Dacia Lodgy 1.6 2015. Ambiance

prethodna tema - sledeća tema

Vladek

Odlično izgleda ovako natovaren!  :respect:
Vidi se da se koristi namjenski.
Wartburg 353 (1987) 2000. - 2003., Daihatsu Charade (1990) 2001. - 2010., Renault Thalia (2003) 2010. - 2019., Dacia Logan MCV (2019)...

Veterinar

Nakon dve i po godine od kupovine motorić prede, osim dva mala servisa i zamene fabričkih pločica nije bilo drugih troškova. Pre nekoliko dana sam izdvojio par sati da se ozbiljnije pozabavim autom, jer mi je do skoro tempo na poslu bio ubitačan.
  Mali bočni migavac na krilu nije prestao da radi zbog crkavanja sijalice, što sam ustanovio lako:



Zbog laganih offroad izleta, verovatno zbog vibracija, nosač sijalice se "odvrnuo" i upao sa sijalicom u krilo. Naravno, zaglavilo se sve među one zvučne izolacije u krilu, pa je bio lep poduhvat da se to izvuče.

Ono što je zanimljivo, posle samo par godina plinska creva su zatečena u ovakvom stanju:





tako da im sledi zamena za nekoliko dana.


Od kupovine smo prešli samo oko 20000km, tako da na satu ima samo 85000. Idemo dalje.  :wave:


miki-bgd


DrJekyll

Teraj to dok ne osetis plin  :whistling:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Veterinar

Plin se osetio. Zato vozim na benzin dok se creva ne zamene. Srecom, ne vozim mnogo, za dva meseca prešao sam oko 500km. Kad neko ko vozi na plin predje na benzin, ima odma poremećaj skraćivanje zadnje noge, pa mi je za tih petstotinak kilometara prosečna potrošnja u mešovitoj vožnji bila 7.2 l/100km. Kombi sa krovnim koferom... Fantastično.

Loganovac

Citat: Veterinar poslato 27.10.2021. - 23:37
poremećaj skraćivanje zadnje noge

Šta će čovek veterinar...   :Smiley:  :Smiley:  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


Veterinar


dekiv68

Citat: Veterinar poslato 27.10.2021. - 23:37
Plin se osetio.
Oseti se u kabini ili iz motorskog prostora. Predpostavljam da nisi vozio u rikverc pa da se osete sagoreli produkti plina iz auspuha :conf:

Veterinar

Ne, crevo je ispucalo, oseti se diskretno u motornom prostoru. Kiconix je potvrdio moje sumnje, tako da je voznja na plin obustavljena.

Veterinar

U toku ove godine, ako bude sve po planu, Lodgy će biti zamenjen Joggerom. Pišem to ovde daleko pre nego što ga postavim u oglase u kojima se neće naći dok ne sednem za volan Joggera. Jednostavno, postoje upitnici oko isporuke na koje niko u ovoj zemlji ne može da da odgovor, a našoj porodici treba auto sa sedam sedišta koji je uvek raspoloživ.
   Sada je tri godine kako je Lodgy došao u našu kuću. Na brojaču kilometraže je 87000km, tako da je prešao tek dvadesetak hijada kilometara otkako je kod nas. Ni po čemu mu nije vreme za zamenu, auto je divan, ali je takva prilika. Malci su ojačali, počinjemo ekipno da prelazimo sve veću kilometražu, u planu su ozbiljna putovanja po Evropi i Jogger tu ima prednost. Poslovni i privatni poduhvati u poslednjih osam godina stvorili su mogućnost za ovakvu zamenu, a prilike na tržištu su takve da nisam siguran da će ovakva investicija biti moguća iduće godine (uopšte moguća ili moguća po toj ceni).

Zoran

Čestitam, poslovnu expanziju i treba iskoristiti. Slična je situacija sa tvojom branšom i u BiH . Vjerujem da je to dobar auto.
Sam svoj gazda - vazda.

Mare

Odlično, pozdravljam odluku. Nove Dačije su odlične i definitivno vrede uloženi novac. :dobro:

Veterinar

#58
Nakon nepune tri i po godine druženja sa Lodgijem, danas je auto otišao u ruke novih vlasnika. Otkako sam na ovom forumu, puno Dacija je proslo kroz našu kuću i moje ruke. Pomislio bi čovek da se za auto neću vezati, kad su okolnosti takve, ali ja se baš zbog okolnosti vezujem. Moje najmlađe dete se praktično samo u Lodgiju vozilo, Lodgy je puno toga prevezao, spasavao me kada dobavljaci nisu mogli ili hteli (ili smeli) da snabdevaju moju radnju.   Pomislio bi covek da je auto pretrpeo svasta, ali nije tako. Pre svega je bio namenjen otvorenom putu i porodici. Dešavalo se da stavim u njega i preko 30 džakova, ali oni bi sa mnom težili 450-500kg ravnomerno raspoređenog tereta, a nosivost mu je preko 700kg. To su ipak bili izuzeci. Za tri i po godine imao sam samo dva mala servisa i zamenu kočionih pločica. Prodat gotovo po istoj ceni po kojoj je pazaren, samo što je registracija pred istekom, delovi poput akumulatora su ipak tri godine stariji, a da je ostao kod mene radio bih i veliki servis. Auto je predat u takvom stanju da bih ga kupio sam od sebe odmah, pa smo zadovoljni i kupac i ja. O ciframa cu o temi za to, kako bismo je održali aktivnom.
  Za pozdrav smo tokom prvomajskih praznika kao šestočlana ekipa (prilika je da se povede i prijatelj, kad postoji višak sedišta) napravili oko 1000km, od čega oko 300 km po Staroj planini. Bilo je dosta pažljive offroad vožnje, a moram da konstatujem da je kompletan trap fabrički, bez ikakvih znakova zamora. Slično je i sa setom kvačila.
  Jogger će imati ulogu Lodgijevog naslednika, o čemu ću pisati kad stigne u našu kuću.  :wave:

MitarMrgulic

Svaka čast, dobra i obostrano zadovoljavajuća prodaja je najbolja win-win situacija  :too:

Mnoge Dacie u BiH, sada već imaju kilometražu 250 000 + kilometara, tako da je auto sa cca 100 hiljada na satu, auto koje je negdje na 25% svog eksploatacionog vijeka, dakle, auto koje može uspješno služiti  bar još 10-ak godina.

Sjetim se jednog starijeg kolege, koji je bio veliki fan mercedesa i stalno govorio kako je Mečka sa 300 + hiljada na satu, auto za kupiti, za razliku od ovih "konfekcijskih marki", od koji svi bježe, kada vide više od 200 hiljada na satu.

Sad se definitivno potvrdilo da je 150-200 hiljada km, za jednu solido voženu i održavanu Daciu- mačiji kašalj  :whistling: