Logi posle 40000km

prethodna tema - sledeća tema

staracstol

posle 100km i posle 100.000km sve je isto. Jedine intervencije van redovnog održavanja su bili prekidač štop svetla i neke brljotine za koje su isključivo odgovorni u servisu (zamenuli 3 od 4 pločice itd).

david

Meni je odgovaralo visoko sediste, kao da vozim djipa. Sve ostalo je OK kao sto je kazano na pocetku. Sve u svemu i posle 21660km kao i na pocetku.

saša61beograd

Juče sam se vratio iz Herceg Novog i zatvorio letnju sezonu putovanja.Od juna je Logi bio vredan:dva puta je bio na Zlatiboru,išao je do Đerdapa i obišao sva mesta od Igala do Ulcinja.Prešao je 3100 turističkih kilometara,uz redovne vožnje po Beogradu.Na putovanjima je trošio oko 5,5 litara,a retko kad je išao preko 90 km/h i retko preko 3000 o/min.
Celo leto su ga (pa i mene s njim) povremeno mučile njegove hronične bolesti,ali to nije umanjlo uživanje u putovanju,niti dovelo u sumnju njegovu pouzdanost i poverenje koje imam u njega:
-opet se pojavilo blinkanje signala zadnjeg svetla za maglu na instr.tabli prilikom kočenja.Brisanje i stezanje svih kontakata nije pomoglo kao  prošli put.Javlja se povremeno,bez pravila.
-"cijukanje" iz zadnjih kočnica prilikom kočenja traje i dalje,samo se povremeno izgubi.
-opet se,posle godinu dana,odvario prednji nosač auspuha i javljao se zveckanjem na nekim obrtajima (rešio danas u Kiler-autu).
-malo duže verglanje pri prvom paljenju ostaje enigma:u CG je palio kao mina,jutros u Bg-u opet onih 3 sekunde.
U junu je Logi dobio udarac odpozadi i to je manje-više solidno sanirano (branik ofarban za peticu,lim gepeka za trojku).
Pre 8 dana,kad smo stigli u HN,prilikom parkiranja ispred apartmana,vozeći u nazad, upao sam zadnjim desnim točkom u procep između dve betonske ploče.Odrao sam samo farbu sa donjeg dela sajtne,upravo tamo gde je mesto za dizalicu.Šteta nikakva,ali sam se propisno iznervirao:odvezeš bez greške 550 km,a onda zezneš nešto u zadnjih 5 metara puta!
Toliko,posle 5,5 godina i 72.300km.

saša61beograd

Početkom aprila Logančina je napunio 10 godina i prešao 133.000 km.Ide dobro,izgleda dobro i uživam u njemu kao prvog dana.
Može se reći da je period razrađivanja završen,nastavljamo dalje.Spremni smo za narednih 10 godina (ako ja izdržim).

Veterinar


Zoran

Sretno, samo naprijed.
Sam svoj gazda - vazda.

Aleks

 :aplause: za prvu deceniju.
Do godine u drugi auto, noviji.  :ziveli:

