Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

#75
Bolje se ponaša na ledu jer sa ECO modom teže ulazi u višlje obrtaje. Pri polasku u I i II brzini bez ECO obavezno idem do 3000-3500 obrtaja/min dok je sa uključenim ECO 500-1000 o/min manje, pri istom stiskanju gasa. Na plinu mi mirnije radi naš 3-cilindraš, pogotovo na nižim obrtajima

Loganovac

Hoćeš da kažeš da je ECO mod napravio od tebe boljeg vozača?  :D
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

#77
Utisci nakon 20000km. Ponešto je pisano ranije, a nastojaću da ovaj post bude od koristi.

Motor je fantastičan. U jako sporoj vožnji hoće da počne da poskakuje, mada retko. Brža vožnja i teža noga na gasu mu više prijaju. Po brzinomeru putujem autoputem na 130-135km/h.

Ko drži ruku na ručici menjača osetiće da ona lupka iznutra prilikom kretanja iz mesta. Teško mi je da objasnim ovo, pokušaću ovako : osećaj je kao da je u ručici polugica, a između polugice i ručice postoji mali luft. Kad se da gas polugica se pomeri i to se oseti kao udarac u ručici. Nije to neka smetnja, samo zapažanje. 
Takođe, kada se aktivira start (S&S) treba biti strpljiv i sačekati da se pokrene motor. Ako se ubacuje u prvi stepen prenosa istovremeno sa anlasovanjem oseti se blago zapinjanje i otpor. Ništa značajno, samo zapažanje.
S&S se aktivira i dok radi klima, u takvim okolnostima ga isključujem, bude neprijatno u vozilu.

Pre nekoliko meseci pojavio se čudan zvuk iz motora kada se ubrzava u II i III stepenu prenosa na oko 2300 o/min. Kao klinci sekli smo plastične čaše i stavljali na točkove bicikla pa bi se čuo zvuk koji proizvode žbice kad se sudaraju sa plastičnim percima. Takav zvuk se pojavio ovde, nisam uspeo da ga pokažem nikome, jer se auto ponašao kao žaba iz crtaća koja peva, ali je bio tu, gotovo po pravilu. Izluđivao me je, ne zato što se čuje, nego što ne znam odakle je. Juče je urađen prvi servis i tog zvuka više nema. Prešao sam dosta kilometara od juče, definitivno se zvuk izgubio, šta god da ga je pravilo.

Klima radi dobro, ne utiče na performanse značajno. To znači da i sa klimom, potpuno opterećen (u bukvalnom smislu) uz Begaljičko brdo ide 120km/h i više. 1.6 motor koji sam vozio to nije mogao. Jedino što se oseti je blagi "sec" povremeno kada se dodaje gas, što ne smeta u vožnji.
  Pravi osećaj kočenja motorom ovaj motor pruža samo uz uključen klima uređaj, inače je kočenje motorom slabo izraženo u odnosu na 1.6 i dci.

Eco mode ne koristim više, osim po snegu/ledu.
Benzin leti automobil gotovo i ne troši, ali često na autoputu pustim da se plin potroši do kraja i odvezem koji kilometar (do pumpe) na benzinu. Leti troši više plina, jer zimi na benzin prelazim bar 10% kilometraže zbog sporog zagrevanja motora i kasnog prebacivanja na plin. Grubo rečeno, zimi je potrošnja oko 1 (1.5) l benzina + 7 (6.5) l plina / 100km. Leti je potrošnja par kapi benzina i oko 8.5 l plina (pre neki dan dosegao sam 9 l), ali to je potrošnja koja prati vožnju u gradskoj gužvi (inauguracija i sl.) sa klimom (isključen S&S), dosta tereta, nešto teža desna noga na autoputu, a sve sa krovnim koferom. Po meni je to fantastično i teško da će potrošnja biti veća ili da neko može da je ostvari.

Neprijatnosti sa lošim plinom desile su mi se dvaput, ali me auto nije ostavio na putu. Da li slučajno ili ne, nisam imao takve situacije ukoliko bih sipao na OMV pumpi, tako da samo i isključivo tu sipam.

Osim uobičajenim poslovnih i privatnih potreba, auto koristim za kampovanje, u prtljažnom prostoru je madrac, a na prozorima komarnici i vetrobrani. Za spavanje je udoban, čim se trudnica ne žali, a žali se mnogo.  :glare:

  Nakon 20000km autu dajem veoma visoku ocenu i kupio bih ga ponovo.  :hat:

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Citat: Veterinar poslato 30.06.2017. - 09:43

Ko drži ruku na ručici menjača osetiće da ona lupka iznutra prilikom kretanja iz mesta.

Pre nekoliko meseci pojavio se čudan zvuk iz motora kada se ubrzava u II i III stepenu prenosa na oko 2300 o/min. Kao klinci sekli smo plastične čaše i stavljali na točkove bicikla pa bi se čuo zvuk koji proizvode žbice kad se sudaraju sa plastičnim percima.

Eco mode ne koristim više, osim po snegu/ledu.

