Ne priznaju garanciju na limariju 6 god ako se ne servisira motor svih 6 godina

prethodna tema - sledeća tema

Drinski67

Posle 3 godine prestaje da vazi garancija na motor. Planirao sam da nastavim odrzavanje motora u servisu koji nije ovlasten.

Međutim !!!

U Hit autu, (ili kao se vec sada zove, na Starom sajmištu) kažu da moram da održavam motor i posle isteka garancije u ovlaštenom servisu da bi mi vredela garancija na limariju.

Nije pomoglo ni to što sam rekao da ću platiti 2 x godišnje proveru limarije, ali da necu da održavam motor kod njiha po isteku garancije!!!

Ima li osnova da se obratimo udruženju za zaštitu potrošača ili tržišnpj inspekciji zbog prevare?

Kakve veze ima sipanje ulja i menjanje filtera sa limarijom?
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

jasho

Nikakve, lepo piše 3 godine motor menjač i 6 limarija! i to je Hit auto, ja njima ne bih dao ni džabe da mi održavaju!!!

LeNgenda

Tacno je da se u servisnoj knjizici u sklopu servisnog pregleda (aka malog servisa) nalazi i pregled karoserije na koroziju, samo sto to, realno, retko koji servis radi, mozda ako auto ima tri-cetiri godine, pa i postoji mogucnost da se ponegde pojavila korozija.

Realno nema veze sa mozgom mesati babe i zabe, tj. motor i limariju, ali svaka automobilska marka zivi od servisiranja, ne od prodaje.

Treba videti kako je to kod drugih, najlogicnije bi bilo da jednom godisnje dodjes na kontrolu, a ostalo sto je izaslo iz garancije je tebi na volju gde ces servisirati. Hit auto su lopovi i cesto daju informacije koje se razlikuju od ostalih ovlascenih servisa, koji ni sami nisu neke cvecke.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MajorSoul

Genijalno. Sve vise i vise me odbijaju tim svojim glupim stavom. Da sam na tvom mestu angazovao bih nekog ko se malo vise razume u to. Ja mislim da nemaju ama bas nikakvog osnova da ti oduzmu garanciju na limariju to su samo prazne price.. ali bolje proveriti nego posle kukati  :gun:
:wind:
..need more buttons..

sanderoman

Nemoj da lupas glavu u prazno, ne bilo ti tesko pozovi predstavnistvo (0800 20 80 10) i proveri to. Garancija je vrlo neodredjena a jos Hit sa svojim "hit" tumacenjima   :fiju::Smiley: :Smiley:

Veterinar

Citat: LeNgenda poslato 30.11.2010. - 09:06
u servisnoj knjizici nalazi i pregled karoserije na koroziju

Motor, menjac i limarija su medjusobno nezavisni pojmovi sto se odrzavanja tice. Mislim da u garantnom listu pise da se garancija na limariju zadrzava ukoliko se vrse periodicni pregledi u ovlascenom servisu.  Mislim da "periodicni" znaci "u redovnim servisnim intervalima". To je logicno. Ja sam i od toga odustao nakon Danielovog slucaja.  :ranting:

Milence

Kada si kupovao auto negde je neko napisao ili pak,rekao na šta ti je garancija i koliko. Ne bih da ti rušim san, retko daje proporciju koja nam baš odgovara - ili se radi o motoru na besne ili o limariji opet te besne godine. Po svemu sudeći, neko te negde z... a nama je interesantno to gde je zapelo? Šta je to kod tebe trulo za tako kratko vreme? Da li si čukao auto i ko ti ga je posle toga radio?
Otvorio si milion pitanja kao neko ko nikakda nikakvog polovnjaka provozao nije. Nema braco u Srbiji da kupiš i voziš a da drugi plaća - dil je u pitanju i koliko si se dogovorio toliko ti je... :place:

Veterinar

Covek, kolega sa foruma, Drinski67 ( :wave: ) je kupio novog Logana i izlazi iz perioda garancije na motor. Kada je kupovao auto pisalo je koliko mu garancija traje u , recimo, garantnom listu. U istom to verovatno i dalje pise. Isti covek tvrdi da je informaciju o kojoj diskutujemo dobio u HIT-autu, sto je napisao u prvom postu ove teme. Nema dilova (ili sto bi mi rekli - dogovaranja), niti je pitanja milion. Pitanja postoje dva, jedno sustinsko, napisano kao zavrsna recenica posta :"Kakve veze ima sipanje ulja i menjanje filtera sa limarijom?"