saša61beograd

#22
Bliži se jedanaesti rođendan.Pre neki dan Logan je opran crevom i sunđerom.Ne vidim nikakvu pojavu korozije,čak ni kod čepa za gorivo.Farba je u odličnom stanju,tome je doprinelo ručno voskarenje sa K2 tvrdim voskom prošlog leta.Ono što me ozbiljno nervira i baca u bedak je preko 20 sitnih udubljenja na vratima i krilima nastalih na parkingu.Naročito se vide kad je sunčano i kad je auto čist.Bukvalno skrećem pogled kad prilazim kolima da ne gledam i da se ne nerviram.A bočna zaštitna lajsna ima oštećenja na svaki centimetar,nisam brojao,ali se bar ne vidi toliko kao na limariji.
Farovi su se do skoro dobro držali,ali vidim da lagano kreće neka koprena da se navlači na njih.Ljubomoran sam na komšiju koji ima Zastavu 128 iz devedesetih i čiji farovi su kao novi.
Već neko vreme ručica menjača traži malo strpljenja jer se oseća neki otpor,uglavnom kad se ubacuje u prvu,treću i četvrtu.Nadam se da je zbog nosača motora i da nije zbog samog menjača ili kvačila.
U lampu za unutrašnje svetlo stavio sam LED modul firme M tech sa Osram diodama.Osvetljenje jeste jače,ali se dešavaju nus pojave:svetlo se vrlo brzo ugasi,posle 3-4 sekunde kad se zatvore vrata uz treperenje (mada mi je u gepeku obična sijalica).Ovo je očekivano i već opisano na forumu pa se ne bunim.Moduli sa 4 diode,2 komada plaćeni 420 dinara u robnoj kući "Okov".Inače Osramova H4 sijalica je kod njih 300 dinara.
Sledeća akcija do kraja meseca je tehnički i registracija.Unapred se radujem i jedva čekam taj dan,da malo rasteretim novčanik,teško se zatvara koliko je pun.

Veterinar


saša61beograd

Juče mi se "okrenulo" 150.000km,za 11 godina i 8 meseci.Neko bi sad,da je na mom mestu, počeo da razmišlja o novom automobilu.Ali,meni takva razmišljnja ne padaju na pamet iz mnogo razloga.Jedan od razloga su pare,naravno.Drugi razlog je što realno ne znam šta bih dobio sa tim novim kolima.Ono što od kola trenutno očekujem,moja Logančina mi pruža 110%!Imam puno poverenje u njega;da treba večeras da krenem na kraj sveta sa njim,bez frke i bez priprema bih seo u njega i verovatno bez problema stigao tamo.
Ponekad mi se po glavi motaju novi Sandero,Citroen C3,KIA Rio...ali me te maštarije brzo prođu.Desetak hiljada evra bih potrošio na mnogo drugih stvari.Grešno i izdajnički bi bilo prodati starog prijatelja za sitne pare,samo da bih dupe uvalio u neku novu i moderniju "plastikariju".Uostalom,hoću da naplatim sve ove godine brige i pažnje koje sam posvetio Logančini i održao ga u dobroj kondiciji.
Dakle,naše druženje se nastavlja,bez vremenskog ograničenja.
PS Promenio sam mu ime,nije više "Logi",sada je "Logančina".Nekako mu više priliči zbog godina i statusa koji uživa u porodici.

Zoran

 :to: potpuno isto mišljenje imam i ja
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

@saša61beograd: Generacijo, jes' da nije 400.000km ali rezon je isti.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vladek

Citat: saša61beograd poslato 08.12.2019. - 17:15
Juče mi se "okrenulo" 150.000km,za 11 godina i 8 meseci.Neko bi sad,da je na mom mestu, počeo da razmišlja o novom automobilu.Ali,meni takva razmišljnja ne padaju na pamet iz mnogo razloga.Jedan od razloga su pare,naravno.Drugi razlog je što realno ne znam šta bih dobio sa tim novim kolima.Ono što od kola trenutno očekujem,moja Logančina mi pruža 110%!Imam puno poverenje u njega;da treba večeras da krenem na kraj sveta sa njim,bez frke i bez priprema bih seo u njega i verovatno bez problema stigao tamo.

Uh, kad ovo pročitam odmah mi krene suza na oko. Tako sam ja govorio za svoju Thaliju (2003 godina). 10 godina vožnje bez da me ikada ostavila u kvaru i napravljenih 175 000 km (cca. 125 000 na plinu) i da me nije Taxi sastavio na semaforu i dalje bi išla još barem 10 godina.
Wartburg 353 (1987) 2000. - 2003., Daihatsu Charade (1990) 2001. - 2010., Renault Thalia (2003) 2010. - 2019., Dacia Logan MCV (2019)...