Da nebi napravio grešku, pokušat ću nabrojati sklopove u autu koji su još uvijek netaknuti.
- Motor nije otvaran, izuzev dva brezona koji su zamijenuti na izduvnoj grani.
- Kompletno kvačilo
- Mjenjač
- Sve brave
- Sajla kvačila
- Letva volana
- Alnaser
- Hladnjak
- Ventilator kabine
- Radijator u kabini
- Brisači
Kad kazes brisaci, jesi li menjao metlice? Ako kazes da nisi, ima da se izvrnem odmah. Za kompletno kvacilo poseban naklon. Nikome drugom ne bi potrajalo toliko, pogotovo što je auto pola svoje voznje proveo pod teretom ili sa prikolicom. Zoki, svaka cast. Auto se isplatio pre deset godina, od tada je cisti plus, a uz tvoj stil cuvanja i održavanja,taj Sandero i dalje cuva novac. Bravo!
:dobro:
Veterinar, mislio sam na motor brisača i poluge na njemu. Metlice sam mijenjao po potrebi.
Pretpostavio sam, al' rekoh:"Zoki je to, ko zna..."
Svaka čast, još jednom. Oni koji nisu bili na okupljanjima nisu imali priliku da cuju kako radi motor. Po zvuku, da kazes da je presao sto hiljada kilometara svako bi poverovao.
Zoki, care, ti si kriv što je Dačija danas toliko skupa :D
Svaka ti čast i želim da ti poželim...ma poželi sam sebi nešto lepo i neka ti se ostvari.
Zoki milioner u najavi :hall:
:respect:
Koliko setova guma je otišlo za 700k km?
Svaka čast.
Pitanje - ima li nešto što je bilo razočarenje u smislu trajnosti ili funkcionalnosti?
Svaka čast Zoki, dobar auto i dobar vozač su uvijek bili dobitna kombinacija za trajnost i isplativost auta.
Mare, ne smijem lupati ali su bačene originalne Kontinentalke negdje oko 400 000 km.
Speedo, jedini učestali problem je bilo struganje paknova i otprašivanje.
Po svemu sudeći nisam na vrijeme uočio da glave kočioni cilindri a još je glavila i poluga od ručne na paknama.
Sve ostalo sam prezadovoljan
Keka, ima to rezona...
Zaboravih napisati, ni jedna opruga na vješanju nije pukla a tovari se baš.
Sjetih se komentara jednog radnika koji radi na termičkoj obradi ( koja traje nekoliko sati). On kaže da ispravna opruga nikad neće pući. Jedino neadekvatno termički obrađena. Kaže mi pred kraj smjene, umjesto da opruge pakujemo mi samo produžio još jedan sat i odosmo kući a neka pakuju oni iz sledeće smjene...
Da dopišem, ni jedan nosač motora nisu mijenjani.
Ово су стварно фантастични резултати, тестамент конструкторима Дачије, али пре свега заслуга возача :respect:
Највише ме одушевила ламела, тј. како си успео да је сачуваш!
Да ли то онда значи да је далеко више "убија" градска вожња крени-стани, него отворени пут чак и под великим теретима...
Naravno i logično. Naravno, zavisi i sa koliko obrtaja krecu ljudi, da li drze pritisnutu pedalu kvačila kad nema potrebe za tim... Pre neki dan gledam vozaca u automobilu pored mog auta, na uzbrdici pored Beogradjanke. Cekali smo na semaforu, ja sam drzao auto pod rucnom, a on je (samo na tom semaforu, u tom trenutku) pomerio auto u mestu dvadesetak puta . Dakle, pomeri se dvadesetak cm, pa auto krene unazad, a on onda opet. I onda se cudi kad nakon 50000km pedala postane "tvrda".
Ljudi, na otvorenom putu lamela nema nikakav posao, može da traje beskonačno dugo, sve dok ne počne da proklizava - tu joj je kraj.
Ma jeste sve to tako Loganovac ALI Zoran vuče poklopce šahtova u kolima i prikolici po onim njegovim brdima
Pa taman da samo 5x promeni brzinu kada to radi, to mu je kao mi 10x a gde je 700k?
Znam, tako je. Odgovor je namenjen
@silent-ovom pitanju.
Thank you, Captain Obvious :crazy:
Lamela se mnogo sačuva ako se polazi sa malo obrtaja ( do 1500). Za nju je najveća smrt polazak sa prikolicom na usponu.
Ko svako jutro iz svoje kuće izlazi uzbrdo na glavni put, taj je nemože sačuvati.
Nosači motora se najviše uništavaju naglim ubrzanjem u prvoj brzini. Čak i kada je kvačilo pušteno.
Зоране, ти си ноћна мора сваког произвођача превозних средстава (а и резервних делова), немају никакав рачун да производе нове. :njanja:
Ja sam se tu i kockao, pa sam set zupčastog znao zamijeniti i nakon 110 000 km.
Imao sam i sreće, kada sam skontao da ne valja ležaj na vodenoj pumpi (Meyle) nakon samo 20 000 km, te sam ponovo stavio cijeli nov set razvoda.
Davno sam očekivao da bi mogla pući sajla od kvačila, prozviždati potisni ili pući " japanski šešir"
Nemam neki jasan cilj.
Auto me služi i vozim dalje.
Moj cilj je bio preći 500 000 km, što sam i napisao na Forumu prije desetak godina.