Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

nik

Citat: madridista poslato 20.03.2013. - 15:34
ja samo da se javim da sam menjao senzor za temperaturu na gasnom uredjaju.....to je bio problem kad nije hteo da mi prebacuje sa benz na plin

Citat: madridista poslato 05.05.2013. - 21:34
...uglavnom ne prebacuje automatski sa benz na plin nego rucno sto mi je jako cudno i moze da se bukvalno prebaci na plin i ako motor jos nije dostigao 30stepeni temp motora....

Ček' bre, sad mi ništa nije jasno!?!?

Druže, pravac servis, jer ovde se izgleda radi o budževini.

kiconix

A da mi lepo razrešimo dilemu?
Slikaj nam gasni uređaj i motorni prostor i videćemo o čemu se tu radi.


kiconix

Ček malo, negde sam propustio činjenicu da je ovo Honda, mislio sam da govorimo o vozilu iz potpisa.
U svakom slučaju, ovo jeste sekvent.

Keka

Nije slikao najvazniji deo-ECU  :D

Imam AC MAP senzor, (najverovatnije) Valtek dizne, vrlo moguce da se radi o nekom Stagu, a tu bi Keka mogao da se zakaci sa dijagnostikom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


madridista

jesu valtek dizne i jeste neki stag rekao bih stag 200 na osnovu ovog map senzora ps01......uglavnom kao sto rekaoh ne prebacuje automatski nego ja moram da pritisnem. uglavnom idem sutra da mi menjaju filtere na njemu i vide zbog cega ne prebacuje automatski

Keka

Od veceras sam (ponovo) u Bg, pa ako zatreba, mogu da bacim pogled.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


srdjoni

Citat: Keka poslato 02.06.2013. - 10:06

Ko cesto vozi na rezervi/sa malom kolicinom gasa/prazni bocu do kraja uterace ovaj talog u filter.

Ja mogu samo tako - da je ispraznim do kraja (dok ne zapišti). Samo kad je potpuno prazna može da se potpuno napuni, inače "na dolivanje" primi samo 10-15 litara i stane. Ne znam jel još kod nekog tako.
Homesick for a place you've never been...

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

madridista

da li neko zna u cemu je problem, verovatno u pplovku ali sta znam.....uglavnom kad su mi dve zelene crtice kad sipam recimo 15l i vozim nekih 100km, desise da pokazuje rezervu tj crvenu lampicu pa posle nekih 10km vrati na jednu zelenu i onda dok je na zelenoj zapisti kao da je prazan?

zapisti kad je realna potrosnja nekih 10l po gradu ali zasto dok je zelena linija umesto crvena kad je rezerva?

pozz

Loganovac

Zavisi od uređaja koji imaš. Kod mene ne postoji crvena, kad poslednja zelena počne da blinka to je rezerva i tako ostaje sve do kraja kad zapišti i prebaci na benzin.
Što se promene pokazivanja nivoa tiče, mogući uzroci bili bi
- nedovoljna preciznost hoda plovka i/ili njegovo zaglavljivanje (u toku vožnje površina tečne faze se talasa)
- nelinearnost otpornosti davača / loš kontakt
- promena zapremine tečne faze TNG-a sa temperaturom
- nedovoljno stabilisan napon napajanja davača
- neprecizna komparacija signala sa plovka
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Ne znamo koji je uredjaj u pitanju. Konkretno AC moze da se steluje pokazivanje crtica i na boci i softverski.

Nisam najbolje razumeo pitanje, prilicno je konfuzno izneto, ali ako sam dobro shvatio, nije toliko problem u pokazivanju crtica nego sto ostane bez gasa kad nije na crvenom.

To "ostane bez gasa" znaci da je pritisak u sistemu pao ispod zadate granice.

Treba proveriti zadatu granicu, filtere tecne i gasne faze, vodove od boce do isparivaca.

Ako se desavalo od same ugradnje, onda je moguce da cev ne dopire do dna boce.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


madridista

boca je atiker a uredjaj je AC...bio sam pre 3 ned u union karicu i kad su kacili na komp da gledaju parametre kazu da je skolski primer kako je podesen rad gasa, e sad dal to ima neke veze sa ovim sto se desava ne znam al evo sipao sam opet 16l pa cemo da vidimo kada ce da zapisti

Keka

Ako hoces podesicemo taj pokazivac od nedelje, samo treba da bude skroz prazan.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


momis

ovo je iz uputstva za STAG kontrolere

"4.2. Automatic calibration of LPG level indicator
The automatic calibration of LPG level indicator should be carried out when an empty tank is being
filled with gas. The indicator type should already be set, but, if necessary, the procedure itself may
change its type, e.g. from ascending to descending.
The calibration procedure is as follows:
1. Press and maintain the switchboard push button.
2. Switch off the ignition switch.
3. Depress the switchboard push button.

At this time point, the controller initiates the calibration procedure, which is signalled by a series of
triple, short flashes of the gas level LED.
When the tank filling is over, switch on the ignition switch, thus terminating the calibration
procedure. Successful calibration is signalled by smooth ascending, followed by smooth descending of
the gas level indication on the LED line from fuel reserve to maximum fuel level and back (twice). In
the case of calibration failure, the level indication on the LED line will change five times from reserve
to maximum."

Ja sam tako kalibrisao pokazivac posle ugradnje i pokazuje tačno.