Sipka za merenje ulja u motoru

prethodna tema - sledeća tema

BelThaZoR

Danas na moje iznenadjenje, puce sipka, bas na onom malom delu gde su zarezi na skali (auto u pitanju je Dacia Solenza benzinac). Zvao sam telefonom Hit auto, rekose mi (posle jedno pola sata  :ranting:) da se to kupuje u kompletu sa cevkom i da je negde skoro 4000  :conf: Imali su i jedan stap od metala (za Reno), ali kao ne znaju da li bi to pasovalo u motor.
Sta raditi dalje? :) Dal da jurim stap identican po duzini, dal da jurim po nekom auto-otpadu...? Da li bi taj metalni pasovao ako odgovara po duzini??

Hvala i pozzz

mladja73

Sustinsko pitanje je da li je taj deo koji se polomio ostao u motoru ili ti je pukao napolju?


Probaj po otpadima to ti je mozda najbezbolnije resenje da te ne vuku za nos...
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Munze

Trebalo bi na meraču da piše kataloški broj, pa na osnovu tog broja bi trebao da tražiš novi merač. Odgovarao bi i taj metalni samo da je dobra dužina. Bitna je poziciju crtica Max-Min na meraču zbog nivoa ulja u motoru.

BelThaZoR

Citat: mladja73 poslato 17.05.2010. - 11:16
Sustinsko pitanje je da li je taj deo koji se polomio ostao u motoru ili ti je pukao napolju?

Pukao je napolju, nije u motoru nista ostalo.

Citat: Munze poslato 17.05.2010. - 11:18
Trebalo bi na meraču da piše kataloški broj, pa na osnovu tog broja bi trebao da tražiš novi merač. Odgovarao bi i taj metalni samo da je dobra dužina. Bitna je poziciju crtica Max-Min na meraču zbog nivoa ulja u motoru.

Ako sam ja dobro razumeo coveka u servisu, on je taj info dobio preko kompa, sa spiska rezervnih delova za Solenzu. Znaci bitna je duzina  :njanja: i da li naleze dobro na vrhu pretpostavljam.

DarioGTI

ja bih isao na otpad trazit.... ne pada mi napamet davati 4000din za novu!!

a naprosto sumnjam da na otpadu nema solenze/supernova/clio I, r19, ili megane I sa 1.4 mpi E7J motorom...

sretno!  :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

bmiillan

priznaj koga si mlatio sipkom pa je pukla?  :palica: u svakom slucaju ima polovnih na otpadima sigurno
nemoj na silu uzmi veci cekic

Darcone

Zar nije to isti motor kao u clio ili megan, koliko sma ja upucen samo karter nije isti...bar mi tako nesto pricase u servisu, jer u solenza motor ide 3l ulja...po knjizici 2,9l...ispravljajte ako gresim...a sipka je sigurno renolova, zuta plasticna ....samom mi nije jasno kao su oni to predvideli da se ocitava nivo ulja na plastici...

kiconix


Loganovac

#8
Ne bi trebalo karter da bude problem ako je motor isti, jer je motoru potreban određeni nivo ulja (znaš ono - tek da kolena radilice ne bućkaju), a od oblika kartera će zavisiti količina ulja koju treba sipati da bi se dostigao taj nivo. Plići karter - manje ulja. S druge strane, ako nije karter isti, pitanje šta je sa pumpom za ulje, ali to je neka druga tema.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

To sve stoji, ali, merac nivoa ulja je jedno a karter sasvim drugo. Iz iskustva znam da nisu svi karteri isti i zavise od konstrukciskog resenja motora ili delova karoserije, postroja itd. (naravno da pricam o istom motoru).  Nivo ulja (na sipki) zavisi od oblika kartera. 

BelThaZoR

Negde sam se izgubio, ako ja nadjem sipku iste duzine (bila ona plasticna ili metalna), kakav problem moze karter da pravi? :)

Munze

Tada ne bi trebalo da bude problema :D

kiconix

Apsolutno nikakve, samo da budu iste duzine.

Darcone

Samo duzina, i polakao je ugurati da stane, bitno je da je gradacija sa donjeg kraja bude ista, tj. da pokazuje iste nivoe. min i max.

krle

#14
Citat: DarioGTI poslato 17.05.2010. - 16:28
ja bih isao na otpad trazit.... ne pada mi napamet davati 4000din za novu!!

a naprosto sumnjam da na otpadu nema solenze/supernova/clio I, r19, ili megane I sa 1.4 mpi E7J motorom...

sretno!  :to:



Motor E7J sa R19, Clio I:




Motor E7J sa Clio II/Thalia:


Motori K7J i K7M Clio II/Thalia, Logan/Sandero:









Nemam u Dialogysu podatke za Solencu. Samo sam hteo da ukažem  kako postoje razlike u E7J motorima i razlike E7J u odnosu na K7J/K7M.