0.9 TCe 90 Zamena ulja i filtera kabine

prethodna tema - sledeća tema

bmiillan

pa i da je 1.8 T ne može da potamni za dvadeset kilometara
nemoj na silu uzmi veci cekic

Veterinar

Pokušao sam da kontaktiram RNS, e-mail koji sam poslao prima toliko malo karaktera da ne verujem da će ga iko shvatiti ozbiljno. Ukoliko imate e-mail adrese ili telefone od ranijih kontakata, pošaljite mi u PP. Nije bitno da li je u putanju RNS, HR, Slovenija, Rumunija... Pokušao sam i HIT autu da napišem, ali mi stiže "odbijenica" jer je zaposleni u servisu zadužen na prijemu na godišnem odmoru do 03.07., pa je to sada produženo na 10.07. Ako ne rešim ništa, pokušaću od nedelje da razgovaram sa Zoranom Dragojem, a ako to ne uspem, poslaću Eriku Graseru preporučeno pismo. Da se razumemo, ja još uvek ne znam da li sam (opet) prevaren.

Raja

Za početak skrati put reklamaciji i ne idi kroz "institucije sistema". Referent, referent šefu, šef direktoru, direktor načelniku, načelnik ministarstvu, ministarstvo ministru,
ministar na Vladu, Vlada Predsedniku vlade i onda kada on stigne i razreši taj "kosmički problem", informacija ide na niže istim putem do tebe. To dugo traje i zato
"tuci" pravo u glavu. Takođe, idi i na van institucijalne načine borbe. Mediji   :write:. Samo se njih plaše. Niko ne voli kada pukne bruka. Srećno ti bilo.

Boqy

#33
Adriatic Serbia Dacia Customer kontakt@daciagroup.com


Stari kontak za RNS  kontakt@dacia.rs


Besplatan info telefon RN  0800 20 80 10


Citiram i dva posta sa FB stranice da znaš šta da očekuješ:

"Nema komunikacije sa klijentom. Na poziv se odgovori ali povratne informacije nema. Mail kao da ne umeju da koriste. Hit auto ce dobiti opomenu pred utuzenje, na zalost ne mogu da tuzim Renault Nissan Srbija. Prevaranti!


"Jako neprofesionalni.
Komunikacija sa klijentima čista nula.
Poslovnost takođe nula.
U godinu dana u četri navrata kontaktirani na samo jedan odgovorili obećanjem ali do sastanka nije došlo.

Sramota."

saša61beograd

Cela prepiska je besmislena bez dokaza da ulje/filter nije/jeste zamenjeno (laička procena nije dokaz).
Ja ovde ništa ne razumem.Da li je moguće da posle 13 godina i milion iskustava sa ovog foruma nekome nisu jasne dve stvari:Dačije je dobar auto,ovlašćeni servisi nisu.Zaključak:čuvajte svoju imovinu i nerve,bežite od onih koji ne valjaju.

kiconix

#35
Sve je objasnjeno postom. Silom prilika je morao biti Hit auto, a obzirom da je motor 0.9 u pitanju garancija je i vise nego dobrodosla.

Veterinar

Hvala svima. Razmišljam nešto... Razmišljam stalno od jutros o tome. Videću da se uradi servis (samo ulje i filter) na drugom mestu, ali da bi sve bilo "transparentno" uradiću to u nekom ovlašćenom servisu, gde mogu da se družim sa majstorom. Ne mora to sada odmah. Nakon iste kilometraže kao nakon HIT auta ću da izvučem ulje na isti način. Prilika da sebi, ali i svima ovde, prikažem kakva je situacija zaista, jer je bukvalno isti motor u pitanju nakon iste intervencije. Ako ulje bude žuto, svratiću do prvog servisa da im verbalno i slikovito dočaram svoje raspoloženje (bez neke farse), a ako ulje bude crno biće mi jako drago što su sve sumnje bile neopravdane.  :ne:

Veterinar

Počela je upravo prepiska sa RNS, dobio sam odgovor na jutrošnji e-mail sa željom da opišem konkretnije okolnosti. Sad ćemo da vidimo kakav će stav biti po tom pitanju i da li ću dobiti neki odgovor. Samo bez vatre ovde na forumu, ne bih voleo da se neopravdano raspali.  :ziveli:

Keka

Uzorak ulja se moze poslati na analizu koja ce reci odokativno koliko je ulje izraubovano.

