"Autocentar-Živa" Pančevo

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

#105
Sa mojim autom su svi imali kontakt, a Goran je zamenio kraj spone. Nisam imao šta da mu zamerim vezano za ophođenje prema strankama ili automobilima.

ppejic

A sta bi sa onim problemom oko dizelke?

Veterinar

#107
To nije bilo u njihovom servisu, tamo sam uvek bio uz auto. Doduše, kod Kosanića nisam, ali nisam kao drugi Živi ostavio auto da ga otera kod lakirera, nego sam sve radio sam, na svoju ruku.

perisic

bio kod zive na servisu. pregledali vozili,jedan lezaj za zamenu (zadnji),obe spone imaju malo lufta,turbina masna,nista strasno. cuje se neko lupkanje u motornom prostoru,izvor nepoznat. u kabini se ne cuje nista ,verovatno ce se cuti kad zamenim lezaj posto sad cujem samo njega. servis nisam ni uradio,prvo cu trap i lezajeve.  sto se situacije kod zive tice,koliko sam saznao (nisu bas raspolozeni za pricu po ovom pitanju ), nesa ne radi vec nekoliko meseci. presao je u drugi servis ( ne kazu kod koga),a ivan je napustio firmu pre desetak dana.u servisu rade dva coveka sa istim imenom - goran.

Veterinar

Za početak, izostala je kompjuterska evidencija... Možemo samo da nagađamo.

hobbista

Ništa tu nije čudno. Prodaja novih vozila je opala, a samim tim i obaveza servisiranja u ovlašćenim servisima.
Kada baci na papir koliko ga košta natpis "ovlašćeni" pitanje je da li može to da otplati kroz cene servisiranja vozila u garanciji.

Ako izađe iz priče, moći će da snizi cene usluga, da nabavlja (jeftinije) delove sa raznih strana i neće imati nikakve robno-finansijske obaveze prema RNS.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

miki-bgd

Da, verovatno je izracunao da ce mu jeftinije biti da krene samostalno. Sudeci po pricama izgradio je dobar imidz preko kvaliteta i pouzdanosti radova, pridobio musterije, a bolje reklame od dobro uradjenog posla i zadovoljnih musterija nema - dobar glas daleko se cuje  :cul:

Samo, meni se nikako ne ide u Hit na redovne servise (dok drzim garanciju), isao bih kod Zive, ali izgleda da nista od toga. Jes da mi je prvi servis na leto, ali sad treba da trazim alternativu  :ne: Ne svidja mi se to da ne mozes da stojis pored auta dok se radi, a plus u glavi mi odzvanja prica sto mi je @zac pricao kako su mu na prvom servisu prepunili ulje, pa je curelo i nesto mu sje*ali. Znamo da tu nisu bas toliko strucni, ako i jesu onda su nevoljni da odrade posao kako treba pa nesto muljaju, zbrzavaju, itd... videcemo


krle

Živa je i  dalje ovlašćeni serviser, juče je dobio Sandero II.
Radio sam danas redovni servis i prijatno se iznenadio  kada sam video da
se posle 4.g.  vratio  stari majstor koji mi je na  početku  održavao  kola. Drugo iznenađenje je popust
od 10 %  za    servisiranje u vangarantnom roku

LeNgenda

Ooooooooodlicno, em kupim ulje u Profacu, em ionako nisku cenu sata od 1000 dinara oni smanje na 900.

Zna onaj cikica sta radi, ja vam kazem.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

luckasti

http://www.autocentarziva.com/   :welcome:

On line zakazivanje servisa. Nisam još probao, trebao bih u martu na servis, pa ću probati na ovaj moderni način...

Loganovac

Bolje bi im bilo da su online redovno popunjavali servisne knjižice u Renoovoj bazi  :ranting:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

david

E to prijatelju, sad im je kasno..

Damir Oravec

Čuo sam da Živa ispao iz grupe ovlašćenih servisa, nego je nešto kao ispostava HIT auta. Ne držite me za reč, pitaću uskoro ponovo, pa ću javiti tačno šta se sa njim desilo. Ono što znam, da je prvi problem nastao oko licence za Renault software, pa je krenulo i ostalo nizbrdo.

gile

doravec
Skoro sam bio kod Zive na servisu i pitao da li je i dalje ovlascen serviser. On kao iznenadjen odakle mi takva informacija i kao nije tacno. Vidim i u salonu im Sandera. E sad sta je istina videcemo

krle

Prema podacima sa Dacia sajta Živa je ovlašćen za prodaju, servis i ugradnju auto-gasne opreme.

http://www.dacia.rs/dealerlocator.html


Uostalom, ovo sam i lično proverio pre deset dana kada sam bio na redovnom servisu. E, sada čija je ispostava  :ne:

Ne tvrdim da je ovaj servis najidealniji. Imali su i oni  nekih grešaka za koje sam čuo i verovatno je to  mogući razlog zašto   su ispali   iz priče za Reno, a možda je to poslovna odluka vlasnika servisa.   

Citat: Loganovac poslato 06.02.2013. - 07:54
Bolje bi im bilo da su online redovno popunjavali servisne knjižice u Renoovoj bazi  :ranting:

Slažem se. 
Činjenica je da sam sve servise, osim prvog, radio kod njih i da  me niko iz RNS nikada nije kontaktirao je dovoljan razlog da ovo potvrdi, a samo jedna poseta iz banalnog razloga  kod AC Marković je bila dovoljna da me nakon 2-3 dana pozovu
iz RNS i pitaju da li sam zadovoljan uslugom servisa.