Loganovac

Ne vidim potrebu za ovakvim tonom. Čovek sasvim normalno razmišlja i deli sa nama svoje zgražavanje zbog ponašanja ovlašćenih. Desnu ruku u vatru stavljam da ništa na njegovom vozilu nije trulo. Pa zar treba čekati da istruli pa da se češkamo i pitamo za garanciju? Već sam napisao, većina nas je kupila nov auto i u skladu sa time se i ponašamo - platili smo i očekujemo da nas ispoštuju baš onako kako je i napisano. E sad, kad ti neko dodaje uslove koji se nisu nalazili u garantnom listu (gde piše da si u obavezi da redovno servisiraš motor posle isteka njegovog garantnog roka da ti ne bi ukinuli garanciju na limariju?) normalno je da si zatečen i da moraš da zatražiš svoje pravo, ugovoreno i plaćeno.
Da li je bitno da li je kolega Drinski67 ikada provozao polovnjaka  ili nije? I kakve to veze ima sa ovime o čemu pričamo?

Citat: Milence poslato 30.11.2010. - 18:25
Ne bih da ti rušim san, retko daje proporciju koja nam baš odgovara - ili se radi o motoru na besne ili o limariji opet te besne godine.

Ne razumem šta je pisac hteo da kaže...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MajorSoul

Poslusaj sanderomana i pozovi predstavnistvo i pitaj.
@ Milence - ne razumem zasto konstantno odgovaras negativnim tonom  :agr:
:wind:
..need more buttons..

Zoran

Očito je da ovlašteni gledaju da nas zeznu a ne da budu na usluzi.

                                                                                 Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

vesko78

Tacno je da u HIT AUTU ne priznaju garanciju na limariju ako nisi odrzavao auto u redovnim servisnim intervalima u ovlascenom servisu.
Naravno da to zvuci kao neverovatna glupost.
Kakve veze ima moja korozija na suvozackim vratima pored stakla, koja je posledica ciste fabricke greske, i koju sam letos reklamirao
sa zamenom ulja u motoru i slicnim servisnim radnjama.
Na moju "srecu" bio sam za malo premasio redovni servisni interval od godinu dana i kad su mi saopstili da je to uslov nekako sam ih izmolio da  mi progledaju kroz prste, jer nisam presao 15000 km i da cu koliko sutra uraditi servis i tako to...
Receno mi je da ako hocu da prihvatim uslove iz garancije moram i da prihvatim izvesne obaveze a to je upravo servisiranje  u predvidjenim servisnim intervalima.
Uradili su mi vrata, ali nisam zadovoljan, na farbi su mi se naknadno pojavile neke bele sitne tackice, kao da je onaj prah od brusenja ostao neociscen i nekako isplivao na povrsinu farbe.
Eto to su moja iskustva od letos.

saša61beograd

Tehnologija limarjie na Dacijama je slična Renoovoj iz devedesetih(clio1,R19,Megan1 i sl) a to znači bar 10 godina bez problema.Pojedinačni problemi viđeni na forumu su posledica lošijih serija boja ili limova i "ručnog rada" na trakama i upornog nastojanja Renoa da uštedi gda god može(svi mi bismo rado platili 20-ak evra za više voska u šupljinama,ali ko nas pita).Lično ne računam na garanciju od 6 godina i nadam se najboljem,a jedva čekam da odvezem auto kod majstora kome ću stajati nad glavom i biti siguran šta je i kako urađeno,a to znači zbogom "ovlašćeni" nakon tri godine!
Moja Dacija je bela i lako se vidi korozija.Ima tu i tamo neka tačkica ali sam ubeđen da su noseći delovi školjke solidno zaštićeni i neću da me ucenjuju a ako treba umem sa šmirglom i bojom.
Ako idemo u servise kao ovce i treba da nas šišaju.
Garancija na koroziju je marketing i pokazatelj koja je tehnologija zaštite upotrebljena(pocinčana i u kom procentu ili ne).
Fabrika ima pravo da postavlja svoje uslove a moje je da radim sa svojom imovinom šta hoću(i da biram!)

Zoran

Od drugog servisa sam radim sve. Ne računam ninakakvu pa ni na tu od 6 godina. Sve što si napisao podržavam.

                                                                                                                                              Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!