Problem sa MOTRIO uljem na drugom servisu

prethodna tema - sledeća tema

Keka

 :hm:

A ono "lepo pozdrav" mi tako ide na ganglije.....
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

a L(ij)ep pozdrav?

To im je od RNS Hrvatska. SKupljaju tudje manire.

Peja

nik

#32
CitatLoganovac
...Na tvom mestu, ja bih tražio da upišu u servisnu knjižicu šta su stvarno sipali, a ubuduće ne bih dozvolio da mi sipaju šta oni hoće, jer je homologacija A3/B4 zaista širok pojam...[

Potpuna istina.
Obavezno insistiraj da ti promene u knjižici vrstu ulja, jer nedao Bog (pu, pu, pu) da se u medjuvremenu nešto desi sa motorom kako ćeš da dokažeš da u medjuvremenu nisi sam nešto petljao oko motora (ukoliko do toga dodje veštačenje će da pokaže drugu vrstu ulja u motoru od one koja ti je upisana u knjižicu, a onda možeš da se slikaš i dokazuješ, samo ne znam kako, da su ti oni to sipali).

Lep pozdrav. :hihi: :Smiley:

ppejic

#33
"You asked:
Motrio
Our answer:
Motrio is our low cost parts range, specifically designed for vehicles which are 4 years old or more. Renault workshops are able to compete on price with many independent  garages  and automotive parts centres. They come with a 12 month unlimited mileage guarantee, competitive prices and no hidden costs. To find out more about our Motrio low  cost parts range please click here.
"

Ovo kaže RENAULT GB

Veterinar

"12 month unlimited mileage guarantee" - ne pokusavati sa motornim uljem.  :-)1 Citam ove postove i samo trepcem. Promenio bih servis, mada ne znam kakvu alternativu Peja ima u blizini.

ppejic

#35
Servis radi po preporuci RNS, koji sve vreme tvrdi da je ovo ulje kao i ostali delovi OK. TO JE PROBLEM! Mene niko nije pitao da li hocu to ili neko skuplje ulje, a sada se prave naivni.
Koilko vidim Tržišna inspekcija će imati posla oko ovoga.


Peja

Loganovac

Ja uvek prvo telefonom pitam za cenu servisa i koje ulje sipaju, pa onda zakazujem. Takođe, čim uđem u servis proverim.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

#37
Ili kupite full sintetiku na Lukoil pumpi, kanticu u ruke, pa u servis  :dance:
http://lukoil-lubricants.com/products/passenger/motoroils/00112/
http://www.lukoil.rs/main/static.asp?art_id=1495

Jeftinije je, a znas sta sipas.

Sad nesto gledam
Citat: ppejic poslato 21.06.2010. - 14:14
Servis me je kostao:

1. Filter ulja + filter vazduha + ulje + rad = 4750din
2. Filter tečne faze + filter gasne faze + rad = 2000din.

Peja

Koliko uopste kosta to Motrio ulje? Ako je filter ulja oko 500 din, filter vazduha oko 1000 din, 3 litre ulja i ruke izadju 3000 din sto je malo malo za ovlasceni servis.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Evo kako je tekla diskusija putem maila sa RNS Call centrom. Veoma sam razočaran njihovim stavom.


Ja:

Poštovani,

servisirao sam DACIA LOGAN 1.4MPI Preference u ovlašćenom servisu. Radi se o drugom redovnom servisu, ukupna kilometraža 13500km (prvi redovan servis rađen je na 5000km)

Zamenjen je filter ulja, filter vazduha i zamenjeno je ulje.

Prilikom zamene ulja u motor su sipali MOTRIO 5W40. Kad sam ih upitao zbog čega su sipali to ulje a u servisnu knijžicu upisali ELF, odgovorili su mi da je MOTRIO isto što i ELF, samo je upakovano za servise.

Pitam Vas da li je to regularno? Koje ulje je propisano za Logan 1.4MPI?

Ukoliko zahtevate mogu Vam poslati fotografije: kantice ulja, servisne knijžice, Radnog naloga, i osale generalije automobila.

Unapred zahvalan na odgovoru


RNS CALL Centar:

Poštovani,
zahvaljemo za Vaš e-mail.
Preporuka Renault-a je da se krsiti ELF ulje ali je najbitnija viskoznost.
Budite sigurni da je ovlašćeni Renault Dacia servis koristio ulje adekvatne viskoznosti.

Lep pozdrav.


Ja:

Poštovana,

da li to znači da oni mogu kupiti ulje na buvljaku, propisane viskoznosti i sipati u motor?

Kako su smeli da napišu u servisnoj knižici ELF a sipali su MOTRIO ? Hoćete reći da je to pravno ispravno i da to nije laž, čak i da su ta ulja stvarno identična i od istog proizvođača, a ja pouzdano znam da nisu? U servisnoj knijžici je jasno naznačeno koje se ulje preporučuje od strane proizvođača.

Razgovaraću danas sa salonom prilikom plaćanja ove usluge servisiranja. Predložiću im da isprave grešku, sipaju odgovarauće ELF ulje i naplate razliku u ceni u odnosu na MOTRIO, ili da preprave u servisnoj knijžici i upišu tačan naziv ulja koje je sipano.