Ako dozvolite,malo bih prokomentarisao.
Držanje ruke ne ručici menjača u toku vožnje je loša navika,isto kao držanje noge na pedali kvačila u vožnji.Dobro se sećam fabričkog uputstva za WV Pasat iz 1975.g.Tamo je jasno pisalo da je držanje ruke ne ručici menjača tokom vožnje zabranjeno!Razlog je verovatno što težina ruke dopronosi habanju plastičnog zgloba pouge (jeste da je to bilo davne 1975.g. ali je slično rešenje verovatno i sada).
Ne sećam se da li Tce ima hidropodizače ventila.Ako ima,onda ovaj zvuk možda potiče od njih.A pojava ovog zvuka verovatno znači da je vreme za zamenu ulja,nakon zamene zvuk se izgubi.Generalno 20.000 km mi je malo predugačak interval.Ulje nije skupo,ja bih to skratio na 15.000.Čak i u garanciji,ne znam šta bi HIT-auto i ostali mogli imati protiv ovoga.
Sviđa mi se ideja korišćenja eco-moda na klizavom (to mi ranije nije palo na pamet).Zapravo,ovo bi mu mogla biti primarna namena,a eventualna ušteda goriva sporedna.
Drago mi je da se problemi sa plinom više ne javljaju (možda će i biti nešto od nas,ove države i njenih velikih igrača,naspram nas,običnog sveta).

slavko_bgd

Motor H4B/0.9tCe nema hidropodizače ventila već kalibrisane šoljice. "Lupkanje" u ručici menjača pri polasku iz mesta može biti normalna pojava jer se preko sajli prenosi "ljuljanje" motora, a slažem se da apsolutno nema potrebe oslanjati ruku na ručicu menjača. Mene su tako učili i u auto-školi, isto kao i za nogu na kvačilu. To su osnove. Nije predugačak interval od 20000km, današnja ulja bez problema izdržavaju taj interval a ima uticaja i tehnologija samog motora. Za naše klimatske uslove važnije je promeniti ulje 1x godišnje bez obzira na kilometražu, zbog moguće kondenzacije vlage u motoru i disperzije vode u ulju. Da, ECO mod malo kasnije aktivira turbinu i drži motor u malo "siromašnijoj" smeši, tako da je i obrtni moment manji pa je lakše voziti po klizavom. Problemi sa plinom se trenutno ne javljaju zbog visokih dnevnih temperatura. Videćemo šta će biti od jeseni kad zahladi ali nešto nisam optimista... Vozio sam dosta Dacia i Renault-a sa tim motorom i meni lično se taj motor veoma dopada. Ima malo šašav zvuk, kao motorna testera, bio mi je malo čudnjikav u početku ali sam se navikao. Ako bih kupovao nov Renault ili novu Daciu, za moje potrebe taj motor bi bio prvi izbor. A za uživanje - Twingo3 GT sa 108 ks.   

Veterinar

  :ziveli:  :to:

Za držanje ruke na ručici menjača se slažem, nemam tu naviku, samo sam napisao šta osetim kad krećem iz I brzine iz mesta (ali sam osetio nekoliko puta i ako mi je ruka na ručici, idem sporo, pa dam gas). Za držanje pedale kvačila takođe se slažem, nervira me kad se vozim sa nekim ko pedalu drži non-stop stisnutu.  :wave:

Veterinar

Citat: Veterinar poslato 30.06.2017. - 09:43
  Grubo rečeno, zimi je potrošnja oko 1 (1.5) l benzina + 7 (6.5) l plina / 100km. Leti je potrošnja par kapi benzina i oko 8.5 l plina (pre neki dan dosegao sam 9 l), ali to je potrošnja koja prati vožnju u gradskoj gužvi (inauguracija i sl.) sa klimom (isključen S&S), dosta tereta, nešto teža desna noga na autoputu, a sve sa krovnim koferom. Po meni je to fantastično i teško da će potrošnja biti veća ili da neko može da je ostvari.

U poslednjih 250km isključivo gradske vožnje, sa iskljucenim S&S i uz dva sata rada u mestu (čekanje trudnice u nekoliko navrata, u situacijama kada auto ne mogu da sakrijem u hlad, pa je dugo radio uz klimu), dosegao sam 10.41 l plina/ 100km.

dekiv68

Ovo tvoje je, za sada, rekordna potrošnja plina u gradu, mada u nenormalnim uslovima. Meni u gradu pri kostantnom korišćenju klime diže potrošnju za 1-1,5l plina i dok radi kompresor klime S&S ne isključuje motor

Elektro

Vet, jesi li imao priliku da ga teraš malo duže autoputem? Za grad sam siguran da je ovaj motor fantastičan, ali me brine malo autoput, par sati na 120-140 km/h. Da li je previše bučan, da li se muči?

Zoran

Benzinski turbo motor najmanju specifičnu potrošnju ima na pola gasa. ..
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Ide auto i ne oseca 5 osoba na 130.

szs

3cilindraši su u modi svuda
Nisan i Reno saradjuju vrlo lepo pa se ne bih iznenadio da neki od koncept motora kao što je DIG-T R (1.5L i 400ks sa samo 40kg) predje sa trkačkih staza u neki serijski auto. Verovatno prilično uštrojen ali....
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Zoran

Kićo i ja tako mislim. Fića je sa 32 KS išao 120. Ovaj na 130 koristi taman 45 KS, što i jeste pola gasa.
Sam svoj gazda - vazda.