Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

speedo

Možda je malooo  :offtopic: ali i nije. Kako se uopšte podešava zazor na trokrakim svjećicama?

zac

Pomocu profilisanih "zica"...slicno kao i "spijuni" samo fi.preseka.

Zoran

Ja uzmem žicu fi 1 mm od CO2 aparata  za varenje i napravim malo tijesan zazor i to je to.
Sam svoj gazda - vazda.

LeNgenda

Citat: Zoran poslato 08.05.2014. - 18:30
- Ispušteno ulje ELF evolution sxr 5w40 nakon 18 000 km. Izgleda puno lošije nego Ina delta sint 10w 40 nakon 15 000 km. Vratit ću se na Inu samo da potrošim zalihu (imam još 4 litra).

Pa zar nije cilj da ulje izgleda sto gore i crnje, ta stroka inace ostaje u motoru?
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Zoran

Ovo ulje je napravilo naslage na deklu ventila sa donje strane koje mi se nimalo ne svidjaju.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Nije ih napravilo ulje nego tvoj stil voznje. Kod mene nema ni N od naslaga.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Svoj stil vožnje ne mijenjam od 1979. a naslage imam prvi put. Ja lično sumljam u ulje, ali nemam laboratoriju. Jedno je sigurno, sa Ina delta Sintom 10w40 je sitanje bilo idealno. Ovo (Elf ovo) nema ni praškasti talog od aditiva na dnu kantice. Sumljivo mi je otkud totalno isti brojevi na svakoj kantici (oni crni pri dnu)?
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Nisam racunao na varijantu fals ulja.....Uvek postoji mogucnost da taj Elf nije Elf.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Ja samo na to i sumljam iako je kupljen u Renault salonu Ovnak doo u Vitezu.
Sam svoj gazda - vazda.

drzarkod

Cena nekada govori vise od reci....

Zoran

Danas imao slobodnog vremena pa zamijenio : zupčasti, vodenu pumpu, zatezač i PK kaiš.
Prošla zamjena je bila na 110 000 km a ova je na 220 000 km.
Zupčasti: skinut Dayco i taman je bio za zamjenu a montiran je SKF.
Vodena pumpa: skinuta Meteli i ima tragova flusovanja a montirana je Valeo.
Zatezač zupčastog: skinut INE i izgleda kao da je juče postavljen a montiran je SKF.
PK kaiš: skinut Mitsubishi nakon 220 000 km i vrijeme mu je već poodavno bilo da bude zamijenjen a postavljen je neki nepoznate marke.
   Antifriz nisam imao spreman pa sam dolio samo destilovanu vodu. Zamjenu ću uraditi nekada tokom ljeta.
P.S. Vodena pumpa nema dihtung samo se namaže diht masom  :ne:,čak ima i papirić uz nju koji to pojašnjava. Odzračivanje i dolivanje ću uraditi večeras ili ujutru... :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

jasho


zac

#882
Bravo Zoki...ali mogao si i neku slicicu..

Dadokg

Pozdrav svima, interesuje me da li ste culi i da li ste imali iskustva sa Uniflux i Star filterima? I naravno kakav je kvalitet istih?

Keka

Danas uradjen veliki servis:

- Zupcasti kais Gates
- Spaner zupcastog SNR (Koyo)
- Pumpa za vodu Valeo
- PK kais Gates
- Spaner PK kaisa SKF
- Roler PK kaisa SKF
- Svecice Eyquem
- Ulje u motoru Elf 5w40 3x1l
- Ulje u menjacu Elf 75w80 3x1l
- Ulje za kocnice Elf DOT4 2x0.25l
- Antifriz Total Glacelf Supra 3x1l + 2x2 l destilovane vode (ostalo smese za dolivanje)
- Piskota
- Lezaj prednjeg levog tocka
- Stelovanje ventila
- Dihtung ventil dekle
- Filter ulja Purflux
- Filter vazduha Klaxcar
- Filter goriva Meca

Ukupna cena delova 32.160 dinara.

Ukupno rad majstora 9.000 dinara.

Suma sumarum 41.160 din (ode plata)  :place:

Ali je uradjeno sve ( i vise) nego sto veliki servis podrazumeva.

Ostalo je, kad skupim pare:

- Set kvacila (skripanje na vrucem motoru je od korpe)
- Semering radilice do menjaca (masti na spoju menjaca i motora)
- Diskovi i plocice
- Lezaj prednjeg desnog tocka
- Gumice na balans stangli

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!