DUSTER II 1.6SCE

prethodna tema - sledeća tema

vladimiris

Čestitam! Nego, nakon navoda bocce, o novom cenovniku, malopre sam posetio zvaničan sajt i ništa mi nije jasno. Benzinac 1.0 ostao u loganu,ali ne i u sanderu. Prilicno neobican potez

Veterinar

Svake  nedelje druga ponuda motora. Katastrofalan marketing.
1.6sce je proveren, a lepo se slaže sa plinom. Napisao sam ovo zato što je tako, ali i da ne spamujemo coveku temu Hit autovim cenovnicima.

Goky

Izgleda da 1.6 sCe neće biti u ponudi, taman sam počeo da pravim planove za narednu godinu zprodaju Stpwaya i kupovinu Dustera. Ovako Duster koji se meni sviđa u Prestige paketu sa 1.3 TCe ode preko 16K. Renault u novom Capturu uvodi 1.0 TCe sa 100hp, da li će ga biti u Dusteru i po kojoj ceni ostaje da se vidi.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

shole

#33
"Prašnjavko " za tačno 3 meseca napravio 5400 km. Poslednjih 4500 km oko 80% proveo na otvorenom putu. Od poslednjeg resetovanja bord kompjutera prešao 3500 km sa prosečnom potrošnjom 6.2l i trenutnom prosečnom brzinom od 42 km/h koja je rapidno počela da pada u vožnji po beogradskom haosu od saobraćaja. Klima je do skoro bila stalno uključena. Potrošnja na otvorenom može da ide i oko 5,5l ali sa laganom nogom na gasu. Takvu potrošnju sam ostvario na putu po BiH prateći i uslove saobraćaja i mogućnost radarske kontrole pa sam se trudio da ne idem nešto mnogo preko ograničenja. To je bilo u avgustu po onim nenormalnim vrućinama sa konstantno uključenom klimom. Bilo je i par izleta do 150km/h na auto putu kod Sarajeva. Na 130 se vrti na 3200 obrtaja,a već na 60km/h može da se vozi petom i tad je na 1500 o/min. Definitivno ovaj motor nije ljubitelj brda,pa ga treba šaltati u nižu,čak i dve brzine manje na usponima kao što su Romanija,Vlasenica,Ivan... Ali opet šta očekivati od atmosferca sa klimom...Moj šurak kad ga je probao(oduševio se kompletnim autom),a inače profi vozač i zaljubljenik u nemačku auto industriju ga je uporedio sa vw sdi motorima. U medjuvremenu su ugrađeni parking senzori u Reno Savi ,pa je parkiranje u Bg uslovima značajno olakšano. E,a sad par sitnica koje mi se ne sviđaju: cvrčak u plastici oko trećeg štop svetla(nekako jadno urađena i mekana plastika).Kad se ubaci u brzinu a stojiš u mestu(inače to ne radim ali sam primetio)podigne obrtaje na 1000. Čim se izbaci iz brzine obrtaji normalno padnu na oko 700 o/min. Kao da ga pripremi za kretanje... :ne: Čini mi se da mu je jak "sauh" ,oko 1200 obrtaja i koji vrlo često pali ,čak i po avgustovskim vrućinama kada auto stoji parkiran,što nije bio slučaj sa sanderom koji je radio na 1000 obrtaja kratko po popodnevnom paljenju pri povratku sa posla. Sve u svemu i dalje je osmeh na licu kad otvorim vrata i sednem u auto. :)

MitarMrgulic

Shole,

Hvala na opisu, dosta je detaljan i precizan,

Drago mi je da si bio u mojim krajevima.

Mislim da su 1,6 motori neopravdano izvikani kao ljuti potrošači, ok nije sa da troše kao upaljač, a nije ni da zaviju u crno...

Koliko otprilike Duster izađe u potrošnji kad je 80% gradska vožnja, jesi li možda mjerio ili primjetio?

Goran25

Prelep u beloj boji.

Mi smo se prvobitno odlučili za navedeni motor sa plinom, jer su iskustva bila pozitivna, medjutim nije bilo opcija sa fabričkim, a gubitak garancije ne dolazi u obzir.

Onda sam probao dizelaša i sve nedoumice su otklonjene.

Kada smo već kod želja i čestitka, narednog Dustera vidim u 1.3 tce 4x4 verziji...Comfort paket opreme...

shole

@MitarMrgulic
Posle 480 km pretezno gradske voznje (osim jednog izleta do Avale i jednom preko Pupinovog mosta do B.kose),prosečna potrosnja po bordu 7,7 litara sa prosečnom brzinom 23,6 km/h. Uglavnom krace relacije do 5-6km.Benzin G-drive 100.

MitarMrgulic

Dobar, dobar,

Ranije sam također čuo iz iskustava korisnika, raznih 1,6 benzinaca, da nisu uopšte neki ljuti potrošači, kako ih se predstavlja, pa većina ljudi misli da troše 10+ i više.

Ja sam prije nego što sam uzeo MCV-a, zagledao jednog 1,6 Logana iz 2007. godine, sa nekih 101 000 na satu, pa nisam, uzeo, ali izgleda da auto ima neki problem, jer je već 1,5 godinu u oglasima, a cijena mu spala za 40% :)

Aleks

Taj 1.6 iz 2006. ne bi trebalo da je isti kao ovaj sce. Sce je Nisanov motor ako se ne varam i kažu da prilično manje troši od Renoovog mpi...

kiconix

Tacno, ovaj novi ima Nisanov motor.
Raduje sto moze plin njega.

slavko_bgd

Samo treba biti oprezan sa ugradnjom plina jer je taj motor sada EURO6D-Temp. Po meni,(naj)bolja opcija je fabrički plin.

kiconix

A toga nema.
Tako daaaaaa....

lovac

Citat: shole poslato 02.07.2019. - 17:31
i izašao me 12700€ na lizing 3 god.

Baš bih voleo da i ja imam jedan takav, iako me tepway još uvek dobro služi!

Šta znači konkretno, ovo na lizing - 3 godine? Koliko si morao da uletiš odmah i kolika je mesečna rata?
Kakave su tvoje obaveze prema njima? Ima li neka hipoteka na nekretninu,ili nešto slično.

LoganBoy

Citat: Goky poslato 03.07.2019. - 15:34
Izgleda da 1.6 sCe neće biti u ponudi, taman sam počeo da pravim planove za narednu godinu zprodaju Stpwaya i kupovinu Dustera. Ovako Duster koji se meni sviđa u Prestige paketu sa 1.3 TCe ode preko 16K. Renault u novom Capturu uvodi 1.0 TCe sa 100hp, da li će ga biti u Dusteru i po kojoj ceni ostaje da se vidi.
U brazilu furaju Logane i Sandere sa 1.6 Sce motorima. Nagledah se testova mada ne razumem taj njihov jezik. Motori 1.0 turbo benzinci idu svuda kao po komandi. Uskoro će svi proizvođači imati (ili morati imati) varijante sa 1.0 trocilindrašima. Čujem da je čak i BMW izbacio model sa takvim motorom pa su ga napljuvali (ne ide tri cilindra u auto takvog brenda). Skoro svi imaju takav motor pa očekujem da će Logan dobiti novi motor sigurno, a dolazi u obzir 1.0 Tce , kao 1.6 Sce. Ne bih ništa isključio. Trenutni motor atmo 1.0 Sce stvarno nije dovoljan. 

shole

@lovac
Uzeo sam preko firme. Dobio sam popust od 300€. Mislim da je ucesce bilo 20% ,a menice su date kao sredstvo obezbedjenja.