Zvučna izolacija - uradi sam

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Mene bi zanimalo kako ove gume izgledaju kod Loganovca.

Loganovac

Slikaću, čim se rešim da siđem sa četvrtog sprata...  :crazy:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

Kod mene postoji gumeni poklopac u kabini i ova gumena membrana koja se vidi na Pejinoj fotografiji. Znači, imam dva gumena dela između kojih je prazan prostor.
Poklopac u motornom prostoru, o kome priča Keka, nemam.

Loganovac

Evo obećanih fotki, ali ne vidi se jasno šta ima unutra. Jbg, kod mene je to puno svega i svačega, nije onako "čista situacija" kao kod Peje, pa nisam nikako mogao da bolje postavim aparat...



Postoji gumena manžetna. Slike nisu dodatno kompresovane pa ko hoće može da ih zumira do besvesti, ali slaba vajda...  :bonk:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

#259
Pa pričao sam ja u Kovačici još, da je mnogo tiše za volanom na leru.

Krle, to je jedna jedina membrana.

Primeniti gumu sa


kao manžetnu, raseći kako bi se provukli kablovi a zatim vezicama za kablove pritegnuti i pozicionirati.

krle

#260
Ja ne vidim nikakvu razliku između onoga kako je kod mene i kako je  kod Loganovca.  

Vidim razliku na drugom mestu.  Kod mene ne postoji ovaj čep (označen žutom strelicom) već je otvor zatvoren na istom principu
kao otvor iznad ( označeno plavom strelicom).  





 Pejo,  kod mene su dva gumena dela.Gumena membrana    je nezavistan deo u odnosu na gumeni poklopac u kabini.  Kao dokaz je to što slobodno mogu zavući tanku odvrtku između gumenog prstena   oko snopa provodnika i gumene membrane. To isto mogu uraditi između membrane i plastičnog kućišta.

Između poklopca i membrane je razmak   4-5 mm.





ppejic

Onda Loganovac ima ono sto mi nemamo. Verovatno zavisi od nivoa opreme. Mislim na drugu sliku iz njegovog poslednjeg posta.

Ne znam da li je Keka mislio na tu "manžetnu"?

krle

Ja ne vidim nikakvu manžetnu čak ni na drugoj slici koju pominješ, možda sam slep. Vidim samo snopove provodnika.

Možda Loganovac može da pomogne i označi strelicom manžetnu.

Loganovac

I ja mislim da se Peja prebacio, na toj slici sam rukom sklonio snop kablova da bih pokušao da snimim tu famoznu manžetnu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic


krle

Dobro je, nisam slep.  :Smiley:


Pejo ovo je snop provodnika, nema tu nikakve manžetne. Ovo što Loganovac  zove manžetnom  ja zovem membranom, a radi se o istom delu.


Ostala je dilema šta to Keka ima.  :ces:   

Keka

#266
1. Slikacu sutra pa da vise ne razbijamo glavu oko te druge gume, ali ne garantujem kako ce ispasti posto je prilicno zavuceno.

2. Danas na putu za Bg sam se kod Tosinog bunara setio da ugasim radio i oslusnem da li postoji razlika. Cini mi se da je u kabini tise, kako u ravnomernoj voznji, tako i pri ubrzavanju do 4500 rpm. Mozda sam subjektivan i ovu konstataciju treba uzeti sa rezervom, ipak mi je 80 km trestao radio na uvo, a na Tosinom bunaru je sad neki novi crni asfalt koji inace odlicno absorbuje buku. Dominantan zvuk je bila samo buka od kotrljanja (zimskih) guma.

3. Ako sam ipak u pravu, onda bi sa motorne strane obavezno trebalo staviti na firewall jedan sloj azmafona tamo gde ne dohvata fabricka zvucna izolacija od dizelke koju sam ja postavio, a to je skoro cela polovina ispred vozaca.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#267
Meni ono liči na zgužvanu gumu (manžetnu)

@Keka

Za zvucnu izolaciju od udarnog zvuka pomaze samo cvrsta prepreka. Azmafon je za sendvič primenu, čvrsta prepreka-azmafon-čvrsta prerpeka.

DrJekyll

#268
Nije mi bilo teško da kupim gumu i premerio sam je pre toga i trebalo bi da paše savršeno.




Kupio sam i još nešto za izolaciju unutra (između), a to ću da uslikam sve kada budem nameštao danas.



EDIT:

Kupio sam ono termoizolaciono crevo da popunim tu rupu



Isekao sam krug i izrezao za kabal rupu







Stavio sam ukupno dva sloja termoizolacionog creva



Evo i gume za poklopac



Sve sam lepo isekao





I namestio posle pola sata lomljenja ruke pošto me je mrzelo da skidam čantru za antifriz





Pošto nisam našao gumicu (poklopac), koju mi "pametni" majstor u Hit autu nije vratio na mesto, stavio sam malo termoizolacionog creva u rupu dok ne nađem taj čep






Samo da javim da dok vozim nema neke razlike u zvuku, ali sam pre i posle ovog poduhvata stavljao glavu ispod volana dok radi auto i dodavao gas i mogu vam reći da ima dosta razlike u zvuku. Sada se baš ništa ne čuje ispod volana.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

Slikao sam kako to kod mene izgleda. Znaci ima jos jedna guma prema motornom prostoru, to je ova sto je na slici ispupcena najvise kod kablova jer je gura azmafon. Bez azmafona stoji ravno. Obican gumeni krug sa rupom za kablove u sredini, podvuce se ispod plasticnog prstena.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!