Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

sokoll

Nisam provalio da se senzor brisaca podesava hvala.

A juce sam tek promenio one drecave fontove i wallpaper, ovaj renoov mi je optimalan


sokoll

Nisam uspeo da pronađem opciju za senzor brisača😒

Veterinar


Andrix

Zar se to ne steluje na samoj rucici, tako je kod mene, imas vise kapljica pa zavrces rucicu.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar


MitarMrgulic

Inače, taj senzor za aktiviranje brisača, koji detektuje kapljice na staklu, vrlo je "čudna" sprava...

Koliko sam shvatio, nalazi se negdje u gornjem dijelu šeferšajbne, pa nekada kada pada sitna kiša bez vjetra, treba baš dugo da se aktivira, a nekada, kada pada kiša koja se slijeva sa krova, pali brisače "k'o lud" iako je kiša stala, a voda se još uvijek slijeva...

Ali dobro, nisam cjepidlaka, bolje da ima, nego da nema, staviš na automatiku i samo briše :)

Mislim da to nije nešto skup sistem i ne znam što da Dacia i budžetske auto korporacije izbjegavaju, a daje štih više klase auta, kao i amortizer haube, koji mi je legendaran na mom Logan MCV :)

sokoll

Citat: Andrix poslato 11.06.2023. - 11:59Zar se to ne steluje na samoj rucici, tako je kod mene, imas vise kapljica pa zavrces rucicu.
Hvala brt nisam uopšte to provalio.
Sada radi kako treba! 

Veterinar

Doslo je vreme za prvi servis na 30000km (to ce biti drugi, jer sam prvi zapravo uradio u Reno Savi na 15000). Auto fantastičan. Juce smo posetili Babinu reku i uveče oko 21h krenuli nazad. Mape su nas navele lepo, ali jedna deonica je bila ocito ostecena poplavom, off road totalni, Jogger bio na visini zadatka. Nizi auto bi ostao zarobljen, odnosno ja bih odustao.
  Danas presao nepunih 500km. Sve više mi se sviđa auto.

Mare


Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

Veterinar

#130
U proteklih desetak dana presao sam oko dve hiljade kilometara u mesovitim uslovima. Oko 400km je bio autoput sa klimom ukljucenom, ugrubo oko hiljadu kilometara je voznja magistralom ili kroz sela glavnim putevima,  a ostatak je Beograd u spicevima. Pola kilometraze je bilo sa ukljucenom klimom, sve sa krovnim koferom. Bord kompjuter je pokazao ukupan prosek 9.0, racunica ukupan prosek 8.63 l plina na 100km. Benzin na skali ne mrda, a ekran kaze da je za 2000km na benzin vozeno 400m.
  U poslednjih 9000km (sad smo na 38000 km) cetiri puta su se ukljucile razlicite signalne lampice (ima tema o tome), ali uvek podlezu resetu i uvek bi se to dogodilo u sestom stepenu, na uzbrdici, dok radi klima, kad je spoljna temperatura preko 35 stepeni Celzijusa i svaki put kad je volan bio u rukama moje supruge
To ne utice na osecaj u vožnji ili potrosnju,  a trebalo bi da moze i da se izbegne promenom stila voznje (sto je ocito nemoguće) ili softverskim podesavanjima, sto je verovatno moguće.
  Da ne ponavljam sve, auto je fantastičan za mene,  a da sam konstruktor, koristio bih prskalice za stakla prethodne generacije (druge) Logana. Vec je postalo standardno da brisaci brisu odmah cim se stakla isprskaju, ali tada izostaje momenat natapanja prljavstine, pa metlice prelaze preko prilicno suvog stakla (i zbog usmerenosti mlaznica takođe).
  Podizaci prozora su na vratima, za sta su svi navijali odavno.  Međutim,  sada kada ih imam uvidjam da je prethodna pozicija bila manje prakticno, ali pametnije rešenje. Prilikom ulaska u automobil po jakom pljusku prekidaci podizaca su direktno na udaru. Umesto da me brine to sto sam sasvim mokar, mene brine kako da pokupim vodu u kojoj se nalaze prekidaci.
  Stop/start sistem ne bi trebalo da se aktivira dok radi klima uređaj,  jer odmah postane zagusljivo u kabini. Kad su visoke dnevne temperature motor se iskljuci, ali se za samo koji sekund ponovo pokrene,  sto je bespotrebno (a ako ne iskljucim s/s sistem) i cesto malretiranje anlasera.   :wave:

Veterinar

#131
Za 7000 predjenih kilometara motor je na benzin presao manje od 1km. Nedavno sam zbog toga vozio na benzin 200km i sipao desetak litara svezeg benzina. Volim da imam benzina bar 1/4 rezervoara uvek, ne samo zbog benzinske pumpe, nego i za svaki slučaj.
 Naravno, tako mala kilometraža na benzin lako moze da se kreira dugim relacijama ili grejanjem motora radom u mestu. Za 7000km imao sam relacija preko 100km ukupno oko 3000km, relacija između 5 i 45 km ukupno oko 2000km, a ostalo su kratke relacije, sa mnogo hladnih startova. Jedno od dece ide u vrtic, drugo u predskolsko, ali na razlicita mesta i u različito vreme, pa je to vec dovoljno pokretanja motora tokom dana. Ne grejem nikad motor u mestu, pokrenem motor, vezem pojas i krecem.
 Sada sam resetovao kilometrazu, da ispratim koliki ce biti udeo voznje na benzin u toku hladnijih dana.

  Skinuo sam krovne nosace i kofer , posto cu zbog novougradjene vucne kuke morati na tehnicki pregled, a kako ne planiram putovanja narednih dana, videcemo kakva ce da bude potrosnja plina bez koferceta.
  Poslednjih 2000km mesovitih uslova voznje (autoput do Pirota i nazad sa klimom, punim autom velikih i malih ljudi i stvari i koferom na krovu, 130km/h/ autoput do Kuzmina i nazad bez klime/ oko 500km medjugradskih relacija / beogradski spicevi bez klime) prosecna potrosnja plina je 8.3l/100km.
 Voznju na benzin (200km mesovitih uslova, bez klime) uspeo sam da zavrsim sa prosekom 5.9 l/100km.

Ne znam koliko se cini potrebnim, odnosno suvisnim, ovoliko nabrajanje uslova u kojima sam se vozio, ali misljenja sam da neko ko je potencijalni kupac Joggera moze iz ovih redova da izvuce korisne informacije.

  Zveckanje motora koje je opisivano ranije je softverski eliminisano.
 Ugradjena je vucna kuka, namenjena prvenstveno vuci camca na prikolici (400+200kg).  :to:

MitarMrgulic

Ma Jogger je ultra ekonomično vozilo...

Heh, kad sam bio student i tek počeo raditi, vozio sam stalno neke šklopocije, stare 15+ godina, sa kojim nisi bio siguran krenuti na put od 150-200 km i nazad. 

Sanjao sam o tome da će doći trenutak da imam novo ili bar približno novo vozilo, sretnu porodicu, sa kojima samo naspem goriva i mogu na put gdje hoću....i eto, i to se ostvarilo, "samo" je trebalo nekih 20-ak godina rada i truda :)

Meni je Jogger kao auto bio opcija, dok nije cijenom otišao debelo preko 15 000 eura. 

Veterinar

Ovde pisem jer je Jogger sa sedam sedišta retkost na forumu.
  Kako bi se treci red sedista preklopio na napred, sa ciljem da se oslobodi prtljažni prostor ili da se izvade sedista, mora da se povuce crveni kanapcic. Pre nekoliko dana mi je jedan taj kanapcic spao, a kad sam zeleo da povucem kanap na drugom sedistu, spao je i drugi. Na Lodgiju mi se to nikad nije desilo, Na Joggeru se nije desilo nijednom za godinu i po dana, o onda odjednom na oba sedišta. Marfijeva pravila.

 Na fotografiji je pozicija kanapa kad je namesten. Malo je reci da sam se napatio (i supruga i ja) dok to nije namesteno (odnosno dok sedista nisu podignuta manjom rukom moje supruge).


Veterinar

#134
Nakon godinu i po i 45000km utisci i dalje odlični.
 Danas je zamenjeno ulje i filter ulja, jer sam za to skratio interval, o cemu je pisano. Kako sam nedavno dolio i manju količinu antifriza, kupio sam za svaki slučaj i litar koncentrovanog, da stoji u autu uz destilovanu vodu.
 Servisna usluga (Reno Sava), famozna podloška,4.1 litar ulja (tako pise), i antifriz kostali su 11889 dinara.
 Prijavio sam da se, kada se izbaci iz stepena prenosa koji su na menjacu obeleženi sa strane (1,2,5,6) rucica ne vraca u potpuno neutralan položaj. To znaci da, ako izbacim iz pete brzine, rucica ne ide samo unazad za cetvrtu ili unapred za trecu, nego moram da malo povucem rucicu ka sredini gde bi trebalo da se nalazi, pa onda da biram brzine.
 Reklamacija je uvazena, sajle biraca nemaju, ali javice mi kada da dodjem u servis.
 Idemo dalje...  :wave: