Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

#150
Verovatno ima svaka verzija,samo ako se aktivira softver na postojeće sisteme.
Da je korisno,jeste.A fabrika će da uzme neke pare praktično nizašta.
A vlasnik će da ima još opreme i imaće bolje mišljenje o sebi i svom automobilu.Extended grip, baš moćno zvuči.

Veterinar

Citat: silent poslato 24.01.2024. - 10:20Које верзије Џогера имају ову опцију "Extended Grip"?


Hibridi?

silent

Могуће, не видех је наведену на списку опреме, мада сам само летимично погледао.

Goky

Extreme verzija ima Extended Grip /dugme se nalazi pored upaljača/.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

silent

:dobro:

Штета што нема опцију да кочи точак који проклизава. Јер Џогер делује да је довољно повишен да може понекад да сиђе са асфалта.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Imao na kartingu, sr*nje uzivo, na papiru deluje ok, u realnoj upotrebi nista.

Turbo motori sa velikim obrtnim momentom su neupotrebljivi na snegu i ledu, na najmanji pritisak gasa proklizaju ili se ugase.

Nekad bilo kadet dizel krece iz druge bez gasa, ne moze da se zaglavi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Capriolo

Hibrid je za vožnju van asfalta odlična stvar. Naravno, mnogo bolje bi bilo da je neki AWD sa hibridnim pogonom. Što se videlo i na gornjem videu, gde je sa 2WD proklizavao pri pokušaju kretanja na usponu i na kraju je potpuno odustao. Ali i kao 2WD Jogger hibrid van asfalta može imati prednosti nad običnim Joggerom. Jer, nekada van asfalta postoje situacije i prepreke koje zahtevaju ne samo vrlo sporu vožnju, već postoje situacije i kada ćete se privremeno zaustaviti na nekom velikom terenskom usponu, a potom opet morati krenuti, na tom velikom nagibu, sa neravnom podlogom, a sa dobrom trakcijom (jer, ako je klizavo, 2WD tu nikakve šanse nema da krene). To u smislu zahtevanog opterećenja motora zna biti pravi pakao za SUS i za njegovo kvačilo, pa i za AT, zavisno od njegove koncepcije) i kao rezultat toga, često nećete biti u stanju da krenete dovoljno polako i nežno. Što je nekada ključno da biste uopšte krenuli (ka unapred) na tom velikom klizavom usponu (umesto da se ukopate ili da otkližete unazad). Neko takve (za SUS zahtevne) situacije pokušava prevazići bržom vožnjom na tim preprekama (i bez zaustavljanja), a od čega znaju da ,,otpadaju bubrezi" (i točkovi, figurativno rečeno). I često se ipak ne uspe. Naravno, sve to, samo za sebe, nije razlog da neko kupi hibridni Jogger. Ali jeste (nekome) samo jedna od prednosti hibridnog Joggera. Nekome nije. I nikakvu prednost za sebe ne uočava. Što je takodje legitimno razmišljanje.


slavko_bgd

Citat: Keka poslato 27.01.2024. - 15:15Nekad bilo kadet dizel krece iz druge bez gasa, ne moze da se zaglavi.
Škoda 105 je bila kraljica klizavih uzbrdica. 
Motor nazad, pogon nazad, visok klirens, ravan pod i nije imala snage i torka ni da prokliza :)

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

slavko_bgd

#160
Eh, Fikulele je umeo i đuntu da otkine :)

Kako god - moj stav je da Jogger nije terenac.
Extended grip kao funkciju ima na primer i Renault Trafic3 koji svakako nije terenac.