Da li se isplati ta igranka...ne verujem.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Nakon mnogo bezuspesnih pokušaja da putem maila stupim u kontakt sa HIT autom, obratio sam se RNS direktno. Nisam strucan po pitanju automehanike, tako da sam napisao kako je ulje bilo iznad max nivoa (opet), da sam sistemom za infuziju izvukao višak i da je izvučeno ulje bilo crne boje. Nakon toga usledila je rečenica tipa :"Voleo bih da Vaša stručna lica procene da li je ovakva boja ulja uobičajena nakon zamene kod TCE motora." Malo parafraziram, ne znam na telefonu da kopiram tekst.
Pre nekoliko dana dobio sam poziv od RNS i rečeno mi je da je Hit auto voljan da se izvrši pregled ulja u mom prisustvu. Nakon toga dobio sam poziv od Aleksandra Miladinovica, šefa servisa i zakazali smo susret.
  Juče sam posetio servis. Majstor je izvukao mernu šipku i rekao da je boja dobra, da ulje nije tamno, ja sam izvukao špric koji sam doneo u kome je ulje crno. Rečeno mi je da će se zameniti ulje o trošku servisa iz komercijalnih razloga. Nisam imao ništa protiv, ali sam tražio da se zameni i filter ulja. Kako to nije bilo moguće, zamolio sam da se zamena izvrši o mom trošku. Tako je i bilo.
   Gospodin Aleksandar je bio ljubazan i korektan, imao je veliku zamerku što nisam prvo njih kontaktirao. Rekao sam da sam pokušavao, imam uzvracene mailove kao potvrdu, a da u njihov servis ne idem zbog ranijih losih iskustava. Na kraju, reklamacija ima više smisla u servisima gde vlasnik i majstor imaju mogućnost komunikacije, jer u ovom servisu je rad iza zatvorenih vrata. Realno, znam da je tako bolje za majstore, a bezbednije za ostale.
  Juče sam prešao kilometrazu kao prošli put nakon servisa. Ovo sve sam napisao jer kasnije neću imati priliku da pišem, pa da tekst bude spreman. Odoh do garaže na fotografisanje, pa ću objaviti kakva je situacija.

Veterinar

Ako koza laže, rog ne laže. Ulje je zamenjeno nakon istog kilometarskog intervala nakon servisa, čak sam iz kante izvadio iste novine, a imam i staro i novo ulje za poređenje. Sipao sam po 3 ml starog i novog ulja sa jedne i druge strane vlažne maramice i na maramici se vidi i razlika u otisku. Dakle, 100km nakon zamene ulja ulje potamni, ali ne pocrni, daleko od toga.
  Drago mi je što je zamenjen i filter ulja. Procenite sami fotografije. Imajte na umu da ne želimo pogrdne nazive na forumu niti vređanja bilo koje vrste. Takođe, šef servisa ne može da zna šta koji radnik radi ili ne radi, kao što ni ja ne mogu da znam da li su u mojoj radnji odnosi prodavaca prema kupcima uvek onakvi kakvi želim da budu. Mogu da se nadam samo. Takođe, mogu da nastavim da izbegavam pojedine servise.

Keka

#41
Zbog njihove greske sa isporukom vozila caste besplatan prvi servis bez zamene ulja i filtera.

Bravo HIT  :aplause: Ne bi me cudilo i da su u medjuvremenu maknuli neki ispravan deo kao sto su ti uradili na Loganu.

Nemam reci, svakim danom u svakom pogledu sve vise napredujemo. Unazad.

Tacno cu da obelezim filter i slikam nivo i boju ulja pre servisa sledecu subotu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

#42
Pretpostavka tacna.

szs

Inspekcije su totalno u autu, žalbe su ulude i samo gubljenje vremena jer svi šuruju i rade u dilu. Dokle god ne shvatimo da oni žive od našeg novca i da mi nismo dužni da im snishodljivo idemo na noge pognute glave, tako će i biti.  Kvalitet života nam propada svakog dana a opet ćutimo.
:ne:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

 :ne:  Nisam ćutao, zato mi je zamenjeno ulje. Da sam glasniji, ne bih filter platio, to je sigurno. Ovo je bio poslednji put da sam bio u tom servisu, pametnom je dosta jednom, meni je trebalo previše puta ali okolnosti su bila takve. Fotografije iz ove teme poslao sam HIT autu i, uz zahvalnicu, RNS. I da hoću da prijavim inspekciji, ne znam kojoj bih. I da prijavim, uvek postoji mogućnost da neko poput mene sabotira servis, sam kod kuće mulja nešto i doliva neka ulja i ko zna šta radi...  Ko zna koji bi argumenti bili. :ne:  Malo sam tužan što se ovakve stvari dešavaju.

Juče mi rekoše: "Ulje je na max nivou, nije iznad.". Pa, naravno, kad sam izvukao...   :doh: