2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Kako sam vozio 0.9tce, ne bi trebalo da gubi dah tako rano. S druge strane, kao sto Loganovac reče, čemu žurba? Sta piše u uputstvu vezano za razradu? Ako nisi bio na autoputu, bas si ga brzo poterao...
U zdravlju neka vas služi.  :ziveli:

MitarMrgulic

Sretno drugar!

Baš je lijep auto :)

Čuvaj ga do negdje 3-4 hiljade km, nemoj tjerati preko 3500 obrtaja, bit će to dobar autić :):)

Zoran

Ja svog još razrađujem.
Šalu na stranu, razrada je jako važna.
Sam svoj gazda - vazda.

Mare

I uputstvo sam gledao - ništa ne piše oko razrade.
Ono što bih uradio, zamenio bih ulje u motoru nakon par hiljada km. Mislim da je to idealno, kako bi se otklonila "strana tela". ALI, nije predviđeno planom održavanja.

Motor je zaista odličan. Razrada ili ne - nema potrebe ga terati preko 3500 obrtaja. U viši stepen prebacujem na oko 2000 obrtaja. Auto se lagano vozi, lepo ubrzava, ne muči se. Te neke brzine dostiže bez problema, pa čak i 120. A i to je oko 2500 obrtaja. :dobro:

Zoran

To je sve prihvatljivo. 6.- ta brzina je dugačka .
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Čestitke !

Da te dobro i dugo služi !

Keka

Citat: Mare poslato 31.10.2021. - 18:53
I uputstvo sam gledao - ništa ne piše oko razrade.

Motor je zaista odličan. Razrada ili ne - nema potrebe ga terati preko 3500 obrtaja. U viši stepen prebacujem na oko 2000 obrtaja. Auto se lagano vozi, lepo ubrzava, ne muči se. Te neke brzine dostiže bez problema, pa čak i 120. A i to je oko 2500 obrtaja. :dobro:

Nova generacija niskofrikcionih motora se raradjuje jaaaaako dugo. U prevodu na svakodnevnu upotrebu, nije potrebno neko posebno postupanje, osim teranja u crveno prvih par hiljada, sto inace samo po sebi nema svrhe, jer turbina gubi dah pre crvenog.

Po tehnickim podacima, maksimalni obrtni moment za te trocilindricne motore je (pri pogonu na tng) u rasponu 2000-3500 obrtaja, na benzin nesto vise, i treba tako menjati brzine da se uvek drzi u tom rasponu. Promena brzine na 2000 obrtaja je previse rano, motor se posle muci, sto je gore nego teranje u crveno, bez obzira na indikator promene brzine, oni su vrlo konzervativno programirani. Trocilindricne masine, cak i sa turbom, moraju da se vrte.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dekiv68

Mare, nek je sa srećom novi Logan i da ga voziš sa što manje troškova.
Mislim da je TCe 100 sa LPG i 6-stepenim menjačem dobitna kombinacija.

kiconix

U uputstvu za Captura sa tim motorom pise razrada 3000 km. Ne preporucuje se preko 3500 obrtaja u minuti.

Loganovac

Otkad pamtim, a to je baš davno, ta se preporuka uglavnom nije menjala. Do 3500 rpm, 3-5 hiljada kilometara. Lepo je Keka dodao, u prilagođenom stepenu prenosa.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

Citat: dekiv68 poslato 31.10.2021. - 22:03
Mare, nek je sa srećom novi Logan i da ga voziš sa što manje troškova.
Mislim da je TCe 100 sa LPG i 6-stepenim menjačem dobitna kombinacija.

Hvala.  :too:
Apsolutno dobitna kombinacija.  :hall:
Što se tiče performansi i potrošnje.

Mare


Zoran

Čestitam
Jeli ima temperatura motora na ovom displeju?
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


ninja

čestitke i od mene, učinite da budete veoma srećni!