Remenica radilice

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Da taj falc na vrhu odstojnika. Rješenje jeste malo sumljičavo ali je istinito.Samo taj falc drži remenicu u centru a cijela sila koja je potrebna vodenoj pumpi i alternatoru prenosi se samo zahvaljući trenju između tog odstojnika i same remenice.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

E svasta, bas deluje jadno.  :huh:
A da li ti je na Sanderu isti takav princip?

Zoran

Jeste jadno i svaka ti čast pa si našao slike. Ja imam slike iz knjige R5 pa ću sutra okačiti ali je slika malo nejasnija od tvoje. Na Sanderuo vaj odstojnik je nekako napravljen zajedno sa remenicom iz jednog komada uz mali preklop od možda 0,02 mm (zador) ako si me razumio. Zato i treba remenica da se skida radapcigerom  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

#33
Razumeo sam, zazor od 0.02 prilicno tesno. Bas me cudi da su na istom motoru upotrebili dve razlicite remenice.  Jedino ako je to iz razloga sto ti imas samo alternator na PK-kaisu, ako se ne varam.
Znaci kada bi hteo da na auto namontiras servo volan sa pumpom, morao bi da menjas i tu remenicu i da stavis kao moju, koja ima ispresovan klin u otvoru, posto bi se  u tom slucaju povecali i otpori.  :ces:

Skinucu ja ovih dana svoju pa da vidis kako je kod mene.

krle

#34
Kao što sam već rekao. Razlika je zbog agregata koje remenica pogoni, pa se i razlikuju kataloški brojevi. Kod remenice za pogon zupčastog kaiša ne bi trebalo biti nikakvih razlika.


Prvi crteš je za remenicu kod Žacovog automobila (ima servo), a drugi kod Zoranovog (nema servo)

zac

Hm...
Otvor na mojoj remenici ima ispresovan klin, kao obelezeni deo na slici.
Docrtao sam srelicu na crtezu da se vidi kako je kod mene, a isto to vidim i na Zokijevoj remenici.  :ces:


krle

Iz kataloškog broja se vidi da postoji razlika, ali se sa crteža to ne može primetiti ( remenica pod br.11).

zac

Krle, shvatio sam ja da se radi o remenici sa brojem 11. 
Na crtezu sam samo oznacio kako kod mene izgleda ta kajla na remenici 11.  :dobro:

krle


Zoran

Evo remenice sa datog R5 bez kajle:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

E odlicna slika, jel vidis obelezeni detalj na odstojniku, on izgleda kao kajla. A u otvoru odstojnika je zljeb za onaj klin na radilici. Verovatno na remenici, sa one druge strane postoji utor za ovu kajlu koja se vidi na spoljnem delu odstojnika. 



:hihi1:  a sta kazes.  :rtfm:

Zoran

Kalja je toliko kratka da zahvata lančanik i ovaj odstojnik 1/3dužine. Remenica je glatka sa druge strane isto kao i sa ove koja se vidi na slici (ja skidao 2x).
Sam svoj gazda - vazda.

zac

E onda ne znam....  onda im je glupo resenje.  :ne:

Zoran

Potpuno se slažem sa tobom. Bar da je kontra navoj koji drži remenicu pa da se steže prilikom opterećenja kao na kutnim brusilicama npr...
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Slazem se, i kod nasih motora je desni navoj...a bolje bi bilo da le levi, "stezao" bi se zavrtanj u toku rada.

Francuski motori su jedni od najkvalitetnijih na svetu.... i zato me i cudi sto su bribegavali ovako nelogicnim resenjima.  :ne: