uska grla. Ali ne može ni da škodi :) Sada je najkorisnija tačka to što sam postavio parčence stiropora ustvari na bočnom zidu na mestu gde otvaram vrata od auta. Tu hoće da strada lim lako, ako ne pazim pa pustim da se vrata otvore do svog prvog položaja gde stanu.
we brake for nobody!

sphex

we brake for nobody!

sphex

evi prođe i ta 'iljada juče



Uploaded with ImageShack.us

sad mogu malo da ga i "propržim" po asfaltu....potrošnja još uvek ne ide ispod 9l/100km  :zloca:
we brake for nobody!