U koliko ne ostvarim svoje pravo, već znam kome se trebam obratiti.



RNS CALL Centar:

Poštovi,
Renault Dacia servis može koristiti samo ulja koja zadovoljavaju odredjene standarne i imaju homologaciju.
ELF ulje je preporuka a nikako obaveza.
Lep pozdrav.


Ja:

Verujem da je servis radio po opštoj preporuci RNS, ali na moju konkretnu štetu.

Pronašao sam na Reno-ovom sajtu u Velikoj Britaniji sledeći podatak:

"Motrio is our low cost parts range, specifically designed for vehicles which are 4 years old or more. Renault workshops are able to compete on price with many independent garages and automotive parts centres. They come with a 12 month unlimited mileage guarantee, competitive prices and no hidden costs. To find out more about our Motrio low cost parts range please click here."

Ako ne znate Engleski ,a verujem da znate odlicno, u prvoj rečenici se kaze da je MOTRIO "намењен за возила која су стара 4 и више година"

Moj automobil je star 2godine. Da li mislte da je ovo dovoljen osnov za kontaktiranje Tržišne inspekcije?



RNS CALL Centar:

Poštovani,
najljubaznije Vas molimo da pročitate knjižicu održavanja i garancije koju ste dobili prilikom preuzimanja Vašeg vozila.
Još jednom Vam napominjemo da je ELF ulje PREPORUKA a ne obaveza Renault-a.
Molimo za razumevanje za naš stav koji je uskladjen odredbama garancijske knjižice.


Hvala na razumevanju i lep pozdrav.






Sta reći posle ovoga?
Peja

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Keka

Nemoj nista da kazes, nego idi u trzisnu inspekciju, sa svim ovim dokazima, pa neka oni pricaju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik

CitatSta reći posle ovoga?

Nema druže tu šta da se priča.
Možeš samo i moraš da delaš. Ako si se već odlučio za inspekciju, onda je što pre zovi, ali ne znam da li ćeš sa njom išta da postigneš (servis će jednostavno da kaže da im je sipanje Motrio ulja standardna procedura, koju su ti i naplatili, a da ti na početku servisa nisi tražio nikakvu posebnu uslugu-s obzirom da si ih do sada već obavestio o namerama verovatno će i da negde u servisu okače obaveštenje da sipaju Motrio ulje koje je, naravno "bilo" tu i kada si ti radi servis).

Mislim da ti je jedina realna opcija da insistiraš na upisivanju pravih podataka u servisnu knjižicu (iz razloga koje sam opisao u mom prethodnom postu), posebno ako ti na računu i u radnom nalogu nije upisano decidno koje ulje je sipano.

Ako ti je za utehu, ja i dan danas hoću da pojedem svoja m*da što nisam zvao inspekciju kada sam u Kompresoru radio 2. servis dok je auto bio u garanciji, a vezano za famozno curenje ulja na motoru, zbog toga što sam "pao" na priču servisera da je problem poznat RNS i da se sprema pozivanje u servis svih kritičnih vozila na zamenu delova i otklanjanje nedostataka, tako da "nema potrebe" da to upisujemo u radni nalog jer nemaju još ovlašćenje da to otklanjaju.
Jbg pre :mojeovce: me tip svojski. Da sam tad pozvao inspekciju i požalio se na neispunjavanje obaveza servisa u najmanju ruku bih imao u rukama zvaničan dokument da je do problema došlo u garanciji i bio bi adekvatno otklonjen kvar. Ovako ne bih da napominjem šta mogu da uhvatim ako mi prezupči motor (pu, pu, pu) zbog nauljenog zupčastog kaiša i navedeni problem ću da rešim o svom trošku, ali sam sam kriv za to.

Svima nama mora da bude jasno da su svi, počevši od RNS pa do servisera, svesni svih mana i nedostataka vozila i da maksimalno pokušavaju da nas zavrnu i izbegnu ispunjavanje obaveza iz garancije.

bmiillan

prvo inspekcija pa posle kompletna prepiska u reno francuska, prave se blesavi nije problem sta je sipano
nego lazno prikazivanje toga, neka ti neko prevede ne francuski i lepo posalji i original i prevod pa ce im
reno lepo objasniti sta moze a sta ne (bar se nadam)
nemoj na silu uzmi veci cekic

ppejic

#43
Vec jesam, primili su mail znanju, odgovorili da sam se obratio pogresnoj sluzbi i prosledili ga odgovarajucoj sluzbi koja ce mi odgovoriti u najkracem mogucem roku. Videcemo.

Ovo mi je odgovorio jedan renomirani, jedini bez mrlje, servis u Srbiji: "Do sada nismo sipali to ulje u nova vozila u garantnom roku. Na zahtev stranke mozemo da sipamo to ulje, mada mi preporucujemo elf"



Peja

bmiillan

#44
Mislim da je sve jasno, ali ih ne traba pustiti da se izvuku ni servis ni RNS koji su toliko bezobrazni da nemam reci.
nemoj na silu uzmi veci cekic